A co ma A/C do krokówki? :)
Wersja do druku
A może regulator napięcia?
Witam, miesiąc temu zainstalowałem gaz marki brc w autoryzowanym punkcie. W zeszłym tygodniu pojechałem samochodem na przegląd. Wykazało tam, że samochód wydziela za dużo gazu w spalinach, dawkowanie jest za duże dlatego całości nie jest w stanie spalić i wypuszcza to wydechem. Facet powiedział, że teraz spalanie wynosi jakiś tam 300 jednostek, gdzie norma jest 200. Pojechałem do gazownika z danym problemem, siedział nad tym jeszcze, wyregulował coś i powiedział, że 200 to maks co jest w stanie w tym silniku i w tym samochodzie wyciagnac, a ze te samochody i tak maja "tych jednostek" zazwyczaj wiecej. Ktos jest obcykany w temacie o co chodzi?
Witam. Mam taki problem z moim autem. Od jakiegoś czasu w czasie jazdy wyłącza mi się turbina. Po prostu czuje jak spada mi moc. Jeśli zredukuje biegi to dalej nie działa. Pomaga wyłączenie silnika i odpaleniem na nowo. Od jakichś 2 dni nie wiem czy turbina mi działa. Mocy nie mam tak jak było wcześniej ale wydaje mi się że ona pracuje bo słychać jak świszczy przy zmianie biegów. Co się mogło stać? Autko to Audi A3 2001r 1.9 Tdi 110km
mój ojciec tak miał w starym passerati 1.9tdi, do 100km/h turbo działało, jak przekroczyłeś stówkę na zimnym to przestawało działać nawet na niższych prędkościach, wtedy trzeba było ponownie uruchomić auto i turbo znowu było, a jak przekroczyłeś dopiero po rozgrzaniu silnika to turbo było normalnie, dziwna sprawa ale z tego co wiem samo przeszło jak wiele rzeczy w tym aucie xD
@Urlak A silnik krokowy to nie jest już czasem zabytek? Wydaje mi się, że teraz to raczej przepustnica regulowana jest elektronicznie.
No spoko, tylko u mnie nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny xd Co się mogło z tą turbina stać? Da się coś ogarnąć w garażu czy jedynie regeneracja wchodzi w grę?
olejem pewnie pluje
Samo wyczyszczenie pomóc pewnie pomoże na kilka lat, później może się okazać, że znowu będzie problem z turbiną, a wtedy to już pewnie tylko regeneracja... Masz możliwość podpiąć go pod kompa? Może po prostu jest usterka związana z jakimś wężykiem chociażby, czasem takie szczegóły sprawiają, że nie ma katalogowej mocy. Pilnuj poziomu oleju, tak jak Piłat pisze.
miałem podobny przypadek, okazało się że egr był zapchany
Moja spalona trójka znalazła nowego właściciela. Nikt mi dowodu nie zabrał, gość sobie odbuduje i dalej na moim przeglądzie będzie jeździł, a w historii auta nie będzie nic o spaleniu...