Reklama
Strona 4 z 7 PierwszaPierwsza ... 23456 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 46 do 60 z 100

Temat: Serwer 7.4 RPG - grałbyś?

  1. #46
    Avatar ICE MEN
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    191
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    aktualnie pracuję nad projektem, ale nadal wisi wiele opcji w powietrzu, czy mapa real czy custom, czy klient 7.6/7.4, a jak 7.6 to czy wandy też? Jedyny problem który mnie nurtuje to jak się tym utrzymać, jak na taką real map, potrzeba troszke ramu, co w przypadku custom map jest o wiele nizsze, następnie co jezeli nawet cos wykombinujemy, to czy tak wymagajacy projekt utrzyma się, z dodatków sms shop czy płatnych pacc... ciężkie.
    Kocham to co robię...

  2. #47

    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Quakenet
    Posty
    14
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Custom mapa jest dużo przyjemniejsza i na pewno lepsza, ale żeby takową ŁADNĄ zrobić to trzeba w kit czasu.
    Można wykorzystać RL mapę na początku, by przetestować nowe zbalansowania/opcje. Wandy, jako broń mogłyby być, ale... powinny uderzać jak exori vis/flam itp. Obrażenia z wandów powinny rosnąć w sposób znaczny. Wandy też powinny podnosić Magic Level. Ale i tak głównym atakiem maga będą czary (róznego typu exori, obszarówki) i runy (który powinny zadawać większe obrażenia niż aktualnie [HMM to śmiech na sali], ale KONIECZNIE "z palca", hotkeye za dużo ułatwiają.) Na pewno zrezygnować z potków leczących i tych, które dają za dużo many. (bo aktualnie mag na utamce to mag nie do zniszczenia). Knight powinien leczyć się runami, a najlepiej i najbardziej klimatycznie by było, jakby po prostu zmusić go do wzięcia druida.

    Knight powinien być takim mega blokerokoksem. Z bronią jednoręczną i tarczą powinien być nie do pokonania. Jego "exeta res" powinna działać na dużo większe pole rażenia, bo to ma być bloker. Magią knighta i tak nie zabije, a o ile by miał tarcze, to SD mu szkody nie zrobi na wojnach. Chyba, że będzie latać z 2handem, no to wtedy będzie wchodzić jak w masło.
    Paladin - powinien mieć w gratisie dany bonus do szybkości, ewentualnie móc od razu używać czarów znacznie przyspieszających postać. Powinien używać tylko broni dystansowych dwuręcznych (tarcze to bezsens), rzadnych czarów ofensywnych i innych gówien. Po prostu: zbroja, łuk, szybkość i podstawowe leczenie się. Taki powinien być Ranger (bo paladin to z dupy nazwa xD )
    Druid - healing. Powinien cholernie dobrze, tanio i szybko leczyć. (aktualnie sio za dużo many pali). O ile to możliwe do wdrożenia - powinien dawać aury ochronne, typu więcej pancerza, albo szybsza regeneracja hp i many... leczenie z podpalenia itp. Powinien też robić żywność i UHy, nie 1UH na 5 min, tylko jeden czar=10uh. Ofc UHów nie dałoby rady kupować w sklepach, ewentualnei byłyby tak drogie, jak kiedyś. Druid by wtedy był ponownie niezbędny do czegokolwiek. Powinien mieć więcej życia na level, niż Sorc
    Sorcerer - obrażenia. Jego czary powinny zadawać zauważalnie większe obrażenia, niż Druid. Nie jakieś tam nędzne 5%, tylko np 50%, albo coś takiego. Powinien mieć więcej many niż druid, bo to w końcu Sorc ma siekać składanką czarów, ma szybko zabijać.
    Aaale.... magiczne postacie, jako te, które mogą zadawać największe obrażenia (szczególnie Sorc), powinny... no właśnie. Powinny szybko ginąć. Aktualnie jest tak, że postacie magiczne są nie do zdarcia, one powinny być tylko i wyłącznie od zadawania obrażeń. Utamo Vita to nie jest zły pomysł, ale - trzeba ograniczyć regenerację tej many. Odnowienie 200 many na fiolkę to jest już na prawdę dużo. Czary mogłyby kosztować mniej many, co by nie wydawać fortuny na huntach. Ale - jeśli na wojnie sorc/druid wpadnie w tarapaty, to tej many powinno wystarczyć tylko na szybki odwrót. Nie ogarnie się - ginie, nie umiał grać, to zginął. Rozumiecie - powrót do korzeni, gdzie trzeba było mieć skilla i zgranie, by móc coś ugrać na wojnie, czy huntach.

