C5 to se kurwa kup drugą generację z benzynowym V6 pod maską. Kozak auto, w ogóle nie wygląda na nic, a jest w kurwę dobrym autem do wszystkiego.
Wersja do druku
C5 to se kurwa kup drugą generację z benzynowym V6 pod maską. Kozak auto, w ogóle nie wygląda na nic, a jest w kurwę dobrym autem do wszystkiego.
Benzyna, fuj. Liczy się tylko Jego Ekscelencja Nadsilnik Dieselek
Pierdolenie, jechałem takim C5 w automacie i daje radę bezproblemowo. Mułem to jest Golf z SDI, a nie 163 konny diesel z toną momentu i szybkim jak na hydrauliczny automatem.
W C5 szału nie wymagam a wygodnego łykania kilometrów przy grzecznej prędkości, także 163km powinny wystarczyc,
W razie czego czip na 190-200 i wiele więcej nie trzeba
Już ci mówiłem, że ta skrzynia nie polubi się z większym momentem, bo już przy seryjnym nie należy do wytrzymałych. Jak kupisz w dobrym stanie i będziesz jeździł odpowiedzialnie + zmieniał olej co 50kkm, to wszystko powinno być okej nawet i do 500kkm.
Koledzy od którego roku warto brać 2.0 tdi? Skoda, Audi, Volkswagen obojętnie tylko od którego roku poprawiono te silniki?
Czy polecicie coś w miarę ekonomicznego w gazie powyżej 200km? Cena do 20k. Myślę wstępnie nad sprzedażą piątki, za dużo pieniędzy na paliwko pochłania z mojego budżetu ta kolumbryna przy mojej jeździe 90% po mieście, także może zmienię. Raczej wolałbym unikać audi a3 i leona z silnikiem 1.8t, leona już miałem a audi to to samo. Może być coś słabszego, ale z potencjałem na więcej.
Albo kurwa 200 koni albo ekonomia.
159 2.4 wpierdala dyche. I kupisz za jakies 18k.
A w gazolinie to przeciez jeden chuj czy skopci 8 czy 12
Volvo S60 2.3 T5 porobisz to na 300 koni i spali to z 25 litrów gazu czyli około 50 zł na 100 km to i tak taniej niż w mojej e36 150 koni w czystej benzynce. @Pelikan ;
Nie wiem jak ty to liczysz i jak sie to ma do ekonomii kurwa
Bier jakieś 1,8T
AUM głowicę + AUQ dół
kup sobie aum 1,8t ja mam taki motorek i w nim jakies pierdoły
tip, ic, wydajniejsza chłodnica oleju w miejscu fabrycznego ic
dłubnięte na 230 km
Jezdzi już +/- 2 lata i tylko hamulce, olej zmieniam w tym roku na zawieszenie przyjdzie czas
Z innych 200km to nie wiem w sumie co, może z bmw jakieś 2,8l R6 na podwójmy vanosie e46 co tam Ci bardziej pasuje
GS300, do 20k kupisz przedlifta świetnego, trzeba troszkę poszukać, ale komfort i jakość wykonania klasę wyższe od np. E39 czy A6C6 itd. Te ponad 220 koni daje radę, na światłach robisz każdego kredyciarza, a przy okazji można zrobić trasę z prędkością przelotową 180km/h i wysiąść zrelaksowany.