Ja się zastanawiam ostatnio nad astrą b i corsą i nie wiem co wybrac , co myslicie/? Póki co jestem za tym pierwszym modelem.
__________________
środek do czyszczenia hamulców - skuteczny
Wersja do druku
Ja się zastanawiam ostatnio nad astrą b i corsą i nie wiem co wybrac , co myslicie/? Póki co jestem za tym pierwszym modelem.
__________________
środek do czyszczenia hamulców - skuteczny
Czy VAGowskie 1.9tdi tylko w odmianie 90koni posiadają zwykłą pompę i są bez dwumasy? Czy 110koni też się do tego łapie?
http://www.autobaza.pl/zamow-raporty
Tu masz to co na allegro, ale za 10zl.
Polecam spojrzeć sobie na allegro ceny części używanych do tych LSów. Ja, jak szukałem 1UZ-FE i sobie przeglądałem te graty, to śmiechłem mocno. Nie wiem czy nie ma na to klientów, czy co, ale jeśli sprawną półośkę można dostać za 30zł, a lusterko za 40zł, to wychodzi to podobnie do fiatów xD
Ja przez moment myślałem o poszukaniu takiego LSa, ale jednak nie chcę limuzyny ;d Czaję się na jakieś fajne coupe z mocnym silnikiem, zobaczymy co się trafi.
Dzięki. A czy 9 wpisów w książce serwisowej to dużo? Auto z 2010r październik. Ostatni wpis 8 stycznia 2016. 50zł koleś chce za te 9 wpisów.
@nightmarer121
Jest dwu masa. Wiem, bo mam ale nie narzekam. Co do pompy to jest zwykła. 110km to jest to samo co 90km tylko po programie (oryginalnym)
jakies opinie o saabie 3.0t 1 przed liftem?
Za 400-500zl Vin rozkopują ci w ASO, do tego zrobią oględziny auta sprawdza go mechanicznie, lakier i włożą pod oryginalny komputer
Nie kupowałem nigdy z Allegro ale troche watpię by mieli baze wszystkich aut
# a co do wpisów, co najmniej jeden rocznie musi byc, inna bajka to taka ze czesto sa podrabiane
ale w ASO Audi by podrabiali? Dostalem wpisy od kolesia (koles z forum o samochodach) i po podaniu nr VIN dostalem historie pojazdu (9 wpisów) + parametry pojazdu
@down
tak myślałem, że o to Ci chodziło. Jadę jutro oglądać auto. Zobaczymy czy było warto. Niby nie daleko bo 250km ale kasa na paliwo, cały dzień i tak idzie
Chodziło mi o wpisy w książce fizyczne(nie przez internet) ze sa podrabiane, kupowana jest czysta książeczka a pozniej wpisywane co sie chce z podrobiona pieczątka serwisu
ktoś się wypowie o audi a3 8P 2003-2005r mnie interesuję? jaki do tego silnki, warto?
Jeżeli ropniak to 1.9 TDI, z benzyn trwałą jednostką jest 1.6 102KM i dobrze znosi gaz.
Witam, co sądzicie o tym samochodzie?
http://otomoto.pl/oferta/mazda-3-maz...-ID6ykQrX.html
Robiony program, nienajlepszy silnik, na dodatek z turbiną. Do poprawek lakierniczych czyli mówiąc prosto z mostu - jest pordzewiały i to pewnie dość mocno, co nie dziwi, bo to Mazda. Prawdopodobnie już się kwalifikuje do wstawiania reparaturek.
Ja bym odpuścił z miejsca.
300km i przod naped to moim zdaniem nienajlepsze polaczenie
O kurwa, nieźle. WV Bolf/Gora - klik
Niby smiesznie ale Bora to Golf tylko w wrsji sedan, nie wiem po co przod robili inny ale akurat nie trzeba żadnej rzeźby zeby zrobić taki przeszczep bo wszystkie czesci i sruby pasuja na otwory XDDD
dobry ulep. a najfaniejsze jest z tego to "Auto NIE było rozbite - nie znam przyczyny innego koloru elementów;" XDDDDDDDDD
https://i.imgflip.com/129dm3.jpg
No ale panie, udokumentowany przebieg 185k. Turas płakał jak sprzedawał.
