Reklama

Pokaż wyniki sondy: Jakiego jesteś wyznania/jaki masz stosunek do Boga?

Głosujący
3621. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Katolicyzm

    1,465 40.46%
  • Chrześcijaństwo (inne niż katolicyzm)

    790 21.82%
  • Ateizm

    868 23.97%
  • Agnostycyzm

    92 2.54%
  • Deizm

    76 2.10%
  • Islam

    50 1.38%
  • Judaizm

    18 0.50%
  • Hinduizm

    30 0.83%
  • Rastafari

    232 6.41%
Strona 83 z 612 PierwszaPierwsza ... 3373818283848593133183583 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,231 do 1,245 z 9169

Temat: Wiara, religia, Kościół i sprawy z tym związane

  1. #1231
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj Maestro S napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przepraszam, jeżeli ktoś nie potrafi się ustosunkować do ogółu to znaczy, że nie jest gotowy do życia w społeczeństwie? Z całym szacunkiem i za przeproszeniem, ale pierdolisz teraz głupoty.
    to czym wg Ciebie jest społeczeństwo?


    Cytuj Maestro S napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie, to co wyrabia SLD to próba rozjaśnienia punktów w Konstytucji, która określa świeckość państwa i inne rzeczy, które kłócą się z obecnym wpływem Mafii Katolickiej na Rzeczpospolitą.
    aha, ciekawe tezy waść pan snujesz. Zauważ jedno III Rzeczpospolita w której żyjemy nie jest państwem wyznaniowym.

    KONSTYTUCJA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
    z dnia 2 kwietnia 1997 r. (Dz.U. Nr 78, poz. 483)

    W trosce o byt i przyszłość naszej Ojczyzny,
    odzyskawszy w 1989 roku możliwość suwerennego i demokratycznego stanowienia o Jej losie,
    my, Naród Polski - wszyscy obywatele Rzeczypospolitej,
    zarówno wierzący w Boga
    będącego źródłem prawdy, sprawiedliwości, dobra i piękna,
    jak i nie podzielający tej wiary,
    a te uniwersalne wartości wywodzący z innych źródeł,
    równi w prawach i w powinnościach wobec dobra wspólnego - Polski,
    wdzięczni naszym przodkom za ich pracę, za walkę o niepodległość okupioną ogromnymi ofiarami, za kulturę zakorzenioną w chrześcijańskim dziedzictwie Narodu i ogólnoludzkich wartościach,
    nawiązując do najlepszych tradycji Pierwszej i Drugiej Rzeczypospolitej,
    zobowiązani, by przekazać przyszłym pokoleniom wszystko, co cenne z ponad tysiącletniego dorobku,
    złączeni więzami wspólnoty z naszymi rodakami rozsianymi po świecie,
    świadomi potrzeby współpracy ze wszystkimi krajami dla dobra Rodziny Ludzkiej,
    pomni gorzkich doświadczeń z czasów, gdy podstawowe wolności i prawa człowieka były w naszej Ojczyźnie łamane,
    pragnąc na zawsze zagwarantować prawa obywatelskie, a działaniu instytucji publicznych zapewnić rzetelność i sprawność,
    w poczuciu odpowiedzialności przed Bogiem lub przed własnym sumieniem,
    ustanawiamy Konstytucję Rzeczypospolitej Polskiej
    jako prawa podstawowe dla państwa
    oparte na poszanowaniu wolności i sprawiedliwości, współdziałaniu władz, dialogu społecznym oraz na zasadzie pomocniczości umacniającej uprawnienia obywateli i ich wspólnot.
    Wszystkich, którzy dla dobra Trzeciej Rzeczypospolitej tę Konstytucję będą stosowali,
    wzywamy, aby czynili to, dbając o zachowanie przyrodzonej godności człowieka,
    jego prawa do wolności i obowiązku solidarności z innymi,
    a poszanowanie tych zasad mieli za niewzruszoną podstawę Rzeczypospolitej Polskiej.
    […]
    do tego dochodzi konkordat, http://www.opoka.org.pl/php/komentar...10&action=show


    Cytuj Maestro S napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Co do sensu religii, to wina ludzi. Od tysiącleci ludzie szukali czegoś, co jest nad nimi. Jak myślicie, skąd wzięło się podział na dobro i zło, dzień i noc, (obecnie) na Boga i Szatana?
    Pomijając to, że zaślepienie Katolików na fakty, których Mafia nigdy nie podważy jest wystarczająco przygnębiające, próba rozjaśnienia zaciemnionych umysłów staje się celem życia, drogą do mentalnego spokoju.

    Nikt nigdy nie udowodni istnienia istoty najwyższej, bo nigdy nie będzie odpowiedzi na pytanie: "Co było pierwsze?" (chociaż podobno buddyści mają odpowiedź: "Wszechświat jest odwieczny"). Topienie rzeczywistości w wierze jest dla mnie co najmniej żałosne, a paląca hipokryzja i brak poszanowania praw innych jest nie do przyjęcia, w blasku dogmatów danej wiary.

    koniec.
    nie tobie to osądzać


    jak wielu z was, i mnie boli brak jakiekolwiek publicznego rozliczania wydatków Skarbu Państwa na Kościół Katolicki.

    Jak widać nie tylko ateistów ta sprawa boli, mnie również...

    zaraz zaczniecie wychwalać LiD, SLD itp bo to są super partie które zerwą kajdany założone na naród polski przez klerów. <muHAHAHAHA> - złowieszczy śmiech.

    Trzeba zauważyć jedno, lewica mocna jest tylko w gębie. Miała swoje 5 min, a nawet 10 w III RP i nic w tym kierunku nie zrobiła.
    Ostatnio zmieniony przez Yanni G : 16-06-2008, 01:06

  2. #1232
    Avatar Maestro S
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Wszędzie.
    Wiek
    35
    Posty
    281
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    nie tobie to osądzać
    A możesz mi wyłuszczyć, czego "mi nie osądzać"?

    aha, ciekawe tezy waść pan snujesz. Zauważ jedno III Rzeczpospolita w której żyjemy nie jest państwem wyznaniowym.
    Tak? To ciekawe, dlaczego symbole Mafii Katolickiej są na każdym kroku, święta Mafijne są świętami narodowymi a papieża przyjmuje się jak króla supermocarstwa (chociaż tutaj akurat się nie dziwię). Fakt, Polska nie jest państwem wyznaniowym, ale tylko na papierku.

    to czym wg Ciebie jest społeczeństwo?
    Społeczeństwo jest ogółem, a jednostka żyjąca w społeczeństwie akceptując świeckie - nie religijne - zasady do tego społeczeństwa należy.
    Jestem tutaj dłużej, niż żyjesz na tym świecie.

    Trololo.

  3. #1233
    Avatar szalony88
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    44
    Posty
    568
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Yanni G napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    aha, ciekawe tezy waść pan snujesz. Zauważ jedno III Rzeczpospolita w której żyjemy nie jest państwem wyznaniowym.
    Ciekawie waćpan prawisz... Tylko dlaczego jedno wyznanie ma większe prawa od innych i tak duży wpływ na politykę? Z definicji i państwem wyznaniowym może nie jest - niestety realia wyglądają inaczej.


    Cytuj Yanni G napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    zaraz zaczniecie wychwalać LiD, SLD itp bo to są super partie które zerwą kajdany założone na naród polski przez klerów. <muHAHAHAHA> - złowieszczy śmiech.
    Trzeba zauważyć jedno, lewica mocna jest tylko w gębie. Miała swoje 5 min, a nawet 10 w III RP i nic w tym kierunku nie zrobiła.
    Prawica również miała swoje 5 min i co zrobiła? Państwo policyjne wszechmocnego Ziobry i ogromne wpływy pewnej rozgłośni na poczynania polityków. Ot cała prawda ;)
    Death is only the beginning...
    Gdy czegoś w Biblii nie da się wytłumaczyć to obrońcy tłumaczą to symboliką. Gdy chce się coś zakwestionować to zrzuca się winę na symbolikę...

  4. Reklama
  5. #1234
    Avatar NeX_Zabuza92
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    On the desert, alone ...
    Wiek
    32
    Posty
    109
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Yanni G napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    aha, ciekawe tezy waść pan snujesz. Zauważ jedno III Rzeczpospolita w której żyjemy nie jest państwem wyznaniowym.
    a ta figurka ukrzyżowanego żyda w każdym obiekcie państwowym to co ..?

    zaraz zaczniecie wychwalać LiD, SLD itp bo to są super partie które zerwą kajdany założone na naród polski przez klerów. <muHAHAHAHA> - złowieszczy śmiech.
    pomysl dobry, oddzielić rząd od kościoła tylko większość (pojebanej) ludnosc bedzie bronic swoich i tak już wszechobecnych poglądów
    Trzeba zauważyć jedno, lewica mocna jest tylko w gębie. Miała swoje 5 min, a nawet 10 w III RP i nic w tym kierunku nie zrobiła.
    radze sobie przypomnieć rządy kaczora, czyli teddy rydzu w megafonem oraz grabarz Ziobro ze swoimi gwoździami


  6. #1235

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,188
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Grimer'' napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.



    #up
    Nikt nigdy nie udowodni ze istota najwyzsza nie istnieje.
    Zgadzam się z Tobą w 100 procentach. Nikt NIGDY nie udowodni, że Bóg nie istnieje. Ba posunę się dalej! Nikt nigdy nie udowodni, że coś nie istnieje!
    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Można (zalegalizować niewolnictwo), ale wtedy wszelkim lewakom pękłaby żyłka i byłaby tak potężna nagonka w mediach "Korwin chce przywrócić niewolnictwo", że nie warto o tym wspominać.
    Cytuj Govinem napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wolny Człowiek może (zostać niewolnikiem). jeżeli chce to co ja zrobię.

  7. #1236
    Avatar Maestro S
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Wszędzie.
    Wiek
    35
    Posty
    281
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj TroLL'er napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zgadzam się z Tobą w 100 procentach. Nikt NIGDY nie udowodni, że Bóg nie istnieje. Ba posunę się dalej! Nikt nigdy nie udowodni, że coś nie istnieje!
    Jeżeli sądzisz, że Bóg istnieje, to udowodnij to. W przeciwnym wypadku będę zmuszony obalić Twoją teorię - proste, prawda?

    A Twoje "posunięcie się dalej" jest co najmniej idiotyczne.

    Aww, ludzie... w XXI w. gdzie jesteśmy o krok od znalezienia życia poza ziemią, wierzyć w jakiegoś dziadka patrzącego z góry na Was wszystkich, który złe, niegrzeczne dzieci posyła do piekła, a dobre bierze do siebie. Toż to dobra bajka, ale dla średniowiecznego pospólstwa, które jeszcze wierzyło w czary, magię i Elvisa...

    Tak mnie to od dawna nurtuje, drodzy katolicy.
    Czy boicie się śmierci? Czy w każdej chwili bylibyście na nią gotowi?
    Jestem tutaj dłużej, niż żyjesz na tym świecie.

    Trololo.

  8. Reklama
  9. #1237
    Avatar Aboroth
    Data rejestracji
    2003
    Położenie
    In the court of the Crimson King
    Posty
    1,856
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Ja sie tylko tak z ciekawosci pytam, w jaki sposob ktos mialby udowodnic, ze Bog istnieje ? Pokazujac jego zdjecie, czy jak ? Pozatym prawde mowiac udowadnianie, ze Boga nie ma idzie Wam tak samo kiepsko, jak tej drugiej stronie, tyle, ze oni sa w ciut lepszej sytuacji ;-)
    "Blues is easy to play, but hard to feel."

  10. #1238
    konto usunięte

    Domyślny

    Proszę o zamieszczenie treści całego tematu w jednym poście bo bardzo źle się to czyta a temat ciekawy.

  11. #1239

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Dolny Śląsk
    Posty
    369
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Maestro S napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak? To ciekawe, dlaczego symbole Mafii Katolickiej są na każdym kroku, święta Mafijne są świętami narodowymi a papieża przyjmuje się jak króla supermocarstwa (chociaż tutaj akurat się nie dziwię). Fakt, Polska nie jest państwem wyznaniowym, ale tylko na papierku.
    Nie wiem.. Czy Ty myślisz, że to tak raz dwa da się zmienić?

    Ok. Znieśli te święta i jest obowiązek chodzenia do pracy..
    Czy wiesz ilu ludzi nie poszłoby do pracy np. w Wielkanoc?
    Wybuchłyby tylko protesty i nic więcej.

    Czy Ty sobie to wyobrażasz, żeby to nagle wszystko zniesiono?
    Chyba, że ja Ciebie źle rozumiem..
    Weiter, weiter ins Verderben
    Wir müssen leben bis wir sterben..

  12. Reklama
  13. #1240
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj NeX_Zabuza92 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    radze sobie przypomnieć rządy kaczora, czyli teddy rydzu w megafonem oraz grabarz Ziobro ze swoimi gwoździami
    wolałem rządu pisu niż cudotwórcy Tuska.

  14. #1241

    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wroclaw
    Wiek
    33
    Posty
    13
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Wiara? - nie ma sprawiedliwości na świecie. I tyle mam do powiedzenia ;p

  15. #1242
    Avatar WawrzynJK
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Szczecin
    Wiek
    36
    Posty
    239
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Yanni G napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wolałem rządu pisu niż cudotwórcy Tuska.
    Chyba jedyna kwestia w której jesteśmy zgodni;P(nie, nie wolę kaczora ze wzgl. na jego religijność)
    Ghost reporting

  16. Reklama
  17. #1243
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj WawrzynJK napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chyba jedyna kwestia w której jesteśmy zgodni;P(nie, nie wolę kaczora ze wzgl. na jego religijność)
    Zgoda, Radio Maryja zbyt dużą rolę odgrywało, teraz dla równowagi mamy tvn....

  18. #1244
    Avatar Maestro S
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Wszędzie.
    Wiek
    35
    Posty
    281
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Ja sie tylko tak z ciekawosci pytam, w jaki sposob ktos mialby udowodnic, ze Bog istnieje ?
    A to już nie nasz problem.
    Wg. katolików istnieje Bóg, istnieje niebo, piekło, szatan, tylko szkoda, że tego nie czuć, nie widać, nie ma żadnych znaków potwierdzających ich przekonanie o istnieniu tychże rzeczy.

    Pozatym prawde mowiac udowadnianie, ze Boga nie ma idzie Wam tak samo kiepsko, jak tej drugiej stronie, tyle, ze oni sa w ciut lepszej sytuacji ;-)
    Dla mnie brak dowodów na istnienie Boga jest ewidentnym dowodem na brak jego istnienia.

    Ok. Znieśli te święta i jest obowiązek chodzenia do pracy..
    Czy wiesz ilu ludzi nie poszłoby do pracy np. w Wielkanoc?
    A wiesz, jak pomogłoby to gospodarce? I dlaczego mieliby nie pójść do pracy? Jest jakaś niebotyczna różnica między świętem a brakiem święta?

    Wybuchłyby tylko protesty i nic więcej.
    To znaczyłoby, że społeczeństwo jest głupsze niż przypuszczano.

    Chyba, że ja Ciebie źle rozumiem..
    Jeżeli chodzi o cały kontekst wypowiedzi, to źle mnie zrozumiałeś.

    wolałem rządu pisu niż cudotwórcy Tuska.
    Jeżeli nie pojmujesz znaczenia wypowiedzi Tuska i wolisz żyć w chaosie medialnym i prawnym, to nie mam Ci więcej nic do powiedzenia.

    Zgoda, Radio Maryja zbyt dużą rolę odgrywało, teraz dla równowagi mamy tvn....
    A możesz napisać, o co Ci chodzi względem TVNu, bo chyba coś ominąłem?
    Jestem tutaj dłużej, niż żyjesz na tym świecie.

    Trololo.

  19. #1245
    Avatar losiek
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    119
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Co do udowadniania.

    To Wy każecie nam wierzyć w Boga. Dajcie mi jakiś przykład jego działaloności. Kreski żywiołowe ? Śmierć niemowląt ? Wojny ?

    My wam nie musimy nic udowadniać. To Wam zależy na Waszym Bogu, nie nam.
    My go mamy w poszanowaniu. Chociaż z tym szacunkiem to bym już polemizował.


    Ba posunę się dalej! Nikt nigdy nie udowodni, że coś nie istnieje!
    Najpierw udowodnij że istnieje. Jeżeli czegoś nie ma, można domniemywać że nie istnieje.

    Można udowodnić że coś nie istnieje, przyjmując inny punkt widzenia.


    #nagonka na TV
    Zawsze była i będzie. Od tego są media.

    Za każdym razem, gdy myślę, że to już dno, ktoś rzuca mi łopatę.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 2 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 2 gości)

Podobne tematy

  1. Wiara i hip-hop.
    Przez Belve w dziale Muzyka
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 02-05-2014, 10:42
  2. [Szkoła] Nietypowa sytuacja i pytania z tym związane.
    Przez typowy nieuk w dziale Szkoła i nauka
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 21-02-2012, 16:41
  3. Tibia - piszczel(a może ma coś z tym jednak związane?)
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 75
    Ostatni post: 12-05-2007, 09:10

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •