????????
Jakich ryb, jakich zwierząt? Co ty w ogóle napisałeś?
A ten fishing wypadałoby na coś zagospodarować bo nikt nie będzie na ots łowił a jak już jest grzebanie w skillach to na całego :>.
Może coś z koniem? xD
Wersja do druku
A może dual? Po jednej broni jednoręcznej w każdą dłoń z tym, że dało by to powiedzmy dwukrotnie zwiększoną szybkość ataku, a obrażenia z broni były by odpowiednio zmniejszone (zależnie od skilla) powiedzmy że startowało by się z obrażeniami 50% / 23% - 50% obrażen broni trzymanej w ręce prawej i 25% trzymanej w ręce lewej. Załóżmy, że na poziomie 80~ tego skilla obrażenia były by ziększone do 75% / 50% a na powiedzmy 120 (tak, po dłuuuuuugim czasie treningu) powiedzmy 90%/80% pamiętając ciągle o podwójnej szybkości ataku.
Nawet nie wiadomo czy będzie vip ;d Z tego co wyczytałem to takowego nie będzie, ponieważ nic nie ma wywyższać graczy płacących, tylko wtedy nie wiem co ma być w tym sms shopie :P
Proszę wypowiadać się tutaj na temat łączenia skilli.
Do rozmowy o projekcie zapraszam pod naszą zapowiedzą
w dziale mapy. Pacc free a vip account nie będzie obejmował
ułatwień w zdobywaniu lvla itp.
Co do tego dualu to pomyślimy.
Wszystko trzeba dokładnie przemyśleć.
a moze by tak zrobic cos ala diablo i skille podmienic.
np sword fighting = zrecznosc itd. U kazdego co level pojawialby sie bag w ktorym znajdowalo by sie 4 poty. Kazdy odpowiedzialny za danie 1 pkt w dana umiejetnosc ktora wybierzemy.(podmienic bererk pota np by dodawal 1 skilla zamiast 30 i na czas nieokreslony)
w sumie racja, to moze np cos ala wbijasz lvl tpuje cie do jakiegos pomieszczenia z dzwigniami mozesz ich uzyc 4 razy (obojetnie w jakiej kombinacji np. 4 zrecznosci lub 2 sily 2 zrecznosci itd) bo czym wchodzimy w tp powrotny ktory przekieruje nas na miejsce w ktorym bylismy poprzednio. Ew. po expieniu lecimy do specjalnej komnaty pododawac sobie pkt.
Nawet nie wiem czy to jest mozliwe do zrobienia ale wpadlem na taki pomysl to sie chcialem podzielic.
Pozdrawiam.
Ja bym zrobił jeden skill ataku czy jak tam to nazwać. Skill szybkości (rósłby kiedy byśmy chodzili - bardzo wolno oczywiście, oraz po wbiciu levela). Mówicie o skillu uniku, przecież shielding odpowiada, za zatrzymanie obrażeń a nie widzę innego sposobu na ten wasz unik niż zatrzymanie obrażeń. Coś jak critical może być, wręcz zajebisty pomysł. Może być też coś związanego ze szczęściem w dropie, tylko nie mam pojęcia na jakiej zasadzie by to rosło? Może dodać jakieś itemy, po których użyciu by ten skill wzrastał?
Co do skilla prędkości - Nie wiem, czy to dobry pomysł. Zauważ, że wtedy, chodząc po grze non stop, niczym samochody, by ciebie gracze mijali w tę i z powrotem.
Aktualnie jest tak:
http://i43.tinypic.com/2dce2yc.jpg
(Statystyki z konta GODa, więc są niektóre kosmiczne)
Doświadczenie
Poziom
Wytrzymałość - dość podobna do oryginalnej koncepcji cipsoftu, jednakże gracz z zerową wytrzymałością jest dwukrotnie słabszy; bije słabiej i ma dwukroć słabszą obronę.
Poziom magiczny
Atak - połączenie ataku z pięści, mieczem, obuchem i toporem.
Atak dystansowy
Obrona
Zręczność - szansa na zadanie ciosu krytycznego. Nie mamy pojęcia aktualnie, jak możnaby to 'skillować'.
Szczęście - właściwie to chyba zmienimy na unik; nazwa mówi sama za siebie. Również nie wiemy, jak możnaby to skillować.
Honor - jest to zdolność, która zależy od PKowania. Każdy gracz na start ma pewną ilość punktów honoru. Zabijając kogoś, kto ma niższy poziom traci punkty honoru, nie wiem jeszcze ile, ileś ustalimy sobie. Za zabicie kogoś na poziomie równym i wyższym zyskuje owe punkty. Ilość punktów będzie naliczana wedle różnicy poziomowej zabójcy i ofiary. Co więcej, osoba z zerowym honorem jest traktowana jak red skull, a nawet gorzej, bo można ją bić, ile się chce, bez konsekwencji i bez straty honoru, tej osobie w przypadku śmieci wypada wszystko. Planujemy dodatkowo wprowadzić, że osoba z zerowym honorem, gdy padnie, pojawia się w temple z 10 hp. W planach mamy wprowadzić także, że jak zaatakuje gracza ktoś z niższym poziomem i zostanie zabity to ten gracz z wyższym nie straci punktów honoru.
Połów - chętnie zmienimy na coś innego, aktualnie nie wiemy na co.
Ja na Waszym miejscu popracowałbym z ASMem. Albo zajął się YATCem. Naprawde, rozszerzycie sobie horyzonty tak, jak nie zrobił tego żaden inny ots.
Nie znam się za bardzo na ASM, niestety. Czasu również brak na naukę.
Gdybym miał oceniać YATC, to bym dał 2+. Pomijam to, czego jeszcze nie zrobili, ale klient jest napisany słabo... Drugie tyle czasu musiałbym spędzić na poprawianiu i, najgorsza rzecz, to silnik graficzny...
Nie wiem czy to było może przeoczyłem.
Ja zamiast tego połów dałbym szybkość, 1 skill speeda chodzi o 1 lvl wiecej czyli przykladowo ziomek z 30 speedem na 20 lvl chodzi jak 50 lv.
@2 x up
Na jakiej podstawie twierdzisz że klient jest ,,słaby"? Źródła moim zdaniem wcale nie są lipnie napisane. Owszem , silnik graficzny ( OpenGL/SDL ) to nie jest jakieś proomgsh, ale powoli zaczynają się prace nad implementację DirectXa.
Myślę, że warto byłoby temu dać szansę.