Custom mapa jest dużo przyjemniejsza i na pewno lepsza, ale żeby takową ŁADNĄ zrobić to trzeba w kit czasu.
Można wykorzystać RL mapę na początku, by przetestować nowe zbalansowania/opcje. Wandy, jako broń mogłyby być, ale... powinny uderzać jak exori vis/flam itp. Obrażenia z wandów powinny rosnąć w sposób znaczny. Wandy też powinny podnosić Magic Level. Ale i tak głównym atakiem maga będą czary (róznego typu exori, obszarówki) i runy (który powinny zadawać większe obrażenia niż aktualnie [HMM to śmiech na sali], ale KONIECZNIE "z palca", hotkeye za dużo ułatwiają.) Na pewno zrezygnować z potków leczących i tych, które dają za dużo many. (bo aktualnie mag na utamce to mag nie do zniszczenia). Knight powinien leczyć się runami, a najlepiej i najbardziej klimatycznie by było, jakby po prostu zmusić go do wzięcia druida.
Knight powinien być takim mega blokerokoksem. Z bronią jednoręczną i tarczą powinien być nie do pokonania. Jego "exeta res" powinna działać na dużo większe pole rażenia, bo to ma być bloker. Magią knighta i tak nie zabije, a o ile by miał tarcze, to SD mu szkody nie zrobi na wojnach. Chyba, że będzie latać z 2handem, no to wtedy będzie wchodzić jak w masło.
Paladin - powinien mieć w gratisie dany bonus do szybkości, ewentualnie móc od razu używać czarów znacznie przyspieszających postać. Powinien używać tylko broni dystansowych dwuręcznych (tarcze to bezsens), rzadnych czarów ofensywnych i innych gówien. Po prostu: zbroja, łuk, szybkość i podstawowe leczenie się. Taki powinien być Ranger (bo paladin to z dupy nazwa xD )
Druid - healing. Powinien cholernie dobrze, tanio i szybko leczyć. (aktualnie sio za dużo many pali). O ile to możliwe do wdrożenia - powinien dawać aury ochronne, typu więcej pancerza, albo szybsza regeneracja hp i many... leczenie z podpalenia itp. Powinien też robić żywność i UHy, nie 1UH na 5 min, tylko jeden czar=10uh. Ofc UHów nie dałoby rady kupować w sklepach, ewentualnei byłyby tak drogie, jak kiedyś. Druid by wtedy był ponownie niezbędny do czegokolwiek. Powinien mieć więcej życia na level, niż Sorc
Sorcerer - obrażenia. Jego czary powinny zadawać zauważalnie większe obrażenia, niż Druid. Nie jakieś tam nędzne 5%, tylko np 50%, albo coś takiego. Powinien mieć więcej many niż druid, bo to w końcu Sorc ma siekać składanką czarów, ma szybko zabijać.
Aaale.... magiczne postacie, jako te, które mogą zadawać największe obrażenia (szczególnie Sorc), powinny... no właśnie. Powinny szybko ginąć. Aktualnie jest tak, że postacie magiczne są nie do zdarcia, one powinny być tylko i wyłącznie od zadawania obrażeń. Utamo Vita to nie jest zły pomysł, ale - trzeba ograniczyć regenerację tej many. Odnowienie 200 many na fiolkę to jest już na prawdę dużo. Czary mogłyby kosztować mniej many, co by nie wydawać fortuny na huntach. Ale - jeśli na wojnie sorc/druid wpadnie w tarapaty, to tej many powinno wystarczyć tylko na szybki odwrót. Nie ogarnie się - ginie, nie umiał grać, to zginął. Rozumiecie - powrót do korzeni, gdzie trzeba było mieć skilla i zgranie, by móc coś ugrać na wojnie, czy huntach.
Klient: wydaję mi się, że 7.6, ze względu na popularność, byłoby fajniejsze. Fakt, 7.4 mogłoby kusić swoją klimatyczną topornością i prostotą, ale... znajdziesz do tego stabilne silniki, mapy, skrypty itp? 7.6 pod względem zaplecza technicznego wydaje się bezpieczniejsze.
Projekcik takiego nietypowego OTS'a mógłby zmiażdzyć system. Nie porwie się takim czymś masy ludzi, ale to i lepiej. Porwać będzie można dojrzałą część tego światka ots'owego, która.... będąc często gęsto pracująca będzie mogła poświęcić te kilka zł miesięcznie na utrzymanie servera.
Zakładki