Bubuch napisał
Czyli Mexeminor wg Ciebie w AR 159
czyszczenie nagaru i sprawdzanie stanu łancucha rozrządu > wymiana wtrysków, pompy wtryskowej, dwumasy, zaworu egr i kłopoty z filtrem DPF
w skrócie benzyna > diesel
A FSI w Audi mają chyba ten sam problem co w Alfie Romeo.
Jaki chłam
To jest tak - 1.9JTDm, szczególnie 8v, jest super silnikiem. Najtrwalszy common rail, no może poza 3.0d M57, ale kurwa, to nie ta sama półka cenowa (przynajmniej kiedy auta były nowe). Można go dostać z małym nalotem, spokojnie poniżej 200k się trafi za sensowną kasę. Często dwumas czy turbo już były robione, bo taka jest mniej więcej ich wytrzymałość. Jeśli tak, to bym się nie martwił, mamy naprawy za jakieś 4-5k porobione i nic nie trzeba będzie ruszać przez minimum 150kkm (a więc w chuj długo, nawet się nie martwimy). Kwestia listwy wtryskowej - tutaj to nigdy nie wiadomo, ale ja bym się nie bał, bo powinna jeszcze te 150kkm zrobić bez problemów.
To jest świetny motor, ale trzeba go dobrze kupić i odpowiednio użytkować. Tyle.
qSC napisał
1.3 CDTI też chujowy ?
pizda nad głową, nie polecałbym tego kupować. Jak Punto, to lepiej 1.4 8v, a jak Corsa/Astra, to lepiej w ogóle nie kupować, bo wstyd.
Zakładki