Reklama

Pokaż wyniki sondy: W wyborach 2011 zagłosuję lub zaglosowałbym na:

Głosujący
418. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Platforma Obywatelska

    52 12.44%
  • Prawo i Sprawiedlowość

    39 9.33%
  • Kongres Nowej Prawicy

    136 32.54%
  • Sojusz Lewicy Demokratycznej

    19 4.55%
  • Polskie Stronnictwo Ludowe

    4 0.96%
  • Prawica Rzeczypospolitej

    5 1.20%
  • Ruch Palikota

    124 29.67%
  • Polska Jest Najważniejsza

    11 2.63%
  • inna partia

    28 6.70%
Strona 36 z 183 PierwszaPierwsza ... 2634353637384686136 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 526 do 540 z 2742

Temat: Wybory 2011

  1. #526

    Notoryczny Miotacz Postów Silsar jest teraz offline

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    1,191
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Nie, wedlug tego co PIS mowi w mediach to mieli bysmy 2x wieksze dlugi, niz za rzadow PO, wiesz o tym?


    Nie ma wyboru, sa tylko dwie partie, a to ze popierasz inna to nic ci nie da i nadal bedzie to samo, po czym znow narzekanie jak to zle nie jest.
    Cytuj Arinori napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam nadzieje ze Tusk użyje mózgu i odmówi podpisania ACTA bo jak dla mnie gdy wprowadzą ACTA to ja nie widzę sensu życia ;/

  2. #527
    Avatar Inny_15
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Kraków
    Wiek
    33
    Posty
    1,841
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    @inny

    myślałem, że masz lepiej poukładane w głowie
    W tamtym roku sam głosowałem na Korwina-Mikke w wyborach i sporo ludzi do tego namówiłem ale w tym roku stwierdziłem, że to jest bez sensu skoro główni jego "wyborcy" nie posiadają prawa głosu :P Poza tym mnie i tak za kilka lat w Polsce nie będzie więc nawet może PiS mieć 100% w sejmie razem z kościołem i przymusowo kazać ludziom chodzić do kościoła co niedziele :D

    PS: Niektórzy tutaj chyba przesadzają z tym fanatyzmem politycznym...
    Ostatnio zmieniony przez Inny_15 : 27-07-2011, 21:54

  3. #528

    Notoryczny Miotacz Postów Visher jest teraz offline
    Avatar Visher
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Stalowa Wola.
    Posty
    1,253
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Silsar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie ma wyboru, sa tylko dwie partie, a to ze popierasz inna to nic ci nie da i nadal bedzie to samo, po czym znow narzekanie jak to zle nie jest.
    Czasem szkoda mi ludzi, którzy nie potrafią myśleć samodzielnie, głosują wybierając mniejsze zło, albo na tego kto wygra. Wybierając PO jako mniejsze zło, to jakbyś wybierał morderstwo 50 ludzi poprzez rozstrzelenie zamiast rozstrzelenia 49 ludzi. Każdy głos na bandę czworga - czy to PO, PiS, PSL, SLD daje złodziejom do przekonania, że mają w rękach 40 milionów niewolników.

    http://nowaprawica.org.pl/info/dokum...m-wyborczy-knp

    Przeczytaj ten program i napisz co o nim myślisz.


    Cytuj Inny_15 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W tamtym roku sam głosowałem na Korwina-Mikke w wyborach i sporo ludzi do tego namówiłem ale w tym roku stwierdziłem, że to jest bez sensu skoro główni jego "wyborcy" nie posiadają prawa głosu :P Poza tym mnie i tak za kilka lat w Polsce nie będzie więc nawet może PiS mieć 100% w sejmie razem z kościołem i przymusowo kazać ludziom chodzić do kościoła co niedziele :D
    To wyjedź już teraz i przestań traktować prawo głosu jako zabawę.

  4. Reklama
  5. #529

    Notoryczny Miotacz Postów Silsar jest teraz offline

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    1,191
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    No wiec zaczalem czytac i pierwszy punkt :

    "1. Dość grabieży podatkowej. Obniżymy i uprościmy podatki, zniesiemy PIT i wprowadzimy dobrowolne ubezpieczenia emerytalne oparte na skutecznym i uczciwym systemie kapitałowym"

    I juz dalej nie musze, jesli wierzysz w to, ok dobrze dla ciebie, ale ja w takie obiecanki nie, sadzisz ze PO celowo nic nie zmienia w podatkach?


