supermate napisał
Nie ma to jak być forumowym nieudacznikiem, który stara się być ekspertem w każdym dziale.
Polemizowałbym, ale to Twoje zdanie i broń Panie Boże Ci go nie zabieram. Broń Boże.
supermate napisał
autocentrum jest świetne, bo masz opinie dotyczące konkretnych podzespołów, więc o czym ty mówisz ? po co mi szczegóły, skoro mam 30 komentów od ludzi którzy zrobili po 50 tys km na gazie i piszą jak jest ?
Autocentrum jest fantastyczne. Owszem, ludzie zamieszczają tam opinie szczegółowe, a w przypadku aut typu Focus rzeczywiście jest tam dużo wpisów i jest na czym zbudować obraz samochodu. Nie bierzesz pod uwagę jednak tego, że opinie te są pisane w większości na temat stanu auta przy konkretnym przebiegu. Przykładowo: gość pisze, że przejechał Focusem 1.6 na gazie już 45 tysięcy kilometrów i nie miał problemów. Drugi napisze, że zrobił 55 i też nie miał. Trzeci, że 38 itp. itd.
Co na to jednak daje? No niestety niewiele, bo równie dobrze auto mogło się rozkraczyć 200 km po napisaniu opinii. Do tego rzadko ktoś podaje model instalacji i tym podobne ważne szczegóły.
Na forum zawsze dowiesz się więcej, bo zazwyczaj siedzą tam ludzie znający bardzo dobrze daną markę i odpowiedzą Ci na każde pytanie czego na autocentrum nie dostaniesz (bo po prostu wszyscy wchodzą tam tylko po naskrobanie opinii).
supermate napisał
Po raz kolejny robisz z siebie durnia. Szanuje opinie torgów, ale nikt łącznie ze mną nie wiedział ile samochód który wkleiłem jeździł na gazie. Nikt nigdy nie negował, że gaz niszczy silnik, a skoro wyszło, że jeździł 7 lat, to nie dziwne, że odpuściłem. Więc po raz kolejny - o czym ty gadasz ?
Jeśli silnik jest dobry, to przy 195 tysiącach i 7 letniej jeździe na gazie (ile mógł na nim zrobić? 150 tysięcy?) nie ma prawa być zajechany. Ufam opinii rzeczoznawcy, a więc to jest tylko następny dowód na to, że te silniki nie nadają się do gazu. Po prostu są wrażliwe i nic na to nie poradzisz.
supermate napisał
No proszę bardzo, daj lepszą furkę. bo ostanio dziewczynie która szukała automatu do 6 k, poleciłeś samochód który w najgorszym stanie chodzi po 10. MOCNE PO RAZ ENTY.
Nie dziewczynie, a mamie Kashoka i nie 6k, a 9. Dołożyć można i to z resztą napisałem. Szkoda, że potrafisz tylko przeinaczać fakty i próbujesz w ten sposób komuś dopiec.
No i sugerowanie, że Yaris w automacie za 10 tysięcy jest w złym stanie. Proszę Cię...
supermate napisał
I podsumowując temat
Nie znam się za bardzo na samochodach, kieruje się wsparciem ekspertów, opiniami na stronahc i zdrowym rozsądkiem. Gnije z takich przemądrzałych szmaciarzy jak ty, co śmigają przegniłym fiatem i wypowiadają się na temat każdego produktu jak by mieli styczność z tysiącami egzemplarzy. Klasyczny pies sąsiada.
Zdrowego rozsądku to Ty nie masz, bo chciałeś kupić Focusa w gazie, a teraz Almerę N16. Jakbyś zagłębił się w temat (autocentrum to tylko wierzchołek góry lodowej), to byś wiedział, że średnio się to opłaca.
No i znowu inwektywy i fakty z kapelusza. Przypomnę, że jak zaproponowałem Ci Bravo 2.0 HGT, toś się o mało nie posikał z wrażenia. Poza tym poprawię Twoją wiedzę na temat motoryzacji - Bravo rdzewieją bardzo okazjonalnie, a mój ma może jedno małe ognisko na nadkolu. Nie dziękuj, porada nieodpłatna.
I na koniec - jeśli uważasz, że każdy wokół, kto krytykuje Twoje wybory jest "przemądrzałym szmaciarzem", "psem sąsiada" i jeszcze jakimś innym pomniejszym tworem, to krzyżyk na drogę. Pamiętaj jednak, że nie wszyscy znają się tylko na smażeniu kotletów, bo można mieć inne zainteresowania i próbować z ich wykorzystaniem pomagać innym.
#
A żeby nie być gołosłownym, to dam Ci lepszą furę, bo mimo wszystko jestem lepszy od Ciebie.
(Jeszcze co do Almery N16 - nie warto nawet nadmieniać, że gniją nie gorzej jak N15, bo to norma. Bardzo gorąco polecam ten artykuł, który raczej wyczerpał temat:
http://blog-skup-aut-bielsko.blogspo...lmera-n16.html)
No ale do rzeczy (skopiowane z innej strony, mam nadzieję, że autor się nie obrazi :)):
"co do silników pod lpg-
vw , skoda seat- silnik 1,4 (85km) i silnik 1,6 (102km)
fiat - silnik 1,2 (60km) i 1,4 (77km)
citroen, peugeot -silnik 1,4 (75km lub 88km)
opel chevrolet (ale tylko cruze i orlando)- silnik 1,2 i silnik 1,8
chevrolet (spark i aveo- starsze) - silnik 1,2 (84km)
hyundai - silnik 1,2 (78km i 84km)
najmniej kłopotliwe bedą silniki ople, chevroleta (1,2) i hyundaia gdyż posiadają łańcuszek rozrządu (nie trzeba wymieniać). pozostałe- pasek co podnosi koszt utrzymania. fiat ma pasek (wymiana jest dosc tania) ale posiada regulacje zaworów za pomocą płytek (koszt regulacji to ok 250zł- a trzeba to robić co 30-60tys)
silniki Vw mają znowu hydrauliczną kasacje luzów ale posiadają pasek (wymiana co 90tys)"
Jak widać bardzo dobrym wyborem (potwierdzają to też inne źródła) jest 1.6 VAGa. Aut z tym silnikiem jest pełno - przez Golfy, A3, aż po Bory, Passaty i inne (już nie mówiąc o Octavii). Nie wiem czy Ci takie auta odpowiadają, ale prawda jest taka, że jeśli chcesz kupić auto z dobrym silnikiem pod gaz (i zapewne już z instalacją), to powinieneś szukać czegoś z listy powyżej.
Nie mówię, że to jedyne słuszne silniki, ale na pewno spora część.
@
supermate ;
Zakładki