Reklama
Strona 29 z 40 PierwszaPierwsza ... 19272829303139 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 421 do 435 z 597

Temat: Korwin w TVP

  1. #421
    Avatar Ximax1243
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    localhost
    Wiek
    34
    Posty
    635
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Vegeta chyba wyjebał głową o sufit jak wstawał bo poglądy i gadanie mu się zmieniło a może poprostu poczytał troche i sie dokształcił.


    Płaca co roku wzrasta no tak wzrasta w zastraszajacym tempie a ceny rosną. Popatrz np na fajki w 2004 roku kosztowały +- 4,5zł teraz o 9 zł więcej 9x30 daje 270 zł miesięcznie więcej na fajki pokaż mi o ile płaca miesięczna od 2004 roku wzrosła (do dzisiaj) w zł. następny przykład piwo Piast (to pije ) kiedys 1,80 teraz 2,50 to jest 70 gr na szt wypijajac 2 dziennie trace 1,40x20 28 zł czyli mamy na tych 2 produktach juz 300 zł miesięcznie w plecy przez kochane akcyzy na poziomie kosmicznym. Teraz posprawdzaj sobie ceny innych artykułów w 2004-2012 porównaj dodaj pomnóż i wyjdzie ci o ile wszystko podrożało a ile w tym czasie zaczęto więcej zarabiac..... Myslcie kurwa myslenie nie boli
    "Żołnierze nie umierają, idą do piekła aby się przegrupować!"
    "Pobij wszystko co się rusza a jak się nie rusza- porusz i pobij"

  2. #422

    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Krym
    Posty
    2,013
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Płace realne od 2004 spadły.
    pokazesz jakiś dowód?...
    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ProEda wrzuciła linka do stosownego obrazka.
    ...bo takim czymś to ja sobie moge humor poprawić co najwyzej. Przecież to jest do bólu stronnicze. Rownie dobrze moglbym poprosić o zestawienie cen urządzen elektrycznych, samochodów, lodów, czipsów, czekolad, ciastek (niestety na zakupach kiedys wiecej rzeczy nie kupowałem:D chociaz co do tych słodyczy nie jestem tez taki pewien, bo popyt na nie stale rośnie), hamburgerów w mcdonald. Do tego ceny tych produktów są chyba pokazane w taki sposob, ze w 2003 jest to cena minimalna a w 2013roku cena średnia (przynajmiej jesli chodzi o mleko, chleb), a wołowina, gdybyscie sobie porownali koszty innych mięs, to zdecydowanie jest tym, które zdrozało najbardziej.. no ale Wasze zestawienie jest dzięki temu konkretniejsze, nie?:) Nawet nie bede tutaj twierdził, że wp.pl to prawicowy portal, bo w zyciu tam nie byłem, ale poprostu większosc ludzi to przedewszystkim debile (kur** gdy czytam komentarze pod takimi porownaniami, to dosłownie połowa osob w nich chcialaby, zeby wrócił PRL :o) i ponurasy, lubiące się nad sobą uzalac. A zeby byc lubianym i chetnie czytanym, to najlepiej w sposób jak najprostszy jest stanąć po stronie wiekszosci.
    Podkresliłem tam specjalnie hamburgery w mcdonaldzie. Juz od dawna spotykałem się z opinią, ze ich cena i ilosc jaka mozemy ich kupić są wyznacznikiem zamoznosci. Powaznie:D nawet ostatnio nasza wykładowiec z makroekonomii o tym wspomniała, z dystansem bo z dystansem co jest logiczne, ale gdyby się tak zastanowić to zawsze to jakims wskaznikiem jest.

    Tutaj macie coś faktycznie lepiej obrazującego zamoznosc Polaków, wskaznik cen konsumenta:
    http://stat.gov.pl/obszary-tematyczn...ach-1950-2013/
    a Wy dalej wyjezdzajcie mi z artykułami z wp :P
    edit - albo z ceną fajek, która perfekcyjnie odwzorowywuje razem z benzyną o ile wzrosla cena przecietnych produktów XDDDDD

    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wyobraź sobie, że to ja przekonałem swoich rodziców do swoich poglądów, a nie oni mnie do swoich : )
    No to gratuluję

