Reklama
Strona 358 z 1254 PierwszaPierwsza ... 258308348356357358359360368408458858 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 5,356 do 5,370 z 18810

Temat: Wybór samochodu.

  1. #5356

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    453
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Nie no nie przesadzajmy z tym 3.0, wiem, że dobry silnik i godny polecenia, jednak bardziej bym się skłaniał ku 2.0 163km. Mam zamiar tym autkiem robić 4-5k km miesięcznie, a przy takich odległościach głupie 2l/100 różnicy to już jest prawie 5 stowek w kieszeni na miesiac

  2. #5357
    Avatar Exequt'er
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Szczecin
    Wiek
    29
    Posty
    1,653
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Nie wiem jak ten 2.0d w e90, ale w e46 był bardziej awaryjny niż 3.0d w e46. Przy takim przebiegu też warto o tym pomyśleć.

  3. #5358
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Fral napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie no nie przesadzajmy z tym 3.0, wiem, że dobry silnik i godny polecenia, jednak bardziej bym się skłaniał ku 2.0 163km. Mam zamiar tym autkiem robić 4-5k km miesięcznie, a przy takich odległościach głupie 2l/100 różnicy to już jest prawie 5 stowek w kieszeni na miesiac
    2.0d jest bardzo dobry, a przy tym ekonomiczny. W tej budzie daje sobie radę. Do 30k jest szansa znaleźć, ale przygotuj się na długie szukanie i chujowe wyposażenie.

  4. Reklama
  5. #5359

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    453
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Zdaje sobię z tego sprawę, dlatego w każdej wolnej chwili coś tam szukam niestety nie mam tego czasu za dużo :/

  6. #5360
    Avatar Urlak
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    5,590
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Zaczynam zbierać na Alfe 195 Ti :)

    Muszę to mieć.
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny

  7. #5361
    Avatar Tasmann
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,131
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    2.0d 177 km w e92 pali 8l w mieszanym, podobnie ten sam silnik w x1 xdrive. Jak dla mnie trochę sporo jak na dizla

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  8. Reklama
  9. #5362
    Mexeminor

    Domyślny

    177 konna wersja przede wszystkim ma inne problemy niż spalanie.

  10. #5363
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    5,075
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Mam chwilę, to dorzucę kolejny kawałek USA, zaczynając od mojego ulubionego segmentu - dużych, wygodnych i komfortowych coupe, którym bliżej do limuzyny niż do typowych ścigałek.

    Cadillac Eldorado

    http://www.gieldaklasykow.pl/cadilla...-pln-warszawa/
    Opis można zawrzeć w 3 słowach: Seville w coupe. Ten sam, wymagający opieki, ale gwarantujący świetne doznania silnik 4.6 V8 306km, ten sam komfort podróży, nawet z tyłu, gdzie mimo jednej pary drzwi ciągle jest dużo miejsca. Szkoda jedynie, że to fwd. Za 20 tysięcy dostanie się naprawdę dobry egzemplarz, można kupić również taniej, również sprawny, jedynie mniej zadbany.

    Buick Riviera

    http://olx.pl/oferta/buick-riviera-9...tml#c427fa9a07
    Ostatnia generacja kultowej Riviery jest obecnie cholernie rzadkim samochodem. Amerykanie zaczęli odchodzić od modelu, gdy wprowadzono fwd 2 lub 3 generacje wstecz. A szkoda, bo to auto ma piękną linię, jest wygodne i szybkie - zabrakło tu niestety V8, mamy za to 3.8 V6 supercharged, generujący 240~~km i wysoki, typowy dla aut doładowanych, moment obrotowy. Sam silnik to taki GMowski odpowiednik vagowskiego 1.9tdi - jest niezniszczalny. Wielokrotnie nagradzana konstrukcja, doskonalona latami, trafiająca pod maski większości aut koncernu General Motors (Chevy, Pontiac, Buick, Oldsmobile, Cadillac i kilka mniejszych), zarówno wolnossąca, jak i doładowana kompresorem.
    20 tysięcy zł pozwoli na kupno zadbanego egzemplarza, chociaż można dostać sprawną Rivierę i taniej, trzeba jedynie dobrze poszukać.

    Ford Thunderbird X (1989-1997)


    Przedostatnia generacja równie kultowego auta, co Riviera. Na pierwszym zdjęciu model przedliftowy, na drugim poliftowy, oba w dużo ładniejszej wersji SC.
    Do wyboru mamy tu 3 wersje silnikowe: niezasługujące na uwagę wolnossące 3.8 V6 - po prostu za słabe do takiego auta, doładowane kompresorem 3.8 V6, którego ceny w Stanach idą ostatnio w górę w zastraszającym tempie, oraz V8, do 1993 roku 5.0, od 1994 4.6.
    Modeli z V8 jest w Europie całkiem sporo, można powybierać i już za 10 tysięcy dostać niezły egzemplarz, na 3.8 SC trzeba szykować co najmniej 15k (chociaż 2~~ lata temu na giełdzie klasyków stał ładny za 6,5k...), chociaż bliżej 20, bo ewentualnego zakupu dokonalibyście raczej w Euro, niż PLN.
    Sam jestem posiadaczem wersji z V8. Co mogę o aucie powiedzieć: Jestem bardzo mile zaskoczony jego zwrotnością - mimo pięciu metrów długości, nie miałem jeszcze problemów z wciskaniem się na miejsca parkingowe. Zawieszenie jest dość miękkie, jeździ się bardzo wygodnie, ładnie wybiera nierówności, fotele są idealne do rozłożenia się. Silnik 4.6 V8 to ten sam co w Lincolnach Town Carach i Fordach Crown Victoria, które opisywałem wcześniej - pancerna konstrukcja, o którą nie trzeba się martwić, bez problemu jeżdżąca na gazie. Po Łodzi spala mi poniżej 20 litrów lpg, więc nie ma tragedii. 8 sekund do setki to też bardzo przyjemny wynik, pozwala komfortowo wyprzedzać w każdej sytuacji, bo silnik - jak to V8 - bierze od samego dołu. Napęd na tył, więc można się pobawić.
    Dużo miejsca z przodu, wielki bagażnik - można tym jeździć i na zakupy, i na wakacje w kilka osób, wszystko się zmieści. Tył równie przestronny co przód, więcej tam miejsca, niż w niektórych naszych czterodrzwiowych autach, więc nikt nie powinien narzekać, że mu ciasno, a i w razie czego można wskoczyć tam z dziewczyną i też o nic się nie obijać.
    Mimo, że to coupe, to jest bardzo użytkowe i to mi się w tym aucie bardzo podoba. Póki co nie trafiłem jeszcze na dwudrzwiowy samochód, którym mógłbym i poszaleć na rondzie, i pojechać w 5 osób nad morze.
    Na osobny wpis zasługuje wersja SC, czyli 3.8 V6 z kompresorem, która jest bardziej usportowiona od V8. Liczby zmieniały się na przestrzeni lat, właściwie co roku, ale w poliftach stanęły na 230km i 440Nm. W manualu te auta robią setkę w około 6,5 sekundy - nieźle, jak na takie możliwości, nie?

    Przy kupnie trzeba przede wszystkim zwrócić uwagę na rdzę, bo Fordy nie miały tak dobrego zabezpieczenia, jak auta GM. Ja pokpiłem sprawę i właśnie przerzucam napęd do zdrowszej budy :)

    Lincoln Mark VIII





    Jedyny samochód, na jaki mógłbym teraz zamienić mojego Forda. Napędza go również 4.6 V8, to jest jednak wersja na podwójnym wałku rozrządu, która trafiała również do Mustangów 4 generacji w wersji Cobra. Zamiast 205km mamy tu 286km i również napęd na tył :) Mocny i ekonomiczny silnik - 80km więcej, a spalanie to samo, co w wersji SOHC.
    O wygodę i - jak kto chce, lowrider style - dba tu pneumatyczne zawieszenie (na które trzeba zwrócić największą uwagę przy kupnie). Auto swoją stylistyką nawiązuje do klimatów sci-fi i niczego podobnego na drodze się nie znajdzie. Zadbane egzemplarze kosztują w okolicach 20k, ale te auta to prawdziwa rzadkość, trzeba długo i dobrze szukać.
    Gdybym miał teraz takie pieniądze, to nie zastanawiałbym się ani chwili. Wozić się po królewsku przy takim bulgocie V8 - coś pięknego.
    Ostatnio zmieniony przez Astinus : 09-08-2016, 11:52

  11. #5364
    Boruciarz

    Domyślny

    W moim odczuciu amerykańskie samochody należą do jednych z najbrzydszych na świecie, ale podziwiam pasję.

  12. Reklama
  13. #5365
    Avatar Berry
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    33
    Posty
    10,854
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W moim odczuciu amerykańskie samochody należą do jednych z najbrzydszych na świecie, ale podziwiam pasję.
    w sumie, poza muscle carami i typowo sportowymi furami, to są paskudne i zdecydowanie zbyt duże
    Cytuj Alex Hope napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Łapy precz od Diopa to po pierwsze, a o Maxi Gomeza już była walka zimą. Dobrze, że udało się go kupić. Jak WHU nie zajmie lepszego miejsca niż Cwelsea to jestem pedałem.
    ~15.06.19
    Cytuj Crus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dobra, proszę zapisać tu i teraz, że jeżeli United pozwoli odejść Hendersonowi, bo hurr durr De Gea, to nigdy, przenigdy tego klubu już nie dotknę choćby kijem
    Pzdr
    ~14.02.20

  14. #5366
    Avatar Kredka
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    31
    Posty
    2,841
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Panowie wracają do tematu 3 litrowej jednostki w BMW 5 mówiłem właśnie ze 6 na trasie w mieście ofc że 8-10 to norma

  15. #5367
    Avatar Tasmann
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,131
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    @Mexeminor ;
    Tak wiem o beznadziejnej konstrukcji silnika n47, ale póki co obydwa samochody po 120k przebiegu i nic się nir dzieje. Sam na własnej skórze ocenię, czy faktycznie takie gówno, ale rozmowa jest o spalaniu, które jest spore jak na dizla moim zdaniem. To już chyba wolałbym żeby palił te 9, a przynajmniej nie klekotal xd

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  16. Reklama
  17. #5368
    Avatar RedheadPapa
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,980
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    jak ten lincoln jest przepiękny, riviera też

  18. #5369
    Avatar nightmarer121
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    871
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Amcary wyglądają jak karykatury aut (bez hejtu) Niektóre są fajne, to fakt, a z tymi silnikami. Zakup to jedno, a eksploatacja takich v8 to drugie, trzeba wiedzieć gdzie serwisować, bo dla większości mechaników januszów od tdi, takie motory to kosmos. Podziwiam pasję, Buick Riviera- genialne wnętrze.
    Ostatnio zmieniony przez nightmarer121 : 09-08-2016, 17:12
    :)

  19. #5370
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    5,075
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Właśnie te motory są bardzo proste i każdy, kto ogarnia co nieco z mechaniki, bez problemu je ogarnie. Duża pojemność nie idzie tu w parze ze skomplikowaniem i zaawansowaniem.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Darowizna samochodu.
    Przez ***Sektum*** w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2014, 06:58
  2. Cena samochodu
    Przez Katalonczyk w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-04-2014, 10:43
  3. Radio do samochodu
    Przez Sinis w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-04-2013, 16:17
  4. Nagrywanie ponad 80 minut MP3 na CD do samochodu.
    Przez MorMaster w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-11-2012, 18:27
  5. Płyta do samochodu
    Przez Kambel w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-10-2012, 13:18

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •