Projekcje Janusza <33
Oslo taki B5FL w kombiczku to jest bardzo ładnie narysowane auto, dużo lepiej od sedana. VAG od zawsze robił fajne kombi, bardzo dużo modeli jest ładniejsza w tym nadwoziu, takie A4B8 jest wręcz piękne w kombi, sedan jest również dobry, ale to tyle. Tak samo A6C7, C6 dopiero po lifcie miało fajnego sedana, kombi od początku świetne. C5 w sedanie to XD, kombi natomiast bardzo dobre. A4B6 to taka sama sytuacja jak przy C5, B5 mniej, B4 jak dla mnie kombi i sedan tak samo fajne, po prostu poprawne, C4 tak samo.
Weźmy se takiego Opla, co potrafił zrobić przyzwoitą Vectrę C GTS, ale kombi i sedana to chyba jakiś stażysta po godzinach rysował XDDD Insignia jest tak samo zjebana, liftback jest naprawdę ładny. Accord VII ma to samo, japierdole, ta trumna.
Kombi trzeba umieć zrobić, jak widać wielu producentom wychodzą potworki, które zapewniają jedynie większą przestrzeń bagażową, ale już nie mają nic do zaoferowania swoim designem.
VAG zawsze miał dryg do tego, dlatego też zastanawiam się, jak mogli tak spierdolić Panamerę, która przecież miała być przedłużoną Carrerą. Paska B5 potrafili, Porsche nie XD
A propos diesla, to jak wspominał już Artur, to serio jest nadsilnik. Został zajebany durnymi normami spalania, stare diesle to jest przecież dowód na to jak te silniki potrafią być trwałe i oszczędne. W czasach, gdy benzyny (nawet te słabe) paliły po 12 litrów i były średnio trwałe (tzn. 300kkm już swoje piętno na nich odciskało), diesle brały połowę tyle paliwa (co prawda przy gorszych osiągach, ale różnica pomiędzy 12 a 16 do setki to żadna różnica) i po 500kkm nie stękały nic a nic, a wiele z nich do miliona szło bez problemów. Dopiero wszelakie wynalazki im zaszkodziły, choć nawet common rail czy pompowtryski nie sprawiły, że diesel stał się nieopłacalny, bo większość marek zrobiło to bardzo dobrze i dalej diesel palił 30-50% mniej, a osiągi zaczęły zrównywać się z benzyniakami. Niestety z biegiem lat coraz więcej gówna powrzucali do diesla i teraz trzeba się pierdolić z DPFami, AdBlue i kto wie czym jeszcze w przyszłości.
Niektórzy nawet pomimo szczerych chęci nie potrafią zajebać diesli, bo przecież TSI/TFSI do dzisiaj są średniawe, a 2.0TDI to król diesli niczym lew jest król dżungli (i to jest akurat prawda, nie żaden hehe żarcik).
Zakładki