Reklama
Strona 18 z 40 PierwszaPierwsza ... 8161718192028 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 256 do 270 z 597

Temat: Korwin w TVP

  1. #256
    Avatar Nie zawodowy Med
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    ROW
    Posty
    209
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Egi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Osoby chore psych/manualnie
    -Usuniecie narzadow plciowych downom i innym ktorzy nie moga pracowac i nie mysla logicznie i nie sa w stanie sami sie wyzywic zeby sie nie rozmnazali.
    -Usuwanie ciaz w ktorych na 99% wiadomo, ze dziecko urodzi sie z bardzo duzymi brakami, chyba ze rodzice podpisza jakies papiery, ze przekazuja pare milionow na fundusz opieki nad takimi osobami +sami beda dzieciaka wychowywac

    Dwa proste kroki jak pierdzielenie i w ciagu 50-80 lat liczba osob chorych na ktorych trzeba lozyc chore sumy spada o 50-100%, mozna? MOZNA! Tylko trzeba przestac udawac matke polke, bo niestety nie mamy na to pieniedzy.
    Bardzo mi zal takich ludzi, ale niestety rozmnazac sie nie musza, bo im to do szczescia nie jest potrzebne, niech sie ciesza ze im na miske panstwo placi.

    Osoby ktore ucierpialy w wypadku
    -Obowiazek sciagania od rodzicow pieniedzy na leczenie dziecka, a nie jak teraz czesto jest, ze typy maja zajebisty dom, nowke audi a na rehabilitacje/leczenie do panstwowki. Masz kase-lecz sie prywatnie, a nie marnujesz kase dla ludzi ktorzy nie maja pieniedzy i sa biedni, bo Ci zal.
    A może ciebie wykastrujemy za to, że urodziłeś się z ciemnymi oczami, za długą ręką, szóstym palcem, whatever.
    Albo lepiej, każemy przymusowo dokonać twojej aborcji, po co masz się męczyć.
    Ja pierdole skąd do głowy ludzi takie spierdolone pomysły przychodzą? To, że ktoś się urodził jaki się urodził to nie jest żaden kurwa powód, żeby cierpiał jeszcze bardziej, już i tak ma przesrane.
    Ludzie opanujcie się wolność wolnością, ale pewnych rzeczy się przecież nie przeskoczy. Jeżeli ktoś mówi, że inwalida o dużym stopniu niepełnosprawności ma iść do roboty i zapierdalać na siebie to powinien puknąć się makówę. Już widzę, jak kuce po amputacji nóg zaraz wskoczą na wózek i będą zapierdalać na taśmie tak żeby się utrzymać samemu i nie będą potrzebować żadnej pomocy. Jestem za poglądami wolnościowi ale mówienie takich rzeczy to po prostu przesada. Po za tym wydatki na pomoc społeczną to tak naprawdę jaki procent naszych obecnych podatków? Ile tak naprawdę jest rodzin, które pobierają te zasiłki (które i tak są marne) i jaki to jest procent ludzi? Rozumiem, zawsze się znajdą cwaniaki które będą wyłudzać kasę na tym systemie, ale poprzez zlikwidowanie opieki społecznej najbardziej ucierpią nie ci co go wykorzystują, ale właśnie ci którzy najbardziej tej pomocy potrzebują. Ja tam nie mam problemów z oddawaniem pieniędzy na ten cel jeżeli mogę przez to pomóc osobom, którym przez to dam szansę aby ich życie mogło być łatwiejsze w tym sensie, że wyrównam szanse bytu do takiego jaki ma ten przeciętny Kowalski. Przecież ci potrzebujący nie jeżdżą żadnymi sportowymi autami, tylko bardzo często wiążą koniec z końcem, a bez tego zasiłku to by musieli iść na żebry. Ktoś sobie powie, "No dobra, chcesz płacić, nie przeszkadza ci to, to sobie sam płać, dlaczego ja muszę?". No dobra spoko, faktycznie przyjmijmy, nikt cie nie zmusza, żebyś łożył na ludzi którzy nie ze swojej winy zostali pokrzywdzeni przez los, tylko zadaj też sobie pytanie czy jesteś człowiekiem widzącym problemy innych, czy chujem mającym wszystko w dupie. Jak słyszę o fundacjach to mi się przykro robi. Kto kurwa w tej Polsce daje na fundacje nie licząc WOŚP raz do roku i Caritasu pod kościołem jak zbierają? Na fundacje łożą w większości firmy, albo kapitały prywatne, myślicie, że jak usuną social, to ludzie potrzebujący będą dostawać więcej od nich? Rozumiem, że w bogatym społeczeństwie to by wyglądało inaczej, ale do tego czasu długa droga i minie hohoho czasu, jak przeciętny Kowalski idąc obok zbierających pomyśli "A w sumie wrzucę do puchy tą sete, niech mają". Usunięcie socialu w tych czasach to by była katastrofa dla pewnej części społeczeństwa. Chciałbym widzieć tych co trąbią, żeby usunąć zasiłek dla bezrobotnych, zobaczyłbym ile dają rade przeżyć bez niego na bezrobociu i bez pomocy rodziców.
    Ostatnio zmieniony przez Nie zawodowy Med : 01-07-2014, 23:35
    Górnicza lampka się pali...

  2. #257
    Avatar Egi
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    2,643
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Nie zawodowy Med napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A może ciebie wykastrujemy za to, że urodziłeś się z ciemnymi oczami, za długą ręką, szóstym palcem, whatever.
    Albo lepiej, każemy przymusowo dokonać twojej aborcji, po co masz się męczyć.
    Ja pierdole skąd do głowy ludzi takie spierdolone pomysły przychodzą? To, że ktoś się urodził jaki się urodził to nie jest żaden kurwa powód, żeby cierpiał jeszcze bardziej, już i tak ma przesrane.
    Ludzie opanujcie się wolność wolnością, ale pewnych rzeczy się przecież nie przeskoczy. Jeżeli ktoś mówi, że inwalida o dużym stopniu niepełnosprawności ma iść do roboty i zapierdalać na siebie to powinien puknąć się makówę. Już widzę, jak kuce po amputacji nóg zaraz wskoczą na wózek i będą zapierdalać na taśmie tak żeby się utrzymać samemu i nie będą potrzebować żadnej pomocy. Jestem za poglądami wolnościowi ale mówienie takich rzeczy to po prostu przesada. Po za tym wydatki na pomoc społeczną to tak naprawdę jaki procent naszych obecnych podatków? Ile tak naprawdę jest rodzin, które pobierają te zasiłki (które i tak są marne) i jaki to jest procent ludzi? Rozumiem, zawsze się znajdą cwaniaki które będą wyłudzać kasę na tym systemie, ale poprzez zlikwidowanie opieki społecznej najbardziej ucierpią nie ci co go wykorzystują, ale właśnie ci którzy najbardziej tej pomocy potrzebują. Ja tam nie mam problemów z oddawaniem pieniędzy na ten cel jeżeli mogę przez to pomóc osobom, którym przez to dam szansę aby ich życie mogło być łatwiejsze w tym sensie, że wyrównam szanse bytu do takiego jaki ma ten przeciętny Kowalski. Przecież ci potrzebujący nie jeżdżą żadnymi sportowymi autami, tylko bardzo często wiążą koniec z końcem, a bez tego zasiłku to by musieli iść na żebry. Ktoś sobie powie, "No dobra, chcesz płacić, nie przeszkadza ci to, to sobie sam płać, dlaczego ja muszę?". No dobra spoko, faktycznie przyjmijmy, nikt cie nie zmusza, żebyś łożył na ludzi którzy nie ze swojej winy zostali pokrzywdzeni przez los, tylko zadaj też sobie pytanie czy jesteś człowiekiem widzącym problemy innych, czy chujem mającym wszystko w dupie. Jak słyszę o fundacjach to mi się przykro robi. Kto kurwa w tej Polsce daje na fundacje nie licząc WOŚP raz do roku i Caritasu pod kościołem jak zbierają? Na fundacje łożą w większości firmy, albo kapitały prywatne, myślicie, że jak usuną social, to ludzie potrzebujący będą dostawać więcej od nich? Rozumiem, że w bogatym społeczeństwie to by wyglądało inaczej, ale do tego czasu długa droga i minie hohoho czasu, jak przeciętny Kowalski idąc obok zbierających pomyśli "A w sumie wrzucę do puchy tą sete, niech mają". Usunięcie socialu w tych czasach to by była katastrofa dla pewnej części społeczeństwa. Chciałbym widzieć tych co trąbią, żeby usunąć zasiłek dla bezrobotnych, zobaczyłbym ile dają rade przeżyć bez niego na bezrobociu i bez pomocy rodziców.
    Gdybys przeczytal caly moj post bys sie dowiedzial, ze w 100% jestem za tym zeby dawac ludziom pieniadze jezeli sa faktycznie niezdolni do pracy i dotknelo to ich w ktoryms tam roku zycia.
    Ale nie zamierzam placic za dzieciaka gdzie matka zostala poinformowana przy porodzie, ze dziecko urodzi sie jakies "inne" i to bardzo i utrudni mu to prace/uczenie itd, a ona mimo wszystko nie zechciala usunac(chociaz w takich przypadkach mozna), a potem ona po roku "hehe nie chce mi sie opiekowac downem, oddam do opieku", ew "hehe jednak nie stac mnie na rehabilitacje, dajcie z podatkow te 500+ zl co miesiac". NO KURWA!! Jak Cie nie stac to niestety usuwasz, a nie zwalasz odpowiedzialnosc za TWOJE chore dziecko na panstwo/fundacje, tak nie mozna.

    A pozwolenie sie rozmnazac osobom ktore wiadomo, ze maja skaze genetyczna i przejdzie to na dzieci jest smieszne, bo one i tak nie mysla logicznie a potem tylko klepia masakryczna biede, chodza od fundacji do fundacji i zebraja o kase bo nie maja co jesc.
    I z roku na rok jest coraz wiecej takich osob bo sobie klepnie piatke dzieci taki chory i nawet nie mysli o niczym bo jest CHORY.
    Wiec trzeba to jakos regulowac, bo za 100-200 lat 1/2 ludzi bedzie niezdolna do pracy i co wtedy??

  3. #258
    Avatar Vegeta
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Aperture Science Laboratories
    Posty
    1,933
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Deagle napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    taka konkluzja, ty, sprzedawca fajerwerkow 6zl/h jestes madrzejszy niz studenci najlepszych uczelni w polsce, u ktorych MANIPULANT korwin ma 60% poparca?
    Ba, jestem mądrzejszy od ciebie, internetowego cwaniaka piszącego 3 linijowe zdania argumentacji na zasadzie ja wiem lepiej. Studia nie mają nic do mądrości i umiejętności myślenia. Poza tym najwięcej głosuje na niego STUDENTÓW czyli bez apelacyjnie grupa społeczna która wie co to jest prawdziwe życie.
    Cytuj sejdan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przekonaliście mnie, będe głosować na SLD, wstyd mi za to że postawiłem krzyżyk przy KNP, ten wariat chce tylko usunąć unie europejską która daje nam tak dużo pieniędzy, dzięki niej mamy tyle autostrad a firmy dzięki unijnym dotacją properują na tak wysokim poziomie że w ciągu kilku lat załatamy dziure budżetową, w dodatku dzięki temu że nawet najmniejsze problemy są uregulowane prawnie setką paragrafów wszystko staje się prostsze, w dodatku chce zniszczyć zus ale przecież wszyscy chcą pracować do 67 roku życia! I jeszcze ta emerytura dzięki której będziemy mogli spędzić resztę życia w wspaniałych warunkach, nawet nie musząc wydawć jej na opieke medyczną bo nasza służba zdrowia stoi na najwyższym poziomie.
    I ta wolność! Nie musisz nawet płacić zus! O ile nie pracujesz lub pracujesz na umowe o zlecenie! W dodatku nie pracując dostajesz zasiłek aby przetrwać i nie martwić się o nic :)

    Nie wiem o co wam chodzi Vegeta ma w 100% racje przecież nasz kraj to cudowna kraina mlekiem i miodem płynąca :)
    Widziałem ten filmik, szkoda że gość ma tak mało subów, ciekawe materiały robi.
    Cytuj Wyso52 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Sam nie wiem czy zniesienie obowiazkowej nauki to dobry pomysł, ale obowiazek edukacji do 18 to bardzo zly pomysł.
    Jeśli za cel ustawimy sobie zrobienie społeczeństwa jeszcze głupszym niż jest obecnie, to tak, masz rację.

  4. Reklama
  5. #259

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    787
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Ciekawe czy gdyby takim ludziom jak Haan przytrafila sie jakas tragedia, jakis wypadek ktory by spowodowal ze nie bylby zdolny do pracy, to ciekawe czy wtedy dalej byłby za tym postulatem Korwina. Druga sprawa ja ide teraz na studia- za darmo. Chcialbym na nie placic? no chyba nie . I gdzies mam ludzi ktorzy studiuja za kase panstwa a potem nie znajduja pracy . Mnie obchodza tylko MOJE studia i MOJA kasa. Poza tym śmieszy mnie rozumowanie korwina ze jesli przykladowo ktos ma 1700 brutto a netto 1200 i jak zlikwidujemy podatki to ten ktos bedzie zarabial 1700. Bo wg mnie to wtedy pracodawcy zaoszczedza sobie te pieniadze a my niedosc ze zarobimy te 1200 zl to jeszcze bedziemy musieli z tego odkladac na emerytury. pozdrawiam.

  6. #260
    Avatar Hammett
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,580
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Sobolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciekawe czy gdyby takim ludziom jak Haan przytrafila sie jakas tragedia, jakis wypadek ktory by spowodowal ze nie bylby zdolny do pracy, to ciekawe czy wtedy dalej byłby za tym postulatem Korwina
    Też jestem ciekaw, według tego typu rozumowania powinni poddać się eutanazji bo przecież państwo im nie pomoże.

  7. #261

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    30
    Posty
    9,025
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jeśli za cel ustawimy sobie zrobienie społeczeństwa jeszcze głupszym niż jest obecnie, to tak, masz rację.
    sugerowanie ze cokolwiek bardziej niz szkola oglupia czlowieka

    mocne

  8. Reklama
  9. #262
    Avatar Haan
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Irlandia
    Wiek
    36
    Posty
    2,085
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Sobolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciekawe czy gdyby takim ludziom jak Haan przytrafila sie jakas tragedia, jakis wypadek ktory by spowodowal ze nie bylby zdolny do pracy, to ciekawe czy wtedy dalej byłby za tym postulatem Korwina.
    Co za mentalnosc xD

    Ciekawe, czy gdybys byl glodny to przeszedlbys obok straganu z jablkami i dalej popieral zakaz kradziezy. Pewnie wiele osob ukradloby jablko, ale to nie znaczy, ze powinnismy zalegalizowac kradziez jablek.


    Cytuj Hammett napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Też jestem ciekaw, według tego typu rozumowania powinni poddać się eutanazji bo przecież państwo im nie pomoże
    No bo swiat sklada sie z panstwa i pustki. Jak panstwo nie pomoze to trzeba sie oddac eutanazji. Jak panstwo nie da jedzenia, trzeba umrzec z glodu. Jak panstwo nie wyleczy to eutanazja.

    Trudno mi znalezc wieksza hipokryzje niz smianie sie z katolikow, ze wierza w Boga a jednoczesnie samemu wyznawac kult panstwa.

    Nie bedziesz mial instytucji cudzych przede mna
    Nie bedziesz wymawial imienia panstwa twego na daremnie
    Pamietaj aby dzien swiety panstwowy swiecic
    Czcij premiera swego i konstytucje swoja

    To ja juz wole katolikow - oni tez maja swoja waire, ale nie kaza mi jej wyznawac, ani na nia placic.

  10. #263

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    787
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Haan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciekawe, czy gdybys byl glodny to przeszedlbys obok straganu z jablkami i dalej popieral zakaz kradziezy. Pewnie wiele osob ukradloby jablko, ale to nie znaczy, ze powinnismy zalegalizowac kradziez jablek
    tego porownania to nawet nie skomentuje.
    Skoro uważasz że w normalnym państwie człowiek który nie nadaje się do pracy z powodu ciężkiej choroby powinien liczyć na samego siebie i sobie umierać to chyba rzeczywiście dalsza dyskusja jest bez sensu.

  11. #264
    Avatar Haan
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Irlandia
    Wiek
    36
    Posty
    2,085
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Sobolekk, to, ze czegos nie rozumiesz, nie oznacza automatycznie, ze tak nie jest. Fakty sa niezalezne od opinii.

    Ja nie zamierzam kastrowac ludzi nie uniemiajacych logicznie myslec, wiec z mojej strony mozesz czuc sie bezpieczny.

    --
    Krotkie podsumowanie dla kogo kto dopiero wlaczyl sie do dyskusji

    niektorzy ludzie wierza, ze swiat wyglada tak:

    czlowiek - nic - panstwo

    Jezeli panstwo czegos nie da to czlowiek tego nie ma. Bo nie i juz. Ludzie nie pomoga sobie nawzajem, bo nie chca/nie potrafia. Chca sobie stworzyc mechanizm, ktory bedzie ich zmuszal do robienia tego, czego nie chca. Ten mechanizm w magiczny sposob pokona ich slabosci i zrobi wszystko za nich. Ludzie nie dadza rady, ale panstwo w ktorego sklad wchodza ci sam ludzie - juz tak. Przeciez to oczywiste. Jak ktos zauwazy, jak kretynsko to brzmi i nie chce w tym uczestniczyc - chca go wrzucic do wiezienia i kazac innym go utrzymywac. Logika level over 9000
    Ostatnio zmieniony przez Haan : 02-07-2014, 10:53

  12. Reklama
  13. #265
    konto usunięte

    Domyślny

    Skąd się w ogóle taka burda zrobila, korwin nie chce przeciez usunac wszystkich socjali, w jednym wywiadzie mowil ze glownie te dla nierobow, podatkow calych nie usunie tylko zmniejszy vat, stawki za dzialalnosc i zroznicuje dochodowy, zeby nie bylo tak, ze bogaci placa najmniej, a biedni najwiecej. Ogolnie sam powiedzial, ze niektore kontrowersyjne rzeczy mowil zeby bylo o nim glosno, a teraz wlasnie mowi calkiem sensowne rzeczy, tylko trzeba wsluchac sie co on mowi, a nie co ktos powiedzial ze on powiedzial

  14. #266

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    787
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Haan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Sobolekk, to, ze czegos nie rozumiesz, nie oznacza automatycznie, ze tak nie jest. Fakty sa niezalezne od opinii.
    Fakty sa poki co takie ze nikt mi nie umie odpowiedzieć na proste pytanie. Wyobrazcie sobie ze ktos lezy i umiera z glodu bo nie ma ani emerytury na ktora nigdy nie odkladal ani nie jest zdolny do pracy. kto go zabiera i gdzie? państwo mu daje jeść czy dajemy mu umrzeć? jesli dajemy umrzeć to gdzie go zabieramy żeby sobie umierał? czy może ma się to dziać na ulicy? prosze o odpowiedz na proste pytanie.

  15. #267
    Avatar Haan
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Irlandia
    Wiek
    36
    Posty
    2,085
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Fakt jest taki, ze albo udajesz, albo faktycznie myslsiz, ze swiat sklada sie z umierajacyh na ulicy zebrakow i panstwa.

    Rozumiem, ze dzisiejsze sniadanie zrobilo ci panstwo.

  16. Reklama
  17. #268

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    787
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    w takim razie wytlumacz mi co zrobi ktos kto nie ma emerytury bo na nia nie odkladal i nie jest zdolny do pracy. skąd weźmie pieniądze na jedzenie.

  18. #269
    Avatar Sumbate
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Kraina marzeń
    Posty
    542
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Haan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Fakt jest taki, ze albo udajesz, albo faktycznie myslsiz, ze swiat sklada sie z umierajacyh na ulicy zebrakow i panstwa.

    Rozumiem, ze dzisiejsze sniadanie zrobilo ci panstwo.
    Fakt jest taki, że albo udajesz, albo faktycznie myślisz że socjal ciągną tylko menele i bezrobotni z wyboru i tak na prawdę to jest on w ogóle nie potrzebny.
    Fakt jest taki, że ty po prostu masz spaczony obraz państwa i jego obywateli. Wielu rzeczy nie jesteś świadomy.

    Na szczęście państwo nigdy nie będzie wyglądało w taki sposób w jaki sobie je ubzdurałeś. Żadne na świecie.

  19. #270
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    23
    Posty
    14,110
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wasze pojęcie do socjalu ogranicza się do pijaków i meneli, którzy i tak w ośrodkach socjalnych nie mają co szukać pomocy, bo takie osoby jej nie znajdą. (Warunek to bycie trzeźwym.) Ok, nie ma sprawy, odbierzmy pieniądze nierobom, którzy by mogli pracować. Tylko nie zabierajmy każdemu, bo są ludzie, którzy na te pieniądze zasługują.
    A ich to co biedakow na bruk? To sa ludzie chorzy, oni maja problem i powinnismy im placic tak zeby mogli zyc. Trzeba im pomagac. Jeden drugiemu nierowny? To takie korwinistyczne. Wstyd mi za ciebie.
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Partia KORWiN
    Przez woturn w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 170
    Ostatni post: 03-03-2017, 23:05
  2. Czemu mówię po angielsku jak Janusz Korwin Mikke?
    Przez Pumpkin w dziale Szkoła i nauka
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 20-02-2015, 00:27
  3. TVP 1 / TVP Polonia Stream.
    Przez Dzzej w dziale Filmy, seriale i telewizja
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-05-2014, 21:17
  4. Kolejna kompromitacja Janusza Korwin-Mikke
    Przez Filia the Dragon w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 79
    Ostatni post: 18-07-2013, 10:45
  5. Korwin marionetką.
    Przez Deagle w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 05-02-2013, 00:30

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •