http://allegro.pl/listing/listing.ph...-v6-p-3-e-0805
chodzi mi o takie
Wersja do druku
http://allegro.pl/listing/listing.ph...-v6-p-3-e-0805
chodzi mi o takie
Kurde podpuscilo mnie przed chwila na swiatlach Clio IV jak wracalem z pracy. Naczytalem sie opowiesci Royala ostatnio i skonczylo sie wstydem. Jeszcze nigdy nie jechalem po takiej drodze z taka predkoscia, podejrzewam, ze patrol policji nawet by za nami nie ruszyl. Ja mialem w kluczowym momencie ok 180 na liczniku, a ten maly potwor mysle, ze ok. 200 bo mi odjezdzal. Nie wiem co to bylo, ale wygladalo mi na fabryke. Wariat, ale droga byla dobra i totalnie pusta na odcinku kilku km. Podejrzewam, ze trafilem na tego RSa z 200 konmi bo te wersje bodaj 120 czy tymbardziej 90 nie sa w stanie osiagac takich predkosci i nie maja takiego przyspieszenia. Az sie telepie ze zlosci. Moglo byc wszystko, ale nie Clio, ktorym wczesniej jezdzilem... Chyba tylko dlatego, ze to akurat klio dalem sie tak glupio podpuscic.
Pozory czasem mylą, ale RS jest łatwo rozpoznać więc mogłeś odpuścić ;)
no i co bo nie rozumiem?
Jak by to było rs to byś wąchał już przy starcie więc pewnie po prostu lepiej wystartował.
stara laguna ktora wazy sporo wiecej od clio z silnikiem 120km dci spokojnie lata po 190, dochodzi do 200
W Twoim is'ie parenaście koni poszło w chuj, więc ciężko Ci porównać cokolwiek do świeżych 115 koni (Najmocniejsze benz z wyjątkiem RS) 90 koni w dizlu to chuj, wiem bo sam tyle mam. Clio wychodziło właśnie najmocniejsze 1.5 dCi (90km). Te silniczki dobrze się zbierają powyżej 150km/h w porównaniu do benzyny, też możliwe że miał większe jaja na zakrętach ;) Pozatym Clio waży 1050kg a E36 w kupe ~1250kg. To od chuja prze pana ;)
1.4 DOHC który dysponował mocą 103km na tamte czasy to było coś, a teraz? V-MAX ~170km/h i 14 sekund do setki. Tyle co zwykłe punto.
Ogólnie silnik podatny na zwiększenie mocy bez kucia, mój znajomy wycisnął z niego 140km i niestety rozbił.
Pewnie masz racje, ja sie nie znam. Bol dupy pozostal bo to klio, zadne inne auto by mi nie przeszkadzalo, ale nie akurat to male gowno ktorego sie pozbylem niedawno. ;)
Nie na zakretach akurat zrobilbym go jak chcial bo to moje sie w ogole nie gnie i swietnie trzyma w porownaniu z tamtym kliaczem, ktory sie malo nie przewracal w porownaniu z moim, ale wiekszosc drogi to byla jednak prosta z miejscami, na ktorych byly nierownosci gdzie tez musialem troche odpuscic, ale fakt faktem gosc zapierdalal rowno i nie moglem go przegonic co mnie mega zaskoczylo bo nie spodziewalem sie takich predkosci po tym autku. ;)
@Nattann
Nie.
Aczkolwiek 2400zł na założenie gazu jest na moją kieszeń, z tym problemu nie ma. Chodzi mi raczej o relacje na temat pracy silnika itp. Spalanie w gazie przy tym silniku to kwestia 26z-28zł/100km, benzyna to 42-46zł/100km. Na necie opinie odnośnie gazowaniu w systemie BRC są dobre, silnik pracuje normalnie, nie muli go, osiąga się pełną prędkość przy 120 konikach. Co wy o tym sądzicie? STAG w przypadku 1.6 Tspark raczej odpada, prawda?