Reklama

Pokaż wyniki sondy: Czy złączenie skilli jest dobrym pomysłem?

Głosujący
158. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Tak

    126 79.75%
  • Nie

    32 20.25%
Strona 3 z 4 PierwszaPierwsza 1234 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 31 do 45 z 54

Temat: nowe skille kosztem axe,club,fist?

  1. #31
    Avatar Barni Vegas
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    30
    Posty
    463
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Kacpik95 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja bym proponował fishing zamienić na umiejętność łowów (?). Zwiększałoby to szanse na złowienie rzadkiej ryby czy większy loot ze zwierząt. Pomysł ze skillami jest zaiste świetny!
    ????????
    Jakich ryb, jakich zwierząt? Co ty w ogóle napisałeś?

    A ten fishing wypadałoby na coś zagospodarować bo nikt nie będzie na ots łowił a jak już jest grzebanie w skillach to na całego :>.
    Może coś z koniem? xD

  2. #32
    Avatar bodzilla
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    149
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    A może dual? Po jednej broni jednoręcznej w każdą dłoń z tym, że dało by to powiedzmy dwukrotnie zwiększoną szybkość ataku, a obrażenia z broni były by odpowiednio zmniejszone (zależnie od skilla) powiedzmy że startowało by się z obrażeniami 50% / 23% - 50% obrażen broni trzymanej w ręce prawej i 25% trzymanej w ręce lewej. Załóżmy, że na poziomie 80~ tego skilla obrażenia były by ziększone do 75% / 50% a na powiedzmy 120 (tak, po dłuuuuuugim czasie treningu) powiedzmy 90%/80% pamiętając ciągle o podwójnej szybkości ataku.
    Cytuj Exteriuss napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    przepraszam 1 razm 20 lat prawie..
    serce stuka jak szalone, boje sie 1 raz . mj i potem feta..
    bez kitu 1 cez w zyciu concrete bombi po pijaneku

  3. #33

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    525
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj CzcigodnyAlfons napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a co z magami? niby bym zagrał ale jak se pomyśle że będziecie robić tego otsa do wakacji, to pacc nie bedzie tani ;]
    pacc bedzie za darmo, a vip podejrzewam, ze bedzie trzeba tylko raz kupic ;p

  4. Reklama
  5. #34

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Derby
    Wiek
    29
    Posty
    777
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Nawet nie wiadomo czy będzie vip ;d Z tego co wyczytałem to takowego nie będzie, ponieważ nic nie ma wywyższać graczy płacących, tylko wtedy nie wiem co ma być w tym sms shopie :P

  6. #35
    Avatar Grimek
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Pniewo
    Wiek
    33
    Posty
    50
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Proszę wypowiadać się tutaj na temat łączenia skilli.
    Do rozmowy o projekcie zapraszam pod naszą zapowiedzą
    w dziale mapy. Pacc free a vip account nie będzie obejmował
    ułatwień w zdobywaniu lvla itp.

    Co do tego dualu to pomyślimy.
    Wszystko trzeba dokładnie przemyśleć.

    Nie przegap startu! Poszukujemy Pixelartowców i Maperów
    Napisz na gg 15764770 a powiadomię Cię gdy serwer ruszy
    Polub nas na Facebooku!. Tam znajdziesz więcej informacji

  7. #36
    Mgis90

    Domyślny

    Cytuj KrystianeK napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jestem na tak, pod warunkiem, że byłoby coś takiego jak specjalizacja [...]
    Według mnie to jest najlepszy pomysł. Połączony z resztą byłby super.
    Pozostające skile: staminę i fishing wykorzystałbym na staminę (męczącą w walce, obejmującą potwory) i coś do szybkości, ewentualnie tą zręczność chociaż nie lubie takich

  8. Reklama
  9. #37
    Avatar Niewinny
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    301
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    a moze by tak zrobic cos ala diablo i skille podmienic.
    np sword fighting = zrecznosc itd. U kazdego co level pojawialby sie bag w ktorym znajdowalo by sie 4 poty. Kazdy odpowiedzialny za danie 1 pkt w dana umiejetnosc ktora wybierzemy.(podmienic bererk pota np by dodawal 1 skilla zamiast 30 i na czas nieokreslony)