    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Znów bez argumentów?
    przeciez Ty sam nie uzywasz zadnych argumentów. Wypisujesz swoje głupoty, raz jedyny odwolujac sie do zabawnego obrazka od ProEdy:) Nie znam dokładnego programu KNP, wiem jedynie tyle co slyszę od Korwina. Jako jeden z przykładów mogę podać temat szkolnictwa. Korwin uwaza, ze nalezy publiczne szkoły zlikwidowac, nie zmuszać nikogo do chodzenia do nich i pozostawić wszystkim wolną rękę. Korwin to człowiek inteligentny, ma sporą wiedzę. Dlatego nie wierzę, zeby sam był za czymś takim. Ale to się podoba wlasnie otumanionym prawicowcom i patologii, takze pewnie stąd się ten pomysł wzial. Bo nikt o zdrowym rozsądku, mającym jakies pojecie o zyciu nie poprze tego pomysłu. To byłaby klęska dla kraju. Stalibysmy się takimi brudasami z Etiopii w ciągu 50lat.
    Tak jeszcze nawiązujac troche do tego co wyzej pisałem - technologia cały czas się rozwija, koszty produkcyjne dzieki temu stale maleją, coraz więcej czynnosci oraz usług jest wykonywana przez maszyny, co diametralnie zmniejsza koszty wyprodukowania dobra. Ba, coraz wiecej istnień przedsiebiorstw jest uzaleznionych od posiadania najnowszej technologii. Dlatego wlasnie miedzy innymi świat brnie do przodu, poziom zycia kazdego się podnosi (bo jezeli ktos w godzine produkuje 5czekolad i płaci za wyprodukowanie ich 5złotych, a ktos mający zajebistą maszynę robi ich 50 i płaci za nie 30złotych to wiadome ze ten drugi zejdzie troche z ceny finalnej bo go na to stać a zysk mu się zwiekszy... chyba prosciej się tego wytlumaczyc nie dało, mam nadzieje ze przynajmiej to zrozumiesz) bo wszystkie dobra i usługi wskutek konkurencji na rynku dążą do coraz mniejszych kosztów wytworzenia (ceny nominalne i tak beda lecialy w gore w wiekszosci przypadkow, bo inflacja itp). Oczywiscie to wszystko nie jest takie proste, ale z tego punktu widzenia tak to wygląda.
    Noi teraz co bedzie gdy szkoły znikną? Dzieci z patologicznych rodzin odrazu będą skreslane, nie mówię tutaj o jakichs geniuszach bo dla takich pewnie w programie KNP jakies zapomogi by się znalazly (bo bez tego to była by juz istna tragedia xd), ale nawet o przeciętniakach. Teraz oni są do tego zmuszani i nawet jesli to idą do jakichs zawodówek, ale potem potrafią coś zrobic w najprostszych dziedzinach - budownictwo, stolarstwo, rzeźnictwo? (no był u mnie w miescie taki jeden co w rzezni mial praktyki xD), drogownictwo itp. A gdy beda siedzialy najpierw w domu, potem rodzice wysla ich gdzies do roboty zeby chajs na wódke sie zgadzal to co taki dzieciak bedzie robił? Bedzie kradł, oszukiwał, moze gdzies pojdzie w rolnictwie pracować albo sprzątać. Do niczego wiecej, co bedzie wymagało minimum wiedzy, ktoś taki nie bedzie zdolny.
    W normalnych domach tez wiele rodziców zdecydowaloby za swoje dzieci, zeby te do szkoły nie uczeszczały. Przykladowo dlatego, ze oni sami ich nauczą swoich zawodów. Ale wtedy dzieciak nie bedzie miał byc szansy na bycie kims bardziej wartosciowym i odrazu bedzie skazany np. na bycie piekarzem. I co tez w momencie, gdy takich piekarzy bedzie za duzo? Albo cos innego nie wypali w tym zawodzie? A no wracamy do tego co wyzej napisalem - patola, rolnictwo, sprzątanie albo pomaganie typu przynies podaj pozamiataj.
    I wyjasnilem Ci tez wczesniej mam nadzieje, jak bardzo rozwoj technologiczny jest dla nas wazny i jak bardzo oddzialowywuje na poziom naszego zycia. A przeciez im bedzie mniej specjalistów tym bardziej on zostanie zachamowany. I nie pie***ol, ze kto bedzie chcial to bedzie się uczył od dzieciaka i tak.. bo to chyba najidiotyczniejszy argument. Ja w swoim srodowisku nie znałem nikogo, kto by od dzieciaka się pasjonował uczeniem a jedyne co mielismy w głowach to boisko, a potem imprezy. Gdyby nie przymus chodzenia do szkoły to większość z nas bylaby gównami teraz.

    Potrafisz sobie Zeimer wyobrazic ile ludzie są warci dla siebie nawzajem? Jak myslisz, kiedy dla Ciebie cena zrobienia muru przed Twoją willą bedzie nizsza - gdy bedzie 500 murarzy czy gdy będzie ich 20? Podpowiem Ci - a no wtedy, gdy ich będzie 500 (oczywiscie o ile zapotrzebowanie na rynku pozwoli na taką ich ilosc). W szkołach tworzone są te kierunki, na jakie jest zapotrzebowanie. Na studiach to nawet na kierunkach zamawianach dostajesz dodatkowy chajs. To jest mega zajebiste, tworzy te zawody, które są akurat potrzebne. A gdy matka z ojcem beda decydować to juz chyba wiesz co się stanie z naszą gospodarką :)

    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogłoś swą teorię wszem i wobec, na pewno dostaniesz Nobla z ekonomii.
    Nie pomyślałem o tym, dzięki

    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak ktoś jest głupi i nie oszczędza, to może pobyt pod mostem czegoś by go nauczył...
    hahahah:D i Ty byś tam zaklepywał najlepszą miejscowke, gdyby nie to, ze Twoi rodzice jak wnioskuje zarabiają jakies wieksze pieniadze

    Cytuj Ximax1243 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Myslcie kurwa myslenie nie boli
    no właśnie, ziomeczku:)

    edit - i lewakiem nie jestem. To, ze ja jestem na tyle rozgarnięty zeby dostrzec i wziac pod uwagę wiecej faktów niz tylko wzrost ceny fajek, wołowiny, mieszkań i paliwa, a nastepnie potrafie wyciagnac z nich wnioski na temat poziomu zycia, to nie robi ze mnie lewaka.
    Ostatnio zmieniony przez SedaN* : 10-07-2014, 13:36
    'Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.'
    Mark Twain.

  3. #423
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,118
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj SedaN* napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To byłaby klęska dla kraju. Stalibysmy się takimi brudasami z Etiopii w ciągu 50lat.
    Zarzucasz innym brak argumentów, a jedyne co widzę z twojej strony to jakieś bzdety typu "bez państwowej służby zdrowia ludzie umrą na ulicy", "bez państwowego szkolnictwa ludzie będą brudasami z Etiopii". Uważasz, że to jest merytoryczna argumentacja?
    Noi teraz co bedzie gdy szkoły znikną?
    Nie znikną, tylko będą prywatne! Nikt nie chce likwidować szkół ani szpitali, tylko P-R-Y-W-A-T-Y-Z-O-W-A-Ć! Ogarniasz?

    W normalnych domach tez wiele rodziców zdecydowaloby za swoje dzieci, zeby te do szkoły nie uczeszczały. Przykladowo dlatego, ze oni sami ich nauczą swoich zawodów. Ale wtedy dzieciak nie bedzie miał byc szansy na bycie kims bardziej wartosciowym i odrazu bedzie skazany np. na bycie piekarzem. I co tez w momencie, gdy takich piekarzy bedzie za duzo? Albo cos innego nie wypali w tym zawodzie? A no wracamy do tego co wyzej napisalem - patola, rolnictwo, sprzątanie albo pomaganie typu przynies podaj pozamiataj.
    A co jest złego w byciu piekarzem, rolnikiem czy sprzątaczem? To też ktoś musi robić.

  4. Reklama
  5. #424
    Avatar Szczeepan
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wawa/TGK
    Wiek
    37
    Posty
    81
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Kolego, nie chciałem cytować całej Twojej wypowiedzi, bo częściowo masz rację.

    Cytuj SedaN* napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W szkołach tworzone są te kierunki, na jakie jest zapotrzebowanie. Na studiach to nawet na kierunkach zamawianach dostajesz dodatkowy chajs. To jest mega zajebiste, tworzy te zawody, które są akurat potrzebne. A gdy matka z ojcem beda decydować to juz chyba wiesz co się stanie z naszą gospodarką :)
    Tu to troche pojechałeś utopią, że niby szkoły/uczelnie odpowiadają na zapotrzebowanie rynku (pracodawców)?
    To działa totalnie odwrotnie, jakoś jak grzyby po deszczu powstają kierunki, które obiegowo w świadomości młodych "łatwo" studiować (i prosto zorganizować). Stąd tyle turystyki i rekreacji, marketingu i zarządzania.

    Jeśli zmiany systemowo nastąpią teraz, to niestety zmiany w psychice i świadomości społeczeństwa nastąpią trochę później.
    Jeśli nie będzie obowiązkowego ZUSu, to ludzie wkońcu zrozumieją, że jeśli swoją pociechę źle wychowają i źle wykształcą, to na starość nikt ich nie utrzyma. To właśnie teraz dochodzi do patologii, że wielu ludzi nie szanuje swojego potomstwa, bo na starość i tak "państwo" pomoże.

    Mentalność ludzka jest taka, że jeśli za coś nie zapłacą to nie szanują. Dlatego tyle bandytyzmu i patologii w szkołach. Finansujemy ją pośrednio wszyscy, a zdegenerowane jednostki dyktują warunki panujące w szkole.

    Ty uważasz, że trzeba dać szansę każdemu. Postęp nie zrobi Ci przeciętna masa, a wybitne jednostki. Dlatego trzeba finansować 10% najlepszych i mieć super specjalistów w wąskich dziedzinach, którzy ten postęp wykonają (o którym piszesz) niż obecną rzeszę magistrów, co do Angli jeżdżą na zmywak, bo tyle daje im dyplom. Masz dobre poglądy, ale brakuje Ci logicznej argumentacji.

    Jeśli zniknie obowiązek szkolny (zresztą spytaj się ludzie po technikach, czego praktycznego tam się nauczyli) sugerujesz, że nie bedzie komu pracować. Rynek nie znosi pustki, jeśli nie będzie komu przyuczać młodych do murowania, to większe firmy stworzą szkoły/kursy uczące zawodu w ich placówce i gwarantuje Ci, że jakość tych kursów będzie lepsza od dzisiejszych techników, a to dlatego, że firmie będzie zależało na dobrym pracowniku. W obecnym systemie oświaty chodzi o to, żeby wypchnąć osobę dalej i nie robiła problemu.
    Przemyśl proszę swój tok rozumowania.

  6. #425

    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Krym
    Posty
    2,013
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zarzucasz innym brak argumentów, a jedyne co widzę z twojej strony to jakieś bzdety typu "bez państwowej służby zdrowia ludzie umrą na ulicy", "bez państwowego szkolnictwa ludzie będą brudasami z Etiopii". Uważasz, że to jest merytoryczna argumentacja?
    Nie pisałem niczego o służbie zdrowia. Co do szkolnictwa napisałem ściane tekstu, mało tam moich argumentów?

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie znikną, tylko będą prywatne! Nikt nie chce likwidować szkół ani szpitali, tylko P-R-Y-W-A-T-Y-Z-O-W-A-Ć! Ogarniasz?
    Rozumiem, ze nie przeczytałeś tego co napisalem a się wypowiadasz tylko na temat cząstki spraw, do ktorych się odniosłem. Oczywiscie, ze mialem tam na mysli znikniecie szkoł publicznych bo przeciez o płatnych pisałem dalej cały czas

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A co jest złego w byciu piekarzem, rolnikiem czy sprzątaczem? To też ktoś musi robić.
    wymienilem te zawody jako przyklad zawodów najprostszych do ogarniecia, gdzie ilosc osob w nich by znaczaco wzrosla i bylby przesyt według mnie

    Szczeepan
    Racja, przedstawilem troche to wszystko za sucho ale według mnie to byly najprostsze przyklady i najistotniejsze rzeczy
    Cytuj Szczeepan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To działa totalnie odwrotnie, jakoś jak grzyby po deszczu powstają kierunki, które obiegowo w świadomości młodych "łatwo" studiować (i prosto zorganizować). Stąd tyle turystyki i rekreacji, marketingu i zarządzania.
    Nie znam cyferek w tym temacie, jednak mi sie wydaje, ze wiekszosc osob idzie wlasnie na studia wiedziac juz czego chcą i orientujac się mniej wiecej, po czym moze byc praca a po czym nie. Chociaz czesc faktycznie idzie studiowac tylko po to, zeby studiować. Do szkoły tez chodzą po to, zeby chodzic tylko. Ale zawsze troche wiedzy zostaje im wpojone, a juz szczegolnie na studiach gdzie ładny usmiech bardzo rzadko moze wystarczyć.
    Tak czy siak napisałem, ze edukacja w polsce nie jest na bardzo dobrym poziomie. Jest tutaj kompletnie zero kontroli nad czymkolwiek, lepsze uczelnie jeszcze starają się zachowac pozory trudnych ale i tak głównie wszystkimi kieruje zachecenie jak najwiekszej ilosci studentow do studiowania bo za to jest najlepszy chajs. Są pieniadze za dobre wyniki uczniow, za osiagniecia w konkursach itp ale to jest nieporownywalne z tym, ile sie dostaje dotacji za kazdego szarego studenta w szergach uczelni. To sie powinno zmienic. Podobnie ze szkolami srednimi, gimnazjami i podstawowkami. Za duza tam poprostu panuje samowolka, niektorzy jeszcze mają poczucie jakiejs misji do spełnienia ale nie oszukujmy się - tutaj potrzeba twardych zasad regulujących to wszystko. I wtedy faktycznie jezeli ktos bylby zbyt głupi to poszedlby szybciej do tej zawodowki (nazywam to zawodowką nadal, ale w przyszlosci mogloby to w niej inaczej wygladac od srodka. Bo tam przez 80% czasu nauczyciele wymagają od uczniow nauki podstaw np mnozenia, ale tylko liczb R bo ułamki to hardkor i chyba tylko pojawiają sie w najlepszych zawodowkach) albo gdzies na jakies kursy
    Ale napewno wszystkich zawodów nie da sie zapelnic zwyklymi kursami. Spojrz ilu jest teraz potrzebnych chocby ekonomistów, finansistow, inzynierow, analityków itp. Na przykladzie analityków teraz powiem, bo sam studiuję analityke gospodarczą. Do czasu pisania matury nie robiłem kompletnie niczego, gdyby nie wlasnie te publiczne szkoły to w tym momencie kopałbym fundamenty jako pomocnik budowlańca. W szkole cały czas mnie uswiadamiano, ze mam tam jakies predyspozycje i powinienem robić coś hmm "trudniejszego". Ale i tak dopiero napisanie matury w miare dobrze a potem wyjechanie na studia uswiadomiło jak nauka jest bardzo wazna. I teraz, gdy się wkoncu za to wzialem to idzie mi to całkiem sprawnie i naprawde mam szanse wiązac przyszłość z tym kierunkiem, ktory studiuje. I wlasnie odkad pojawiła sie po drugiej wojnie swiatowej szkoła ilosciowa, tak wszyscy analitycy, matematycy, fizycy i inni specjalisci tego typu dziedzin stali się niesamowicie wazni jezeli chodzi o produkcję pod kazdym jej aspektem. No a powiedzmy sobie szczerze - ile osob czułoby od dziecka w sobie zew matematyka? Albo ilu takich dałoby sie wyksztalcic kursami od zera na zajebistych fizyków? Niektorzy są zajebiscie zdolni i tak czy siak wyrastają na geniuszy, ale jest wiele skomplikowanych dziedzin, na ktore trzeba uczyc sie od dziecka i wiekszosc osob jest w stanie je ogarnąć.

    I patola w dalszym ciągu nie bedzie myslala o swojej starosci, a spora ilosc normalnych rodzin bedzie szła na łatwizne, pozostając przy tym, ze ich dzieciak przejmie ich zawód bo oni więcej od zycia nie wymagają. I wlasnie co do mentalnosci tez trzeba wziąć ten fakt pod uwagę, ze w ch*j ludzi niestety od siebie i od swoich najblizszych nie wymaga szczegolnie duzo i wystarcza im zaspokajanie podstawowych potrzeb (o czym nie wiem czy juz czasem nie pisalem nawet w tym temacie) a te na samym szczycie - czyli między innymi uznania wlasnie pojawiają się w momencie, gdy zaczynamy już cos robic bardziej wymagającego w bardziej wymagającym srodowisku.