Panowie, brat niedługo będzie kupował sobie auto, zaczynamy się rozglądać za czymś do 2 litrów. Co będzie najszybsze w tych małych silnikach i co ewentualnie można jeszcze później podłubać, żeby przyspieszyć? Budżet na samo auto to jakieś 7-8 tysięcy, to świata raczej nie zawojuje, ale jest kilka autek, które mogłyby spełniać wymagania: Celica IV 2.0 GTI, Mazda MX 3 1.8 V6, Honda Prelude III 2.0 140 koni, Prelude V 2.0 też jeszcze chyba dałaby radę. Raczej coupe go interesują, ale gdyby znalazł się jakiś fajny, zrywny sedan to też pewnie by nie pogardził. Możecie coś jeszcze polecić w takich pieniądzach?
@aaa, i jeszcze żeby to z lpg dobrze funkcjonowało :D
Zapierdalać? Bez przesady, to są w miarę żwawe auta, takie w sam raz, żeby przyjemnie przyspieszyć, ale 8,5-9 sekund do setki to jeszcze nie zapierdalanie ;d Poza tym motor to zupełnie inna bajka
Honda CRX II, 1,6l 150 koni przy tej masie robi robotę do tego wyróżnia sie na ulicy ;)
Posiada ktoś z Was Audika A6 C5 z motorkiem 1.8T? Jak to się sprawuje? Czy lepiej ładować się już w 2.4/2.8?
pozdro
Nie mam, ale prawdopodobnie niedługo będę szukał. Imo albo zaczipowane 1.8T albo 2.8.
siema
szukam dalej samochodu (do 12,5k)
i trafiłem na
http://otomoto.pl/oferta/seat-ibiza-...-ID6ykqrD.html
> a znajomy znajomego co zna sie podobno na samochodach :DDDD
> mowi tak:
Cytuj:
Ta ibiza byla cala rozjebana z przodu
Tyl raczej tez byl rozjebany
2006 rok i powinna byc po liftowa
Czyli lampy przod dwukomorowe tyl powinny byc troche inne
Zderzaki jesden jest poliftowy drugi przedliftowy
Pas przedn8 caly wymieniany bo nie ma zadnych naklejek na nim
Ogolnie nawet sie nie oplaca jechac ogladac xd
Szkoda cZASU i benzyny
i nie wiem może jakis forumowicz potwierdzi lub nie ?
przede wszystkim ten silnik jest chujowy, a założenie do niego gazu to już w ogóle gg.
Weź skończ ze śmiesznym "rocznik powyżej ileśtam", bo szybko będziesz żałował, żeś takiego małego golasa kupił. Przemyśl poważnie czego chcesz i przynajmniej obejrzyj sobie np. jakieś BMW E39 z l6 pod maską czy A6 z 1.8T itd. Gwarantuję Ci, że na pewno nie wrócisz do szukania jakichś Ibiz czy innych Polo i Golfów, zaufaj mi.
Generalnie nie ma co szukać auta po roczniku, szczególnie gdy ma się ograniczony budżet, bo czasem można przegapić mega perełki. Chyba, że wprowadzone zostały jakieś ważne zmiany, niekoniecznie chodzi mi o wygląd, bardziej np. o lepsze zabezpieczenie antykorozyjne czy też poprawione wersje silnikowe, czyt. mniej wadliwe. Kolega szuka nie auta segmentu Premium tylko czegoś bardziej kompaktowego, no cóż E39 czy A6 kusi niejednego młodego kierowcę, tym bardziej, że można je już dostać za grosze. Jedno jest pewne - zadbane dają sporo tego czegoś, tej radości z jazdy ;)
Jestem aktualnie na etapie E38 i Lexusa GSa i muszę przyznać, że po obcowaniu z tymi autami nawet E39 wydaje mi się chujowe XD Na dodatek wiem już, że mitem są wysokie koszty utrzymania tych aut, a więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby je posiadać. Oczywiście nic poza chujowymi egzemplarzami, bo o te akurat nie trudno ;/
Panowie jest pytanko. Chcecie nowke do 75~tys max. Co byscie wybrali? Najlepiej benzynka sedan tani w eksploatacji. Moim faworytem jest octavia 3 ale czekam na inne propozycje.
VW Jetta lub Toyota Corolla albo wyżej wymieniona Skoda.
Mondeo ST 200 , o takie - http://olx.pl/oferta/mondeo-st200-2-...tml#71111dd2b3
to lepiej odpuścić chyba, nie? Tam parę gratów w silniku bardzo drogich jest, jeśli dobrze pamiętam czy może auta pomyliłem? Stoi w Łodzi, to może bym zobaczył, jak to śmiga.
Jeden z lepszych silników pod turbo. Mam silnik od ST200 w swoim cougarze, świetna sprawa 205km
Tylko widzę że ten ma 180k przejechane i LPG do tego. Odpuść.
Nie wiem jak tutaj, ale w st220 wypalają się gniazda zaworowe :x
Do lpg musisz brać poprawkę.
Tania instalacja+wszystko po taniości+stary silnik = gówno wielkie
180k to już wg. mnie wymiana "nieśmiertelnego rozrządu". Oczywiście leak down test i wszystko ci powinno wyjść. Musisz sprawdzić również działanie samego układu IMRC odpowiedzialnego za moc od 3k obrotów bo układ umieszczony jest na silniku i strasznie się grzeje co sprawia że elementy elektroniczne na nim dosłownie lubią się same odlutować.
Miałem w cougarze zwykłego durateca 2.5 V6 i przy 180k jeździł super z całą swoją mocą ale... Pewnego razu wracając z pracy kręcąc auto do maksimum zaświeciła mi się kontrolka oleju i to był praktycznie koniec silnika. Okazało się że po drodze rozchlapał mi prawie 2 litry oleju z niedokręconego filtra. No i stracił kompresję z powodu zajechanych pierścieni. Przypuszczam że same tłoki też dostały mocno po dupie bo jak był rozgrzany to potrafił się wyłączyć i dopóki nie ostygł nie dało się go odpalić.
Dzieki za odpowiedzi, sprobuje rzucic na niego okiem w sobote :) jak mi nie wyjdzie z thunderbirdem, to czegos innego fajnego bede musial sobie poszukac, a szybki sedan jest zawsze spoko. Wolalbym co prawda taurusa sho 1 lub 2 gen - to taka typowo amerykanska kanapa z 3litrowym v6 od yamahy, ale to jest ekstremalnie rzadki towar po tej czesci oceanu ;d a ekstra wozidlo, ktorym nie jednemu mozna utrzec nosa ;)
Panowie ciężko mi znaleźć odpowiedni samochód w mojej okolicy za 12,5k z gazem.
zastanawiam się czy nie lepiej kupić samochód za 10k i 2,5 wsadzić w założenie gazu (wtedy mam przynajmniej gaz nowy :D)
orientujecie się ile kosztuje średnio założenie gazu ? planuje tym samochodem jeździć minimum 5 lat
U mojego gazownika do przykładowo 1.8t ~3k, do v6 ~3,8k. Drożej niż u innych, ale masz pewność, że wszystko jest zrobione tip top.
czyli za 2,5k wsadze dobry gaz do samochodu z silnikiem 1.6 przykładowo ?
Do czterocylindrowca zwykłego pewnie gdzieś tyle będzie to kosztowało. Chciałbym jednak zauważyć, że jak masz 12,5k, a samochód chcesz kupić za 10, to pewnie niewiele Ci zostanie zapasu po zrobieniu wszystkiego, co trzeba przy kupionym aucie zrobić. No chyba, że trafisz od kogoś zaufanego albo pewnego i nie będziesz musiał się bawić w robienie rozrządów, olejów i żadnych napraw.
I tak nie pojeździsz do momentu kiedy Ci się ten gaz zwróci więc nawet się w to nie baw