Jaki olej wlać do 1.9 tdi na pompie rotacyjnej? Do tej pory był co roku(przez 16 lat) był wlewany 5W30, teraz chcę kupić Motul Specific 5W40. Będzie ok?
Wersja do druku
Jaki olej wlać do 1.9 tdi na pompie rotacyjnej? Do tej pory był co roku(przez 16 lat) był wlewany 5W30, teraz chcę kupić Motul Specific 5W40. Będzie ok?
A po co chcesz zmieniać olej na inny? Lej dobre 5W30 i będzie spoko, weź jakiegoś Valvoline kup, bo z tych dobrych jest najtańszy.
[*] https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net...79&oe=595FA18A
nasze polskie dziury...
Już drugi lub trzeci raz w ciągu półtorej tygodnia uciekł mi cały płyn chłodniczy ze zbiorniczka.
Podłozylem karton i została na nim plama płynu lecz bardziej oleista niż sam płyn chłodniczy. Jak myślicie uszczelka?
Auto golf 4 1.6 16v bez lpgaZałącznik 360980
jeździłem w weekend trochę w210 z 3.2 v6 cdi w automacie, zmieniłem tym samym swoje motoryzacyjne standardy, szok i niedowierzanie jak tym się wygodnie porusza...
Ten był akurat fajnie utrzymany bo to auto z serii nowobogackiego, który kupił je kiedyś prawie nowe i mało co jeździł. Tak czy inaczej samo wyposażenie dotyczące tylko foteli ilością funkcji przebijało całe wyposażenie mojej laguny xd
@Astinus ; co byś polecił hamerykańskiego co by było możliwie jak najbardziej pancerne, z dobrym dostępem części w Polsce i możliwie dostępne u nas do kupienia bez jeżdżenia codziennie po 500km za autem. Poza Crown Victorią oczywiście :D
A, no i raczej z tych starszych i tańszych, tak do 20-25k.
WJta kupisz spokojnie za taką kasę - nawet szybciej niż dobrego ZJta ;)
@Thrawn ; @Mexeminor ;
Jakieś wymagania co do budy? Bo domyślam się, że pickupów nie wymieniać? ;)
Ogólnie rzecz biorąc, to jeśli chodzi o kupowanie takich aut, to macie dwie drogi: czekać i jeździć za każdą dobrze rokującą sztuką i wydać na nią 25k, albo wziąć co się pojawi za 15k, dopóki jest w stanie "do poprawy", i za resztę hajsu to zrobić. I tutaj imo to jest lepsza opcja - będziecie wiedzieć co macie, bo w 20 letnim aucie to zawsze coś się może odjebać, nieważne w jakim fajnym stanie było przy kupnie.
Z sedanów to Chevrolet Caprice spełniłby wymagania, ale to jest naprawdę wielka kolumbryna, jeszcze większa od Crown Victorii xD
5.0 Tbi i 5.7 LT1 łykają gaz bez problemów, części są, a auto wytrzymałe i proste w budowie.
Jako pancerniaka niestety nie polecę STSa, bo te Northstary 4.6 są zbyt dużą niewiadomą przy kupnie.
Zawsze jest Chrysler 300m/Concorde z 3.5 V6 pod maską. Za zdecydowanie mniejsze pieniądze, a prezentują się świetnie i oferują komfort na dużo wyższym poziomie niż to, co jeździ u nas po drogach.
Z sedanów to jeszcze Lincoln Town Car z niezajebywalnym 4.6 pod maską - tu jest napęd na tył, lub Continental z 4.6 32V 286 kunia i napęd na przód.
Coupe też chcecie? :)
kurde naprawdę nie ma nic co wygląda bardziej rześko? tyle tych fajnych aut mieli typu mustangi, korwety, pontiaki w kupecie a sedany mają siekierą ciosane
Używalibyście prostowanego lewarka? Kurwa koledze pożyczyłem, krzywo podłożył i auto mu spadło, ten pręt gwintowany się skrzywił. Gość to naprostował, nie wiem jak, ale nie jestem pewien czy na pewno jest to wytrzymałe.
Moim zdaniem łatwiej kupić nowy lewarek niż nową rękę więc ja bym nie używał.
Nie używaj kup Nowe ja parę lat temu miałem sytuację z lewarkiem że auto nagle opadlo bo gwint lewarka się ztarl jak gdyby nigdy nic po prostu nie wytrzymał dlatego taki wygięty też pewnie stracił swoje właściwości a i pamiętaj żeby zawsze coś podlozyc pod auto jakiś klocek cokolwiek zapobiegnie to wypadkowi