1. W config.lua:
Na:Kod:animatedspells = "yes" -- does spells should be animated separately? -- (default: yes)
2. Spells.xml:Kod:animatedspells = "no" -- does spells should be animated separately? -- (default: yes)
Na:Kod:<rune name="adevo grav pox" id="2285" lvl="14" maglv="0" blocktype="solid" charges="3" script="attack/poison_field.lua">
I tak z każdym czarem. Baw się ;).Kod:<rune name="adevo grav pox" id="2285" lvl="14" maglv="0" blocktype="solid" charges="3" needlearn="1" script="attack/poison_field.lua">
3. Tak, za pomocą skryptów Lua, bądź też bezpośrednio w spells.xml analogicznie do run. Wadą rozwiązania ze spells.xml jest to, że nie możesz ustawić ilości potrzebnej do użycia czaru. Ponadto takie czary ze spells.xml mogą tylko coś tworzyć...
Podkreślone to to co ma się stworzyć + ile tego ma być. Pogrubione - co jest potrzebne.Kod:<conjure name="Paralyze" words="adana ani" lvl="54" mana="1400" soul="3" prem="1" reagentId="2260" conjureId="2278" conjureCount="1" function="conjureRune">
Pozdrawiam
Killavus