Czy między stelvio/giulia 2.0 a 2.9 mocno się coś różni poza układem hamulcowym?
Tak się zastanawiam jak grubo wzrastają koszty utrzymania
Wersja do druku
Czy między stelvio/giulia 2.0 a 2.9 mocno się coś różni poza układem hamulcowym?
Tak się zastanawiam jak grubo wzrastają koszty utrzymania
Niewiele, inne heble, w q masz ceramike opcjonalna wiec to jakies 20k roznicy. Zawias, przeniesienie napedu itd. to samo. Koszty utrzymania podobne ogolnie, z 2.9 nie ma jakichs wiekszych problemow i malo kto nalatal 200k+ wiec jeszcze nadal nie wiadomo jak te silniki ida na dlugim dystansie. Juz samo Veloce jest drogie w utrzymaniu wiec q nie moze byc duzo drozsza.
@edit
Tylko cena x2, ale przy tak prowadzacym sie ałcie decyzja jest prosta zapraszam do kuz na przejazdzke @jaxi ;
do giulii sie nie zmieszcze ale zobaczymy...
szczerze nie wiem kurwa ciagle mi to stelvio w glowie siedzi, brakuje tam tych jakichs ledow zamiast xenonow, mogloby byc troche wieksze, moglaby byc jakas pneumatyka, ale poza tym to chyba nic nie brakuej
moze zdaza lift zrobic na te lepsze lampki??
No jakies glowne bolaczki to brak VC i brak matrixow, tak poza tym raczej wszystko jest. Infotaiment jest troche podstarzaly, ale bardzo czytelny i dziala spoko, jest taki zwyczajny bez wodotryskow, ale wg. mnie przejrzysty. Zreszta i tak sie operuje glownie na AA. W Stelvio to wg. mnie brakuje hybrydy jakiejs fajnej (juz nie mowie o BEV) bo spalanie tam musi byc pojebane. W Giulii mam takie 11.5l caly czas jezdzac ogolnie dosc spokojnie to tam bym pewnie mial z 13 albo lepiej. Konkurencja lepiej wypada pod tym wzgledem.
Nie no utrzymanie pasa ruchu jest, traffic jam/highway assist (taki autopilot) tez sa, jest tempomat adaptacyjny, ale nie sa to tak zaawansowane systemy jak chocby w BMW. Automatycznego parkowania nie ma akurat. Highway assist to generalnie po prostu utrzymanie pasa ruchu + tempomat adaptacyjny wiec nie jest to jakos szczegolnie inteligentne rozwiazanie. Traffic jam to to samo autopilot, ale do 59 km/h i dziala to spoko, ale tez gubi linie bardzo szybko. Tyle tylko, ze przy polskich drogach chyba kazdy samochod wariuje bo w zadnym kurwa normalnym kraju nie odpierdala sie takiej makareny jak chocby teraz na krakowskiej xD Gdzie masz co kawalek jakies zwezenie, jakies wysepki, jakies pol dodatkowego pasa, ale jednak nie caly i chuj wie co jeszcze xD Generalnie no mozesz go puscic na krakowska na autopilocie, ale na 99% zakonczy sie to rozkurwionym zawieszeniem na krawezniku. Dla pocieszenia - w BMW tez tak bedzie bo puszczalem i4 i tez nie dawalo rady.
A no i head upa tez nie ma xD
klasycznie dla Włochów jest pizda z technologiami, ale za to auto jest ciasne, niepraktyczne i ogólnie chuj do dupy użytkownikowi. To ma dobrze jeździć i wyglądać, reszta nieistotna.
:sadge
gdzie te ałta kurwa do malucha 4 osobowa rodzina z bagażem zapierdalała na złote piaski w bługari
:kekwstop
no to co jak nie stelvio slucham
aktualne bmw mnie nie przekonuja, no moze 5 kombi ale nudne jak chuj
audi chyba jedynie q7
mercedes nic
volvo v90 xc90
co kurwa jeszcze?
Z tego to tylko Stelvio. xD Tzn. ja duzo nie jezdzilem innymi suvami, doraznie po pare km conajwyzej, troche jakimis krosołverami, ale to wszystko sie prowadzi jak totalne gowno w porownaniu do Stelvio. Moze i Alfa jest troche z technologia w plecy, ale nichuja zadne inne auto nie da tyle radosci z jazdy. Natomiast jezeli chcesz randomowego kloca dla rodziny no to chyba obojetne, ktore z wymienionych wezmiesz.
Dzwonil tera chlopa dla mnie, ze bardzo zdrowia seria weszla 284 km / 420nm wiec moze jest jakis ptencjal na 310 kunia :poggers
porsze macan... ale tu pewnie grubo juz z serwisem
Ogolnie to najlepiej kup se jakies stare wolvo i chuj po co cos lepszego, auto to auto ma tylko z punktu a do b jezdzic i tyle xD
widzę wchodzimy w opary absurdu.
Jeśli to gówno się ma prowadzić (co ogólnie nie ma miejsca w SUVach, ale już chuj w to), to tylko Stelvio, bo cała reszta nawet nie próbuje udawać, że produkują klocki na kołach i wyjebane w jakieś właściwości jezdne, bo klient tego nie oczekuje, to po chuj kombinować?
ale to nie ma byc rajdowka dorownujaca wrazeniom roadsterom tylko cos co nie jest klocem jak chuj
takie stelvio wazy tyle co e39 z automatem, moze sylwetka troche mnie sportowa heehe