Exequt'er napisał
Nie chce mi się dłużej szukać ani kłócić się z Tobą bo to bez sensu
"Dziś spędziłem prawie cały dzień w VW.
Rozmawiałem z ludźmi tam pracującymi i pojawiła się taka ciekawostka dotycząca nas również, otóż, nie wiem jak w Skodzie, ale VW trąbi wyraźnie, za pośrednictwem ulotek, prospektów oraz swoich sprzedawców\doradców technicznych, że do silników TSI NALEŻY stosować benzynę 98, w tym sensie, że przy zalewaniu 95 należy spodziewać się gorszych osiągów a już tak trochę bardziej nieoficjalnie mówią po prostu o spotykanych problemach wynikających ze stosowania 95."
To, że VW odpierdala takie akcje, to nic dziwnego (vide Diesel Gate), ale nie zmienia to faktu, że oni tego silnika na 98 nie robili. Ba, "trąbienie" w ulotkach i u doradców =/= to, co w instrukcji obsługi nowego samochodu. O tym mówię, dlaczego dalej nie rozumiesz, jasno się wyraziłem. Oni są dobrzy w zamiataniu sprawy pod dywan, tankuj 98 i będzie zajebiście, nie nasza wina, że zjebaliśmy, Twoja, bo ulotki nie przeczytałeś XD Poza tym sam przyznałeś mi rację, bo 95 jest wg nich okej, ale może być słabszy, nic nie ma o spalaniu stukowym (nieoficjalne info od kolegi z ASO się nie liczy, bo nie każdy je dostanie, w ulotce itd. nic o tym nie ma).
Rozumiesz teraz?
Cybuch napisał
Instrukcja do s3 2017 rok podaje, że minimalnie mozna zalewać 91 oktan, ale może mieć mniej mocy, a 95 oktan jest zalecane. Istnieje jednak szansa, że to co u nas jest 98 to jest na zachodzie 95, więc może stąd te zalecenia, wszak w instrukcji o 95 jest napisane premium xD a u nas przeciez mozna i 100 zatankowac na shellu
I tak podaje instrukcja do 95% aut oferowanych obecnie i 10 lat temu na polskim rynku, również tych z trefnymi TSI/TFSI. Te silniki robione są też pod paliwa bardziej zanieczyszczone, z mniejszą ilością uszlachetniaczy i po prostu mają na tym jeździć, a nie, że John sobie kupi VAGa, zaleje to ich 87 (tak wiem, to nie jest 87 oktanów, ale to i tak nie jest jakość paliwa z EU) i to ma śmigać jak złe, a nie kurwa spalanie stukowe i nowiutkie auto do ASO szybko. Oni boją się rynku USA strasznie, bo mogą ich dojechać równo (znowu vide Diesel Gate).
Zakładki