    Klient: wydaję mi się, że 7.6, ze względu na popularność, byłoby fajniejsze. Fakt, 7.4 mogłoby kusić swoją klimatyczną topornością i prostotą, ale... znajdziesz do tego stabilne silniki, mapy, skrypty itp? 7.6 pod względem zaplecza technicznego wydaje się bezpieczniejsze.
    Projekcik takiego nietypowego OTS'a mógłby zmiażdzyć system. Nie porwie się takim czymś masy ludzi, ale to i lepiej. Porwać będzie można dojrzałą część tego światka ots'owego, która.... będąc często gęsto pracująca będzie mogła poświęcić te kilka zł miesięcznie na utrzymanie servera.

  3. #48
    Avatar ICE MEN
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    191
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Twoje pomysły na ogół są dobre, ale przyciągniesz 'nowych' graczy, bo Ci którzy chcą old-style będą chcieli tak jak kiedyś było. Ogólnie moim zdaniem do tego co napisałeś nadaje się real mapa, oldschool+ nowe zasady dadzą nową młodość, tylko co inni o tym myślą? jest nas okropnie mało :(
    Kocham to co robię...

  4. Reklama
  5. #49

    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Quakenet
    Posty
    14
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    jak na razie jest to w tekście, to nikt nic nie pomyśli, bo czytać i obiecywać to sobie można.
    Póki takie coś nie stanie na nogach, nie będzie możliwości wypróbowania tego na żywo pod banderą "to wszystko na razie testy, chillout", to nigdy nikt nie będzie wiedział, czy lubi ten system, czy nie.

    Robić idealnie odwzorowaną old tibie też jest imho bezsensu, bo to jest/było, a na pewno będzie. A zrobić coś, co przyciągnie tibijską prostotą i trudnością (te "głupie kwadraty", po których trzeba chodzić to najmocniejsza zaleta tibii wg mnie), a zaoferuję grę jeszcze bardziej zmuszającą do kooperacji.
    Jak moby będą mocniejsze (nie te początkowe oczywiście), exp solo nieopłacalny, dużo questów typowo gildiowych, lub teleporty na 2/3 osoby, ogólnie "zmusić" ludzi do wspólnej gry, to na prawdę szybko się okażę, że to jest to strzał w dziesiątke. W WoWie grać samemu to jest masakra, da się, ale cholernie trudno i na skraju opłacalności i nerwów. Wystarczy dobrać się w 2-3 osoby i huntowanie i questy stają się dużo łatwiejsze. W starej tibii to tak było, że na hellgate się szło w 20 osób, a na bright sword questa w 30. xD
    Zwiększenie obrażeń od mobów da to, że mało kto wyrobi na samodzielne leczenie. Będąc knightem zabierzemy druida i sorca lub łucznika. Druid/sorc nie pójdzie solo, bo będzie zbierał takie obrażenia od mobów, że dosłownie wysra wszystkie potki. Łucznik podobnie, chociaż jeśli pójdzie na coś a'la "POH", to jeszcze da radę uciec, bo szybciej biega. Ale w krętych miejscówkach (czyli większości), to nikt nie da rady solo. Więc - ludzie będą się dobierać w grupki, jeśli każdy będzie miał jakąś funkcję, to te 3000, czy 4000 hp u draga zejdzie na prawdę bardzo szybko, a waste'a nikt nie będzie miał.

    :)

  6. #50
    Avatar ICE MEN
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    191
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Co do hp/siły czarów to musi być odpowiedni balans.. można np. skrócić siłę czarów, a co do mobów, powinny być takie, może mniej, gdzie jednak będzie można pójść solo, nie mówie że Demony czy coś w tym rodzaju, ale coś pod expa -> może byc waste.
    Kocham to co robię...

  7. #51

    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Quakenet
    Posty
    14
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    No to zostają orci, zostają cyce pod exp.. ale dragi to dragi, powinny ciosać i być dużo trudniejsze do zabicia. Dragon Lord to już powinien być coś jak teraźniejszy demon. Ogólnie - cholerrnie utrudnić zabijanie potworów, które w rl tibii mają powyżej 1000 hp.
    Bo jeśli exp- to niech idzie sobie na orci, na cyce, na dwarfy, czy elfy. A jeśli ktoś chce iść po dobry loot, to niech dla niego to będzie ogromne wyzwanie, rewanżowane dobrym, soczystym lootem. Największym wyzwaniem będzie demon, na którego ekipa będzie musiała liczyć z 6-8 ludzi, ale wystarczy, że zabiją te kilkanaście demonów i im się zwróci całe to polowanie na duży plus.
    Zmniejszanie siły czarów będzie troszku lipą, bo może i utrudni zabijanie mobów, ale kompletnie zruinuje wojny. I tak dużym utrudnieniem dla run będzie to, że trzeba z palca celować, więc decydujące będzie strapowanie kogoś. Można to w ten sposób rozwiązać, że zostawić wszystkie moce czarów i run po staremu, ale przyspieszyć zdobywanie mlevela, co by magowie mogli większe obrażenia zadawać. (A sorc np. mógłby ten mlev szybciej od druida zdobywać).

    A teraz tak:
    jeśli będzie teraz postanowione, że startujesz na 7.6, z rl mapą (może być, że jej częścią [co by z maszyną na razie kłopotów nie było], np na razie sama pustynia darashia+ankh) pod testy, to.. jak długo zajmie postawienie tego, by mogło wejść tam z 20~ ludzi na testy? Tylko na testy, by móc wszystko fajnie poustalać, każdego wziąć na IRCa/ventrillo, by można było mieć ze sobą szybszy kontakt i "na żywo" zmieniać balans postaci (bo chyba wyłączenie servera na te 5 minut i ponowne włączenie to nie jest problem? xD) Kilka dni zabawy i wszystko gotowe, spora grupka ludzi, która potwierdzi fajność tego systemu i.. reklama podparta opiniami. Moim zdaniem przyjdzie sporo ludzi, skłonnych płacić za np. premmy account. (itemy w sms shopie to spora nieuczciwość), A te głupie 5-10 zł za miesiąc premmy, to nikt od tego nie zbiednieje, a by móc kupić promocję, móc korzystać z wysp i mieć wstęp na trainery- to już każdy przekaukuluje sobie, że warto "zainwestować".
    Warto spróbować, serio. Ryzyka praktycznie nie ma, bo co stracisz jak zaryzykujesz? A jest spora szansa na to, że przez przypadek wyjdzie coś przełomowego, co podbije serca i starszych graczy, jak i nowych, których skusi kooperacja : )

  8. Reklama
  9. #52
    Avatar Virentino
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdynia
    Wiek
    34
    Posty
    147
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Zwiększając hp draga, dl'a itp. wobec tego co napisałeś jest bez sensu jeżeli masz zamiar do tego zwiększyć mlvl. W końcu wyjdzie na to samo + loot ma być lepszy ze względu na więcej hp moba?
    Tibia 7.4 była sama w sobie bardzo dobrze zbalansowana i nie trzeba tam w nic ingerować.

  10. #53

    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Quakenet
    Posty
    14
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Nie tylko zwiększać hp mobów, ale i ich obrażenia. Z tym mlevelem to może i rzeczywiście poleciałem, ale właśnie oto się rozchodzi, by zmusić ludzi do kooperacji. Jeśli drag będzie miał 3000 hp, zadawał 2x większe obrażenia, to nikt rozsądny nie pójdzie ich solować na jakimś tam średnim levelu. Weźmie blokera, weźmie siohera i weźmie shootera. Raz, że będzie łatwiej, a dwa, że kooperacja wzrośnie. Podniesienie loota tylko po to, by się zwróciło wszystkim za amunicję, potki itp.

    A 7.4... nie wiem, czy nie lepiej by było 7.6. Więcej map, więcej wszystkiego w necie i łatwiej to wszystko sklejać. Bardziej do "życia" mi się wydaje będzie 7.6

  11. #54
    Avatar Sonet
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    83
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    i mieć wstęp na trainery- to już każdy przekaukuluje sobie, że warto "zainwestować". <---- Fire, nie wiem czy trainery to dobry pomysl, zabija klimat. Oczywiscie, kazdy moze postawic bota i monka ale mysle ze za skillujacego bota/bota robiacego runy/lowiacego ryby lub cokolwiek 2-3 warny potem ban. Za full afk exp bota - od razu ban. Boty musza byc kontrolowane, koniecznie, ale na takim serwerze to nie problem :) To w kwestii zasad, tak przynajmniej ja to widze.

