Exequt'er napisał
Jedyny słuszny z "cywilnych" jednostek benzynowych w W219 to 5.0 v8. 350 i 550 miały problemy z wycierającymi się wałkami czy kołami, nevermind - lepiej odpuścić.
Ceny zaczynają się od 40k. Jeśli nie masz 50 to lepiej nawet nie szukać, tym bardziej jeśli chcesz pakiet AMG. Drogi w naprawie jest cały system airmatic, zwykle wytrzymuje 10-12 lat albo 200-250kkm w naszych warunkach. Regeneracja jednego amortyzatora od 700 do 1200zł w zależności czy sam miech czy amorek i miech. Regeneracja amorka z tyłu koło 800zł. Kompresor od 1000 do 1200zł. Sterownik airmatic używka 100-200zł, listwa airmatic 300-450zł. Tarcza ATE przód 200zł, tył 140, koło pasowe 200-250zł, pompa wody 200-240zł, sonda 200-250zł. 7g tronic temat rzeka, ta skrzynia to chyba najlepszy przykład, że w skrzyniach też trzeba wymieniać olej