Reklama

Pokaż wyniki sondy: Jakiego jesteś wyznania/jaki masz stosunek do Boga?

Głosujący
3621. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Katolicyzm

    1,465 40.46%
  • Chrześcijaństwo (inne niż katolicyzm)

    790 21.82%
  • Ateizm

    868 23.97%
  • Agnostycyzm

    92 2.54%
  • Deizm

    76 2.10%
  • Islam

    50 1.38%
  • Judaizm

    18 0.50%
  • Hinduizm

    30 0.83%
  • Rastafari

    232 6.41%
Strona 552 z 612 PierwszaPierwsza ... 52452502542550551552553554562602 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 8,266 do 8,280 z 9169

Temat: Wiara, religia, Kościół i sprawy z tym związane

  1. #8266
    Avatar Entex
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Tczew
    Posty
    856
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Przestałeś wierzyć, bo nie pojechałeś na obóz będąc w 5 klasie... Głębokie.

  2. #8267
    Avatar plesio
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    574
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Entex napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przestałeś wierzyć, bo nie pojechałeś na obóz będąc w 5 klasie... Głębokie.
    rzeczywiscie dokladnie to napisalem
    Ostatnio zmieniony przez plesio : 18-06-2013, 15:12
    Cytuj leeoonek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja dostaje koło ~550zł na miecha i jestem mega zadowolony
    Cytuj cookY napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9...4b5ho1_500.gif
    Co to jest tak szczerze, to jest albo damskie, albo damskie i brzydkie w dodatku.
    Ja rozumiem, jeżeli to są buty na wypad do lasu i to tylko żeby tymi butami rzucać w drzewa.

  3. #8268

    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    15
    Posty
    3,203
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    jak u was wygladala sprawa z bierzmowaniem? bo moj brat jest teraz w 2 klasie gimbazy i ma w sobote "wielka ceremonie" na ktorej beda oddawac indeksy (bedzie trwala ok. 4h) co dla mnie jest troche smieszne

    u mnie nie bylo czegos takiego, wchodziles, oddawales ksiazeczke i wychodziles, a teraz to sie wydaje takie jakby robione tylko zeby komus uprzykrzyc zycie

  4. Reklama
  5. #8269

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Southampton
    Posty
    660
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj plesio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    bedac dzieciakiem mialem pretensje do boga za wszystkie przykre rzeczy, ktore mnie spotykaly - bo jak to, ja zyje wedlug przykazan, jestem grzeczny, nie przeklinam a nie moge jechac na oboz, bo zachorowalem akurat wtedy na ospe? Co to za bog w takim razie?
    Wydaje mi się, że złe rzeczy się po prostu dzieją, bo taki jest świat. Życie to niejebajka, gdyby nie zdarzały się przykre chwile, to przyjemne chwile nie miały by takiej mocy. Wydaje mi się, że powinno się szukać Boga, w złych chwilach, by mieć jego wsparcie, a nie obrażać się na niego, za przeciwności losu i zostawać samemu ze swoją frustracją.

  6. #8270
    Avatar Vegeta
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Aperture Science Laboratories
    Posty
    1,933
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja bym raczej stwierdził, że osoby wierzące mogą być mniej nieszczęśliwe, bo łatwiej znoszą przeciwności losu.
    Bo zawsze jest na co zwalić odpowiedzialność za swoje porażki no nie ;d
    Cytuj Entex napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przestałeś wierzyć, bo nie pojechałeś na obóz będąc w 5 klasie... Głębokie.
    Naucz się czytać ze zrozumieniem. Przestał wierzyć bo jego bóg ma w dupsku swoich wyznawców.
    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wydaje mi się, że złe rzeczy się po prostu dzieją, bo taki jest świat. Życie to niejebajka, gdyby nie zdarzały się przykre chwile, to przyjemne chwile nie miały by takiej mocy. Wydaje mi się, że powinno się szukać Boga, w złych chwilach, by mieć jego wsparcie, a nie obrażać się na niego, za przeciwności losu i zostawać samemu ze swoją frustracją.
    Jakie wsparcie odstaniesz od Boga? LOL

  7. #8271

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Southampton
    Posty
    660
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakie wsparcie odstaniesz od Boga? LOL
    Sam fakt, że Bóg jest przy takiej osobie, że ktoś kontroluje ten chaos, że można czerpać siłę z jego mocy. O wiele raźniej jest iść przez życie razem. Człowiek żyjący w zgodzie z Jezusem jest bardziej odważny, wyzbywa się dumy, może więcej.

    Myślę, że warto szukać i poznawać Boga, ale nie chcę kogoś do tego przekonywać, bo ani nie jestem na tyle dojrzały by to robić, ani to nie jest dobry sposób. Raczej każdy powinien sam go poznawać, bo jak ktoś sam z siebie nie chce go szukać to i tysiące książek, kaznodziejów czy postów nic nie zmienią. :D

  8. Reklama
  9. #8272
    Avatar Wemster
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    w sekcji kickboxingu u jurasa
    Posty
    1,559
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wydaje mi się, że złe rzeczy się po prostu dzieją, bo taki jest świat.
    100% racja, co znaczy dokladnie to ze bog wg swojej wlasnej definicji nie moze istniec.
    due to unfortunate circumstances, I am alive

  10. #8273
    Avatar Vegeta
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Aperture Science Laboratories
    Posty
    1,933
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Sam fakt, że Bóg jest przy takiej osobie, że ktoś kontroluje ten chaos, że można czerpać siłę z jego mocy. O wiele raźniej jest iść przez życie razem. Człowiek żyjący w zgodzie z Jezusem jest bardziej odważny, wyzbywa się dumy, może więcej.
    beka. Kto czerpał sile od boga? Nikt. Nie można czerpać siły z czegoś co nie istnieje. Mówisz tu o efekcie placebo, zwykłem wmówienie sobie czegoś pomaga. Razem raźniej, więc normalni ludzie szukają kobiet/mężczyzn a nie boga. Jak można być zgodnym jezusem, o czym ty pieprzysz....
    Myślę, że warto szukać i poznawać Boga, ale nie chcę kogoś do tego przekonywać, bo ani nie jestem na tyle dojrzały by to robić, ani to nie jest dobry sposób. Raczej każdy powinien sam go poznawać, bo jak ktoś sam z siebie nie chce go szukać to i tysiące książek, kaznodziejów czy postów nic nie zmienią. :D
    Jak chcesz poznać Boga? W pubie?

  11. #8274
    Avatar plesio
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    574
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wydaje mi się, że złe rzeczy się po prostu dzieją, bo taki jest świat. Życie to niejebajka, gdyby nie zdarzały się przykre chwile, to przyjemne chwile nie miały by takiej mocy. Wydaje mi się, że powinno się szukać Boga, w złych chwilach, by mieć jego wsparcie, a nie obrażać się na niego, za przeciwności losu i zostawać samemu ze swoją frustracją.
    Strasznie nielogiczne wedlug mnie podejscie - jak ktos zyje wedlug boskich przykazan to z jakiego powodu dzieje mu sie mniejsza lub wieksza krzywda?
    Jesli bog istnieje to jest najbardziej bezwzgledna i okrutna istota na swiecie
    Cytuj leeoonek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja dostaje koło ~550zł na miecha i jestem mega zadowolony
    Cytuj cookY napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9...4b5ho1_500.gif
    Co to jest tak szczerze, to jest albo damskie, albo damskie i brzydkie w dodatku.
    Ja rozumiem, jeżeli to są buty na wypad do lasu i to tylko żeby tymi butami rzucać w drzewa.

  12. Reklama
  13. #8275
    Avatar Wemster
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    w sekcji kickboxingu u jurasa
    Posty
    1,559
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj plesio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jesli bog istnieje to jest najbardziej bezwzgledna i okrutna istota na swiecie
    No i dlatego 'bog' nie istnieje bo to zaprzecza jego definicji.
    due to unfortunate circumstances, I am alive

  14. #8276

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Southampton
    Posty
    660
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    beka. Kto czerpał sile od boga? Nikt. Nie można czerpać siły z czegoś co nie istnieje.
    Zgadzam się, przy założeniu że nie istnieje, raczej nie można czerpać z niego siły, bo się po nią nie sięga. Chyba trochę tak jak nie można kupować piwa w biedronce jak się nie wie, że wybudowali w mieście biedronkę. ;D

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mówisz tu o efekcie placebo, zwykłem wmówienie sobie czegoś pomaga.
    mówiłem o wierze w Boga :P
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Razem raźniej, więc normalni ludzie szukają kobiet/mężczyzn a nie boga.
    wydaje mi się, że to trochę inny rodzaj bliskości. Miałem dziewczynę/chłopaka, teraz też nie czuję się samotny, a mimo to chciałbym zbliżyć się do Boga, to znaczy że jestem nienormalny? :D

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak można być zgodnym jezusem, o czym ty pieprzysz....
    hehehehe nie "być zgodnym Jezusem", ale "żyć w zgodzie z Jezusem" ;D czyli żyć według wskazówek jakie dał nam Jezus :D

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak chcesz poznać Boga? W pubie?
    :D

  15. #8277
    Avatar Vegeta
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Aperture Science Laboratories
    Posty
    1,933
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zgadzam się, przy założeniu że nie istnieje, raczej nie można czerpać z niego siły, bo się po nią nie sięga. Chyba trochę tak jak nie można kupować piwa w biedronce jak się nie wie, że wybudowali w mieście biedronkę. ;D
    Nie bardzo. Biedronka jest fizyczna, bog nie. Poza tym dalej nie wiemy jak się czerpie siłę od boga, idiotycznie jak to brzmi.


    mówiłem o wierze w Boga :P
    Wiara w Boga jest efektem placebo.

    wydaje mi się, że to trochę inny rodzaj bliskości. Miałem dziewczynę/chłopaka, teraz też nie czuję się samotny, a mimo to chciałbym zbliżyć się do Boga, to znaczy że jestem nienormalny? :D
    Generalnie tak, bo niemożna się zbliżyć do niczego poprzez modlenie się. Ale wmówić sobie możesz cokolwiek, cała tajemnica objawień bożych.

    hehehehe nie "być zgodnym Jezusem", ale "żyć w zgodzie z Jezusem" ;D czyli żyć według wskazówek jakie dał nam Jezus :D
    Ok, wytknąłeś mi ten błąd w zdaniu, jesteś wielki. Jak chcesz to zrobić? Jak chcesz żyć z Jezusowymi radami w zgodzie jak Ty nawet nie masz akuratnej wersji Pś tylko klikaset razy przerobioną.....

  16. Reklama
  17. #8278

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Southampton
    Posty
    660
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    dobra spoko ;p
    faktycznie trochę się zagalopowałem, zapomniałem że jestem na torgu xD

    Nie chciałem być wielki wytykając ci błąd, w ogóle nic nie chciałem tu wytykać. Nie podoba mi się ton tej dyskusji oparty na atakowaniu, odpieraniu ataków, znowu atakowaniu, to głupota :D Myślałem, że będzie można sobie z Tobą pogawędzić i podumać nad tym tematem, tym bardziej, ze uważasz się za liberała/(libertariana), czyli kogoś światłego z otwartym umysłem :D ale spoko, może kiedy indziej. :D
    Zamykam. :)
    Ostatnio zmieniony przez _Ryzy_ : 19-06-2013, 16:41

  18. #8279
    Avatar Arktos
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Sosnowiec
    Wiek
    31
    Posty
    920
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    mówiłem o wierze w Boga :P
    Poczytaj najpierw o placebo, a potem komentuj. Czerpanie siły z wiary w NR-Jednorożce podlega w pełni pod placebo.
    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Sam fakt, że Bóg jest przy takiej osobie, że ktoś kontroluje ten chaos, że można czerpać siłę z jego mocy.
    Kontrolowany chaos już chyba nie jest chaosem?
    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    O wiele raźniej jest iść przez życie razem.
    Przykro mi, ale w tej podróży jesteś sam.
    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Człowiek żyjący w zgodzie z Jezusem jest bardziej odważny, wyzbywa się dumy, może więcej.
    Bardziej odważny bo zaślepiony iluzją zbawienia. Odwaga pochodząca z głupoty nie jest chwalebna. A do wyzbycia się dumy nie potrzeba wiary w jednorożce.
    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Myślę, że warto szukać i poznawać Boga
    A ja myślę, że to strata czasu. Żaden z tysięcy ziemskich bogów, ani miliardów urojonych zapewne przez inne istoty zamieszkujące inne obszary - nie istnieje.
    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    bo jak ktoś sam z siebie nie chce go szukać to i tysiące książek, kaznodziejów czy postów nic nie zmienią. :D
    Tysiące bogów też tego nie zmieni, a raczej utwierdzi go w przekonaniu, że to nonsens.

  19. #8280
    Avatar Szantymen
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Szczecin
    Posty
    1,731
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Oczywiście, że można czerpać siłę z wiary w Boga, ba 90% osób wierzących to robi.
    Kiedy masz depresję to twój organizm zaczyna sam się wyniszczać, np. mogą wystąpić reakcje autoimmunologiczne (tak jak w przewlekłym zapaleniu jelita grubego, które jest powodowane najczęściej stresem i depresją).

    Wiara w to, że jest ktoś kto nad tobą czuwa i kto po śmierci da ci nowe życie pomaga wielu ludziom wykrzesać z siebie pokłady optymizmu.
    Myślę, że to pozytywne zjawisko. Chyba lepiej żeby ludzie wierzyli w Boga niż żeby skakali z okna / wieszali się / płakali w poduszkę...

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Wiara i hip-hop.
    Przez Belve w dziale Muzyka
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 02-05-2014, 10:42
  2. [Szkoła] Nietypowa sytuacja i pytania z tym związane.
    Przez typowy nieuk w dziale Szkoła i nauka
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 21-02-2012, 16:41
  3. Tibia - piszczel(a może ma coś z tym jednak związane?)
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 75
    Ostatni post: 12-05-2007, 09:10

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •