Jeżeli będą chcieli dowalić opłaty, to będziesz mógł zerwać umowę.
Z resztą, w każdym mailu piszą, że opłaty i ogólnie warunki się nie zmieniają.
Wersja do druku
Jeżeli będą chcieli dowalić opłaty, to będziesz mógł zerwać umowę.
Z resztą, w każdym mailu piszą, że opłaty i ogólnie warunki się nie zmieniają.
Ledwo założyłem, już myślę o rozwiązaniu. Jak do k... nędzy można się przemianować na T-mobile usługi bankowe? Jaja sobie robią?
Czytam i czytam o tej zmianie nazwy i podkreślają, żechyba nie ma się czego obawiaćCytuj:
Co istotne dla obecnych klientów, niezmienione mają być warunki świadczenia usług bankowości. Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej nie będzie też wymagać jakichkolwiek działań ze strony klienta i wszystko ma być przeprowadzone automatycznie.
Ale zrozumcie, żeby jednak utrzymać te wszystkie opcje typu darmowe konto, natychmiastowe przelewy i wszystkie bankomaty za darmo, trzeba podejmować pewne kroki, bo równie dobrze mogli dojebać opłaty, a tak wybrali zmiane nazwy na T-Mobile dzięki czemu mają z tego hajs i dalej to konto będzie tak atrakcyjne
utrzymac to spokojnie by mogli bez zmian na samym obrocie wpłaconymi przez klientow srodkami. Zwłaszcza gdy nie posiadaja fizycznych oddziałów, to ma na celu po prostu zdobycie dodatkowego hajsu
To w czym macie problem? Bo wstyd będzie powiedzieć kolegom, że macie konto w T-Mobile Usługi Bankowe a nie Alior Sync? Chciałbym mieć takie problemy jak Wy.
Nic się nie zmienia, prócz nazwy, przynajmniej dla zwykłego klienta, więc w czym problem?
jakoś nie chcce mi sie wierzyc ze wszystko zostanie tak jak jest. jasne, jeszcze teraz mowia ze jest konto jest za darmo, ale tak samo mowili z cashbackiem, a potem go wycofali. kto wie czy nowy wlasciciel nie zachce wprowadzac zmian
Co do cashbacku, mieli wycofać to z początkiem kwietnia, a tutaj:
Ale mniejsza z cashbackiem. Siejecie panikę, a tak naprawdę nic się nie zmienia. Nawet gdyby jednak chcieli coś zmienić to wtedy można rozwiązywać umowę/konto, a nie teraz panikować, bo T-Mobile przejmuje Synca (a właściwie nie przejmuje tylko rozpoczyna współpracę z Alior Bankiem, który jest/był właścicielem Synca).Cytuj:
hunek źródłowy:64 8888888888888888888888888888 0804
Rachunek docelowy:63 8888888888888888888888888 3074
Kwota w oryginalnej walucie operacji:5,29 PLN
Data księgowania:15-04-2014
Data operacji:15-04-2014
Tytuł płatności:
Premia za transakcje internetowe
bo z kwietniem wycofali cashback, a to co dostales w kwietniu bylo za marzec. czyli w maju za zakupy w kwietniu juz premi nie dostaniesz
Witajcie jestem nowy w temacie, a skłoniło mnie do tego podejście mbanku do klienta...
Przy podpisywaniu umowy 1,5 roku temu mbank dał mi promocje że przez cały rok mam darmowe bankomaty w całej europie, teraz po roku jak sie okazuje płace 5zł / mies.. no spoko
Mialem mieć darmowe konto i karte przy min mies poleceniu 100zł
Wczoraj zrobiłem przelewik na 350zł i nagle dostaje na konto info ze została pobrana 1zł ("oplata za miesieczne polecenie zapłaty ????)
Kolejna sprawa - mSaver (placisz 349 i wysyla tą złotówke zeby dopelnic do pelnej kwoty na tzw. 'reguralne oszczedzanie'). zazwyczaj bylo ze mi przelewalo dopelniającą kwotę którą moglem sobie przelac spowrotem na konto, no i oczywiscie wczoraj mi wywalilo na to oszczedzanie tą złotówkę, wchodze na mSaver i jej nie ma, zeżarło kurwa.. stwierdzilem dość, do już któryś raz kiedy zostają mi zabrane pieniądze z konta i jak sie okazuje nie ma ich nigdzie, poszedłem do oddziału wyłączyć te gówna, ale jak sie okazało mozna to zrobic tylko przez mlinie.
Dzisiaj mi znajomi mówi żebym załozyl konto w alior syncu. Wchodze na strone wszystko fajnie, wszystko darmowe, juz mam zakladac, tylko pojawia sie problem tego t-mobile, czytam w komentarzach że mase ludzie zrezygnuje w momencie zmiany nazwy bo nie chcą otrzymywać reklam i innych gówien. Poczekam chyba do tego 4 maja aż się zmieni nazwa i zobaczymy reakcje ludzi, i co najważniejsze to czy wszystko zostanie takie samo i nie będzie niepotrzebnych dupereli.
Jedyne co zmienia się 4 maja, z tego co dostałem w wiadomościach, to nazwa banku, nazwa karty/naklejki i nazwy dokumentów/regulaminów. Reszta zostaje jak jest, konto, karta, wpłatomaty* 0zł.
*Chociaż prowizja powyżej 3 wpłat w miesiącu raczej zostaje :p
W przypadku zalozenia konta w Alior Sync, dokumenty przychodzą pocztą czy jakiś przedstawiciel do mnie przychodzi?
Jak wygląda cały proces zakładania konta w tym banku?
jezeli masz konto w mbanku to mozesz zalozyc konto online. przelewasz z mbanku do aliora 1 zl, oni weryfikuja dane i masz zalozone konto. trwa to chyba do 2 dni (nie pamietam dokladnie, w kazdym razie bardzo szybko), po tym wysylaja ci tylko karte.
można zalozyc przez podpisanie normalnej umowy, wtedy przyjezdza do ciebie kurier, podpisujesz papiery i dopiero odsyla dokumenty do banku, trwa to o wiele dluzej.
##
ja jak na razie nie zamykam definitywnie konta w alioru, ale przenosze sie do wbk, bo tam tez mam konto i spotkala mnie sytuacja ktora raczej nie zaplusuje u aliora. przelewalem sobie wczoraj wszystkie pieniadze z synca do wbk przelewami ekspresowymi. zrobilem 3 przelewy w ciagu 5 minut z czego dotarly tylko 2. dzwonie do banku co sie dzieje. 1 rozmowa ok godziny 9 trwala ponad 20 minut (i tak nie dokonczylem bo musialem jechac i nie mialem czasu na dluzsza rozmowe) bo konsultant byl jakis uposledzony. zadal 1 pytanie, potem przez 5 minut je weryfikowal i jedyne co slyszalem to tylko "prosze czekac zaraz doglębnie sprawdze". zrezygnowalem, zadzwonilem po 11 bo mialem juz czas. 30 minut na sluchawce i jedyne co sie dowiedzialem to to, ze 2 przelewem wykorzystalem dzienny limit na przelew natychmiastowy w ciagu dnia, dlatego tez 3 przelew zaginal. no spoko, ale skoro wykorzystalem limit, to dlaczego system w ogole dopuscil do wykonania 3 przelewu?! Konsultant zglosil to jako problem techniczny, pieniądze mialem otrzymac na konto z powrotem w ciagu godziny oraz wiadomosc z odpowiedzia dlaczego ten przelew wyszedl z banku. oczywiscie pieniadze nie dotarly, tak samo jak wiadomosc. zadzwonilem kolejny raz ok 17, panienka nic nie moze zrobic, skoro problem zostal zgloszony to do konca dnia powinienem otrzymac wiadomosc i pieniadze (nie wierzylem w to, ale co moge zrobic, pokrzyczalem im tam troche i powiedzialem co o nich mysle, ale to i tak nic przeciez nie da). nic nie doszlo. dzisiaj świeto wiec domyslalem sie ze nic nie zalatwie, ale zadzwonilem i dowiedzialem sie tyle ze bank nie wie co jest problemem i teraz stara sie dowiedziec u firmy blue media ktora to obsluguje przelewy natychmiastowe. szkoda tylko ze jak glupi czekalem na jakas wiadomosc, a nie raczyli poinformowac o tym ze jeszcze troche musze czekac. calkiem mozliwe ze jutro dostane odpowiedz i pieniądze, chociaz tez jakoś nie jestem do tego przekonany.
w kazdym razie tak jak polecalem, tak teraz odradzam, jak bedziecie mieli jakis powazniejszy problem to konsultanci wam nie pomoga, bo to banda jełopów którzy tylko zbywaja klienta mowiac "no ja nie moge nic zrobic, zglosze problem do technikow i sie tym zajma".