    Predzej do bankructwa doszlo by kiedy rzadzila/o by KNP, niz PO.

    Z tego co oni pisza w tym programie, polsacy powinni zalowac ze oni nie rzadza bo mieli bysmy raj na ziemi....





    A i jeszcze jedno

    Tego punktu tez nie rozumiem :

    "6. Wolny internet, wolne stadiony, wolny obywatel. Nie godzimy się na cenzurę sieci, zamykanie stadionów, traktowanie wszystkich jak potencjalnych przestępców. Swobodę krytyki władzy uznajemy za fundamentalne prawo obywateli."

    Z tego co tu pisze wychodzi ze bedziemy mogli robic co chcemy, burdy na stadionach beda codziennoscia (no bo jak mozna im to zabronic i traktowac kiboli jako przestepcow).Mozna by zwyzywac prezydenta, rzad itp bez najmniejszych kar za to.
    Jesli dla was, czyt ludzi ktorzy sadza ze to co zrobil tusk ze stadionami jest zle, to ja nie musze juz dalej wchodzic w dyskusje, ja to pochwalam i powinni zrobic takie cos czesciej, by popierdoleni ludzie na stadionach w koncu zaczeli myslec.
    Ostatnio zmieniony przez Silsar : 27-07-2011, 22:01
    Cytuj Arinori napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam nadzieje ze Tusk użyje mózgu i odmówi podpisania ACTA bo jak dla mnie gdy wprowadzą ACTA to ja nie widzę sensu życia ;/

  6. #530
    Avatar Kentin
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Olsztyn
    Posty
    204
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Silsar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

    Nie ma wyboru, sa tylko dwie partie, a to ze popierasz inna to nic ci nie da i nadal bedzie to samo, po czym znow narzekanie jak to zle nie jest.
    I tak pomyślała połowa Polaków i idą głosować albo na PiS albo na PO.
    Przykre x/

    Chłopcze, jeżeli ciągle będziemy tak myśleli to nigdy w tym kraju nie będzie lepiej. Jeżeli jesteś zwolennikiem mniej popularnej partii to kur*a zagłosuj na nią. Duża część elektoratu PiS i PO to właśnie tacy ludzie,którzy myślą "aa.. Korwin/SLD/PSL/whatever nie wygra, to wybiorę mniejsze zło z grupy Po-PiS.." Skończcie z czymś takim


    #edit

    Cytuj Bongo_Wongo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Polecam przed wyborami ogladnac sobie ten film
    http://myfilms.pl/video/1497/W%C5%82...arionetek-2010
    świetny filmik
    Ostatnio zmieniony przez Kentin : 27-07-2011, 22:08
    Kiedy mają Cię wieszać, poproś o szklankę wody. Nigdy nie wiadomo co się stanie zanim Ci ją przyniosą.

  7. #531
    Avatar Makaveli57
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Olesno
    Wiek
    32
    Posty
    73
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Silsar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No wiec zaczalem czytac i pierwszy punkt :

    "1. Dość grabieży podatkowej. Obniżymy i uprościmy podatki, zniesiemy PIT i wprowadzimy dobrowolne ubezpieczenia emerytalne oparte na skutecznym i uczciwym systemie kapitałowym"

    I juz dalej nie musze, jesli wierzysz w to, ok dobrze dla ciebie, ale ja w takie obiecanki nie, sadzisz ze PO celowo nic nie zmienia w podatkach?


    Predzej do bankructwa doszlo by kiedy rzadzila/o by KNP, niz PO.

    Z tego co oni pisza w tym programie, polsacy powinni zalowac ze oni nie rzadza bo mieli bysmy raj na ziemi....

    Nie doszło by do bankructwa, bo chcą zakazania zadłużania państwa. Korwin jak był jeszcze posłem złożył nawet taki projekt, na co cała sala sejmowa ryknęła śmiechem... No i dług Polski jest jaki jest...




    Cytuj Silsar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A i jeszcze jedno

    Tego punktu tez nie rozumiem :

    "6. Wolny internet, wolne stadiony, wolny obywatel. Nie godzimy się na cenzurę sieci, zamykanie stadionów, traktowanie wszystkich jak potencjalnych przestępców. Swobodę krytyki władzy uznajemy za fundamentalne prawo obywateli."

    Z tego co tu pisze wychodzi ze bedziemy mogli robic co chcemy, burdy na stadionach beda codziennoscia (no bo jak mozna im to zabronic i traktowac kiboli jako przestepcow).Mozna by zwyzywac prezydenta, rzad itp bez najmniejszych kar za to.
    Jesli dla was, czyt ludzi ktorzy sadza ze to co zrobil tusk ze stadionami jest zle, to ja nie musze juz dalej wchodzic w dyskusje, ja to pochwalam i powinni zrobic takie cos czesciej, by popierdoleni ludzie na stadionach w koncu zaczeli myslec.
    Chodzi o to, że jak jacyś kibole demolują stadion np. w Krakowie, to tylko i wyłącznie do więzienia wtrącić tych konkretnych kiboli, a nie tak jak to jest teraz, ktoś robi rozróbę np. w Warszawie, a zamykają stadion w Poznaniu.

  8. Reklama
  9. #532

    Notoryczny Miotacz Postów Visher jest teraz offline
    Avatar Visher
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Stalowa Wola.
    Posty
    1,253
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Silsar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No wiec zaczalem czytac i pierwszy punkt :

    "1. Dość grabieży podatkowej. Obniżymy i uprościmy podatki, zniesiemy PIT i wprowadzimy dobrowolne ubezpieczenia emerytalne oparte na skutecznym i uczciwym systemie kapitałowym"

    I juz dalej nie musze, jesli wierzysz w to, ok dobrze dla ciebie, ale ja w takie obiecanki nie, sadzisz ze PO celowo nic nie zmienia w podatkach?
    A Ty serio myślisz, że PO działa dla nas jak najlepiej? Zapoznaj się z krzywą Laffera.

    Cytuj Silsar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tego punktu tez nie rozumiem :

    "6. Wolny internet, wolne stadiony, wolny obywatel. Nie godzimy się na cenzurę sieci, zamykanie stadionów, traktowanie wszystkich jak potencjalnych przestępców. Swobodę krytyki władzy uznajemy za fundamentalne prawo obywateli."

    Z tego co tu pisze wychodzi ze bedziemy mogli robic co chcemy, burdy na stadionach beda codziennoscia (no bo jak mozna im to zabronic i traktowac kiboli jako przestepcow).Mozna by zwyzywac prezydenta, rzad itp bez najmniejszych kar za to.
    Jesli dla was, czyt ludzi ktorzy sadza ze to co zrobil tusk ze stadionami jest zle, to ja nie musze juz dalej wchodzic w dyskusje, ja to pochwalam i powinni zrobic takie cos czesciej, by popierdoleni ludzie na stadionach w koncu zaczeli myslec.
    Twój iloraz IQ oceniam na < 70.

    Punkt 10:
    10. Zadbamy o bezpieczeństwo obywateli. Zracjonalizujemy system kar za przestępstwa - kary będą adekwatne do czynu, będą przede wszystkim uwzględniać interes pokrzywdzonego. Będziemy dążyć do przywrócenia kary śmierci dla morderców. Zadbamy o właściwe finansowanie policji. Służby specjalne, zamiast prześladować kibiców i krytyków władzy, będą służyły walce z terroryzmem i ochronie żywotnych interesów państwa.
    Do reszty nie chcę mi się pisać komentarzy.

  10. #533

    Notoryczny Miotacz Postów Silsar jest teraz offline

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    1,191
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Jasne oceniaj mnie i moj iloraz bo NIE ZGADZAM SIE Z TWOIMI POGLADAMI.

    Temat w koncu do rozmowy no nie ?

    Mam swoje zdanie a ty nie potrafisz go uszanowac.

    Ten 10 punkt to masakra i CIESZE SIE ze ta partia "nie istnieje" w Polsce bo byla by to totalna samowolka.
    Cytuj Arinori napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam nadzieje ze Tusk użyje mózgu i odmówi podpisania ACTA bo jak dla mnie gdy wprowadzą ACTA to ja nie widzę sensu życia ;/

  11. #534
    Avatar Bongo_Wongo
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Gdynia/Kraków
    Wiek
    30
    Posty
    413
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Silsar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No wiec zaczalem czytac i pierwszy punkt :

    "1. Dość grabieży podatkowej. Obniżymy i uprościmy podatki, zniesiemy PIT i wprowadzimy dobrowolne ubezpieczenia emerytalne oparte na skutecznym i uczciwym systemie kapitałowym"

    I juz dalej nie musze, jesli wierzysz w to, ok dobrze dla ciebie, ale ja w takie obiecanki nie, sadzisz ze PO celowo nic nie zmienia w podatkach?


    Predzej do bankructwa doszlo by kiedy rzadzila/o by KNP, niz PO.

    Z tego co oni pisza w tym programie, polsacy powinni zalowac ze oni nie rzadza bo mieli bysmy raj na ziemi....





    A i jeszcze jedno

    Tego punktu tez nie rozumiem :

    "6. Wolny internet, wolne stadiony, wolny obywatel. Nie godzimy się na cenzurę sieci, zamykanie stadionów, traktowanie wszystkich jak potencjalnych przestępców. Swobodę krytyki władzy uznajemy za fundamentalne prawo obywateli."

    Z tego co tu pisze wychodzi ze bedziemy mogli robic co chcemy, burdy na stadionach beda codziennoscia (no bo jak mozna im to zabronic i traktowac kiboli jako przestepcow).Mozna by zwyzywac prezydenta, rzad itp bez najmniejszych kar za to.
    Jesli dla was, czyt ludzi ktorzy sadza ze to co zrobil tusk ze stadionami jest zle, to ja nie musze juz dalej wchodzic w dyskusje, ja to pochwalam i powinni zrobic takie cos czesciej, by popierdoleni ludzie na stadionach w koncu zaczeli myslec.
    Ty myslisz ze oni obniza podatki a dalej beda tyle wydawac co teraz ? Nie, wydatki panstwa beda duzo mniejsze, za to ludzie beda mieli wiecej w portfelu i beda mogli zdecydowac gdzie chca sie uczyc, leczyc u kogo sie ubezpieczyc. Nie bedzie za to placilo panstwo.
    Tak, PO nic nie zmienia w systemie, bo moga krasc ile chca, no i radykalne reformy zawsze odbija sie jakos w sondazach bo ludzie lubia status quo.


    To po co w ogole buduja stadiony, zburzyc i bedzie spokoj... Chodzi o to by nie robic czegos jak najlatwiej sie da (zamykajac stadiony) tylko by ruszyc dupsko i po prostu nie doprowadzac do takich rzeczy/ surowo karac bandytow stadionowych.



    Stary blagam cie, nie zgadzasz sie jasne, tylko ze ty rzucasz po prostu jedno zdanie nie poparte zadnymi argumentami. I to sa twoje poglady ?
    Ostatnio zmieniony przez Bongo_Wongo : 27-07-2011, 22:18

  12. Reklama
  13. #535

    Data rejestracji
    2007
    Posty
    419
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Silsar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jasne oceniaj mnie i moj iloraz bo NIE ZGADZAM SIE Z TWOIMI POGLADAMI.

    Temat w koncu do rozmowy no nie ?

    Mam swoje zdanie a ty nie potrafisz go uszanowac.

    Ten 10 punkt to masakra i CIESZE SIE ze ta partia "nie istnieje" w Polsce bo byla by to totalna samowolka.
    Każdy nie zgadzający sie z poglądami jaśnie oświeconej grupy zwolenników JKM jest upośledzony. Jakoś musimy z tym żyć

  14. #536
    Avatar Inny_15
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Kraków
    Wiek
    33
    Posty
    1,841
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Stary blagam cie, nie zgadzasz sie jasne, tylko ze ty rzucasz po prostu jedno zdanie nie poparte zadnymi argumentami. I to sa twoje poglady ?
    Człowiek się grzecznie zapytał a tutaj już został oceniony, że jego IQ cośtam... Żałosne.

    Tak samo jak fanatyzm w lewo jest zły to i fanatyzm w prawo potrafi być gorszy...
    Ostatnio zmieniony przez Inny_15 : 27-07-2011, 22:39

  15. #537

    Notoryczny Miotacz Postów Visher jest teraz offline
    Avatar Visher
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Stalowa Wola.
    Posty
    1,253
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Silsar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jasne oceniaj mnie i moj iloraz bo NIE ZGADZAM SIE Z TWOIMI POGLADAMI.

    Temat w koncu do rozmowy no nie ?

    Mam swoje zdanie a ty nie potrafisz go uszanowac.

    Ten 10 punkt to masakra i CIESZE SIE ze ta partia "nie istnieje" w Polsce bo byla by to totalna samowolka.
    Oceniam cię na postawie umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz jakiejkolwiek wyobraźni.

  16. Reklama
  17. #538
    Avatar Piwosz
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    232
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Reprezentatywny wyborca KNP to obywatel w wieku ~ 18 lat, który:

    - głosi potrzebę ciężkiej pracy, choć sam nigdy złamanego grosza nie zarobił - nawet kosząc trawnik u dziadków,

    - głosi potrzebę oszczędzenia, choć całe dotychczasowe życie jest na garnuszku rodziców i nie ma pojęcia, co znaczy zarządzenie pieniędzmi,

    - pragnie płatnej i nieobowiązkowej edukacji, choć sam z tej publicznej korzysta garściami,

    - potępia nierobów, mimo, że przesiaduje na demotach/oglądaniu JKM'a 7h dziennie,

    - chce całkowicie prywatnego lecznictwa, by nieoszczędzający idioci ginęli pod płotem, wskutek selekcji naturalnej, nie zważając na to, że najprawdopodobniej, sam może być tym idiotą,

    - nie zauważa, że państwo skrajnych liberałów jest wspaniałe tylko dla ludzi zdrowych, młodych i silnych/inteligentnych,

    - zapomniał, że mamy XXI wiek i społeczeństwo ma w głębokim poważaniu jego młodzieńczy bunt.

    -

  18. #539

    Notoryczny Miotacz Postów Visher jest teraz offline
    Avatar Visher
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Stalowa Wola.
    Posty
    1,253
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Reprezentatywny wyborca PO, PiS, PSL, SLD to obywatel w wieku 18-99 lat, który:

    - swoje ideały wykreował na podstawie tego, co usłyszał w reżimowej telewizji

    - w wyborze kieruje się nienawiścią do innego ugrupowania

    - zmienia swojego Pana co 4 lata

    - oddaje 83% swoich dochodów w formie podatków

    - zapewnia dogodne życie bandytom przesiadającym w więzieniu

    - daje nierobom, a zabiera pracującym

    - swoim głosem przyczynia się do bankructwa państwa

    - skutecznie uniemożliwia start młodym przedsiębiorcom

    - zapomniał, że mamy XXI wiek i technologię zapewniającą tanie usługi zdrowotne, tanie szkolnictwo itp.

  19. #540
    Avatar Penthagram
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    :eineżołoP
    Wiek
    33
    Posty
    704
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Piwosz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Reprezentatywny wyborca KNP to obywatel w wieku ~ 18 lat, który:
    Gdybym był złośliwy, napisałbym jaki jest przeciętny wyborca PRz, ale... wyborcy tej partii praktycznie nie istnieją. :)

    Cytuj Visher napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    - oddaje 83% swoich dochodów w formie podatków
    Liczba kompletnie wyssana z państwa, a poza tym podatki płaci się takie same bez względu na preferencje polityczne, więc nawet jeśli założylibyśmy, że te 83% jest prawdziwe, to tak samo płaciliby tę stawkę wyborcy KNP jak i POPISLD.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Sondaże, sondaże, a większość konstytucyjna WYBORY 2019
    Przez Pies w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post: 14-03-2018, 21:07
  2. Wybory parlamentarne - jesień 2015.
    Przez KokoDzambo w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 1248
    Ostatni post: 03-11-2015, 13:21
  3. Wybory prezydenckie 2015 - druga tura
    Przez alien w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 877
    Ostatni post: 02-06-2015, 18:29
  4. Wybory prezydenckie 2015 - pierwsza tura
    Przez mtk w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 1203
    Ostatni post: 11-05-2015, 12:34
  5. Wybory w Rosji.
    Przez Elor Tulot w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 06-03-2012, 17:08

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •