Reklama
Strona 2 z 2 PierwszaPierwsza 12
Pokazuje wyniki od 16 do 19 z 19

Temat: Prosze o przetlumaczenie i wyjasnienie

  1. #16
    Avatar BBsrv
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    50cm od monitora
    Wiek
    32
    Posty
    4,489
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj zakius napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no bez jaj
    zgłaszasz sklepowi, że paczka doszła źle, a oni "hehe. peszek, nie przyjmiemy więcej zamówień od ciebie"?
    grubo...
    a teraz zastanów się w odwrotnej sytuacji. Prowadzisz sklep, wysylasz paczkę, po paru dniach dostajesz wiadomość że paczka doszla ale jest uszkodzona, klient nie ma żadnego racjonalnego dowodu na to że tak jest. Nie ma najważniejszego dokumentu jakim jest papierek od kuriera o uszkodzeniu przesyłki. p.s. twój klient jest zza granicy i wysyła ci jakieś zdjęcia rozjebanej paczki - p.s2 nie, nie ma jak ci udowodnić, że sam jej nie rozjebał i chwile pózniej zrobił zdjęcia. > ty wiesz, że wysłałes wszystko to co klient kupił > stwierdzasz że klient chce wyłudzić hajs > blokujesz możliwość dalszych zakupów przez tego usera

    #nooffense
    @autor, nie czuj się atakowany czy coś, życzę ci jak najlepiej i życze powodzenia w odzyskaniu hajsu, ale szanse raczej masz małe - jedyna szansa to chargeback (masz chyba 30 albo 60 dni od zakupu na to) (p.s. jak będziesz składał reklamację w banku to od razu mów że chcesz druk visa chargeback (analogicznie mastercard) bo bank niechętnie chce bawić się w chargebacki ^^) tu masz coś więcej http://jakoszczedzacpieniadze.pl/cha...latnosci-karta przeczytaj sobie i próbuj, a na przyszłość jak mówiłem, nie odbiera sie rozjebanych paczek, listow, czegokolwiek. Nigdy.
    Kontakt ze mną:
    pw

  2. #17
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    Cytuj BBsrv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    blokujesz możliwość dalszych zakupów przez tego usera
    no to niech weźmie od kuriera potwierdzenie odbioru...
    Cytuj BBsrv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie odbiera sie rozjebanych paczek, listow, czegokolwiek. Nigdy.
    tró, ale jak faktycznie rzucił i uciekł to heheh, w sumie lepiej mówić, że w ogóle się nie dostało...
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  3. #18
    Avatar Birdman
    Data rejestracji
    2012
    Wiek
    31
    Posty
    836
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Trzeba spojrzec na to z perspektywy tego ile jest popierdolonych ludzi na swiecie ktorzy by udawali ze przyszla pusta zniszczona paczka zeby odzyskac marne 20 funtow... aczkolwiek jestem pewien ze ich decyzja zeby z Toba dalej biznesu nie prowadzic jest po czesci spowodowana tym ze jestes zagranicznym klientem
    Powodzenia w odzyskaniu kasy, sugeruje poczytac ich strone (refunds/returns policy) bo jesli nie ma tam o takich sytuacjach wzmianki to raczej wiele nie zdzialasz

  4. Reklama
  5. #19

    Data rejestracji
    2015
    Posty
    36
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Witam ponownie, jak myślicie czy chargeback obejmuje także brakujący towar w zamówieniu czy tylko sytuacje typu podwójne naliczenie zamówienia/użycie karty poprzez osoby nieuprawnione/niezgodne naliczenia karty?

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 40
    Ostatni post: 30-10-2020, 22:36
  2. Prosze o przetlumaczenie tekstu z angielskiego
    Przez Gummi w dziale Szkoła i nauka
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-08-2013, 00:24
  3. Knight, expowiska, przedmioty (wyjasnienie)
    Przez Picolostyle w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 21-07-2010, 19:33
  4. Kicki - wyjaśnienie
    Przez Gargamell w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-01-2010, 19:16
  5. Eagle Shield - wyjaśnienie.
    Przez Flowman w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 31-03-2009, 06:59

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •