• Naprawiono problem z datą. Nie powinien już wystąpić.
• Naprawiono kilka Tiles/SQM's.
• Naprawiono wyciek pamięci z Persisten Hotkeys.
• Naprawiono "Arrow Keys" nie działające pod wodą.
• Naprawiono "Use" nie omijające miejsca w którym nie można było użyć/dotrzeć.
• Naprawiono omijanie"Stand" i "Node" jeśli nie mogłeś do miejsca w niektórych przypadkach.
• Naprawiono "setMonster()", "setSetting()" Wyrzucające i dodające nowy item. Teraz będzie aktualizować istniejący.
• Naprawiono Healera który nie był aktualizowany po użyciu funkcji setsetting().
• Naprawiono "Area Spells" nie działające jeśli okieko "Tools" nie było otwarte.
• Naprawiono lotowanie "Spit Nettles".
• Ulepszono Looting system, będzie podnosił loota szybciej w czasie kiedy jesteś atakowany przez inne potwory.
• Ulepszono"Loot after all dead",powinien omijać mniej ciał niż wcześniej.
• Ulepszono "Spell Attack" który używał ataku zaraz po śmierci potwora. Teraz powinno się to zdarzać bardzo rzadko.
• Ulepszono "Soft boots changer", teraz będzie ubierał drugą parę jeśli skończy się pierwsza.
• Ulepszono "Only if trapped" które nie działało w niektórych przypadkach.
• Dodano "Force Hotkeys Refresh" w przypadku kiedy myślisz że jakiś hotkey nie działą po zrobienie/edytowaniu/usunięciu czegoś.
• Dodano w "Exura Sio Player" minimalną ilość hp w procentach którą musisz posiadać żeby użyć tego czaru. Jeśli będziesz posiadać mniej czar nie zostanie użyty.
• Dodano "Scroll" system, teraz każda akcja która wymaga scrollowania nie będzie zmuszała bota do podążania do pierwszego slota i przewijania w dół. Na przykład "Open Next Backpack" nie będzie próbował zrobić kilku rzeczy na raz. Pozwoli mi to również dodać inne opcje w przyszłości.
• Dodano "Action Editor", za każdym razem gdy klikniesz dwa razy akcję, wyświetli się nowe okienko w którym będziesz mógł edytować swojego Actiona.
• Dodano w "Pathfinding" opcję "Move Items Quickly", jeśli będzie ustawiona na "Yes" Bot będzie używał CTRL+Drag do przesuwania itemków w czasie huntu.
• Dodano "Battle List" attack, nie działa jeszcze w 100% ponieważ pracowałem nad problemem z datą i musiałem przerwać prace nad tą opcją, ale zostanie ona dopracowana niedługo.
Added new zmienne:
• $taget.dist (int): Zwraca największy distance w x lub y pomiędzy potworem a graczem.
• $looting (bool): Zwraca true jeśli looting jest włączony, false w przeciwnym wypadku.
• $cavebot (bool): Zwraca true jeśli cavebot jest włączony, false w przeciwnym wypadku.
• $targeting (bool): Zwraca true jeśli targeting jest włączony, false w przeciwnym wypadku.
• $drunk (bool): Zwraca true jeśli jesteś upity, false w przeciwnym wypadku.
• $skull (int): Zwraca ID rodzaju skulla.
---None = 0,
---Yellow = 1,
---Green = 2,
---White = 3,
---Red = 4,
---Black = 5
• $os.time (string): Zwraca aktualny czas na komputerze. "14:43:20"
• $os.hour (int): Zwraca aktualna godzinę.
• $os.minute (int): Zwraca aktualną minutę.
• $os.second (int): Zwraca aktualną sekundę.
• $wpttype (string): Zwraca typ aktualnego wayponta.
• $wptx (int): Zwraca pozycję x aktualnego wayponta.
• $wpty (int): Zwraca pozycję y aktualnego wayponta.
• $wptz (int): Zwraca pozycję z aktualnego wayponta.
Dodano nowe funkcje:
• maround(int range, string name, bool otherFloors): Jeśli otherFloors jest ustawione na True bot zwróci liczbę potworów o tej nazwie na aktualnym piętrze oraz +1 i -1.
• maround(int range, bool otherFloors):Jeśli otherFloors jest ustawione na True bot zwróci liczbę potworów na aktualnym piętrze oraz +1 i -1.
• paround(int range, string name, bool otherFloors):Jeśli otherFloors jest ustawione na True bot zwróci liczbę graczy o tej nazwie na aktualnym piętrze oraz +1 i -1.
• paround(int range, bool otherFloors): Jeśli otherFloors jest ustawione na True bot zwróci liczbę graczy aktualny piętrze oraz +1 i -1.
• connect(string account, string password, string characterName):Połączy grą postać o danym nicku z danymi passami.
• tosec(string time): Konwertuje czasowy string na sekundy(int).
Zakładki