Reklama
Strona 284 z 1254 PierwszaPierwsza ... 184234274282283284285286294334384784 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 4,246 do 4,260 z 18810

Temat: Wybór samochodu.

  1. #4246
    Avatar Mati
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    31
    Posty
    968
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Rikimaru Uh napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nawet nie ma 200k nalotu a ma tak zniszczona tapicerke? Gdzie Wy sprawdzaliscie ten przebieg :v
    Na FB u chyba wszystkim znanego użytkownika. Tak szczerze to mi się na tych fotach ta tapicerka nie wydaje jakoś zniszczona a jeśli chodzi o fotel kierowcy to raczej normalne. Sam zawsze miałem ostro zniszczone fotele kierowcy w każdym ze swoich samochodów przy czym cała reszta wyglądała jak nowe...

  2. #4247
    Avatar Rikimaru Uh
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Częstochowa.
    Posty
    1,039
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Okej, bagaznik+kanapa z tylu tez nie jest zbyt piekna, ale to dalej moja subiektywna opinia. Jesli mechanicznie jest w stanie lepszym niz jej tapicerka to warto
    Ostatnio zmieniony przez Rikimaru Uh : 18-02-2016, 00:09

  3. #4248
    Avatar Mati
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    31
    Posty
    968
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Rikimaru Uh napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Okej, bagaznik+kanapa z tylu tez nie jest zbyt piekna, ale to dalej moja subiektywna opinia. Jesli mechanicznie jest w stanie lepszym niz jej tapicerka to warto
    No nic pojedziemy i obejrzymy nawet jak tapicerka będzie wymagała jakiejś tam regeneracji a mechanika okaże się w porządku to raczej go weźmiemy ;) chyba że masz blisko do tego komisu i skoczyłbyś zobaczyć w wolnej chwili jak to wygląda to w jakiś sposób byśmy ci się odwdzięczyli bo autko jest z Częstochowy.

  4. Reklama
  5. #4249
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Nyguzz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kamil czyli właściciel tej Auto Bawarii ma zajebistą renomę na którymś♥forum o bmw chyba bmw-sport ale nie jestem pewny,poszukaj sobie,oni nie wciskają lipy,jeszcze nie słyszałem żeby ktoś z auta od nich nie był zadowolony :)
    Wiem, wiem, słyszałem o nich same dobre rzeczy. Może jestem zbyt podejrzliwy, ale cóż, takie są niestety realia. Ja nawet nie mówię, że ona ma być perfekcyjna, bo na jakiś wydatek koło tysiąca się przygotowuję tak czy siak, ale żeby to tylko tyle było. No nic, ciężki temat to auto, małe szanse na to, że tam w ogóle pojadę, ale będę miał w pamięci. Piękna jest.

    #
    @MatiBzyk ;
    Po zdjęciach tapicerka wcale nie wygląda na zniszczoną. Fotel kierowcy w sumie jest słabo pokazany, ale tyle ile można zobaczyć, to jest okej. Kanapa nie jest zniszczona, takie zmarszczki na środku kanapy zrobią się zawsze, bo to duże połacie skóry i siłą rzeczy nawet po kilkunastu podróżach na tym miejscu zacznie się tak naciągać. Boczek kanapy jednak wygląda okej, normalne lekkie zmarszczki.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 18-02-2016, 00:36

  6. #4250
    Avatar Noov
    Data rejestracji
    2014
    Wiek
    25
    Posty
    149
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zaraz się posrasz od tej aerodynamiki i wagi. Widać, że nie masz zielonego pojęcia co jest najważniejsze w tej kwestii w aucie. Powiem Ci - przód. To, jak pojazd rozcina powietrze. Bo tylko przód je rozcina, potem opływa ono bryłę auta. To, jak opada po aucie i co się z nim dzieje z tyłu, to ma marginalny wpływ na opory. Marginalny, o ile nie żaden. Coupe nie ma żadnej przewagi na touringiem, bo przody mają identyczne.
    Owszem ma, coupe fabrycznie siedzi nizej co za tym idzie mniej powietrza dostaje sie pod auto (podwiewa) co za tym idzie slabiej odrywa wóz od jezdni. Dochodza duperelki takie jak inaczej wyprofilowane lusterka itd.

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Powiem więcej, ale tutaj nie jestem całkiem pewny - w kombi może jeszcze występować efekt zawrócenie powietrza, tzn. po opłynięciu linii dachu strumień powietrza nagle spada i zawraca, poniekąd popychając pojazd do przodu. Totalnie marginalne i nie jestem co do tego pewien, ale chyba coś takiego może mieć miejsce.
    Pomyslalem o tym samym, tak moze to dzialac.

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A wagę to se w dupę wsadź, te niecałe 50 kg. Ja bym to nawet podał jako zaletę, bo dociążenie tylnej osi w touringu jest lepsze i dzięki temu powinien być mniej podatny na tracenie tam przyczepności, ergo - będzie szybszy na torze.
    Ok czyli im wiecej ciezaru na tylniej osi tym lepiej. Wrzuce 10 workow cementu do bagandy i porobie wszystkie M na drodze bo beda sie slizgac jak glupie, a ja nie. Zawsze myslalem, ze bmw rozwiazalo to w inny sposob. Przeciez wlasnie slyna m.in z tego idealnego balansu 50/50.

    Cytuj Nyguzz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tor baranie był czysto techniczny,praktycznie bez prostych same zakręty, ósemki,nawroty s62b50 nie miało gdzie rozwinąć skrzydeł,dużo większe znaczenie miały umiejętności,i troche szczescia na końcu toru,niż konie mechaniczne,ale właśnie sam sobie przypominam że w wieku 18 lat byłem takim baranem jak ty któremu się w ogóle nie dało przemówić do rozumu :)
    Chujowy kierownik w takim razie. Siadlby taki sam umiejetnosciami co w tej 323 i nie byloby rozmowy. Moge dac babci poprowadzic ferrari i kaszlakiem szybciej zrobic okrazenie. Bylbym legenda na osiedlu, a w necie pisalbym fanaberie w stylu kaszlak>ferrari

  7. #4251
    Avatar Rikimaru Uh
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Częstochowa.
    Posty
    1,039
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj MatiBzyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No nic pojedziemy i obejrzymy nawet jak tapicerka będzie wymagała jakiejś tam regeneracji a mechanika okaże się w porządku to raczej go weźmiemy ;) chyba że masz blisko do tego komisu i skoczyłbyś zobaczyć w wolnej chwili jak to wygląda to w jakiś sposób byśmy ci się odwdzięczyli bo autko jest z Częstochowy.
    Niemam chwilowo czym dojechac tam, samochod u elektryka stoi :/ jesli jutro z rana mi odda to podjade

  8. Reklama
  9. #4252
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Noov napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Owszem ma, coupe fabrycznie siedzi nizej co za tym idzie mniej powietrza dostaje sie pod auto (podwiewa) co za tym idzie slabiej odrywa wóz od jezdni. Dochodza duperelki takie jak inaczej wyprofilowane lusterka itd.
    Lusterka mają praktycznie zerowy wpływ. Kwestia wysokości zawieszenie rzeczywiście może mieć znaczenie, ale z drugiej strony touring też może być fabrycznie obniżony, a na dodatek nawet obniżenie na własną rękę jest tanie i bezproblemowe.
    Cytuj Noov napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ok czyli im wiecej ciezaru na tylniej osi tym lepiej. Wrzuce 10 workow cementu do bagandy i porobie wszystkie M na drodze bo beda sie slizgac jak glupie, a ja nie. Zawsze myslalem, ze bmw rozwiazalo to w inny sposob. Przeciez wlasnie slyna m.in z tego idealnego balansu 50/50.
    No, a więc doszliśmy już do tego, że wszystkie mają idealny balans. W takim razie temat zamknięty. Te kilkadziesiąt kilo w touringu ciągle nie robi różnicy.

    #
    a propos jeszcze jedna sprawa - oglądałem sobie dzisiaj 320Ci, 1999 rok. No nie powiem, rdzy brak, z zewnątrz rzeczywiście nieźle utrzymany. Środek skóra też nie najgorsza, nie spodziewałem się więcej. Trochę zdrachana deska, pęknięta kratka nawiewu centralnego, plastik wokół panelu klimy porysowany - norma w aucie z 250k nalotu, jakoś nie boli. Gorzej, że pomimo wymiany przepływki ciągle falują obroty. Nawet miałem okazję doświadczyć niemal agonii, gdzie zakres skoku to było 1200-300, aż w końcu zgasł. Niemiłe, bardzo niemiłe, szczególnie po moich perypetiach z obrotami w Bravo. Na dodatek ma chroniczny problem z falowaniem po odpaleniu klimy, trwa to dobrą minutę po włączeniu sprężarki.

    Ja wiem, że te auta też to boli, że pewnie krokowy nie ogarnął i warto by go wymienić/wyczyścić, ale kurwa, chyba by mnie szlag trafił. Za dużo niewiadomych w tym, a ten problem jest dla mnie gorszy niż jakikolwiek inny, bo tyle stresu miałem przez to, że aż szkoda gadać.

    Szkoda ;/
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 18-02-2016, 00:59

  10. #4253
    Avatar Noov
    Data rejestracji
    2014
    Wiek
    25
    Posty
    149
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Mi tuz po kupnie czesto dusil sie na zimnym i gasl, przyczyna okazala sie zatkana odma.

  11. #4254
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Lusterka mają praktycznie zerowy wpływ. Kwestia wysokości zawieszenie rzeczywiście może mieć znaczenie, ale z drugiej strony touring też może być fabrycznie obniżony, a na dodatek nawet obniżenie na własną rękę jest tanie i bezproblemowe.
    to po co w vw xl1 (cx=0,18) wywalili lusterka i zamontowali jakąś dziwną kamerke ;d
    Ostatnio zmieniony przez udarr : 18-02-2016, 10:19
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  12. Reklama
  13. #4255
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj udarr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to po co w vw xl1 (cx=0,18) wywalili lusterka i zamontowali jakąś dziwną kamerke ;d
    Bo ten samochód to pokaz tego, co można zrobić, ale niekoniecznie ma to sens. Jeśli byłby seryjny, to w życiu by tego tak nie rozwiązali. Poza tym ma kształt cygara, a w takim wypadku lusterka już odgrywają trochę większą rolę, bo powietrze po rozcięciu przez przód wędruje dość silnym strumieniem po bokach auta, a nie głównie w górę.

  14. #4256
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    33
    Posty
    11,004
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj MatiBzyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Brat chce kupić to autko http://moto.gratka.pl/tresc/audi-a3-...cf2076d60170,1 W tym momencie jesteśmy po sprawdzeniu vin i przebieg się zgadza ale chciałbym żeby jeszcze TORGowi eksperci rzucili okiem chociaż na aukcje to może wyczują jakiś szfindel i zaoszczędzą nam trasy.
    Trochę śmierdzi ten licznik, 10 letnie auto na ropie i tylko niecały 200k?:<
    Czuć że cofany był conajmniej o 150k, ropniakami się robi kilometry to nie auta do garażu.
    DZIABNIJ SIĘ ARIS


    Cytuj Bender Rodriguez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    o proszę to teraz się już zaczęło straszenie dzieci konfederacja a nie pisem widać POwskie psy zaczęły się bać bardzo dobrze

  15. #4257
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Lusterka mają praktycznie zerowy wpływ. Kwestia wysokości zawieszenie rzeczywiście może mieć znaczenie, ale z drugiej strony touring też może być fabrycznie obniżony, a na dodatek nawet obniżenie na własną rękę jest tanie i bezproblemowe.

    No, a więc doszliśmy już do tego, że wszystkie mają idealny balans. W takim razie temat zamknięty. Te kilkadziesiąt kilo w touringu ciągle nie robi różnicy.

    #
    a propos jeszcze jedna sprawa - oglądałem sobie dzisiaj 320Ci, 1999 rok. No nie powiem, rdzy brak, z zewnątrz rzeczywiście nieźle utrzymany. Środek skóra też nie najgorsza, nie spodziewałem się więcej. Trochę zdrachana deska, pęknięta kratka nawiewu centralnego, plastik wokół panelu klimy porysowany - norma w aucie z 250k nalotu, jakoś nie boli. Gorzej, że pomimo wymiany przepływki ciągle falują obroty. Nawet miałem okazję doświadczyć niemal agonii, gdzie zakres skoku to było 1200-300, aż w końcu zgasł. Niemiłe, bardzo niemiłe, szczególnie po moich perypetiach z obrotami w Bravo. Na dodatek ma chroniczny problem z falowaniem po odpaleniu klimy, trwa to dobrą minutę po włączeniu sprężarki.

    Ja wiem, że te auta też to boli, że pewnie krokowy nie ogarnął i warto by go wymienić/wyczyścić, ale kurwa, chyba by mnie szlag trafił. Za dużo niewiadomych w tym, a ten problem jest dla mnie gorszy niż jakikolwiek inny, bo tyle stresu miałem przez to, że aż szkoda gadać.

    Szkoda ;/
    Hmm, pewnie lewizne gdzieś łapie i dlatego obroty skaczą, też tak miałem. Może to być też spowodowane rozjechanymi Vanosami już, koszt regeneracji 800-900zł.

  16. Reklama
  17. #4258
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj twardy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hmm, pewnie lewizne gdzieś łapie i dlatego obroty skaczą, też tak miałem. Może to być też spowodowane rozjechanymi Vanosami już, koszt regeneracji 800-900zł.
    Vanosy regenerował jakiś czas temu, a więc raczej lewe powietrze. Cóż - albo lewe powietrze albo krokowy, więcej opcji tutaj nie ma. Nie żebym nad tym autem dumał, bo nie dumam, 16k trochę imo za dużo.

  18. #4259
    Avatar Loo King
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,261
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Tez oglądałem astre gtc 1,6 benzyna dla mojej i niestety mialobyc wszystko pieknie a check engine i falujące obroty troche mnie odstraszyły, tymbardziej ze handlarz ta astre ma od dobrych 2 tygodni i sobie z tym najwidoczniej nie poradził

  19. #4260
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Vanosy regenerował jakiś czas temu, a więc raczej lewe powietrze. Cóż - albo lewe powietrze albo krokowy, więcej opcji tutaj nie ma. Nie żebym nad tym autem dumał, bo nie dumam, 16k trochę imo za dużo.
    Ciekawie jak są zregenerowane, bo wymiana samych gumek nic nei da, trzeba skasować luzy osiowy itd.
    Jak jechałeś, to do 3 tyś nie miała zbytnio mocy a od 3 tyś jak dodałeś gazu to "wbijało" w fotel? Jak jest taki skok mocy, to vanosy. Trzeba by sprawdzić jak nastawnik zachowuje się podpięty pod kompa.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Darowizna samochodu.
    Przez ***Sektum*** w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2014, 06:58
  2. Cena samochodu
    Przez Katalonczyk w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-04-2014, 10:43
  3. Radio do samochodu
    Przez Sinis w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-04-2013, 16:17
  4. Nagrywanie ponad 80 minut MP3 na CD do samochodu.
    Przez MorMaster w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-11-2012, 18:27
  5. Płyta do samochodu
    Przez Kambel w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-10-2012, 13:18

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •