Taki przebieg jest jak najbardziej realny, są przecież ludzie, którzy nie jeżdżą dużo. No ale auto na pewno solidnie przygotowane do zdjęć, więc może być różnie. Mam nadzieję, że nie chcesz tego kupić? ;d
Wersja do druku
Taki przebieg jest jak najbardziej realny, są przecież ludzie, którzy nie jeżdżą dużo. No ale auto na pewno solidnie przygotowane do zdjęć, więc może być różnie. Mam nadzieję, że nie chcesz tego kupić? ;d
Ten Coupe to jest tragedia, jeśli już, to tylko dwójkę kupować.
#
Oglądałem dziś pierwszego W124. Jeśli komuś nie było dane siedzieć w tym aucie, posłuchać silnika, podotykać wszystkiego, to szczerze polecam. Bardzo możliwe, że zdecyduje się na ten model, muszę tylko spojrzeć jeszcze na dwa upatrzone egzemplarze i zdecydować, który najlepszy.
ej chłopaki na co zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu autka? żaden ze mnie mechanik i w sumie prócz takich czysto wizualnych spraw jak rysy, wgniecenia, progi to nie mam pojęcia na co uważać itd
chciałbym coś kupić za 5-6 tyś
pierwsze co przychodzi mi do głowy to golf IV i peugeot 206/307 (tylko nie wiem czy tego 307 za takie pieniądze znajdę)
lepiej brać od osób prywatnych niż z komisów co nie?
ja zawsze jestem zdania, ze jak jade ogladac jakies auto to tylko z jakims znajomym/tata/szwagrem ktorzy po prostu sie znaja na autach... mam mechanika szwagra i kilka razy juz mi odradzal kupno z wygladu ladne niby na oko, ale w srodku takie cos wyczai ze odradzi
wiadomo lepiej od prywatnego, ktory jezdzi tym autem z kilka lat i sprzedaje bo chce cos lepszego... czesty przypadek i wie wszystko o tym aucie, a handlarz kupii tylku z wygladu i sprzeda drozej nie wiedzac nawet co tam w srodku jest ;p
Albo podejść do jakiegoś warsztatu i zaproponować pracownikowi podróż, 2 paki i dobry obiad. Ja tak dorabiałem czasami, a jeszcze jechaliśmy dla wygody moim autem..
Mial ktos stycznosc z Fiatem Marea 2.0 20v?
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-td...C34878036.html
Przyjrzyjcie się dokładnie, może coś znajdziecie na niego.
Czy tak bezwypadkowy to nie wiem, dziwnie wyglądają te kolory na każdym elemencie się różni coś.
200 tys x2 pewnie jak nie x4 :)
Ja bym wolał już kupić auto od osoby prywatnej jak z komisu
Na pewno malowane było pare elementów, no ale auto z 1998 roku więc nie ma co się dziwić że nowe nie będzie xd
Przebieg - standard, polaczki wybrzydzają przy przebiegach 200+ więc te 198k ładnie wygląda w oczach .
Dla mnie ważne aby nie było zrobione auto z czterech, lakier, no cóż może takie światło, nie wiem, tak jak wspomniałem wcześniej i mechanika auta, silnik, zawory, głowice, dwumasa, wtryski itd w normalnym użytkowaniu. No nie spodziewajmy się kokosów z auta z '98 roku.
Warto sie pakowac w W124 z 400k przebiegu za 6 kafli?0 korozji, caly czas garazowanie, 88' rocznik, 2.0 benzyna
chlopaki jakie autko dla swiezego kierowcy do 6000 zl? najlepiej benz+lpg
Silnik bardzo fajny, nawet w Maryjce powinien być zrywny. Dobry do gazu, dość trwały. Same auto jest okej, sporo pierdół się lubi zepsuć, ale nie powinno zawieść nigdy (tzn. nie stanie Ci na drodze czy coś). Wszelakie naprawy tanie, dużo specjalistów itp. itd.
Jak znajdziesz taką w fajnym stanie, to bym się nawet nie zastanawiał, bo na pewno wyjdzie tanio, a o coś lepszego raczej trudno.
Z W124 raczej tylko 2,5 diesel, 90 bądź 113 koni. Cena to różnie, ale poniżej ~7 tysięcy nawet nie podchodzę, bo po prostu nie są to auta w dobrym stanie w większości przypadków.
No i zależy co rozumiesz pod pojęciem "w chuj przeszło". Gros tych aut jest w świetnym stanie, szczególnie można to zobaczyć po wnętrzu. Tapicerka bardzo świeża jak na ponad 20 lat, plastiki w super stanie (drewienka popękane na bank, chyba, że wymienione już) - to już mówi, że nie ma przebiegu większego jak ~500 tysięcy, a to przecież i tak mało.
Warto, ale bez gazu to bym nie tykał, wiadomo dlaczego.
Bravo/Brava/Marea najlepiej w 1.8 z gazem. Znajdź w niezłym stanie i jeździj, aż zajedziesz (tzn. minimum z 20 lat, ale może się uda).
http://otomoto.pl/renault-thalia-rud...C34996560.html
http://otomoto.pl/ford-puma-C34783787.html
http://otomoto.pl/peugeot-206-klimat...C34627921.html
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-iv-C34810167.html
http://otomoto.pl/peugeot-206-1-1i-5...C34897348.html
?
takie co mi się rzuciły w oczy z mojej okolicy
1 Thalia ma 75 KM a nie 100+ to raz.
Przód malowany pewnie bity gdzieś, dodatkowo już rdza wychodzi
2. Puma
Jest z 1999 roku produkcji a nie 2000,
Z Włoch to pewnie malowane gdzieś na było( za mało zdjęć ), nie wiem czemu tylnie lampy się pocą w środku jak by były rozklejane i klejone na nowo?
3.
Malowany zderzak , nie wiem czemu jest wkręcony hak do holowania z przodu czy to seryjnie tak wystaje??
Rdza już wychodzi na nadkolach i klapie z tyłu która zresztą też była coś robiona.
4.
GolF
komis/ trzeba dokładnie sprawdzić, cofany na pewno, środek trochę już przetarty więc stawiał bym na 400 + przebieg :)
Najlepiej w Aso sprawdzić z dowodem.
Ale jak jest taka cena to na pewno coś jest powodem xD
Tylni zderzak coś średnio spasowany z nadkolem
5.
Peugot
Rdza!!!!!! xd
ale na zdjęciach to wiesz połowy nie widać xd
Krótkie pytanie- czy jest realna szansa wyhaczyć BMW e46 2003/4, coupe, automat z podtlenkiem LPG za 20k w stanie pozwalającym na normalne używanie?
http://www.otomoto.pl/C34662978.html
siema torgi, co powiecie? jaki realny przebieg byście obstawiali i jak wyglada sprawa z kołem dwumasowym? budżet to 20 000 wiec najwyżej mógłbym od razu wymienić. prawdopodobnie bede go oglądał w tym tygodniu wiec jakbyście mogli rzucić jakimiś radami gdzie sie przyjrzeć jesli chodzi o ten model to byłbym wdzięczny.
i jeszcze jak rozpoznać jakiś problem z dwumasem. czytałem niby o tym na internecie ale fajnie jakby ktoś mógł cos od siebie tez dodać.
z góry wielkie dzieki :3
Czesc Torgi,
rozlgadam sie za dojazdówką do około 2.5 tyś - PYTANIE:
diesel czy gaz?
chodzi mi o to zeby cena uzytkowania byla jak najmniejsza
hm?
To w takim razie ile bym musiał dołożyć? Powiedzmy, że ponad te 20k miałbym jeszcze 3k na wymianę płynów, filtrów łącznie ze skrzynią oraz może zawieszenie. Na profilaktyczną wymianę paska rozrządu chyba już nie starczy. Z tego co wiem, warto też się zainteresować wymianą poduszek silnika.
Ile trzeba dać za E90 lub E60 z początku produkcji? Jest budżet 20k, może 25k jednak lepiej trzymać się bliżej 20k... Będzie za taki hajs jakiś niemiec, który już tak mocno nie trąci archaizmem? Może B6? A może coś spoza niemiec? Jest jeszcze pomysł Saaba 93, Avensis, Accord.
E60 za 25 tys skończy sie zapewne wkładem na poziomie 10 tys ,
Za 25 koła możesz celować w bardzo zadbane e46/e39 z końca produkcji
Pytam tylko chłopaki, przejrzałem Allegro na szybkiego i widzę, że od takich cen się zaczynają, przypuszczałem, że to może być skarbonka ale chciałem się upewnić. No to trzeba odpuścić i rozglądać się za czymś innym, auto dla bliskiej rodziny i tylko pomagam w wyborze.
Odpuść sobie ten egzemplarz, przecież to jest ewidentny wał. Przebieg jest minimum o 100k za mały, na pewno kupę kasy w niego trzeba włożyć (kręcony + komis, a wiadomo jak to wygląda tam), a do tego żadna specjalna wersja wyposażenia. Spokojnie za 18-20k znajdziesz multum ofert prywatnych (witam olx.pl, tylko tam aktualnie prawilne oferty), z których na pewno z 50% będzie warta bliższej uwagi.
A co do rad... Wiele tu nie ma do gadania, te silniki są bardzo dobre i przebiegi rzędu 300 tysięcy to dla nich pikuś. Wiadomo, muszą być odpowiednio serwisowane, w terminach, na porządnych częściach, ale tak o każdym aucie można napisać. Dwumas trzyma długo, ale przy 280-300k już pewnie siądzie, zależy jak i gdzie kto jeździł. Łatwo to wyczuć na samym pedale, nie może on być jak osika na wietrze, musisz go czuć pod stopą przy wysprzęglaniu. Do tego zalecam podjechać na jakąś górkę i ruszyć z niej, bez ręcznego. Wiadomo, auta wyczutego mieć nie będziesz, ale po kilku razach już na pewno ogarniesz jak go ruszyć i jeśli będzie szarpał za każdym razem, to wiadomo co trzeba zrobić.
Kwestia blacharki i elektryki nie będzie poruszana, bo te auta nie mają z tym żadnych popularnych problemów.
o, masz tu do 50km od Żor same A4, odpowiedni przedział cenowy, można jeszcze ew. ustawić przebieg od 200k w górę, ale nigdy nie wiadomo na co się trafi
http://olx.pl/motoryzacja/samochody/...h%5Bdist%5D=50
@Zed ;
[/QUOTE]
Bravo/Brava/Marea najlepiej w 1.8 z gazem. Znajdź w niezłym stanie i jeździj, aż zajedziesz (tzn. minimum z 20 lat, ale może się uda).[/QUOTE]
ziomus to juz nie lepiej jakies audi a4 albo golfa? XD w cenie 6000 przeciez to wyglada jak gowno z chromosomem wiecej
Bravo/Brava/Marea najlepiej w 1.8 z gazem. Znajdź w niezłym stanie i jeździj, aż zajedziesz (tzn. minimum z 20 lat, ale może się uda).[/QUOTE]
ziomus to juz nie lepiej jakies audi a4 albo golfa? XD w cenie 6000 przeciez to wyglada jak gowno z chromosomem wiecej[/QUOTE]
A moze wracaj na swoja wies i nie wracaj? :v
W tej cenie kupuje sie samochod ktory nie zje nas kosztami i bedzie typowo do jezdzenia. Tutaj sie nie liczy na prestiz.
@funkcja cytatow nie dziala.. :|
dlaczego wedlug ciebie audi a4 96' zjadloby mnie kosztami? :)
Proszę mi pomóc - chciałbym zaczerpnąć Waszych opinii (raczej tych negatywnych) na temat poniższych egzemplarzy:
http://img17.olx.pl/images_tablicapl...ie-wroclaw.jpg
BMW E46, 320D, 2.0 diesel, 150 KM, 2001, łańcuch!, po lifcie
http://img36.olx.pl/images_tablicapl...dap_rev001.jpg
Ładna BMW E46 2.0D Klima ALU 17' 2001r czarna ZAMIANA
http://img27.olx.pl/images_tablicapl...na-_rev009.jpg
BMW 320d LIFT doinwestowana
http://img21.olx.pl/images_tablicapl...a-radomsko.jpg
Bmw e46 piekne !!! (zamiana)
głównie oczekuje negatywnych opinii + komentarz, który z tych egzemplarzy jest najrozsądniejszy do kupienia.
Liczę na pomoc, pozdrawiam.
te bmw co chca zamiany (np pan z ostatniej aukcji-zamienie na benzynke :]]]]]) pewnie w zime nie odpalaja
poza tym kto normalny przy takich nakladach wlozonych w auto (w ostatnim polroczu :O) sprzedaje auto - ten, kto wie ze to auto to po prostu skarbonka
najlepsza opcja wg mnie wydaje sie jedyneczka, choc wiadomo ze licznik skrecony, ale to raczej nie przez tego wlasciciela, tylko poprzedniego. i to mocno skrecony.
Może dlatego, że to byłby prawie na pewno złom? Poza tym fiatowskie 1.8 jest bardzo fajnym silnikiem, na pewno lepszym niż 1.6 czy 1.8 od VAGa montowanych w tych Audi. O Golfie nie wspomnę, bo trójka jest w niemal każdym calu gorsza od BBMów.
Poza tym koszt części do Audi jest 2-3 krotnie wyższy niż do tych Fiatów. Choćby takie przednie zawieszenie, które jest o wiele trwalsze + tańsze, a to tylko jeden przykład.
No i sugerowanie, że te auta są brzydkie, no nie mam siły na takich typów XD
Przecież te BMW za mniej niż 15 tysięcy to w 90% szroty są. Ja bym w ogóle bezpiecznie dał minimum z 17 tysięcy i wtedy można wybierać.
No i to ostatnie przynajmniej ma normalną cenę, a nie po 12 tysięcy. Zamiana na benzynę nic nie znaczy, takie wywody z dupy to sobie możesz w HP prowadzić.
Warto szukać chryslera 300c do 30-40k? Czy to będzie jakiś szrot?
Najgorsze, że są to polifty za taką cenę. Do tego diesel, na bank nakręcone w pizdu, a diesel potrafi być skarbonką.
Benze też idzie kupić w tym przedziale
Polifty tzn? @Justakas ;
Wersje po faceliftingu (po 2001 roku), są droższe.
Czemu nie wypał? 2.0d zwłaszcza po lifcie był b dobry.
zyj dalej w swoim super-swiecie gdzie 15 letniego diesla ktos chce wymienic sobie ot tak na benzyne. a, taka tam zmiana, nic takiego.
a dwa to cena nie jest zbyt duzym wyznacznikiem stanu tak starego samochodu. cena (rozniaca sie m/w o 15% od ceny rynkowej) w tych czasach zalezy od depresji sprzedajacego. ale ciebie i tak sie nie przekona, ty bys wywalil 20 kafli na 15 letnie auto i myslal ze masz super samochod:))) na takich losiach sie najwiecej zarabia
tych fiatow to nawet nie skomentuje, bo to smiech na sali jest. to dopiero do HP by sie nadawalo :)