Pan Ryba napisał
Ja bym zrobił jeden skill ataku czy jak tam to nazwać. Skill szybkości (rósłby kiedy byśmy chodzili - bardzo wolno oczywiście, oraz po wbiciu levela). Mówicie o skillu uniku, przecież shielding odpowiada, za zatrzymanie obrażeń a nie widzę innego sposobu na ten wasz unik niż zatrzymanie obrażeń. Coś jak critical może być, wręcz zajebisty pomysł. Może być też coś związanego ze szczęściem w dropie, tylko nie mam pojęcia na jakiej zasadzie by to rosło? Może dodać jakieś itemy, po których użyciu by ten skill wzrastał?
Co do skilla prędkości - Nie wiem, czy to dobry pomysł. Zauważ, że wtedy, chodząc po grze non stop, niczym samochody, by ciebie gracze mijali w tę i z powrotem.
Aktualnie jest tak:

(Statystyki z konta GODa, więc są niektóre kosmiczne)
Doświadczenie
Poziom
Wytrzymałość - dość podobna do oryginalnej koncepcji cipsoftu, jednakże gracz z zerową wytrzymałością jest dwukrotnie słabszy; bije słabiej i ma dwukroć słabszą obronę.
Poziom magiczny
Atak - połączenie ataku z pięści, mieczem, obuchem i toporem.
Atak dystansowy
Obrona
Zręczność - szansa na zadanie ciosu krytycznego. Nie mamy pojęcia aktualnie, jak możnaby to 'skillować'.
Szczęście - właściwie to chyba zmienimy na unik; nazwa mówi sama za siebie. Również nie wiemy, jak możnaby to skillować.
Honor - jest to zdolność, która zależy od PKowania. Każdy gracz na start ma pewną ilość punktów honoru. Zabijając kogoś, kto ma niższy poziom traci punkty honoru, nie wiem jeszcze ile, ileś ustalimy sobie. Za zabicie kogoś na poziomie równym i wyższym zyskuje owe punkty. Ilość punktów będzie naliczana wedle różnicy poziomowej zabójcy i ofiary. Co więcej, osoba z zerowym honorem jest traktowana jak red skull, a nawet gorzej, bo można ją bić, ile się chce, bez konsekwencji i bez straty honoru, tej osobie w przypadku śmieci wypada wszystko. Planujemy dodatkowo wprowadzić, że osoba z zerowym honorem, gdy padnie, pojawia się w temple z 10 hp. W planach mamy wprowadzić także, że jak zaatakuje gracza ktoś z niższym poziomem i zostanie zabity to ten gracz z wyższym nie straci punktów honoru.
Połów - chętnie zmienimy na coś innego, aktualnie nie wiemy na co.
Zakładki