    To jest ogolnie strasznie obszerny temat. Podsumowując ja to widzę tak, ze lepiej jest juz teraz niz gdybysmy zlikwidowali publiczne szkoły, ale najlepiej by było gdyby ktoś zaczął sprawowac nad nimi piecze bo teraz to wygląda w ten sposob, jakby wszyscy mieli wyje**** i jechali wedlug okreslonego schematu, bo chajs się zgadza komu trzeba


    edit - mogłem nie odnieść się do wszystkich Twoich Szczeepan argumentów, bo z braku czasu starałem się tak ogolnie Ci odpowiedziec. Ale co do techników, bo teraz doczytałem, to w 100% masz rację :D one akurat powinny zniknąć calkowicie, sam byłem w technikum, dało mi to sporo nie powiem - ale korzystniej mogłbym w 3lata chodzic do ogolniaka i nauczyc się znacznie wiecej wszystkiego tj podstawy matmy, jezykow, bio, che itp itd a to co nauczyłem się z zawodu teleinformatyka to naprawde mógłbym ogarnac w luźny miesiąc a nie marnować dodatkowy rok.. tez luzny i to za bardzo, jak zreszta cale 4 lata tam :P
    Ostatnio zmieniony przez SedaN* : 10-07-2014, 15:02
    'Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.'
    Mark Twain.

  7. #426
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,118
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj SedaN* napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie pisałem niczego o służbie zdrowia. Co do szkolnictwa napisałem ściane tekstu, mało tam moich argumentów?
    Tak.

    Rozumiem, ze nie przeczytałeś tego co napisalem a się wypowiadasz tylko na temat cząstki spraw, do ktorych się odniosłem. Oczywiscie, ze mialem tam na mysli znikniecie szkoł publicznych bo przeciez o płatnych pisałem dalej cały czas
    Po raz 23895732784567345267325443265428. powtarzam: nie ma czegoś takiego jak szkoły "darmowe" i "płatne". Nie ma również czegoś takiego jak "darmowa służba zdrowia" i "płatna służba zdrowia". Nie ma "darmowej" komunikacji, "darmowej" edukacji, "darmowej" ubikacji, ani niczego kurwa. W tych "darmowych" też nikt nie pracuje za darmo i za to też płacimy! Przez pośrednika, ale płacimy! Ile razy trzeba to jeszcze powtarzać?

  8. Reklama
  9. #427
    Avatar Ximax1243
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    localhost
    Wiek
    34
    Posty
    635
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Tibia 77 trzeba takim "wykwalifikowanym" ludzikom tłumaczyc to po milion razy bo on za to przeciez bezposrednio nie płaci a ruszyc mózgiem jest trudno jak huj.
    Przytoczyłem cene papierosów i piwa bo to wg mnie bardzo poszło w góre. Wędliny też poszły wszystko poszło mleko, cukier, maka, gówno zdrozało (w sensie scieki i woda) ale dalej bedziecie pieprzyc ze jest lepiej.
    Jak nowe technologie tak uproszczają produkcje i robią ja tansza to dlaczego wszystkie ceny wraz ze wzrostem tej "technologii" kurwa rosną możesz mi powiedzieć. Dlaczego dług mojego dziecka wobec innych panstw wynosi +- 20 tysiecy zł mimo że jeszcze się nie urodziło?
    Takie pierdolenie ze jest lepiej bo niema kolejek do miesnego no nie ma fajnie ale do lekarza jak nie zapłacisz to miesiącami czekasz i tak huja pomogą bo ten lek nie refundowany to badanie nie refundowane. więc kolejki z jednego do drugiego miejsca przeszły. A pieprzenie że ludzie nie będą sie kształcić wsadz sobie głęboko w kloake bo po 1 jak nie pojdzie do szkoły to pójdzie do roboty (dajmy na to na murarza) przez 5 lat nauczy się fachu będzie domy stawiał starsi wszystkiego go nauczą (całego fachu) Szkoła nauczy go jak sie opieprzać jak dodawać 1000x1232344^5-12x pierwiastek z 233445x a za 2 lata nie bedzie wiedział co i jak dodać. Sam widzę po sobie w gimbazie byłem zajebisty z matmy jeździłem na konkursy 520+- miejsce w konkursie matematycznym na 10k uczestników w kraju itp. Później olałem szkołe poszedłem do roboty i po 3 latach zapisałem się do LO i ni uja nie kminiłem o co im chodzi nic totalnie nie pamiętałem. Każdy kto będzie chciał się uczyć będzie to robił szkoły prywatne będą tańsze i bardziej dostępne dla zwykłego ludzia bo będzie konkurencja i oczywiscie poziom się poprawi. Ja jestem stworzony do pracy fizycznej (mimo że nie wyglądam) bo umysłowa jest dla mnie denna i nudna (kazdy ma swoje predyspozycje) przyjemność sprawia mi taka praca jaką wykonywałem i wykonuje i wykształcenie wcale mi nie jest potrzebne, a teraz gdy student idzie studiować tylko po mgr albo licencjat potem jedzie na zmywak do Anglii to zwykłe marnowanie pieniędzy moich i twoich również. NFZ to samo Zus tosamo może odniesiesz sie jakim prawem 3mln ludzi w polsce będzie miało mniejsze emerytury bo przypadkiem w zusie zgniły papiery? i po jakiego wała płacili ten ZUS jak są teraz w plecy nie będe tu wspominał o jakims wieku emerytalnym 67 lat bo to wogóle dno i 1000m mułu
    "Żołnierze nie umierają, idą do piekła aby się przegrupować!"
    "Pobij wszystko co się rusza a jak się nie rusza- porusz i pobij"

