zakius napisał
no bez jaj
zgłaszasz sklepowi, że paczka doszła źle, a oni "hehe. peszek, nie przyjmiemy więcej zamówień od ciebie"?
grubo...
a teraz zastanów się w odwrotnej sytuacji. Prowadzisz sklep, wysylasz paczkę, po paru dniach dostajesz wiadomość że paczka doszla ale jest uszkodzona, klient nie ma żadnego racjonalnego dowodu na to że tak jest. Nie ma najważniejszego dokumentu jakim jest papierek od kuriera o uszkodzeniu przesyłki. p.s. twój klient jest zza granicy i wysyła ci jakieś zdjęcia rozjebanej paczki - p.s2 nie, nie ma jak ci udowodnić, że sam jej nie rozjebał i chwile pózniej zrobił zdjęcia. > ty wiesz, że wysłałes wszystko to co klient kupił > stwierdzasz że klient chce wyłudzić hajs > blokujesz możliwość dalszych zakupów przez tego usera
#nooffense
@autor, nie czuj się atakowany czy coś, życzę ci jak najlepiej i życze powodzenia w odzyskaniu hajsu, ale szanse raczej masz małe - jedyna szansa to chargeback (masz chyba 30 albo 60 dni od zakupu na to) (p.s. jak będziesz składał reklamację w banku to od razu mów że chcesz druk visa chargeback (analogicznie mastercard) bo bank niechętnie chce bawić się w chargebacki ^^) tu masz coś więcej
http://jakoszczedzacpieniadze.pl/cha...latnosci-karta przeczytaj sobie i próbuj, a na przyszłość jak mówiłem, nie odbiera sie rozjebanych paczek, listow, czegokolwiek. Nigdy.
Zakładki