Dobra już wiem dlaczego taki przekłamany obraz miałem z AC. Z 3 lata siedzę w serwisie i tutaj na ogół nie ma problemów z wypłatami. Ewentualnie tną kosztorysy, ale to od wszystkie idzie się odwołać.
Wersja do druku
Dobra już wiem dlaczego taki przekłamany obraz miałem z AC. Z 3 lata siedzę w serwisie i tutaj na ogół nie ma problemów z wypłatami. Ewentualnie tną kosztorysy, ale to od wszystkie idzie się odwołać.
Jak już oddajesz auto na warsztat do zrobienia, to nie ma problemów z pokryciem kosztów, chcą przycinać na wypłacie gotówki do łapy.
No ja np. oceniam jakość na kasecie od Vivanco bardzo dobrze, dla mojego zwykłego ucha nie ma różnicy między tym a słuchaniem normalnej kasety. Dodajmy do tego, że seryjne nagłośnienie w E39 nie należy do fenomenalnych i najzwyczajniej w świecie nie osiągniesz nagle ekstazy montując inne radio i puszczając na nim muzykę z AUXa czy innego USB.
No i 2dinowe radia wyglądają tam jeszcze gorzej, chyba, że masz polifta i założysz kopię oryginalnej navi 16:9 z androidem, wtedy okej, to ma bardzo dużo sensu. Z tym, że taka zabawa nie należy do tanich i trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czego chcemy.
Włożenia płyty w otwór tak jakby co.
Jak dla mnie lepsze radio potrafi zauważalnie więcej wydobyć z fabrycznych(nawet tych do kitu) głośników. Kupiłem kiedyś alpine za ok.500zł która była mocno polecana i rzeczywiście każde auto do którego przekładałem dawało satysfakcję z tej operacji.
ej chłopaki jak w zeszłym roku mi jedna letnia opona poszła w pizdu to teraz kupić se normalnie jedną czy lepiej dwie nowe i założyć obie na tę samą oś?
tamte planowałem na jeszcze jeden sezon bo już trochę zużyte były więc jak kupię jedną nową to różnica będzie dość spora chyba na bieżniku
Dwie
@2Fast4You ; Słuchaj Patryk mogę ci sprzedać 4 Micheliny, 2 z 2010 roku z prawie nowym bieżnikiem i 2 z 2005 roku z bieżnikiem tak na sezon, 205/55/R16. W gratisie dostaniesz felgi do Civica VIII, sprzedasz je za stówkę jakiemuś Maćkowi do jego szlifierki z stickerbombami na błotnikach. Co ty na to?
kurrrr, polapalem sie z Focusem ST, w sumie zajebiscie moze to jakis torgowicz (exekuter :kappa ) na drodze od pszczyny do poczatku bielska. W sumie spoko nie wiem, ktora to wersja ST byla bo ich jest chyba kilka, moze nie najmocniejsza, a moze gosc nie deptal, ale tak do 210-220 szlismy w miare rowno. Dalej w sumie nie wiem tez co by bylo bo ta droga nie jest raczej stworzona do predkosci 200+ i sa takie wyboje, ze przy tej predkosci momentami wiesz, ze max 2 kola sie z ziemia stykaja w pelni xD W kazdym razie po prostym i lekkich lukach spoko izi w miare rowno i jestem dumny. Ale co ten ST sie sklada w zakretach to ja pierdole myslalem, ze Alfa sie dobrze trzyma, ale typ mnie tak poskladal na luku zaraz przed Bielskiem, ze szacun (tam kolo nowego magazynu DPD, zaraz przed swiatlami na granicy Bielska i Czecho @Mexeminor ; bedziesz wiedzial pewnie) kurwa no ja tam w luk wpadlem z 190 gdzies i to bylo juz tak fest na granicy mozliwosci samochodu, jeden blad i wylotka z trasy bo juz czulem, ze mi kola uciekaja, a typ kurwa tam musial z 230 przeleciec i jeszcze to auto sie w ogole nie zgielo szanuje jak chuj, ale dobrze pojebany ziomek no i ta fura mnie mega zdziwila, ze z taka predkoscia ten luk byl w stanie pokonac ja u siebie juz czulem ewidentnie, ze sie gnie :zaba
Artur odkrywa, że Fordy się dobrze prowadzą, 2019, koloryzowane.
tk myślałem, że max 3 miesiące i będzie płacz o dziulette
Focus nie daję rady już pow. 180kmh, przynajmniej jak przypominam sobie 545, ale tam to żadnej różnicy prędkość nie robiła. Jednak mimo mpakietowego zawiasu w Becie, robiłem jeden zakręt u siebie z prędkością 90-95kmh przy dobrych warunkach na drodze, co i tak było dobrym wynikiem, a tteraz Focusem koło 105 bez problemu. No chyba, że spotkałeś mk3 tylko np. mk2, to on ma jeszcze mniej mocy
No jednak trudno porownywac 300+ konne v8 i pojebana pojemnoscia 4.4 litra z jakims 2 litrowym pierdzikiem, wiadomo, ze predkosc na prostej i przyspieszenie sa zupelnie inne. Bardziej o prowadzenie mi chodzilo bo typ ladnie sie w te luki wprowadzal, w ogole spok obo oba pasy mielismy dla siebie wiec mozna bylo korzystac z calej szerokosci. Zrobil na mnie wrazenie w sumie ten Ford i polatalbym sobie w zakretach takim. Z drugiej strony wpierdolilbym jakies rozporki do Giulietty, zalozyl lepsze gumy, zrzucilbym ja jeszcze troche nizej i pewnie szla by podobnie jednak. Jednak seria to seria i tutaj Focus mnie robi. :zaba
ps.
Nie placze o Giuliette. To nie jest zadna sportowa fura tylko kurwa kawal zlomu gdzie mozesz wpierdolic jessice, guwniaka oraz wuzek i pojechac se na ryby udajac, ze masz super sportowy wloski samochod taka prawda ja sie z tym godzie :zaba