Exequt'er napisał
A tak jest różnica ekspercie, że servotronic uzależniał pracę wspomagania od prędkości. A aktywny układ nie tylko pozwala na kręcenie "jednym palcem", zmniejsza liczbę obrotów kierownicą do skrętu, współpracuje z DSC, adaptacyjnym zawieszeniem i potrafi skręcić tylną osią.
Pierwotnie tak było, bo do dziś się chyba nazwa nie zmieniła, a doszły wymienione przez ciebie funkcje. Niemniej ciągle mowa była o tym, jak wspomaganie wpływa na lekkość kręcenia kierownicą, a więc nie wiem skąd ten wykład. Oczywiście nie jestem idiotą i zdaję sobie sprawę z dodatkowych funkcji, które zostały wprowadzone, choć przyznam, że o skrętnej osi nie słyszałem.
Exequt'er napisał
No i wtedy skończyło się to na tym, że zacząłeś na nowo o Bangle'u gadać, o którym było już kilka stron wcześniej i nikt go nie wywołał na nowo.
Bo zaczęło się od twoich oszczerstw z dupy, bez pokrycia. Ja tylko cię króciutko wyjaśniłem i zrobiłem kompendium wiedzy o Bangle'u i jego potworkach. Nikt mnie nie musiał wołać, bo każdy se tu może pisać co chce i już o tym pisałem, nie musisz się powtarzać.
Exequt'er napisał
Twoje porównywanie samochodów sprzed 30 lat do nowych, gdy mi nie pozwalasz porównać trójki z piątką.
Ehhhhhhhhhhhhhhh, przypomnę:
Exequt'er napisał
Może z E36 i E90 masz rację, ale już między e46, a e60 jest kolosalna różnica.
Piszesz mi, że mam rację, że nie ma wielkiej różnicy między E36 i E90, ale nagle piszesz, że między E46 i E60 jest kolosalna. Nie widzisz tutaj sprzeczności? Jeśli pomiędzy E36 i E90 nie ma różnicy, to dlaczego niby ma być między E46 i E60, skoro E46 i E60 były produkowane przez 2 lata równocześnie (!), a produkcja E36 skończyła się w 2000 roku (Compact), a E90 zaczęła dopiero w 2005. Nie pozwalam ci robić takich porównań, bo to nie ma sensu, a nie dlatego, że porównujesz 3er z 5er.
Exequt'er napisał
Chuj mnie interesuje Twoj ból dupy o Bangle'a czy Panamere. Już nie można tego czytać piąty raz. Jak ludzie by nie chcieli tym jeździć to by tego nie kupowali,a sam mówisz,że Panamere łatwiej spotkać niż e36. Ile jest tych brzydkich i źle wykonczonych e60 na rynku? Pełno, czy te samochody są ładne, kwestia gustu, czy są tanie w eksploatacji na pewno nie, ale jakoś codziennie widzisz kilka sztuk, więc to o czymś świadczy.
To nie czytaj, ja tylko wyrażam swoje zdanie, z którym zgadza się bardzo dużo ludzi, a więc nie jestem odosobniony w nim. Ja nie mówię, że ludzie nie chcą tym jeździć, bo oczywiste, że ludzie tego chcieli (tzn. SUVa i sedana od Porsche), ale dostali gówno zamiast dobrze zrobionego, zaprojektowanego od podstaw produktu. Ja to wszystko pisałem, nie wiem dlaczego dalej masz z tym jakiś problem.
A BMW od Chrisa musiały się sprzedać, bo to BMW i większość stałych klientów nie zwróciło specjalnej uwagi na design, ale bardzo dużo ludzi przez to odeszło od marki, niestety. E60 zachowało wszystkie plusy E39 (poza designem, co oczywiste i jakością wykonania wnętrza czego nie można podważyć, to fakt) plus doszły inne, a więc nie dziwie się, że ludzie tym jeżdżą, ba, napisałem przecież, że sam rozważałem to auto przez pewien czas. O czym to świadczy? O tym, że BMW to bardzo popularna marka w Polsce i o tym, że ludzie dążą do posiadania jak najnowszych aut (nowość, rzeczywiście, Ameryka odkryta). Nie świadczy to o tym, że to jest piękne auto, niezawodne, tanie w utrzymaniu. Ludzie w Polsce po prostu wolą starsze BMW od nowej Toyoty, Hondy itd., bo taka jest nasza natura, łapiemy luksusu ile się da, bo przez prawie 50 lat nie mieliśmy nic. No ale to jest dyskusja na inny post i najlepiej inny temat.
Zakładki