  10. #38
    Avatar Jahehehe
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Kraków
    Posty
    930
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Niewinny napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a moze by tak zrobic cos ala diablo i skille podmienic.
    np sword fighting = zrecznosc itd. U kazdego co level pojawialby sie bag w ktorym znajdowalo by sie 4 poty. Kazdy odpowiedzialny za danie 1 pkt w dana umiejetnosc ktora wybierzemy.(podmienic bererk pota np by dodawal 1 skilla zamiast 30 i na czas nieokreslony)
    Wtedy ludzie by tego nie używali, tylko sprzedawali. Trzeba by było coś zrobić żeby tylko ta osoba która to dostanie będzie mogła tego używać.


    pozdro 500

  11. #39
    Avatar Niewinny
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    301
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Jahehehe napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wtedy ludzie by tego nie używali, tylko sprzedawali. Trzeba by było coś zrobić żeby tylko ta osoba która to dostanie będzie mogła tego używać.


    pozdro 500
    w sumie racja, to moze np cos ala wbijasz lvl tpuje cie do jakiegos pomieszczenia z dzwigniami mozesz ich uzyc 4 razy (obojetnie w jakiej kombinacji np. 4 zrecznosci lub 2 sily 2 zrecznosci itd) bo czym wchodzimy w tp powrotny ktory przekieruje nas na miejsce w ktorym bylismy poprzednio. Ew. po expieniu lecimy do specjalnej komnaty pododawac sobie pkt.


    Nawet nie wiem czy to jest mozliwe do zrobienia ale wpadlem na taki pomysl to sie chcialem podzielic.



    Pozdrawiam.

  12. Reklama
  13. #40

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    30
    Posty
    9,025
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Ja bym zrobił jeden skill ataku czy jak tam to nazwać. Skill szybkości (rósłby kiedy byśmy chodzili - bardzo wolno oczywiście, oraz po wbiciu levela). Mówicie o skillu uniku, przecież shielding odpowiada, za zatrzymanie obrażeń a nie widzę innego sposobu na ten wasz unik niż zatrzymanie obrażeń. Coś jak critical może być, wręcz zajebisty pomysł. Może być też coś związanego ze szczęściem w dropie, tylko nie mam pojęcia na jakiej zasadzie by to rosło? Może dodać jakieś itemy, po których użyciu by ten skill wzrastał?

  14. #41
    Avatar Grim90
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Toruń / Brzozówka
    Wiek
    35
    Posty
    586
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Pan Ryba napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja bym zrobił jeden skill ataku czy jak tam to nazwać. Skill szybkości (rósłby kiedy byśmy chodzili - bardzo wolno oczywiście, oraz po wbiciu levela). Mówicie o skillu uniku, przecież shielding odpowiada, za zatrzymanie obrażeń a nie widzę innego sposobu na ten wasz unik niż zatrzymanie obrażeń. Coś jak critical może być, wręcz zajebisty pomysł. Może być też coś związanego ze szczęściem w dropie, tylko nie mam pojęcia na jakiej zasadzie by to rosło? Może dodać jakieś itemy, po których użyciu by ten skill wzrastał?
    Co do skilla prędkości - Nie wiem, czy to dobry pomysł. Zauważ, że wtedy, chodząc po grze non stop, niczym samochody, by ciebie gracze mijali w tę i z powrotem.

    Aktualnie jest tak:


    (Statystyki z konta GODa, więc są niektóre kosmiczne)

    Doświadczenie

    Poziom

    Wytrzymałość - dość podobna do oryginalnej koncepcji cipsoftu, jednakże gracz z zerową wytrzymałością jest dwukrotnie słabszy; bije słabiej i ma dwukroć słabszą obronę.

    Poziom magiczny

    Atak - połączenie ataku z pięści, mieczem, obuchem i toporem.

    Atak dystansowy

    Obrona

    Zręczność - szansa na zadanie ciosu krytycznego. Nie mamy pojęcia aktualnie, jak możnaby to 'skillować'.

    Szczęście - właściwie to chyba zmienimy na unik; nazwa mówi sama za siebie. Również nie wiemy, jak możnaby to skillować.

    Honor - jest to zdolność, która zależy od PKowania. Każdy gracz na start ma pewną ilość punktów honoru. Zabijając kogoś, kto ma niższy poziom traci punkty honoru, nie wiem jeszcze ile, ileś ustalimy sobie. Za zabicie kogoś na poziomie równym i wyższym zyskuje owe punkty. Ilość punktów będzie naliczana wedle różnicy poziomowej zabójcy i ofiary. Co więcej, osoba z zerowym honorem jest traktowana jak red skull, a nawet gorzej, bo można ją bić, ile się chce, bez konsekwencji i bez straty honoru, tej osobie w przypadku śmieci wypada wszystko. Planujemy dodatkowo wprowadzić, że osoba z zerowym honorem, gdy padnie, pojawia się w temple z 10 hp. W planach mamy wprowadzić także, że jak zaatakuje gracza ktoś z niższym poziomem i zostanie zabity to ten gracz z wyższym nie straci punktów honoru.

    Połów - chętnie zmienimy na coś innego, aktualnie nie wiemy na co.
    Ostatnio zmieniony przez Grim90 : 10-03-2010, 04:40
    Piszę skrypty do OTS. Chcesz mieć unikalny quest, lub skrypt na swoim serwerze? Pisz do mnie. Na pewno się dogadamy.
    Piszę skrypty PHP, strony oraz gotowe serwisy, jeśli jesteś zainteresowany, napisz.
    http://radeg.pl

    Masz facebooka? Zapraszamy do grupy: Grim OTS!
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/...07707075989449

  15. #42

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    2,657
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Ja na Waszym miejscu popracowałbym z ASMem. Albo zajął się YATCem. Naprawde, rozszerzycie sobie horyzonty tak, jak nie zrobił tego żaden inny ots.

  16. Reklama
  17. #43
    Avatar Grim90
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Toruń / Brzozówka
    Wiek
    35
    Posty
    586
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Havaran napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja na Waszym miejscu popracowałbym z ASMem. Albo zajął się YATCem. Naprawde, rozszerzycie sobie horyzonty tak, jak nie zrobił tego żaden inny ots.
    Nie znam się za bardzo na ASM, niestety. Czasu również brak na naukę.

    Gdybym miał oceniać YATC, to bym dał 2+. Pomijam to, czego jeszcze nie zrobili, ale klient jest napisany słabo... Drugie tyle czasu musiałbym spędzić na poprawianiu i, najgorsza rzecz, to silnik graficzny...
    Piszę skrypty do OTS. Chcesz mieć unikalny quest, lub skrypt na swoim serwerze? Pisz do mnie. Na pewno się dogadamy.
    Piszę skrypty PHP, strony oraz gotowe serwisy, jeśli jesteś zainteresowany, napisz.
    http://radeg.pl

    Masz facebooka? Zapraszamy do grupy: Grim OTS!
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/...07707075989449

  18. #44
    Avatar Stena
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Gdynia
    Posty
    98
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Nie wiem czy to było może przeoczyłem.
    Ja zamiast tego połów dałbym szybkość, 1 skill speeda chodzi o 1 lvl wiecej czyli przykladowo ziomek z 30 speedem na 20 lvl chodzi jak 50 lv.

  19. #45

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    2,657
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    @2 x up

    Na jakiej podstawie twierdzisz że klient jest ,,słaby"? Źródła moim zdaniem wcale nie są lipnie napisane. Owszem , silnik graficzny ( OpenGL/SDL ) to nie jest jakieś proomgsh, ale powoli zaczynają się prace nad implementację DirectXa.

    Myślę, że warto byłoby temu dać szansę.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Axe'y <> nowe axe !! ? !!
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post: 22-02-2018, 15:25
  2. Sword,Club,Axe
    Przez Lizaczek w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 09-10-2011, 23:57
  3. Axe/Sword/Club
    Przez Bombardier w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 06-05-2011, 11:28
  4. Sword,Club czy Axe ?
    Przez shanarin w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 08-04-2011, 18:53
  5. [7.4] Axe, Sword, Club - co wybrać.
    Przez Aplik_96 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-09-2010, 20:16

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •