A ile % wynosi bład pomiaru? :kekw
Wersja do druku
Inne auto w praktyce. Jak patrzysz na nominalna liczbe kunia i nie za bardzo wiesz co z czym w samochodach to pewnie twierdzisz, ze tak wlasnie jest xD Spojrz sobie na przyrost i rozklad momentu na obrotach bo co najwyzej to moze troche obrazowac jak zmienia sie charakterysytka jazdy w praktyce. Do tego zmiana reakcji na pedale powoduje, ze jezdzi sie zupelnie inaczej i nie ma w koncu dziury na poczatku przy ruszaniu. Wiadomo, ze to nie jest taka roznica i przyrost mocy jak wtedy kiedy wersje 200km sie robi na 300km i moment z 350 na 450. Tutaj chodzi glownie o to, ze sterownik i soft od Alfy to jest jakis syf obsrany gownem, ktorym sie nie da jezdzic.
Sam przyrost mocy jest niewielki i jak ktos sie jara suchym czasem 0-100 to tu poprawa bedzie rzedu moze kolo 0.2-0.3s
Te silniki nie nadaja sie do tuningu jako takiego bo po wymianie czegokolwiek sterownik magneti meneli kreci breka i sypie bledami, i pomimo, ze auto jest juz 6 lat na rynku to niewiele udalo sie w tym temacie zrobic.
Oczywiście, że nie. To są absolutnie nieracjonalnie wydane pieniądze. Chyba że to dla kogoś max ćwierć dniówki, to można się bawić. W przeciwnym razie to jest debilizm, każdy ekonomista wam to powie. :apuapustajapropelle Nie ma żadnej różnicy. Nikt tego nie zauważy, a nawet jak mu powiesz, że masz te 15 koni więcej, to gówno go to obchodzi. Co najwyżej popatrzy z politowaniem, że jakiśklepacz excelaspedytor odkładał przez 2 miesiące hajs, żeby sobie podbić 15 kuców w jakimś blachosmrodzie w leasingu do jeżdżenia do biedronki. :feelsspecialman Poza tym, nieważne ile koni zapakujesz tej alfie, bo i tak z tym przodem wygląda jakby miała downa. :kekw essa
Co za autystyczny bełkot :kekw chłop wywalił hajs w błoto, zamiast racjonalnie przechlać, i teraz będzie coś tam rozkminiał, że mu się lepiej pedał naciska, i walił do tego konia :kekw coś pięknego
Tibjarz prujacy sie do kowboja, ze lata po calym forum i spamuje tematy zeby mu dojebac :dancingpepeez
Widze, ze autyzm zaczyna wkraczac w faze drugą. Gorzej, ze to znowu ja jestem sprawca chyba. xD No, ale nic czekamy na manie przesladowcza, jestesmy z Tobą Kajetan. xD
ps.
Choc do zasady z tym trudno sie nie zgodzic :sadgeCytuj:
przeciwnym razie to jest debilizm
BMW ix jest dojebane
Tzn z zewnatrz wyglada troche jak jakis przyjebany uposledzony kałmuk, ale w srodku jest top i jazda (pod wzgledem samego komfortu, prowadzenia, assistow) rowniez top zapraszam do bielska bmw sikora tylko udawaj powaznie zainteresowanego bo inaczej nie dadza ci sie tym przejechac :kekw
Pytanie do ekspertów: skoda fabia 3 nowy silik tsi 1.0 3 cylindry 110 koni. Warto czy nie warto?
Czemu nie zmierzyli od tego samego przedzialu obrotow - tylko przed od 1500, a po od 2100~? Charakterystyka wlasnie sie nie zmienia, masz w calym okresie te stabilne 50~ nm wiecej.
Ta zmieniona "charakterystyka jazdy" to wlasnie wyeliminiowanie turbo dziury i zmiana reakcji na pedal - a nie efekt tych 15 KM :)