    A co do mapy custom czy RL - mocno modyfikowany RL lub custom. Ale jezeli mialbys wprowadzac takie zmiany o jakich pisze Fire to chyba moglbys puscic na jakiejs czesci RL testy, a mapy potem najwyzej modyfikowac/zmieniac :) bo zbalansowanie tego wszystkiego troche by zajelo i tak :) Jesli bedziesz na 100% zdecydowany puscic testy to moze zacznij kolekcjonowac liste ludzi zeby bylo z 10-20 osob takich na 100% zdecydowanych :) Generalnie, najfaniejszy bylby custom map, radosc z odkrywania to jest jednak "to".

    -Osobiscie zdecydowanie popieram idee stworzenia Tibii jako gry bardziej druzynowej. Ale nie wiem czy konieczne jest modyfikowanie HP potworow itd - moze lepsze beda "bossy" to znaczy potwory unikalne dla tego OTS'a, wystepujace w pojedynczym spawnie i o duzej liczbie HP, summonach, roznych bajerach, stosownym loocie, wylacznie do pokonania przez druzyne, ewentualnie koks EK/RP + koks ED :)
    -Fire, bardzo bardzo podobaly mi sie twoje pomysly "grzebania" w broniach/profesjach. Doby jest pomysl zwiekszenia HP druida i zrobienia z niego typowego healera (mniejsze koszty Sio, latwiejsza produkcja UHów -> to koniecznie bo bedzie trzeba dużo run) kosztem dmg wobec sorca, uwazam ze eksperymenty z profesjami to ciekawy pomysl :)
    - Rozdzki.. hmm tu sie nie zgodze, mysle ze O ILE BEDA (sam nie wiem, klimatyczniej bez nich ale to nie jest duzy problem) to powinny byc jak na RL tibii dosyc slabe, jak dasz im moc exori vis + do tego dmg od nich zalezny od lvla i mlvla to druidzi jak i sorc beda moim zdaniem mocno "overpowered".

    SMS shop - Ice, juz lepiej daj drogi PACC niz itemki. Jak chcesz mozesz dodac domki za plny, takie bajery zeby rzeczywiscie utrzymac serwer. Ale zdecydowanie nie dla: Itemkow, Itemkow do outfitow i addonow, itemkow do questow bla bla bla. Tak jak w wiadomosci do Ciebie - fajnie by bylo gdyby byla tez opcja przelewu internetowego, bo z tego co slysalem wieksza czesc kasy za smsa i tak nie idzie do Ciebie wiec z smsa za 10zł dostaniesz dajmy na to 3zł (jesli sie myle, to przepraszam). Z tego co wymyslilem to co mozesz sprzedawac za plny bez utrudniania gry ludziom ktorzy nie sa tzw "dziecmi sms shopu" to:
    -PACC (to akurat na 100%, mysle ze moze byc w formie PACC rune zeby dac mozliwosc kupowania za GP przez co dzieci sms shopu beda sobie na tym trzepac gold, ich sprawa)
    -Domek *(do tego rent w GP tez oczywiscie)
    -Donator Backpack* czy cos w tym stylu (ze 4 miejsca wiecej w bp, ulatwienie ale nei duze dla tych co lubia kase wydawac)
    -Talon na stworzenie Gildii **(moze byc kupiony przez innego gracza i stradeowany, pozwala zalozyc gildie przy spelnioniu wymagan (zalozmy tam 20lv+ itp))
    -jakies tam pierdolki, dekoracyjki do domu, bez zadnych dodatkowych wlasciwosci.*

    mysle ze to tyle, gwiazdeczka oznacza te itemki ktore moim zdaniem psuja lekko serwer, ale sa akceptowalne jako, ze rozumiem ze nikt nie jest organizacja non-profit, dwie gwiazdeczki - to w ostatecznosci :)
    Chetnie sie dowiem co sadzicie o takich itemach w sms shopie, moim zdaniem dosyc dobry kompromis pomiedzy sms shopem z kazdym doslownie itemkiem z gry a sms shopem gdzie jest tylko pacc (najfaniejsza opcja, ale taki serwer potrzebuje sporej ilosci graczy/drogiego pacca zeby sie utrzymac)

    A co do tego ze taki oldschool-modyfikowany serwer nie przyciagnie starych graczy - moim zdaniem sie mylisz. Jesli polaczy sie nowosci z oldschoolem mozna otrzymac bardzo bardzo fajny produkt, atrakcyjny dla kazdego (no moze nie dla osob ktore graja wylacznie na otsach x500 zeby moc 'lansowac' sie 100 lvlem ktory wbija sie tam w minuty, ale takich osob chyba i tak nie chcemy ^^) Obecne zmiany Cipsoftu zniechecaja ludzi do gry wiec pora na alternatywe, nawet na mala skale, ale tak jak powiedzial Fire - ta garstka osob grajacych na takim serwerze bylaby zachwycona :)
    Ostatnio zmieniony przez Sonet : 17-10-2012, 16:59

  12. Reklama
  13. #55
    Avatar ICE MEN
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    191
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    więc tak; co do oldschoolu + nowości sprawdziło się na old-tibii (bodajże 8.54 + starsze elementy jak outfity), więc ma to sens, albo 7.4 + nowe elementy, albo można cofać tak jak na oldtibii, co do klienta chciałbym sprostować :D te silniki które kiedyś były, może jeszcze kojarzycie pierwsze ots "YurOTS" prosta mapa itd, bo innych nie bylo, to do dzisiaj dziurawe i nei stabilne silniki których; nie używa się w originale, a jak ktoś chce ich używać musi naprawdę dużo włożyć pracy, która moim zdaniem jest bezowocna, lecz... wiele fanów pisało swoje, bazując lub nie na tym, i tak właśnie powstał silnik którego ja używam, z drobnymi przeróbkami, jest o 5 lat poprawiany, ciągle modyfikowany, więc nie jest aż tak zły. Silniki skompilowane pod windowsem, praktycznie nie ma większej lepszej szansy aby w miare przenieść je na linuxa, bo albo są nie stabilne albo daremne. Ten silnik ma źródła czyli w dalekiej przyszłości jest możliwość edycji czego praktycznie się zechce (o ile się potrafi :D) >> jest on dostępny pod wersje 7.4 i 7.6 i 7.7 jednocześnie, czyli praktycznie działa 100% tak samo itd, tylko różni się klientem, więc jak zbalansujemy powiedzmy 7.6 to 'jednym kliknięciem' działa to pod 7.7 lub 7.4 ;>
    Co do sms shopu, sugestia moja to też, że dobrym pomysłem jest pacc+ jakieś drobne dodatki :P cały projekt jest non-profit, czyli zamierzam nie zarabiać na nim, czy oszczędzać, każdy PLN zostanie przekazany na serwer, na zakup maszyny+domeny itd. W zależności jakie będą progi ale nie są wysokie tj. ok. 40zł, najlepiej uzbierać 110, a najnajlepiej 200zł na miesiąc, zależnie od mapy i ilości graczy. Co prawda może co dla nie których mała kasa, ale moja sytuacja wygłąda żenująco; dostałem nie dawno zajebiście duży mandat 500zł.. i jestem na minusie, dałbym radę skminić coś, i oczywiście deklaruję pomoc w projekcie, może kiedyś uda się odpalić nie tylko ten serwer, można wiele robić 'światów' - ten, kolejny może być np. full-old real map itd. Spróbuje zrobić ukrytą społeczność na której będzie można obgadać szczegóły, puki co nie podaje linku, postaram się to zrobić jak coś takiego powstanie, każdy będzie mógł pisać opinie, a grupa tworząca itd. będzie miała dostęp do dodatkowego działu. aa wracają do kasy, co miesiąc będzie pisane ile udało się zebrać i ile co itd. JAKBY zostało troszkę kasy zawsze można zrobić konkurs. :))


    edit: kto chciałby zostać testerem lub ma pytania, pw :P wtedy jak się uda najszybciej podaje link.
    Ostatnio zmieniony przez ICE MEN : 17-10-2012, 18:44
    Kocham to co robię...

  14. #56

    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Quakenet
    Posty
    14
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Pomysł z boss'ami... by móc do nich jakkolwiek dojśc - trzeba by było mieć pewnie na prawdę piździarny level, typu 200++, jak nie 250lev+, a im szybciej się takich porobi, tym zabawa będzie gorsza.
    Jeśli za to server będzie miał exp rate 2-3x, potwory pozostaną bez zmian, to.. powiedzmy te kilka dni ktoś poświęci, by wbić 100 lev. Jak się takich 3ch 100levelowców dobierze w grupkę, to na co pójdą? DLe? Nikomu się to nie opłaci. Hero? Tym bardziej. Każdy będzie sobie grał dalej solo, expiąc i tak na dragonach albo czymś podobnym, wbije 150. 3x 150 - idą na demony. I co dalej? Bossy, ok. Z jakimś tam trudem dobiją 200 i.. koniec gry, będą łazić i truć dupę z nudów innym... Trochę za szybko... jak podniesie się hp i obrażenia "od draga" w górę, to ludzie będą się zbierali w grupki już dużo wcześniej, np. 3x60~, by móc wylootować jakieś fajniejsze przedmioty. Exp z potworów niezmiennie, chodzi o utrudnienie ich zabicia, by było to wyzwanie, które zapamiętają i będą wspominać. Taki 60 lev nie będzie tracił czasu na expienie na cycach, czy dwarfach, będzie wolał z grupką iść na dragi, albo gsy. Doexpią 100 - pójdą na DLe, albo hero, albo coś takiego. Moim zdaniem powróci się do korzeni. W ten sposób delikatnie się ułatwia ludziom start, by mogli zacząć istnieć (bo gra każdą profesją się zaczyna dopiero od 50lev), a żeby móc grać dłużej - to trzeba mieć grupę.

    Świetny pomysł z tą stroną, by móc to jakoś solidnie uporządkować i się szybciej dogadać.

    A to, jak server by się utrzymywał, to... premmy powinno być głównym środkiem. A przelew to obowiązkowa sprawa. SMSy to kicha, ale też trzeba mieć, co by dzieciak ze służbowego rodziców naklepał sobie full punktów.
    Premmy w formie scrolla/runy - jak najbardziej świetny pomysł.
    Gadżeto-itemy, typu większe bp, scyzoryki wielofunkcyjne, czy jakieś addonshity - jak najbardziej spoko. Póki w shop'ie nie będzie czegoś, co ułatwia grę i ulepsza postać, to server na pewno z tego powodu przyciągnie grono "smakoszy", których to irytuje na innych serverach.

    Zaryzykujmy, a nóż się uda i stworzy się coś, co będzie przełomowe i okaże się hitem? :D

  15. #57
    Avatar Sonet
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    83
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    W sumie zmieniam zdanie, itemki do addonow tez przejda, nie daje to zadnej premii w grze, a moze byc calkiem chodliwym elementem shopa. :) Ale mimo wszystko fajnie by bylo zeby chociaz te kilka outfitow/addonow wymagalo wysilku a nie wyslania smsa.

    Przemyslalem te "bossy" - co prawda nie zgodze sie ze to rozwiazanie dla 200+ lvli (pamietaj, boss moze byc silny dla np trzech lvli 20 i miec loot adekwatny do takiego przedzialu lvl - co spowoduje ze lvlowi 200 zwyczajnie nie bedzie chcialo sie go ubic bo lepszy exp i loot ma z normalnych potworow). Pod haslem boss myslalem raczej o ulepszonej wersji podstawowego potwora :) Ale moze masz racje, trzeba ogolnie utrudnic gre, (czyli pojsc w przeciwnym kierunku niz Cipsoft, ktory postanowil ulatwic gre tak bardzo, ze az mi sie odechcialo grac.)wiec moze silniejsze potwory dragon+ to dobry pomysl :)

    Zreszta poczekajmy na powstanie strony, tam wreszcie mozna zaczac konkretna dyskusje i czekac na test serwer :)

  16. Reklama
  17. #58
    Avatar ICE MEN
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    191
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Addonowe mhmmm tylko to chyba bylo od 7.8? Dzis juz cos tam podzialam z forum :d
    Kocham to co robię...

  18. #59

    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Quakenet
    Posty
    14
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    No co tak cicho?

  19. #60
    Avatar Sonet
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    83
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Też się niepokoję ;)

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 05-07-2012, 13:23
  2. [8.6] Enibia.pl - prawdziwy serwer RPG!
    Przez Mozzi w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post: 01-10-2011, 11:57
  3. Serwer RPG jaki protokół?
    Przez Elor Tulot w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 30-07-2011, 14:16
  4. [8.57] Serwer RPG-non RPG
    Przez hefalump w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-07-2010, 19:03
  5. Grałbyś na OTSie 8.+ bez hotkeyów i aima na battle list?
    Przez Grim90 w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 18-05-2010, 17:36

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •