Gniewny i Wampiirr. Gdy się tak czyta i przewija te komentarze z innymi np, teraz Lonekiem, to każdy dochodzi do wniosku, że wy macie jakieś problemy emocjonalne i problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
Gniewny, zaraz mi powiesz, że ilość potów to w ogóle nie ma wpływu na PVP. Wiem, że są jeszcze takie główne współczynniki jak Statystyki, czyli lvl, mlvl, skill, ilość HP,MP itd.
Może zamiast bełkotać coś, podaj jakieś argumenty, że się mylę, bo póki co twoje wypowiedzi nic nie wnoszą i są poparte niczym.
Wampiirr, a co ma do tego bycie kapitalistą? Ty nadal o tym tibianicu i ich cenach pacc. Ty tam masz jakiś pakiet wykupionych akcji, że zapętliłeś się jak temat nie jest o tym i musisz go bronić i promować na siłę?
Tak, jak zaczniesz zarabiać, to będziesz myślał na zasadzie strat i zysków. Nie kupie oleju kujawskiego, bo jest znacznie droższy od jakiegoś rzepakowego a w używalności nie widzę różnicy, tak więc wolę 2 dychy przeznaczyć na coś bardziej dopracowanego, co zapewni mi lepszą rozrywkę (a na to wpływa profesjonalność gry, suportu etc.).
Lonek, wypowiedziałem się na temat tego serwera w temacie na tym forum, co mi się w nim nie podoba.
Z emocjami to ja się mogę z tobą zgodzić, ale te emocje to z powodu ryzyka strat jakie można odnieść. Jakoś nigdy nie czułem jakieś gloryfikacji wygranej, a tracenie Statów, eq budziło emocje, negatywne emocje.
Całkiem dynamicznie? Zaznacz i wal w hotkeye? Dynamicznie to czułem się w tera online, w systemie no target, gdzie rzeczywiście walka była dynamiczna, zależała od odpowiedniej kombinacji skilli, refleksu itp.
PS.
Odnośnie tej necronii, napisałeś
Lonek napisał
już podczas samych beta testów
Czyli beta testy nadal trwają, czy faza testów została zamknięta?
Lonek napisał
W innych grach pvp jest dość, krótkie z uwagi na właśnie ograniczenie co do potów co jest moim zdaniem nudne
W jakich? W Wowie na arenie to pamiętam pojedynki po pół godziny. Walka chyba kończyła się wtedy, gdy jedna ze stron odpada z sił, albo już z niechęci do tak długiej walki ;) (oczywiście takie walki zdarzały się, gdy gracze rzeczywiście posiadali podobny poziom umiejętności).
Lonek napisał
co naprawdę sprawiało, że walki były przyjemne gdy potrafiłeś bić się z wrogiem aż do wyczerpania run/potów
A no widzisz, dla mnie to problem i wielki minus, gdzie ilość potów mają zbyt ogromny wpływ na walkę.
Zakładki