Reklama
Strona 291 z 1254 PierwszaPierwsza ... 191241281289290291292293301341391791 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 4,351 do 4,365 z 18810

Temat: Wybór samochodu.

  1. #4351
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj thebattlestar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no właśnie , osoba dla ktorej ma byc te auto sie napaliła na toyoty... Ale nie czaję , robić auta wizualnie ładne z zewnątrz a w srodku bieda jak w moim a4 b5 choć nawet nie wiem czy te b5 nie bije niektórych japoncow ... O lagunie tez myslalem i musze poobczajac aukcje.


    @up co to za saab?
    W sumie taki Auris czy Avensis jest niezłym wyborem, bo akurat o Toyocie zapomniałem totalnie, a sytuacja ma się z nimi tak:
    -nie rdzewieją
    -materiały na poziomie
    -nie takie znowu brzydkie

    Cytuj udarr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    czy ja wiem, mają dużo wspólnego z oplami, na pewno gorzej z blacharką ale trzeba się z tym liczyć kupując coś innego niż passata xd
    Saaby mają części na normalnym poziomie cenowym. W sumie fajne auta, ale jak się chce silnik konstrukcji Saaba, to można się przejechać, bo mają masę problemów (te nowsze). Zainteresowałem się 9-5 z 2.3t po dłubnięciu na 225 koni. Niezła bryka, ma wszystko czego możesz chcieć. Problem jest taki, że ten silnik jest ogólnie dobry, ale może być tak, że za chwilę będzie trzeba robić generalkę, bo lubi zacząć popuszczać ciutkę za dużo oleju. Kiedy? Nie wiadomo. Trochę jak z Subaru - solidne auta, ale jak już są w pewnym wieku i po pewnych przebiegu, to zaczynają wysysać kupę kasy z portfela. A ludzie i tak ładują kasę, bo ponoć miłość do marki i w ogóle bycie oryginalnym. Ja tego nie kupuję.
    Lepiej pójść na łatwiznę i brać 1.9JTDka - zero oryginalności, ale w sumie buda jest inna, a więc silnik to tam chuj, nie robi większego znaczenia.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 07-03-2016, 21:43

  2. #4352

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,789
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Jakich benzyn w Avensis sie trzymać ? Kurde tak patrzę i całkiem ładne sa te toyotki :)

  3. #4353
    Mexeminor

    Domyślny

    A to już nie wiem, poczytaj. Wiem tylko tyle, że 1.8 125KM miała na początku problemy z żarciem oleju, ale podobno to poprawili.

  4. Reklama
  5. #4354
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    5,075
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    I do tego muł jak cholera, jeździłem tym w pracy. Do miasta spoko, ale jeśli miałyby trafiać się jakieś trasy, to szukałbym czegoś mocniejszego. Tym bardziej, że wnętrze nie powala.

  6. #4355

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,789
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I do tego muł jak cholera, jeździłem tym w pracy. Do miasta spoko, ale jeśli miałyby trafiać się jakieś trasy, to szukałbym czegoś mocniejszego. Tym bardziej, że wnętrze nie powala.
    no, avensis juz sobie odpuscilem po tym jak ludzie jechali po toyocie. A niby to toyotka ma dobre opinie.

    Patrzylem i te Laguny III nawet nie sa takie drogie, juz jakies ladne kombi w 2.0 benzynie 140km mozna wyrwac do 25k, wiec mam wybor miedzy a4 2.0 benz(1.9tdi juz sobie odpuscilem, moze na farcie jakies 2.0 by sie ustrzelilo) a laguna III 2.0 benz 140km. Nie spodziewalem sie ze te francuzy moga miec takie dobre opinie i przy tym ladnie wygladac :)

    pytanie z poziomu 0, bo na necie nie moge znalezc odpowiedzi a nigdy az tak mnie to nie interesowalo. Oswieccie mnie, jakie auta maja kola dwumasowe i filtry czastek stalych? bo wiem tyle ze kosztuja te rzeczy nawet sporo, a czym mniej rzeczy w aucie tym mniej problemow. Jaka jest teoria kiedy auto ma dwumas i filtry czastek?

  7. #4356
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    swoją drogą za tyle kasy to już przyzwoite 159 będzie, ładny zarówno sedan jak i kombi, w środku też mi osobiście pasuje, nie myślałeś o tym czy coś przegapiłem?
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  8. Reklama
  9. #4357
    Mexeminor

    Domyślny

    Ale 159 tylko diesel, a dla niego jedynie benzyna z jego jeżdżeniem. Odpada.

  10. #4358
    Avatar Loo King
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,261
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    DPF to zalezy od samochodu, unia wprowadziła chyba obowiązek we wszystkich nowych autach sprzedawanych na nasz rynek od 2009r

  11. #4359
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale 159 tylko diesel, a dla niego jedynie benzyna z jego jeżdżeniem. Odpada.
    to aż takie istotne w eksploatacji diesela? u mnie matka, ojciec i ja - wszyscy mamy traktory i poza ojcem, który zazwyczaj jeździ te 20-40km w jedną stronę to ja i matka dziennie max 10-15km w jedną nie mówiąc o regularnych kursach do sklepu/na siłkę (cała rodzina, każdy osobno) 2-3km, czyli kiepsko dla ropniaka ale jakoś auta się w miarę trzymają (focus, pasek, laguna) no i ile ludzi tak robi ogólnie, jak duży wpływ to ma na zajeżdżanie dizli? w jaki sposób to się odbija na silniku? pytam poważnie bo nie mam pojęcia, wiem, że tak się dzieje ale nie wiem dlaczego i czy na pewno, to chodzi o podwyższone spalane na zimnym? coś jeszcze?
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  12. Reklama
  13. #4360
    Avatar Bubuch
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    32
    Posty
    5,008
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Jedyny sensowny podobno silnik w 159 to 1,75 tbi dalej go polecają chociaz sie pojawił w 2009
    Co do diesli to nie wiem kto pytał o alfe i ile jeździ ale ja bym kupił Alfe 159 nawet gdybym nie jeździł. Więc jak się podoba to brać byleby nie był to silnik z DPF
    A z drugiej strony to chyba już w przyzwoitej cenie około 25 tys zł kupić 2.4 jtdm jest chyba spoko
    Ostatnio zmieniony przez Bubuch : 08-03-2016, 16:12

  14. #4361
    Avatar Loo King
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,261
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj udarr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to aż takie istotne w eksploatacji diesela? u mnie matka, ojciec i ja - wszyscy mamy traktory i poza ojcem, który zazwyczaj jeździ te 20-40km w jedną stronę to ja i matka dziennie max 10-15km w jedną nie mówiąc o regularnych kursach do sklepu/na siłkę (cała rodzina, każdy osobno) 2-3km, czyli kiepsko dla ropniaka ale jakoś auta się w miarę trzymają (focus, pasek, laguna) no i ile ludzi tak robi ogólnie, jak duży wpływ to ma na zajeżdżanie dizli? w jaki sposób to się odbija na silniku? pytam poważnie bo nie mam pojęcia, wiem, że tak się dzieje ale nie wiem dlaczego i czy na pewno, to chodzi o podwyższone spalane na zimnym? coś jeszcze?
    Głownie jeździsz na zimnym silniku, olej nie nagrzewa sie wystarczajaco do optymalnej temperatury przez co nie ma należytego smarowania. to miedzy innymi i to w duuuuzym skrócie, no i nikt nie mowil ze po miesiącu czy roku po takim trybie jazdy auto przestanie odpalać i jeździć. Główne różnice sa tez przy kupowaniu nowych samochodów gdzie za samochod z tym samym wyposażeniem i podobnym silnikiem (tyle ze w dieslu) musisz dopłacić ~10tys zł, pozniej masz tez większe koszty przy naprawach czy serwisie auta w aso benzyniaka bedziesz serwisował za 400-500zl rocznie a dieslowski przegląd wyniesie cie np 1200zl, wiec robiąc malo kilometrow dieslem tak naprawde tracisz na tym ale masz lepsze samopoczucie bo na komputerze zamiast 8/100 widnieje 6/100

  15. #4362
    Avatar Maniek900
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,965
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    zadbanego mercedesa c klase sobie wez po lifcie

  16. Reklama
  17. #4363
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj udarr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to aż takie istotne w eksploatacji diesela? u mnie matka, ojciec i ja - wszyscy mamy traktory i poza ojcem, który zazwyczaj jeździ te 20-40km w jedną stronę to ja i matka dziennie max 10-15km w jedną nie mówiąc o regularnych kursach do sklepu/na siłkę (cała rodzina, każdy osobno) 2-3km, czyli kiepsko dla ropniaka ale jakoś auta się w miarę trzymają (focus, pasek, laguna) no i ile ludzi tak robi ogólnie, jak duży wpływ to ma na zajeżdżanie dizli? w jaki sposób to się odbija na silniku? pytam poważnie bo nie mam pojęcia, wiem, że tak się dzieje ale nie wiem dlaczego i czy na pewno, to chodzi o podwyższone spalane na zimnym? coś jeszcze?
    Diesel dużo dłużej się zagrzewa, nawet ciecz chłodząca osiąga optymalną temp. 2x dłużej, niż benzyniak. Pomyśl teraz jak długo będzie nagrzewał się olej. Prawidłowa temp. pracy oleju jest kluczowa dla żywotności silnika. Poza tym przy krótkich trasach, gdzie na pewno dodatkowo nie ma dużych przyśpieszeń, a raczej jazda "dziadkowa" po mieście, turbo dostaje w pizdę. Turbina musi się smarować, a smaruje się olejem. Na dodatek powinno się diesla raz na jakiś czas mocno przegonić, aby zminimalizować gromadzenie się nagaru. Oczywiście kwestia turba ma się podobnie w turbobenzynach, ale pamiętajmy - tam auto zagrzewa się szybciej i to też ma duży, jak nie ogromny wpływ.

    Cytuj Loo King napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Głownie jeździsz na zimnym silniku, olej nie nagrzewa sie wystarczajaco do optymalnej temperatury przez co nie ma należytego smarowania. to miedzy innymi i to w duuuuzym skrócie, no i nikt nie mowil ze po miesiącu czy roku po takim trybie jazdy auto przestanie odpalać i jeździć. Główne różnice sa tez przy kupowaniu nowych samochodów gdzie za samochod z tym samym wyposażeniem i podobnym silnikiem (tyle ze w dieslu) musisz dopłacić ~10tys zł, pozniej masz tez większe koszty przy naprawach czy serwisie auta w aso benzyniaka bedziesz serwisował za 400-500zl rocznie a dieslowski przegląd wyniesie cie np 1200zl, wiec robiąc malo kilometrow dieslem tak naprawde tracisz na tym ale masz lepsze samopoczucie bo na komputerze zamiast 8/100 widnieje 6/100
    Diesel opłaca się przy dużych przebiegach, w innym wypadku naprawy przekraczają oszczędności. Taka prawda.
    Dlatego chcę się pozbyć Passata.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 08-03-2016, 18:23

  18. #4364
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Trochę się wgłębiłem w temat, poczytałem ludzi mądrzejszych od siebie i rzeczywiście diesle to gówno jeśli ktoś nie śmiga codziennie do pracy 200km. Nawet dochodzi do tego więcej problemów niż turbo czy silnik bo jeszcze np. dwumasa, która przy częstej zmianie biegów szybciej się niszczy a w mieście często trzeba dieslem wajchować. No i ten filtr cząstek stałych, który niby powinien pracować w temp 600st przy stałej prędkości. No i argument koronny, czyli spalanie leży na krótkich trasach.. W takim razie na przyszłość to ja już nie kupię ropniaka.
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  19. #4365
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    33
    Posty
    11,005
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Z tego co wiem jeśli ma się turbodizla jak to @mex napisał, dobrze jest jak się zaparkuje pod domem, żeby jeszcze pochodził minutkę-dwie jest wtedy spokojne ostudzenie silnika i dopiero po tym czasie przekręcamy kluczyk. Nagar spokojnie że tak powiem zejdzie zwiększając żywotność turbo.

    Stare ropniaki były o wiele wytrzymalsze te bez turbo, co prawda były dużo bardziej głośniejsze ale za to mocne, no cóż czasy idą do przodu i samochody co raz huj*wsze ; ]
    DZIABNIJ SIĘ ARIS


    Cytuj Bender Rodriguez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    o proszę to teraz się już zaczęło straszenie dzieci konfederacja a nie pisem widać POwskie psy zaczęły się bać bardzo dobrze

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Darowizna samochodu.
    Przez ***Sektum*** w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2014, 06:58
  2. Cena samochodu
    Przez Katalonczyk w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-04-2014, 10:43
  3. Radio do samochodu
    Przez Sinis w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-04-2013, 16:17
  4. Nagrywanie ponad 80 minut MP3 na CD do samochodu.
    Przez MorMaster w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-11-2012, 18:27
  5. Płyta do samochodu
    Przez Kambel w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-10-2012, 13:18

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •