#lekki spam, calosciowo widze ,ze niezly debil z ciebie, szukasz rpg team to pogadaj z seya pokazesz nam definitywne rpg an torgotsie, pogadaj z nim i przekaz wskazowki, elo.
Wersja do druku
torgot najlepsze doznannia rpg, wiadomo od lat niedlugo startuje 3 edycja
Panowie mamy 2015 rok, a nadal tibianici z grafiką aka 1999 r się trzymają. Ja mimo to, że zaczynałem na tibi 7.1 nigdy bym do niej nie wrócił, bo mimo to, że stara tibia była świetnym rpgiem to mimo wszystko już wolę grać na aktualnej RL tibii. Nie dlatego, że wole łatwizne czy coś, ale moim zdaniem RL tibia jest dużo lepsza niż stara tibia, wiem, że dużo ludzi się ze mną nie zgodzi ale taka jest prawda, kiedyś grało w tibie więcej ludzi tylko dlatego, bo nie było takiej konkurencji w grach MMORPG, teraz tych gier jest multum i dzieci, które wychowały się na 3d wolą grać w wowa i inne pierdoły, sam znam kilku takich małolatów, którzy nie wiedzą nawet co to jest tibia. Uwierzcie, że gdyby aktualna tibia była w 2005 roku to nie byłoby rekordu 60 tys graczy, a 2x tyle.
Wy to naprawdę jesteście mistrzami marketingu. Żadnych jakiś wymienionych elementów serwera, argumentów, tylko "ten to OTS najlepszy".
Myślałem, że czasy brania każdego gracza w tibie za głupka bo dzieciak minęły, w końcu niby grają teraz tylko starzy wyjadacze i fani oldschoolu jakim jest 2d i ten klimat starej gry.
No to sam analizuje torgota, najlepsze doznania RPG...
Rozumiem, że chodzi o to?
http://torgot.pl/
- Aktualnie gra 0 osób.
Dobra, nie powinno się patrzeć ile osób gra, lecz zawsze jest to jakiś miarodajny wgląd w sytuacje.
- Patrze na jakiegoś newsa. "you will gain the unique chance to get premium days for free!"
Czyli rozumiem, że tutaj pacc kosztuje realne pieniądze? Acha...nikt nie gra, a ktoś na starcie daje pacc za kasę. To może kierować na jedną z dwóch spraw.
Właściciel nie wie, że to jest marketingowe harakiri, bądź po prostu chce wycyckać kasę na naiwniakach.
Jeżeli nie ma się graczy, serwer dopiero startuje, to takie rzeczy powinny być za darmo, czy też 30 dni darmowe na starcie, by zachęcić graczy, a potem gdy już będą gracze wprowadzać jakieś opłaty.
Myślę, że nie ma sensu rozpatrywać tego dalej.
Zaro hades, nie rozumiem twojego odbierania definicji RL tibia. Chodzi ci o aktualny stan skryptów, grafiki, całego gameplayu cipsoftu jaki stworzyć w aktualnej chwili oficialnej tibii?
Problem otsów właśnie leży w tym, że nikt za bardzo nie chce wprowadzać jakichkolwiek zmian. W biznesie jest taka zasada, że nic się nie zmienia, jeżeli hajs i statystyki się zgadzają.
PS.
Nie nazywaj WoWa i innych gier pierdołami. Szczególnie WoW. Można nie lubić systemu, mechaniki gry, ale kilkanaście lat pracy i ciągła spora popularność WoWa o czymś mówi ;)
Jak dla mnie tylko tibia ma najgorszy system PVP w historii gier, przez nieskończoną ilość posiadania potów. To powinno zostać usunięte, bądź jak w innych grach potiona powinno dać się używać raz na ileś minut.
mowisz ,ze tibia nigdy nie miala pvp hmm to sprobuj zagrac na tibianicu jestem pewny ,ze zginiesz szybciej niz ci sie poty skacza, malo o tibii wiesz, zacznij grac a nie wybrzydzac, skoro tak bardzo chcesz rpg.
Ale Ty się uważasz za jakiegoś wielkiego prawicowego ekonomistę (jest popyt jest podaż :kappa ), a żal ci zapłacić 20 zł.
Ty dajesz popyt na zajebisty ots rpg, w który możesz sobie grać całkowicie za darmo to teraz tylko znaleźć kogoś kto odpali takiego otsa i żyć nie umierać XD
Czy ty trollujesz? przecież (stare) pvp to jest to dlaczego tibia kiedykolwiek osiągneła sukces.
@Lonek
ale tam masz 40 osób online niestety
@Kuroneko
Grałem na Tibianicu i racja fajny klimat i w ogóle, ale ja tego jakimś rpg fajnym to bym nie nazwał a to z tego powodu, że pomimo wprowadzenia nowego contentu to w zasadzie słabo się go odczuwa a zadania to głównie taski na zabicie X potworków/Bossa i jakaś tam fabuła w to wpleciona, która osobiście mnie nie porwała.
Na chwilę obecną jedyny ots o którym wiem, że jest wart polecenia jako Rpg to http://www.ruthlesschaos.com/, fabuła nie jest jakaś super, ale wykonanie i zagadki/wyzwania jakie stawia ten serwer są naprawdę ciekawe i miło się tu spędza czas.
Obecnie w produkcji też jest http://necronia.com/, która już podczas samych beta testów zachwyca urozmaiceniem questów/itemów/możliwości. Jako, że sam od zawsze szukam jakiś otsów rpg z ciekawymi misjami a nie tylko z nazwy bycia "rpg" a reszta to taski to muszę przyznać, że necronia pod tym względem mnie zachwyciła i Ja na pewno będę cierpliwie na nią czekał.
-----
Nie mogę się zgodzić z stwierdzeniem, że tibijskie pvp jest najgorsze, wręcz przeciwnie uważam je za jedno z bardziej emocjonujących i jeśli to nie jest jakiś stack battle to całkiem dynamiczne. (mówię tu o starym pvp, a nie boty + hotkeye). W innych grach pvp jest dość krótkie z uwagi na właśnie ograniczenie co do potów co jest moim zdaniem nudne, tibia dawała zastrzyk emocji bo oprócz możliwości straty eq, która napędzała twoją wolę walki i przetrwania miałeś jeszcze długie bitwy/ucieczki, co naprawdę sprawiało, że walki były przyjemne gdy potrafiłeś bić się z wrogiem aż do wyczerpania run/potów, a nie jakieś kilkunasto sekundowe pvp bo zaraz cooldowny na czary leczące i ofensywne i kto ma lepsze eq ten wygrywa w tym momencie, ale to tylko moje zdanie jeśli chodzi o pvp.
-------
@wampiirr
Racja tylko 40, ale to wcale nie przeszkadza cieszyć się z wspólnej gry i pchania fabuły do przodu, gdy to pokonamy ruthless seven i za jakiś czas nowa edycja się zacznie.
Wiem, jestem świadom i również jestem tego zdania, że im więcej graczy tym ciekawiej, ale w obecnej chwili custom ots = mało graczy, więc gracz musi wybrać co go interesuje, albo fabuła/misje/rozgrywka albo duży social life/pvp/wary.
Gniewny i Wampiirr. Gdy się tak czyta i przewija te komentarze z innymi np, teraz Lonekiem, to każdy dochodzi do wniosku, że wy macie jakieś problemy emocjonalne i problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
Gniewny, zaraz mi powiesz, że ilość potów to w ogóle nie ma wpływu na PVP. Wiem, że są jeszcze takie główne współczynniki jak Statystyki, czyli lvl, mlvl, skill, ilość HP,MP itd.
Może zamiast bełkotać coś, podaj jakieś argumenty, że się mylę, bo póki co twoje wypowiedzi nic nie wnoszą i są poparte niczym.
Wampiirr, a co ma do tego bycie kapitalistą? Ty nadal o tym tibianicu i ich cenach pacc. Ty tam masz jakiś pakiet wykupionych akcji, że zapętliłeś się jak temat nie jest o tym i musisz go bronić i promować na siłę?
Tak, jak zaczniesz zarabiać, to będziesz myślał na zasadzie strat i zysków. Nie kupie oleju kujawskiego, bo jest znacznie droższy od jakiegoś rzepakowego a w używalności nie widzę różnicy, tak więc wolę 2 dychy przeznaczyć na coś bardziej dopracowanego, co zapewni mi lepszą rozrywkę (a na to wpływa profesjonalność gry, suportu etc.).
Lonek, wypowiedziałem się na temat tego serwera w temacie na tym forum, co mi się w nim nie podoba.
Z emocjami to ja się mogę z tobą zgodzić, ale te emocje to z powodu ryzyka strat jakie można odnieść. Jakoś nigdy nie czułem jakieś gloryfikacji wygranej, a tracenie Statów, eq budziło emocje, negatywne emocje.
Całkiem dynamicznie? Zaznacz i wal w hotkeye? Dynamicznie to czułem się w tera online, w systemie no target, gdzie rzeczywiście walka była dynamiczna, zależała od odpowiedniej kombinacji skilli, refleksu itp.
PS.
Odnośnie tej necronii, napisałeś
Czyli beta testy nadal trwają, czy faza testów została zamknięta?
W jakich? W Wowie na arenie to pamiętam pojedynki po pół godziny. Walka chyba kończyła się wtedy, gdy jedna ze stron odpada z sił, albo już z niechęci do tak długiej walki ;) (oczywiście takie walki zdarzały się, gdy gracze rzeczywiście posiadali podobny poziom umiejętności).
A no widzisz, dla mnie to problem i wielki minus, gdzie ilość potów mają zbyt ogromny wpływ na walkę.
Przedstawię ci powolutku dlaczego się zbulwersowałem twoimi postami.
>Prosisz o jakiś low rate server rpg
>Ludzie dają ci tibianic, czyli jedyny server 'rpg', na którym gra więcej niż 50 osób
>Ty mówisz, że tibianic nie, bo nie chcesz płacić 20zł miesięcznie za pacc
Więc twoje porównanie do oleju powinno być nieco inne: nie kupisz kujawskiego, bo szkoda ci płacić kasy, jeżeli równie dobrze możesz smażyć na smarze i też się nic do patelni nie przyklei. No bo nie powiesz mi, że stabilny od paru lat serwer, który ma kilkaset osób online w niczym nie różni się od serwerów, które albo stoją parę miesięcy, albo gra na nich max 50 osób.
Nie rozumiem również dlaczego w ogóle chcesz grać w tibię, jeżeli nie rozumiesz fenomenu systemu tibijskiego systemu PVP. Nie można porównywać jakiegoś WOW'a do tibii i ilości potów, ponieważ te gry mają kompletnie inna dynamikę i dla twojej wiadomości to w czasach 7.4~, kiedy lvl 100 to był high level to za dużo potów(małych manasów) i uhów nie mogłeś unieść i było to ogromne ograniczenie. Już sam fakt, że jeden manas malutko many. Ty chyba nigdy na poważnie nie grałeś w tibię, a przede wszystkim oczekujesz od zupełnie innej gry rozwiązań z typowych mmorpg
To trzeba odpowiadać na pytania, czy też trzymać się tematu, a nie bulwersować się.
Acha, bulwers jest dlatego, że nie chce płacić za OTSa, który jest prywatnym serwerem, zrobiony przez prywatnych ludzi, którzy po prostu edytują coś zrobionego przez innych za 20 zł miesięcznie? Czy aby nie przypadkiem 30 zł nie kosztuje pacc na serwerach cipsoftu, czyli właścicieli tibii?
To po co dalej wałkujesz temat, jak wiesz, że nie chce iść na takie warunki? Jak widać nie tylko ja.
Twoja riposta o smarze nijak się ma do tego, bo smar psuje smak ;)
Chyba nie załapałeś, że za takie pieniądze, czy też zbliżone można właśnie grać na oryginale i mowa tutaj o wszystkich gram MMORPG. Ale patrząc na rynek coraz więcej gier przechodzi na F2P.
Powiedz mi...albo nie, posłużę się informacjami z tibii.
Chcesz mi powiedzieć, że great potiony nie wpływają aż tak na wynik?
Great health potion - 500 HP
Great mana potion - 300 MP
Proszę cię...
A czemu nie? To właśnie pozwala OTS, a czego oryginalne serwery nie zapewniają. Chyba po to się wybiera OTSy szukając rozwiązań, które oryginał nie potrafi zapewnić.
Druga sprawa, to jest problem w tibii, że ona nie chcę nawet spróbować jakiś większych zmian w np systemie PVP. Na pewno ma to jakiś wpływ na graczy. Nie śmiem twierdzić, że jest to duży wpływ, ale na pewno jakiś negatywny jest.
to jest taki stek bzdur, że nawet nie będę już z toba gadał
Ale wiesz, że on opisywał stary system pvp na starych klientach tibii w nawiązaniu do Tibianica na którym właśnie taki system obowiązuje. Nie wiem czy pierwszy raz into Tibia, ale kiedyś nie było mana potionów tylko mana fluid'y które były drogie i gówno ważyły + nie stackowały się więc dodatkowe backpacki = dodatkowa waga. Sorki, że piszę takie podstawy, ale sprawiasz wrażenie jakbyś tego nie wiedział.
No i przy okazji, analizując twoje wymagania itd. - nie, nie ma takiego serwera :)
pewnie, dwa wieczory roboty i masz drugiego tibianica. za co tu płacić 20zł miesięcznie?
smar tak się nadaje do smażenia jak 'darmowy' serwer do grania
...który na chwilę obecną bardziej przypomina grę dla dzieci z porażeniem mózgowym aniżeli tibię...
...a w sklepie można kupić super hiper miecz wojownika światła - za jedyne 5 dolarów bądź 10 razy silniejszy od reszty!
potem armor
potem shielda
i tak dalej. w KAŻDEJ 'f2p' grze tak jest. dlatego abonament (pacc w tibii to w sumie abonament, bez niego prawie nie ma gry) jest najlepszym rozwiązaniem - i jest za co utrzymać serwer*, i każdy ma równe szanse.
* przypominam, że utrzymanie takiego tibianica to nie tylko płacenie za serwer. obrona przez atakami, nadzorowanie względem PA/botów/innego rodzaju oszustw. na tibianicu crashe zdarzają się rzadziej niż na globalu, nawet obrona przed ddosami jest o niebo lepsza. chyba warto za to zapłacić 20 zł, albo poświęcić jeden dzień robienia run.
Jak chcesz to zaczekaj aż wyruszy 3cia edycja TorgOT'a . Teraz serwer stoi bo jest dopracowywany i praktycznie nikt na nim nie gra, ale jest dużo chętnych na granie po restarcie.
To źle rozumiesz. Pacc jako-taki daje chyba jedynie możliwość posiadania outfitów, nie wiem co jeszcze... "Sms-shopu" z itemami nie ma; wszystkie lokacje, czary, itemy dostępne dla FACC - kupując Pacc po prostu wspierasz działalność serwera z wolnej i nieprzymuszonej woli.