Reklama
Strona 278 z 1254 PierwszaPierwsza ... 178228268276277278279280288328378778 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 4,156 do 4,170 z 18810

Temat: Wybór samochodu.

  1. #4156

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    30
    Posty
    9,025
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Kozek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Załącznik 346332



    Skoro jesteśmy przy mazdach 6 to się podłączę, bo również mi się podobają. Jakie są bolączki tego modelu oprócz rdzy? Zastanawiam się nad benzyną 2.3, tylko trochę boję się zmiennych faz rozrządu. Naprawdę jest to takie gówno jak piszą na forach? 2.0 będzie raczej za słaby :x Jak cenowo z gratami, nie popłynę?
    no główne bolączki to to ze istnieje ogromna szansa ze ci ktoś ja podperdoli i nie ważne z jakiej części Polski jesteś

  2. #4157
    Avatar yeeq
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,634
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    czemu te mazdy sa niby czesto kradzione? xD

  3. #4158
    Avatar makmej
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Scotland
    Posty
    981
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    chodliwe czesci i pewnie latwo je buchnac

  4. Reklama
  5. #4159
    Mexeminor

    Domyślny

    Japierdole, ile tu raka ostatnio :/

    Mazda 6 przede wszystkim nie w dieslu, bo to chłam i to każdy wie. 2.0 Pb najlepszy silnik, 2.3 może sprawiać problemy i żłopie sporo. Mocy akurat, to nie jest ciężkie auto. Rdzewieją, ale poza tym bezawaryjne. Do 10k nie ma co szukać nawet, mając 15k już można sensownie wybrać.

    No i Wyso napisał wyraźnie, że w Wawie jest jakaś grupa specjalizująca się w tych autach, a ci już kurwa wywody z dupy XD Ogólnie Mazda 6 jest teraz wysoko w rankingach, ale to nie chodzi o tą pierwszą, a najnowszą. Dzieje się tak, bo po prostu straszny na nie bum jest i popyt na części ogromny (dlatego też VAGi ciągle przodują w tych rankingach, logiczne).

    Cytuj Tonik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A ja szczerze nie polecam 2 octavki jedynki i 2 razy glowica bum bum 2.0 benz
    fajnie, ale on pisał o 1.9TDI
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 14-02-2016, 20:24

  6. #4160
    Avatar Kozek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Wiek
    22
    Posty
    2,396
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Jakie inne fury do 15-18k tak 150KM+? Fajnie gdyby udało się dopaść w tej cenie coś zagazowanego. Póki co patrzę na octavię rs 1.8t, w208 2.3, vectry c, e38, ale pewnie koszty mnie zjedzą. Passata nie chcę, e46 mi się nie podoba.

  7. #4161
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Kozek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakie inne fury do 15-18k tak 150KM+? Fajnie gdyby udało się dopaść w tej cenie coś zagazowanego. Póki co patrzę na octavię rs 1.8t, w208 2.3, vectry c, e38, ale pewnie koszty mnie zjedzą. Passata nie chcę, e46 mi się nie podoba.
    No E38 to se wybij z głowy, Vectrę C najlepiej też.

    RSka to bardzo spoko opcja, oczywiście mówimy o Octavii I. Jak znajdziesz coś zadbanego, to nic tylko brać. Fajny wygląd, spory zapas mocy i porządny silnik.

  8. Reklama
  9. #4162
    Avatar qSC
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    5,841
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    E38 to se wybij z głowy
    Taki chujowy model czy coś innego jest na rzeczy ?

  10. #4163
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj qSC napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Taki chujowy model czy coś innego jest na rzeczy ?
    Chce auto do 18k, a więc zakładam, że nie zarabia też nie wiadomo ile. E38 to 7er, koszty utrzymania są wysokie. Nie ma tragedii, to prawda, a samo auto bardzo solidne (do 18k można dostać coś w naprawdę dobrym stanie), ale cokolwiek w nim zrobić, to tak jakby w jego Toledo wymienić to 2x.