  10. #428
    Avatar Haan
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Irlandia
    Wiek
    36
    Posty
    2,085
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Po raz 23895732784567345267325443265428. powtarzam: nie ma czegoś takiego jak szkoły "darmowe" i "płatne". Nie ma również czegoś takiego jak "darmowa służba zdrowia" i "płatna służba zdrowia". Nie ma "darmowej" komunikacji, "darmowej" edukacji, "darmowej" ubikacji, ani niczego kurwa. W tych "darmowych" też nikt nie pracuje za darmo i za to też płacimy! Przez pośrednika, ale płacimy! Ile razy trzeba to jeszcze powtarzać?
    Jak to nie?

    Sugerujesz, ze politycy nas oklamuja? Dlaczego nienawidzisz niepelnosprawnych?


    Ja proponuje nawet wiecej - oferuje kazdemu darmowa edukacje ekonomiczna. Darmowa tzn. bralbym sobie kase z waszej wyplaty. Po rowno. Najbiedniejszym oferuje stypendia.

    Moze jednak idzmy ta droga a nie korwinizmami z XIX wieku, ktore maja 0.2% poparcia w spoleczenstwie.
    Ostatnio zmieniony przez Haan : 10-07-2014, 16:16

  11. #429
    Avatar Ximax1243
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    localhost
    Wiek
    34
    Posty
    635
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Te twoje 0.2% ktorymi sie podpierasz skad wyciągnąłeś. Nie do konca kumam trolujesz teraz tak? ;] bo tak powaznie to napisałes
    "Żołnierze nie umierają, idą do piekła aby się przegrupować!"
    "Pobij wszystko co się rusza a jak się nie rusza- porusz i pobij"

  12. Reklama
  13. #430
    Avatar Haan
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Irlandia
    Wiek
    36
    Posty
    2,085
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Te 0.2% to taki meme, ktory bodajze pochodzi z programu "mlodziez kontra".

    Klasyczne argumentum ad numerum.

    Dyskusja jest kulawa, gdy zaczynamy ergumentowac pozamerytorycznie - a to zawsze ma miejsce przy konfrontacji z "wrazliwoscia spoleczna". Logika idzie w zapomnienie, skupiamy sie na wygraniu dyskusji w dowolny sposob - najlatwiej jest wywolac wspolczucie, powolac sie na liczbe osob popierajacych teorie, powolac sie na autorytet lub odniesc do (niekoniecznie prawdziwych) cech rozmowcy. Mozna jeszcze zwyczajnie klamac - np. uzywajac slowa "darmowy".
    Ostatnio zmieniony przez Haan : 10-07-2014, 16:34

  14. #431
    Avatar Ofins
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Będzin
    Wiek
    32
    Posty
    304
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Mikke sprzedał liścia Boniemu. Zachowanie "troszkę" chujowe jak na polityka, który ma aspiracje dostać się do sejmu. Jego partia jest mi najbliższa poglądowo, ale takie zachowanie jest poniżej wszelkiej krytyki.
    "Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby, kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

  15. #432

    Ekspert: Sprzęt i oprogramowanie
    Mistrzu dragon jest teraz offline
    Avatar Mistrzu dragon
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    20 cm od klawiatury
    Posty
    1,857
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Ofins napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mikke sprzedał liścia Boniemu. Zachowanie "troszkę" chujowe jak na polityka, który ma aspiracje dostać się do sejmu. Jego partia jest mi najbliższa poglądowo, ale takie zachowanie jest poniżej wszelkiej krytyki.
    No, za darmo mu jebnął bo miał taki kaprys.
    Już widzę dziś nagłówki : Korwin oszalał bije posłów !! Wspomina że hitler robił to samo !!
    Powyższy post może być sarkastyczny oraz zawierać śladowe ilości orzechów arachidowych.

  16. Reklama
  17. #433
    Avatar wampiirr
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    5,864
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Ofins napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mikke sprzedał liścia Boniemu. Zachowanie "troszkę" chujowe jak na polityka, który ma aspiracje dostać się do sejmu. Jego partia jest mi najbliższa poglądowo, ale takie zachowanie jest poniżej wszelkiej krytyki.
    Troszkę chujowe, ale zrobił to jak sam napisał w wąskim gronie, czyli nie musiało to w ogóle dostać się do opinii publicznej, ale Boni sam napisał na twitterze. Uszczerbku na zdrowiu oczywiście nie ma, bo to tylko liść, jedynie na honorze, ale skoro Boni wolał wszystkim się pochwalić... :P
    Poza tym dzisiaj jesteśmy wychowani na cipy, jak kogoś uderzysz w szkole to wielka afera. Jeżeli miałbym jakiś problem do kogoś i on do mnie i zdecydowalibyśmy, żeby się lać to co w tym złego? Ale w dzisiejszych czasach leci nagana czy coś...
    Niby politykowi nie wypada, ale gdyby ktoś wam powiedział, że jesteś taki czy inny frajer to co? do sądu?
    Ostatnio zmieniony przez wampiirr : 11-07-2014, 15:35

  18. #434
    Avatar cowboy
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    9,602
    Siła reputacji
    26

    Domyślny

    jebnal to jebnal, na chuj drazyc temat
    Potrzebujesz pomocy z komputerem? Planujesz zakup nowego sprzętu i nie wiesz, co wybrać?
    Zapraszam na PW lub do działu Sprzęt i oprogramowanie
    Każdy link do x-komu który wrzucam to mój reflink z programu partnerskiego. Jeżeli chcesz się odwdzięczyć za pomoc, dokonaj zakupu przez mój link lub kup przedmioty bezpośrednio z mojej listy, dzięki.

  19. #435
    Avatar #YOLO
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    662
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    jak ja szanuje korwina, nawet jakbym go nie lubił to bym na niego głosował, bo dostarcza wiecej beki niz wszystkie media razem wziete w tym smutnym jak pizda kraju xD


    jedyny polityk, ktory spelnia swoje obietnice. boniemu sie nalezalo, bo to niezly skurwiel i kretacz.
    https://www.youtube.com/watch?v=J9bzDy8UDqk

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Partia KORWiN
    Przez woturn w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 170
    Ostatni post: 03-03-2017, 23:05
  2. Czemu mówię po angielsku jak Janusz Korwin Mikke?
    Przez Pumpkin w dziale Szkoła i nauka
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 20-02-2015, 00:27
  3. TVP 1 / TVP Polonia Stream.
    Przez Dzzej w dziale Filmy, seriale i telewizja
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-05-2014, 21:17
  4. Kolejna kompromitacja Janusza Korwin-Mikke
    Przez Filia the Dragon w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 79
    Ostatni post: 18-07-2013, 10:45
  5. Korwin marionetką.
    Przez Deagle w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 05-02-2013, 00:30

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •