Reklama

Pokaż wyniki sondy: Bedziesz ?

Głosujący
170. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Bede !

    19 11.18%
  • Popieram, ale nie bedzie mnie

    95 55.88%
  • Nie popieram

    31 18.24%
  • Jestem lewakiem, i bede blokował

    25 14.71%
Strona 39 z 46 PierwszaPierwsza ... 293738394041 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 571 do 585 z 683

Temat: Marsz Niepodległości - 11.11.11

  1. #571
    Avatar doon bosco
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    89
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    co do tych zamieszek antifa vs grupa rekonstrukcyjna to nawet na frondzie można wyczytać żę to gówno prawda, jeden niemiec sie szamotał z jednym z grupy i tyle (tak twierdzi sam "poszkodowany")
    poza tym antifa broniła kolorowej przed atakami narodowców-kiboli, po wszystkim pomagali rozjeść się uczestnikom, więc chyba lepiej że byli na miejscu.

    http://www.youtube.com/watch?v=_aFmg...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=pLHJX...ature=youtu.be


    dobry komentarz podsumowujący (ale wiadomo tvn żydokomunolewackieniemieckieścierwaitd)
    http://www.youtube.com/watch?v=GAfBsjONH-o

  2. #572
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Za to miłowanie kogoś to pozwalanie mu na bycie sobą, póki nam nie zawadza. Mi na przykład nie przeszkadzają parady równości czy żydzi w Polsce. Tobie tak, tu się różnimy.
    Ale nawet jeśli mi przeszkadzają, to ich nie blokuję, ani nie mam takiego zamiaru. Ty chcesz blokować marsze niepodległości. To po pierwsze.
    Po drugie nie wiem z czego wywnioskowałeś mój rzekomy antysemityzm. Tak się składa, że akurat znam jednego Żyda i jest moim kumplem ;\ nawet się z nim widziałem w zeszłym tygodniu.
    Pierwsze zdanie idealnie ukazuje wasze motto: "każdy inny, wszyscy równi, ale my równiejsi!".

    Uff... ja pierdziele, ile ja to pisałem to poezja. Podsumowując, dalej nie mam odpowiedzi na model nacjonalistycznego Boga. Teraz wiem, jak kiedykolwiek zapomnę faktu z mojego życia to zgłoszę się do tibia77 - dobrze jest mieć takiego adoratora.
    Bo kierujesz to pytanie nie do tego, do kogo powinieneś? Ja ci powiedziałem, że nie będę odpowiadał za kogoś, a sam nacjonalistą nie jestem.

  3. #573
    Avatar cysio528
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,761
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Uff... ja pierdziele, ile ja to pisałem to poezja. Podsumowując, dalej nie mam odpowiedzi na model nacjonalistycznego Boga. Teraz wiem, jak kiedykolwiek zapomnę faktu z mojego życia to zgłoszę się do tibia77 - dobrze jest mieć takiego adoratora.
    co ma nacjonalizm do boga?

  4. Reklama
  5. #574
    Avatar Master_Tv
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,564
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale nawet jeśli mi przeszkadzają, to ich nie blokuję, ani nie mam takiego zamiaru. Ty chcesz blokować marsze niepodległości. To po pierwsze.
    Po drugie nie wiem z czego wywnioskowałeś mój rzekomy antysemityzm. Tak się składa, że akurat znam jednego Żyda i jest moim kumplem ;\ nawet się z nim widziałem w zeszłym tygodniu.
    Pierwsze zdanie idealnie ukazuje wasze motto: "każdy inny, wszyscy równi, ale my równiejsi!".
    Jak skierowałem antysemityzm do ciebie to chyba pomyliłem się gdzieś w odpowiedziach - dłuugi post był z mojej strony, wybacz.

    Cytuj cysio528 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co ma nacjonalizm do boga?
    Nacjonaliści - ONR czy Młodzież Wszechpolska, hucznie skandują "Bóg, Honor, Ojczyzna", Ci sami ludzie, uznający Boga jako jedną z największych wartości, są bandą nacjonalistycznych ludzi którym przyświeca homofobia czy ksenofobia. Więc jak to jest, że uznaje się Boga jako Władcę, a za plecami dyskryminuje się ludzi ze względu na ich zachowanie, wygląd, pochodzenie? W przeszłości, ONR uważało że żydów trzeba wypędzić jak najszybciej z Polski - a po parudziesięciu latach uważa się Jezusa, który był żydem, za Boga? Coś tu nie gra.

    @down

    Czy to ONR czy Młodzież Wszechpolska - obie organizacje mają w założeniach ideologicznych wierność zasadom Chrześcijańskim, stawiania Boga na czołowym miejscu? Więc jak można być członkiem ONR nie wierząc z Boga? Cały statut opiera się na filarze Boga. To tak jakby chodzić do restauracji - wszyscy jedzą wokół ciebie, patrzysz się na nich a ty tylko pijesz kawę - od tego są kawiarnie, nie?
    Ostatnio zmieniony przez Master_Tv : 14-11-2011, 23:59
    Przepraszam za moje posty - czasami nie mam czasu aby sformułować je krócej.

  6. #575
    Avatar cysio528
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,761
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nacjonaliści - ONR czy Młodzież Wszechpolska, hucznie skandują "Bóg, Honor, Ojczyzna", Ci sami ludzie, uznający Boga jako jedną z największych wartości, są bandą nacjonalistycznych ludzi którym przyświeca homofobia czy ksenofobia. Więc jak to jest, że uznaje się Boga jako Władcę, a za plecami dyskryminuje się ludzi ze względu na ich zachowanie, wygląd, pochodzenie? W przeszłości, ONR uważało że żydów trzeba wypędzić jak najszybciej z Polski - a po parudziesięciu latach uważa się Jezusa, który był żydem, za Boga? Coś tu nie gra.
    Taki bog dziala na tej samej zasadzie co w Islamie. Wierni sa dobrze traktowani, a niewiernym pozostaje kara.
    Poza tym, po raz kolejny mylisz pojecia- nacjonalizm=/= ksenofobia i homofobia. nic nie przeszkadza w byciu katolikiem i nacjonalista, bo to jest tylko stawianie swojego narodu ponad inne, co jest normalnym zachowaniem dla kazdego czlowieka, ze bardziej dba o dobro ludzi mu bliskich niz obcych. to jest tylko przeniesienie tej zasady na skale miedzynarodowa

  7. #576
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak skierowałem antysemityzm do ciebie to chyba pomyliłem się gdzieś w odpowiedziach - dłuugi post był z mojej strony, wybacz.
    Nie pierwszy i nie ostatni raz się pomyliłeś.

    Nacjonaliści - ONR czy Młodzież Wszechpolska, hucznie skandują "Bóg, Honor, Ojczyzna", Ci sami ludzie, uznający Boga jako jedną z największych wartości, są bandą nacjonalistycznych ludzi którym przyświeca homofobia czy ksenofobia. Więc jak to jest, że uznaje się Boga jako Władcę, a za plecami dyskryminuje się ludzi ze względu na ich zachowanie, wygląd, pochodzenie? W przeszłości, ONR uważało że żydów trzeba wypędzić jak najszybciej z Polski - a po parudziesięciu latach uważa się Jezusa, który był żydem, za Boga? Coś tu nie gra.
    Abstrahując już od tego, co tu wysmarowałeś: naucz się rozróżniać dyskryminację osoby od nieakceptowania jej zachowania, to może zrozumiesz pewne rzeczy.

  8. Reklama
  9. #577
    Avatar Xiluho1991
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    33
    Posty
    57
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czy to ONR czy Młodzież Wszechpolska - obie organizacje mają w założeniach ideologicznych wierność zasadom Chrześcijańskim, stawiania Boga na czołowym miejscu? Więc jak można być członkiem ONR nie wierząc z Boga? Cały statut opiera się na filarze Boga. To tak jakby chodzić do restauracji - wszyscy jedzą wokół ciebie, patrzysz się na nich a ty tylko pijesz kawę - od tego są kawiarnie, nie?
    A skąd my kurwa mamy to wiedzieć? Jakoś nie zauważyłem żeby na torgu był ktoś z ONRu lub MW.
    Jak tak bardzo dręczy Cie to pytanie, to wyślij emaila do ONRu, to Ci odpowiedzą dlaczego przyjmują ateistów w swoje szeregi

  10. #578

    Data rejestracji
    2011
    Wiek
    35
    Posty
    120
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj WlochatyOdkurzacz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Słuchaj biblia mówi także że kobiety można porównać do worka gówna , że kobiety mają się wstydzić dlatego że są kobietami , że mają być uległe mężczyznom i w ogolę pismo święte traktuje tą płeć jako tą gorszą... a przecież w rzeczywistości kosciół traktuję kobiety na równi z mężczyznami także czy warto w aż tak dosadny sposób interpretować biblie święta ?
    cytaty proszę

  11. #579
    Avatar Master_Tv
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,564
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Xiluho1991 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A skąd my kurwa mamy to wiedzieć? Jakoś nie zauważyłem żeby na torgu był ktoś z ONRu lub MW.
    Jak tak bardzo dręczy Cie to pytanie, to wyślij emaila do ONRu, to Ci odpowiedzą dlaczego przyjmują ateistów w swoje szeregi
    Cały temat kipi od popierających Marsz, a nagle nikogo nie ma przyznających się do tych organizacji, okej.

    Cytuj cysio528 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Taki bog dziala na tej samej zasadzie co w Islamie. Wierni sa dobrze traktowani, a niewiernym pozostaje kara.
    Poza tym, po raz kolejny mylisz pojecia- nacjonalizm=/= ksenofobia i homofobia. nic nie przeszkadza w byciu katolikiem i nacjonalista, bo to jest tylko stawianie swojego narodu ponad inne, co jest normalnym zachowaniem dla kazdego czlowieka, ze bardziej dba o dobro ludzi mu bliskich niz obcych. to jest tylko przeniesienie tej zasady na skale miedzynarodowa
    Homofobia i ksenofobia nie przeszkadza w byciu katolikiem?!?! Czekaj, czekaj. Bóg był żydem więc jak możemy tępić potomków żydów? Kościół, za czasów Jana Pawła II, rozpoczął dialog ekumeniczny - dążąc do jedności wszystkich Chrześcijan. Wiesz w ogóle co to ksenofobia? A mówią że ja jestem głupi i nie znam pojęć. No ksenofobia i homofobia na pewno nie przeszkadza w byciu nacjonalistą, nawet pomaga.


    Cytuj Mecenas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    cytaty proszę
    Ef 5, 22-24

    " 22 Żony niechaj będą poddane swym mężom, jak Panu, 23 bo mąż jest głową żony, jak i Chrystus - Głową Kościoła: On - Zbawca Ciała. 24 Lecz jak Kościół poddany jest Chrystusowi, tak i żony mężom - we wszystkim. "
    " 8 To nie mężczyzna powstał z kobiety, lecz kobieta z mężczyzny. 9 Podobnie też mężczyzna nie został stworzony dla kobiety, lecz kobieta dla mężczyzny. 10 Oto dlaczego kobieta winna mieć na głowie znak poddania, ze względu na aniołów. "
    W VI w. na soborze w Macon biskupi głosowali nad tym, czy kobieta ma w ogóle duszę...

    @down
    Nie trzeba w nich być, ale trzeba je popierać jako organizatorów, jako słuszność marszu.
    Ostatnio zmieniony przez Master_Tv : 15-11-2011, 12:41
    Przepraszam za moje posty - czasami nie mam czasu aby sformułować je krócej.

  12. Reklama
  13. #580
    Avatar Xiluho1991
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    33
    Posty
    57
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Cały temat kipi od popierających Marsz, a nagle nikogo nie ma przyznających się do tych organizacji, okej.
    Żeby popierać marsz, to wg Ciebie trzeba należeć do tych organizacji? okej.

    up
    to że ich popieram, to nie znaczy że wiem na jakich zasadach oni rekrutują ludzi. Zresztą gówno mnie obchodzi, czy są wśród nich ateiści i jak odnoszą się oni do Boga i religi
    Ostatnio zmieniony przez Xiluho1991 : 15-11-2011, 13:51

  14. #581

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    42
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    @Master_Tv
    Jeśli już podajesz cytaty to podawaj całość dłuższego zagadnienia.

    Cytuj Ef 5 21-33 napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Bądźcie sobie wzajemnie poddani w bojaźni Chrystusowej! 22 Żony niechaj będą poddane swym mężom, jak Panu, 23 bo mąż jest głową żony, jak i Chrystus - Głową Kościoła: On - Zbawca Ciała. 24 Lecz jak Kościół poddany jest Chrystusowi, tak i żony mężom - we wszystkim. 25 Mężowie miłujcie żony, bo i Chrystus umiłował Kościół i wydał za niego samego siebie, 26 aby go uświęcić, oczyściwszy obmyciem wodą, któremu towarzyszy słowo, 27 aby osobiście stawić przed sobą Kościół jako chwalebny, nie mający skazy czy zmarszczki, czy czegoś podobnego, lecz aby był święty i nieskalany. 28 Mężowie powinni miłować swoje żony, tak jak własne ciało. Kto miłuje swoją żonę, siebie samego miłuje. 29 Przecież nigdy nikt nie odnosił się z nienawiścią do własnego ciała, lecz [każdy] je żywi i pielęgnuje, jak i Chrystus - Kościół, 30 bo jesteśmy członkami Jego Ciała. 31 Dlatego opuści człowiek ojca i matkę, a połączy się z żoną swoją, i będą dwoje jednym ciałem. 32 Tajemnica to wielka, a ja mówię: w odniesieniu do Chrystusa i do Kościoła. 33 W końcu więc niechaj także każdy z was tak miłuje swą żonę jak siebie samego! A żona niechaj się odnosi ze czcią do swojego męża!
    Tak miłowanie żony jak siebie samego to przykład traktowania jak worek z gównem... Master_Tv czy Ty naprawdę jesteś katolikiem? A nawet nie znasz Pisma Św. ani nauczania Kościoła...
    A co do homofobii, to owszem według kryteriów Biedronia & Co to Biblia jest homofobiczna, bo ich preferencje seksualne określa mianem grzesznych. Przestań robić z Jezusa ciotę, których wszystkich po główce głaskał. Owszem dzieci błogosławił, ale np. z faryzeuszami to już inna historia. Bóg jest zarówno Miłością, ale też jest dobry i sprawiedliwy i stawia pewne wymagania...
    Mój wywód trąci z deka offtopem, ale nie mogłem dłużej patrzeć jak Master_Tv manipuluje katolicyzmem...
    Ostatnio zmieniony przez st_Mikael : 15-11-2011, 15:58

  15. #582
    Avatar Dre'ez
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    374
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Dobra, proszę państwa. Mam tutaj wypowiedź zajebiście mądrego faceta, Dr Jana Żaryna. Oglądajcie i rozsyłajcie dalej.
    http://www.youtube.com/watch?v=-3qX0-uWCvI

    I taka drobna fotka:
    Załącznik 272909

    @down
    Stul już pysk.
    Ostatnio zmieniony przez Dre'ez : 15-11-2011, 16:28

  16. Reklama
  17. #583
    Avatar Master_Tv
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,564
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    @up
    Panie Nacjonalisto, bardzo śmieszne! Pośmiejmy się z jego choroby!

    Cytuj st_Mikael napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Master_Tv
    Jeśli już podajesz cytaty to podawaj całość dłuższego zagadnienia.

    Tak miłowanie żony jak siebie samego to przykład traktowania jak worek z gównem... Master_Tv czy Ty naprawdę jesteś katolikiem? A nawet nie znasz Pisma Św. ani nauczania Kościoła...
    A co do homofobii, to owszem według kryteriów Biedronia & Co to Biblia jest homofobiczna, bo ich preferencje seksualne określa mianem grzesznych. Przestań robić z Jezusa ciotę, których wszystkich po główce głaskał. Owszem dzieci błogosławił, ale np. z faryzeuszami to już inna historia. Bóg jest zarówno Miłością, ale też jest dobry i sprawiedliwy i stawia pewne wymagania...
    Mój wywód trąci z deka offtopem, ale nie mogłem dłużej patrzeć jak Master_Tv manipuluje katolicyzmem...
    Właśnie, jest Miłością. Miłość objawia się w akceptacji człowieka. Kościół, jak i Bóg, może pozwolić sobie na potępienie grzechu nie człowieka! Sam KKK podaje że homoseksualiści mogą być Katolikami, nic nie stoi na przeszkodzie. Jezus mówi że oddał się na krzyżu za nas wszystkich - ukochał nas.
    Jestem Katolikiem i uważam że tolerancja powinna być priorytetem w dzisiejszym świecie. Bóg stawia wymagania - masz Dekalog i przykazanie Miłości. Mówią o akceptacji. W Piśmie Świętym jest potępiony stosunek seksualny homoseksualistów - tak samo jak potępiony jest stosunek kobiety i mężczyzny bez zamiaru poczęcia dziecka. Homoseksualista, według Kościoła, jest na równi z innymi - żyje w grzechu, ale to nie zabrania mu byc Katolikiem.
    Przepraszam za moje posty - czasami nie mam czasu aby sformułować je krócej.

  18. #584
    Avatar cysio528
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,761
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Homofobia i ksenofobia nie przeszkadza w byciu katolikiem?!?! Czekaj, czekaj. Bóg był żydem więc jak możemy tępić potomków żydów? Kościół, za czasów Jana Pawła II, rozpoczął dialog ekumeniczny - dążąc do jedności wszystkich Chrześcijan. Wiesz w ogóle co to ksenofobia? A mówią że ja jestem głupi i nie znam pojęć. No ksenofobia i homofobia na pewno nie przeszkadza w byciu nacjonalistą, nawet pomaga.
    sorry ze zapytam, ale czy ty jestes ulomny, niedorozwiniety czy cos? ja ci mowie o nacjonalizmie, w ktorym NIE MA homofobii i ksenofobii, a ty wyskakujesz z pytaniami o to. jezeli jestes, to powiedz, to nie bedziemy sie czepiac twoich wypowiedzi i bedziesz zyl w spokoju.jezeli jednak chcesz tutaj dyskutowac na takie tematy, to chociaz przeczytaj definicje nacjonalizmu, chociazby na wikipedi i wtedy tu wroc.

  19. #585
    Avatar Penthagram
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    :eineżołoP
    Wiek
    33
    Posty
    704
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak wół masz napisane że "(...)będzie pokarmem wszelka trawa zielona", ale nie, to nie wegetarianizm. Biblia mówi o wegetarianizmie - gdzieniegdzie przeczy mu, gdzieniegdzie potwierdza go, ale mówi!
    A od kiedy wegetarianizm polega na wpierdalaniu sałatek? Wegetarianizm to zakaz jedzenia mięsa, a nie jedzenie żywności roślinnej. Oczywiście nie jedząc mięsa trzeba jeść żywność roślinną, ale samo jedzenie tej żywności nie świadczy o wegetarianizmie. Podsumowując: chciałeś podać cytaty świadczące o pacyfizmie (?) i wegetarianizmie i ani razu ci nie wyszło. To chyba o czymś świadczy - powołujesz się na rzeczy, o których nie masz pojęcia. Takie są fakty.

    Teza ma to do siebie że należy ją potwierdzić - ja napisałem swoje zdanie o tym, a waszego, nacjonalistycznego, jeszcze nie usłyszałem. Do teraz nie znam konstruktywnej wypowiedzi na ten temat.
    Twoja teza jest do dupy. I tyle. Nakaz miłości nakazem miłości, potępienie homosów swoją drogą. I nic na to nie poradzisz. Tak po prostu jest. Nie pytaj mnie czemu, bo to nie ja pisałem Biblię.

    Jakiekolwiek byłoby ugruntowanie antysemityzmu, to tak czy inaczej, jest to coś nieludzkiego. Żyd mi nic nie zrobił, a ci? Mówisz żeby nie opierać się na starych ideologiach ONR a sam prawisz o okresie wojennym.
    Człowieku, to ty, a nie ja, opierasz się na "starych ideologiach ONR" (cokolwiek miałoby to znaczyć) - ja ci tylko uświadamiam jaka sytuacja panowała wtedy w Polsce i w Europie, bo nikt normalny nie zajmuje się interpretowaniem zjawisk w oderwaniu od tła historycznego i kulturowego tych zjawisk. Jeśli tego nie wiesz i/lub nie rozumiesz to po prostu powinieneś wrócić do szkoły, gdzie bodajże na lekcjach historii o tym wspominają. Ocenianie wydarzeń sprzed stu lat dzisiejszą miarą jest zwykłym nieuctwem i, co pisze chyba po raz trzeci, bo nie dociera do ciebie, ignoranctwem. W państwie Chrobrego wybijano zęby za jedzenie mięsa w piątek, głupotą byłoby to oceniać z punktu widzenia XXI wieku.

    Bóg jasno powiedział że najważniejszym przykazaniem jest przykazanie miłości - nagminnie łamane przez nacjonalistów. Nigdy nie słyszałem aby Katolika obowiązywało 613 przykazań - zawierają się w Mictwie, prawie żydowskim, opartem na Torze. KKK podaje jedno, Bilbia jedno. Tak jak w życiu - jedna prawa są ważniejsze, inne mniej ważne.
    Mówisz o aktywności płciowej - co w tedy kiedy jej nie ma? Tak samo jak w KK zabronione jest współżycie dla przyjemności, tak samo jest zabronione współżycie homoseksualistów. Jest to dość logiczne.
    Praktycznie każde twoje zdanie to głupota. Otóż: dekalog, o którym ciągle piszesz też się zawiera w tym "prawie żydowski, czyli Torze." Właśnie udowodniłeś, że nie znasz treści Biblii - a się na nią powołujesz. Otóż Tora to pięcioksiąg, będący integralną częścią ST, natomiast integralną częścią Tory jest właśnie Dekalog, po którym następuje masa innych nakazów i zakazów; np. właśnie zakaz stosunków homoseksualnych. Po drugie Kościół katolicki nie zabrania współżycia dla przyjemności, to kolejny twój wymysł (zabronione jest stosowanie mechanicznej antykoncepcji, a to zupełnie coś innego). Podsumowując: nie tylko nie znasz treści i układu Biblii, ale nawet nauczania Kościoła.

    KKK i Biblia to integralne części. Ciągle podtrzymuje moje cytaty z Biblii. Dla nacjonalistów nie liczy się czy to czynny homoseksualizm czy nie - dla nich po pedał i tyle. To jest normalne? Mnie nie interesuje kto z kim śpi, mnie nie interesują parady równości. W odróżnieniu od prawicy, lewicy nie bolą parady, nie bolą Żydzi. Liberalizm popiera wolność do orientacji seksualnej - nacjonalizm nie. Czy każda para homoseksualna musi współżyć?
    Nie, i co z tego? Ludzie chodzą z napisem na czole "homo", "hetero"?

    Zdaje mi się, że Dmowski był cytowany na marszu nie raz.
    Pewnie, że tak. Problem w tym, że dzisiejszy ONR nie jest organizacją narodowo-radykalną. O czym pewnie nie wiesz.

    Sam Dmowski powiedział:
    Ano, powiedział, w czasie, w którym Mussolinim zachwycało się pół Europy (albo i więcej), a z dyktaturami mieliśmy do czynienia w Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Niemczech, Rosji, Polsce i wielu innych państwach europejskich. A jak już jesteśmy przy Polsce, to warto wspomnieć, że z faszyzmem więcej wspólnego niż endecja miała sanacja czyli obóz piłsudczykowski.

    Tak, ma wiele racji...
    Wiem.

    Co ma Dmowski do ONR? Współtworzyciel polskiego nacjonalizmu
    Tyle że to zdanie nie ma prawie wcale wartości merytorycznej, bo nacjonalizm jest pojęciem tak szerokim, że w zasadzie mało z niego wynika. Wystarczy wspomnieć, że pierwsi nacjonaliści należeli do obozu lewicowo-rewolucyjnego (Jakobini). Natomiast Dmowski, jako endek, był często krytykowany przez narodowych radykałów: zarówno przed wojną jak i dzisiaj.

    No tak, używam cytatów których nie rozumiem - oj ja głuptas!
    To fakt.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. 100-lecie niepodległości Polski
    Przez Wind w dziale Aktualności
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 17-11-2018, 19:34
  2. Dzień Niepodległości: Odrodzenie
    Przez Bazan w dziale Filmy, seriale i telewizja
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-07-2016, 13:55
  3. Marsz Niepodległości 2014
    Przez Dre'ez w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 260
    Ostatni post: 06-12-2014, 20:19
  4. Marsz Niepodległości 2013
    Przez Dre'ez w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 706
    Ostatni post: 19-11-2013, 00:59
  5. Marsz Niepodległości 2012
    Przez bubcoz w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 120
    Ostatni post: 12-11-2012, 16:10

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •