Nie znam się na basach , ale w ciemno to strzelałbym Mayonesa : d
Wersja do druku
Nie znam się na basach , ale w ciemno to strzelałbym Mayonesa : d
Siemano.
Otoz tak, baardzo chcialbym sie nauczyc grac bluesa, ale wiem, ze jest to trudne. Ale mam czas, mam duzo czasu, wiec chcialbym sie nauczyc jako tako improwizowac bluesowo.
Pytanie brzmi tak: Co mi bedzie potrzebne, czego musze sie nauczyc, zeby zaczac jakos improwizowac.
Umiem narazie pentatonike a-moll, jeszcze jakas bedzie mi potrzebna?
Ze sluchu juz jako tako potrafie grac. Problem w moim improwizowaniu jest taki, ze wogole nie mam zadnej melodii, nie wiem co mam grac, czy tutaj da sie jakos pomoc, czy tylko sluchac duuzo muzyki i probowac ulubione utwory ze sluchu?
Z gory thx.
jako ze Maciejqowi sie wyjechalo, jam nadworny baissta mowie http://allegro.pl/yamaha-rbx-260-i1646711193.html albo ten mayo, sam mam Zaka (zaki i mayo w przeszlosci byly jedna firma czy cos, nie wiem, nei znam sie, w kazdym razie bardzo blisko) i nie narzekam, stare mayonesy na 1 wiosla sa dobre :D
Ostatnio chodzi za mną kupno jakiś Bare Knucklów, ale to cholerstwo jest tak drogie że szok!
Drogie ale imo sa to najciekawiej brzmiace p-upy sam sie zastanawiam czy nie ubrac w nie strata.
http://guitarcenter.pl/catalog/gitar...ibanez-s420-wk
znajde cos lepszego w tym przedziale cenowym?
znajduj sobie backing tracki różniste i improwizuj do nich jak najwięcej, ogar sam przyjdzie ;p doucz się do tej pentatoniki blue notes, wejdź na www.justinguitar.com i pooglądaj ten jego kurs bluesowy
@Olocalt,
Sluchaj duzo dobrego rasowego bluesa, ucz sie bluesowych solowek, poszerzaj swoj zasob zagrywek i pracuj nad artukulacja.
Tak apropo, co Wy na to, by wybrac może jakiś backing track, zebysmy kazdy cos nagral i zrobil , a potem to wspolnie ocenic i wyszczególnic rzeczy do pracy?
backing track miał być, ja się nagrałem, a reszta która miała się dograć nie dograła się, a wyszczególnienie błędów jest bez sensu, bo nikt tu nie jest na tyle osłuchany żeby wychwycać cudze błędy, co najwyżej niektóre, do tego potrzebny byłby dobry muzyk który wyłapie każde błędy
chłopaki, mam 2 pytania:
1. ile lutnik może wziąć za wymianę humba pod mostem?
2. czy zdarcie lakieru i farby z korpusu, a następnie zabejcowanie go będzie miało jakiś wpływ na brzmienie?
wie ktoś? :)
Za wymiane przetwornika powinien wziac od 20-50 zl.
Lakier ma potwornie wielkie znaczenie w kwestii brzmienia instrumentu. Generalnie nie jestem w tej kwestii obyty, ale można znaleźć sporo materiałów w internecie nt wpływu na brzmienie.
Wiem że wiele gitar Fendera z lat 60-80 (bardzo pożądanych instrumentów) było np. lakierowane Fullerplastem co wpływało na charakter instrumentów itd.
Tu niby temat o lakierowaniu gryfu, ale Alfik i Zenek Spawacz dobrze rozszerzyli temat o wiele ciekawych informacji :)
http://basscity.eu/thread-707.html