Po tym jak zobaczyłem Twojego rovera, a napisałeś o sobie, że jesteś fanem marki, każda Twoja wzmianka o roverze wywołuje u mnie uśmiech na twarzy :D
noł ofens
Wersja do druku
A4 B5 w 1.9TDI (najlepiej 110KM) jest idealne poza przednim zawieszeniem, ale to też nie jest problem, bo ogólnie w auto nie pakujesz kupy forsy. Nie rdzewieje, jest porządnie wykonane, silnik czołg, osprzęt czołg, wygodnie się podróżuje itp. itd.
To są bardzo fajne auta, ale niestety trzeba o nie dbać ciut lepiej niż np. o takiego VW. Niemniej jednak Bravo I jest o wiele lepszym autem od nieudanego Golfa III, a jeśli chodzi o IV to też nie odstaje, bo tylko 1.4 jest chujowym silnikiem, a w Golfie każda benzyna jest raczej średnia. Inna sprawa, że we Fiacie osprzęt silnika jest lekko mówiąc słaby, ale to tak jak już pisałem - trzeba trochę zadbać, a się odwdzięczy.
Ja np. teraz jeżdżę i nie narzekam, chociaż ciągle nie jest idealnie. Od biedy mógłbym jeszcze śmigać nim ze 20-30 tysięcy km, ale po prostu teraz chcę czegoś większego, wygodniejszego, a tego już w moim Bravaczu nie zmienię.
A4B5 mam 1.6 - do sprzedania ;)
Auto z 4 lata mam
Mało pali, nie duże koszty napraw (serio), a4b5 mają problemy z: Wyświetlaczem od klimy, przełącznikami świateł długich ( ty w pajączkach), lubią się czasem odkleić podsufitki xD
Ja mam audi a4 b5 1.6 1995r., zero problemów, wymieniłem całe zawieszenie i hula jak torpeda od grudnia 2013 bezawaryjnie:-)
ja obecnie mam a4 1,8t i też bardzo polecam ten samochód, najlepszy jaki do tej pory miałem
Co sądzicie o Audi A3 2.0 TDI od rocznika 2003+? Opłaca się kupować 2.0 czy lepiej dołożyć i kupić 1.9 TDI? Mamy tutaj posiadacza takiego egzemplarza który mógłby się wypowiedzieć?
W 2.0 tdi z początkowych lat produkcji były problemy z napędem pompy oleju. Jest to o tyle poważne, że wcześniej nie daje żadnych ostrzeżeń tylko nagle się rozdupca.
1.9 tylko patrz.
@up
racja jest zbyt małe smarowanie i rozpierdala
gość z pracy miał audi b7 i to samo miał z silnikiem 2.0, coś go 4 tys naprawa kosztowała. pompo wtrysky wymienić musiał czy coś tam
Nie zawracaj sobie głowy 2.0, bierz 1.9tdi
Jaki polecacie samochód do 8000 zł ?
Wymagania:
-Sedan,hatchback
-niskie spalanie
-żeby nie miał 60KM (ale też nie 150, bo będzie pewnie palił jak czołg)
-wmiare tanie w eksploatacji
Samochodem nie będę robił 40k km rocznie. Będzie to raczej 10-20k km, dlatego zastanawiam się nad benzyną/LPG.
Zastanawiałem się nad golfem IV, albo Astrą II. Jakieś opinie torgów, ma ktoś? polecacie ?
Proszę mi powiedzieć, czy to nie za niska cena jak na ten egzemplarz?
http://www.autoscout24.pl/Details.as...000&asrc=st|fs
Napaliłem się trochę bo właśnie na taki poluje tylko cena mnie zdziwiła.. Normalnie mógłby krzyczeć 5,5k-6k€ spokojnie, a tutaj 4k€... wot? Jeszcze przebieg lajtowy, więc tym bardziej nie rozumiem ;\
#drugi egzemplarz, równie piękna lecz ta cena mi nie daje spokoju..
http://www.autoscout24.pl/Details.as...000&asrc=st|fs
ps. wiem, że to nie i3 - może ktoś pomylił kategorie albo chce się zamienić na i3?
Civic VI w 1.4 wydaje się sensowną opcją. Golfa sobie odpuść, benzyny są chujowe, do tego to auto jest wszędzie. Astra II w 1.4 też okej, ale imo np. taka Honda lepsza.
te ceny są 2x za niskie. E90 to jest minimum 30 tysięcy, może cudem coś za 25 się dostanie, ale ja bym się nie łudził.
A jakie są + i - takiej hondy ? I co Twoim zdaniem sprawia, że może być/jest lepsza od golfa i astry ?