Vienio napisał
W przypadku zalozenia konta w Alior Sync, dokumenty przychodzą pocztą czy jakiś przedstawiciel do mnie przychodzi?
Jak wygląda cały proces zakładania konta w tym banku?
jezeli masz konto w mbanku to mozesz zalozyc konto online. przelewasz z mbanku do aliora 1 zl, oni weryfikuja dane i masz zalozone konto. trwa to chyba do 2 dni (nie pamietam dokladnie, w kazdym razie bardzo szybko), po tym wysylaja ci tylko karte.
można zalozyc przez podpisanie normalnej umowy, wtedy przyjezdza do ciebie kurier, podpisujesz papiery i dopiero odsyla dokumenty do banku, trwa to o wiele dluzej.
##
ja jak na razie nie zamykam definitywnie konta w alioru, ale przenosze sie do wbk, bo tam tez mam konto i spotkala mnie sytuacja ktora raczej nie zaplusuje u aliora. przelewalem sobie wczoraj wszystkie pieniadze z synca do wbk przelewami ekspresowymi. zrobilem 3 przelewy w ciagu 5 minut z czego dotarly tylko 2. dzwonie do banku co sie dzieje. 1 rozmowa ok godziny 9 trwala ponad 20 minut (i tak nie dokonczylem bo musialem jechac i nie mialem czasu na dluzsza rozmowe) bo konsultant byl jakis uposledzony. zadal 1 pytanie, potem przez 5 minut je weryfikowal i jedyne co slyszalem to tylko "prosze czekac zaraz doglębnie sprawdze". zrezygnowalem, zadzwonilem po 11 bo mialem juz czas. 30 minut na sluchawce i jedyne co sie dowiedzialem to to, ze 2 przelewem wykorzystalem dzienny limit na przelew natychmiastowy w ciagu dnia, dlatego tez 3 przelew zaginal. no spoko, ale skoro wykorzystalem limit, to dlaczego system w ogole dopuscil do wykonania 3 przelewu?! Konsultant zglosil to jako problem techniczny, pieniądze mialem otrzymac na konto z powrotem w ciagu godziny oraz wiadomosc z odpowiedzia dlaczego ten przelew wyszedl z banku. oczywiscie pieniadze nie dotarly, tak samo jak wiadomosc. zadzwonilem kolejny raz ok 17, panienka nic nie moze zrobic, skoro problem zostal zgloszony to do konca dnia powinienem otrzymac wiadomosc i pieniadze (nie wierzylem w to, ale co moge zrobic, pokrzyczalem im tam troche i powiedzialem co o nich mysle, ale to i tak nic przeciez nie da). nic nie doszlo. dzisiaj świeto wiec domyslalem sie ze nic nie zalatwie, ale zadzwonilem i dowiedzialem sie tyle ze bank nie wie co jest problemem i teraz stara sie dowiedziec u firmy blue media ktora to obsluguje przelewy natychmiastowe. szkoda tylko ze jak glupi czekalem na jakas wiadomosc, a nie raczyli poinformowac o tym ze jeszcze troche musze czekac. calkiem mozliwe ze jutro dostane odpowiedz i pieniądze, chociaz tez jakoś nie jestem do tego przekonany.
w kazdym razie tak jak polecalem, tak teraz odradzam, jak bedziecie mieli jakis powazniejszy problem to konsultanci wam nie pomoga, bo to banda jełopów którzy tylko zbywaja klienta mowiac "no ja nie moge nic zrobic, zglosze problem do technikow i sie tym zajma".
Zakładki