    Jak się chce E38, to trzeba mieć 20k na zakup i dyszkę na podorędziu na utrzymanie. Nie trzeba się bać, ale wiedzieć w co się pakuje warto by.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 14-02-2016, 20:35

  11. #4164
    Avatar Kozek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Wiek
    22
    Posty
    2,396
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Zarabiam w granicach średniej krajowej, ale szkoda wydać mi na samochód niewiadomi ile kabony i patrzeć w niego jak w obrazek. Do tego dochodzi to, że parkuję pod blokiem, więc prędzej czy później samochód będzie porysowany/wyobijany, a wiadomi im droższa fura tym bardziej to boli. Chyba octavka to najlepszy wybór, wygląda w miarę dziadkowo i nikogo nie będzie kusiła, a i w przyszłości można łatwo zrobić jakieś mody.
    Ostatnio zmieniony przez Kozek : 14-02-2016, 20:58

  12. Reklama
  13. #4165
    Mexeminor

    Domyślny

    Średnia krajowa to imo za mało na E38, no chyba, że druciarstwo chce się uprawiać.

    PS Poszukaj E39 po lifcie, najlepiej 2.2 dla sensownych osiągów i spalania. Z Twoją pensją nie będziesz miał problemów z utrzymaniem.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 14-02-2016, 23:18

  14. #4166
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    33
    Posty
    11,004
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj Kozek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zarabiam w granicach średniej krajowej, ale szkoda wydać mi na samochód niewiadomi ile kabony i patrzeć w niego jak w obrazek. Do tego dochodzi to, że parkuję pod blokiem, więc prędzej czy później samochód będzie porysowany/wyobijany, a wiadomi im droższa fura tym bardziej to boli. Chyba octavka to najlepszy wybór, wygląda w miarę dziadkowo i nikogo nie będzie kusiła, a i w przyszłości można łatwo zrobić jakieś mody.
    Co prawda oktawia I wygląda starawo ale wychodziła do 2010 roku, tak więc wygląd ma starawy ale to nadal samochód standardem nowszy od jakiejś beemki z 97' roku...


    btw,,.. tak wiem że zjadą mnie tu fani beemek, ale licze na ludzi którzy sami utrzymują auta i nie są na oc dziadka.
    DZIABNIJ SIĘ ARIS


    Cytuj Bender Rodriguez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    o proszę to teraz się już zaczęło straszenie dzieci konfederacja a nie pisem widać POwskie psy zaczęły się bać bardzo dobrze

  15. #4167
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Z Twoją pensją nie będziesz miał problemów z utrzymaniem.
    te e38 to jakieś ma kosmiczne części typu jeden amortyzator za 5k? ja rozumiem, że utrzymanie samochodu kosztuje ale jak często naprawiasz auto, że taki priorytet na te koszty utrzymania nakładasz? ja mam swoją lagunę2 już czwarty rok jeśli dobrze liczę i do tej pory miałem 4 wizyty u mechanika, praktycznie każda to były sprawy eksploatacyjne (wtryski, tarcze, klocki, linka od ręcznego, drążki, tuleja belki, stabilizatory, sworznie, rozrząd, regeneracja turbiny i jakieś inne pierdoły - jak coś to mam dokładne rozpiski w szufladzie co robiłem i za ile więc mogę potem dopisać) ale na ten moment tak mniej więcej z pamięci to 350zł, 1000zł, 1200zł, 1200zł pomijam kupno wycieraczek czy wymianę oleju, no ale ogólnie to nie są jakieś duże pieniądze w ujęciu rocznym i nawet jeśli części liczyć x2 (podane kwoty to części+robota) to nie będą bolały dużo bardziej, ja nie wiem czy mam jakieś wybitne szczęście, że w sumie auto się mało psuje (szczególnie biorąc pod uwagę jakie to jest auto :> ) ale podobna sytuacja jest w focusie matki czy pasku ojca, nikt z nasz nie naprawia aut zbyt często i jak już to ceny do przyjęcia typu 500-1500zł 1-2x rocznie jak coś większego i czasami jakaś pierdoła 100-300zł
    Ostatnio zmieniony przez udarr : 15-02-2016, 00:53
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  16. Reklama
  17. #4168
    Mexeminor

    Domyślny

    Nawet jeśli znasz auto, to nie możesz przewidzieć wielu rzeczy. Ja też byłem przekonany, że w Passacie nie będzie dużego wkładu, ale jednak nadszedł taki przebieg, że powoli zaczynają się spore wydatki. To tylko Passat, a już wiem, że jeśli będę nim jeździł jeszcze z rok, to 3k może nie być moje. Teraz weź sobie około 20 letnie BMW. Serii 7. Auto, które jako nowe kosztowało w nawet biednej wersji około 300k. Nie jest nowością, że auta z tej półki są drogie w utrzymaniu. W140, A8 D2 - można je uznać za konkurentów E38. We wszystkich przypadkach sytuacja jest identyczna - zadbane egzemplarze trzymają cenę, a ich nabywcy dobrze wiedzą w co wchodzą. Nie wszystko jest tam drogie, ale jak przyjdzie wymienić jedną nietypową rzecz, tylko jedną, to płacimy jak za zboże.

    No i tak, nawet hamulce czy zawieszenie w E38 jest drogie, a to przecież najbanalniejsze naprawy.

    Widzę, że nie zdajecie sobie sprawy o jakich autach mówimy. Pewnie sporo tego widzicie na drogach i myślicie, że to wystarczy kupić i utrzymanie wcale nie będzie takie straszne. Trzeba mieć jednak świadomość stanu większości tych aut z naszych dróg. Najczęściej są to trupy, które dzięki jakiemuś pokracznemu druciarstwu ciągle jeżdżą. Naprawia się je na tanich zamiennikach z Chin (które i tak są w cenie porządnych części do takiego Passata, A4/A6, E46 itd.), które wytrzymują chwilkę, ale właściciel ma wyjebane, bo za pół roku sprzedaje auto i znowu bierze jakiegoś innego złoma.

    No i na koniec - bardzo wiele zależy od silnika. 728i nie brzmi strasznie i to jest prawda. Tak samo 730d. Przy kupnie zadbanych z silnikiem samym w sobie nie powinno być problemów. Potem zaczynają się V8, a to już wiadomo. Oczywiście te silniki są też w E39, jedynie V12 jest zarezerwowana dla E38.

    To tyle ode mnie, więcej nie jestem w stanie powiedzieć. Nie będę też rzucał konkretnymi cenami, bo nie pamiętam tych kilku kwot, które kiedyś usłyszałem od mających na ten temat większe pojęcie. Ale powtórzę jeszcze raz - to nie są małe pieniądze.

    http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=48259
    tak na szybko, pierwszy link w guglach. Gość tu niby coś modził, ale ceny części i robocizny mówią chyba wystarczająco. A to tylko 728i
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 15-02-2016, 02:06

  18. #4169
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    jak to dobrze jeździć gównem ;d
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  19. #4170
    Avatar Noov
    Data rejestracji
    2014
    Wiek
    25
    Posty
    149
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    E38 auto stare, ciezkie z duzym silnikiem. Jezdzi tego w chuj i jeszcze wiecej (glownie weekendami bo za 100zl paliwa tylko na tyle starcza) pol roku zajezdzania i sprzedaja spodziewajac sie, ze niedlugo cos padnie.

    Brac mozna ale zadbany egzemplarz z niemiec. Nie ma sensu ladowac flote w polskie trupy

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 3 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 3 gości)

Podobne tematy

  1. Darowizna samochodu.
    Przez ***Sektum*** w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2014, 06:58
  2. Cena samochodu
    Przez Katalonczyk w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-04-2014, 10:43
  3. Radio do samochodu
    Przez Sinis w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-04-2013, 16:17
  4. Nagrywanie ponad 80 minut MP3 na CD do samochodu.
    Przez MorMaster w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-11-2012, 18:27
  5. Płyta do samochodu
    Przez Kambel w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-10-2012, 13:18

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •