A przeguby nie są tam gdzie jest napęd ? (nie znam się dlatego pytam) Napęd mam na przód jak coś.
Wersja do druku
uwaga powazne pytanie
czemu e38 i e39 są tańsze od w140 i w124
po wakacjach chcę sobie autko kupić, obecnie jeżdżę fabią 1.4 mpi, więc tak czy siak każda furka zrobi na mnie wrażenie
ogólnie w140 odpada bo by mnie z torbami puścił, jak z dieslami w beemkach i w124? Kiedyś w domu miałem 200D i był muł jak skurwisyn, ale jeździło bardzo przyjemnie po naszych drogach. Ogólnie nie jestem jakimś rajdowcem, ale fajnie jakby mocy nie brakowało, benzyna odpada, bo i tak bym musiał mieć lpg
no turbo było prawdopodobne, raczej dobra diagnoza.
Nie są tańsze, ale jest więcej szrotów, które kosztują tyle, ile kosztują. Zadbane E38 stoi tyle co zadbane W140, a E39 i W124 nie ma co porównywać, bo to inna generacje w ogóle. Zadbane W124 to tak dyszka minimum, E39 z 15k+.
Diesle w W124 to pancerki, każdy jeden bez wyjątku. Jak chcesz mocy, to 300TD 147 konny jest super - pali mniej jak nieuturbiony, a jedzie pięknie, naprawdę żwawe auto. 200D mam i tak, jest to muł, ale do zwykłej jazdy jest okej. Najlepiej szukać 2.5D, może być po lifcie (113 koni, 20 zaworów, dużo mniejsze spalanie i lepsza kultura pracy, auta mają lepsze wyposażenie itd.).
ogólnie to jebnąłem się i miałem na myśli 250D, ale to bez różnicy, te 300TD coś ciężko znaleźć i pewnie w końcu się zdecyduję na e39 jakąś i będzie to pewnie 530d tylko pytanko jak one się mają w stosunku do tych benzowskich czołgów diesli alias 'jestem taksowka juz 20 lat"
3.0d to bardzo dobre silniki. Licz się z tym, że nic poniżej 350k nie znajdziesz, ale to i tak mało, bo sam motor potrafi ujechać milion bez większych ingerencji.
https://m.youtube.com/watch?v=3Tq-5NywScY
Fiat tipo, cena katalogowa juz od 42900zl, jak wam sie podoba? Fiat w koncu dopasował sie do trendów panujących w obecnych czasach moim zdaniem autko jak na fiata(nie mowie ze Fiat nie miał ładnych modeli, ale ostatnio nic nowoczesnego) bardzo ładne, rewelacja, jedyne co pozostawia niesmak w reklamie TV to żółte światła jak świeczki ;/ mogli dac jakies xenony
Te piąteczki golfy, moim zdaniem mało udane auta, ale co zrobić takie teraz czasy, moja kuzynka ma takiego samego zaraz po zakupie zadowolona pojechała w góry i coś tam ze skrzynią padło no i rachuneczek: nowa skrzynia 17k w aso (myślała że w aso najlepsze i będzie tańsze, no cóż minka jej zrzedła) i kupiła jakieś po renowacji za 6k, też płakała, ale rady nie było.
Ładne autko nawet je już widziałem na mieście i moje zdziwienie że to tipo ;], przód dosyć ładny, nowoczesny, ale z tyłu ta klapa... I 42,6k za podstawową wersję z klimą... tylko ten silnik 1,4 90KM to na prawdę mało licząc że wpakuje się 4 osoby+bagaże to tylko gdzieś na bliskie trasy albo dla dziadka na ogórki na działke ;]
Golf jak golf, problemem jest tutaj ten nieszczesny 1.9tdi 105km BXE
też wolałbym 7er i nawet jest ładna w Kato, 20k, 728i. Sęk w tym, że utrzymanie tego skurwiela jest drogie, 2x droższe niż 5er, nie liczę większego spalania spowodowanego wagą prawie 2 tony.
Odpuść, my bogate chłopaki, ale bez przesady, rodzice nie będą kładli nam na takie krowy kupy kasy XD
Panowie jesli ktos by szukal zimowek to mam na sprzedaz po zajebistej cenie
Komplet 4 opon zimowych Continental ContiWinterContact TS850 195/65R15 kupione za 809zl , rok produkcji 2015 .
Praktycznie nówki zalozylem je jakos na poczatku grudnia i za tydzien bede je zdejmowal bo sobie kupilem caloroczne niskoprofilowki.
Cena jaka mnie interesuje to 450zl za komplet.
O samej oponie w necie mozecie wiele poczytac , ktore miejsce zajela w rankingach najlepszych zimowek itd.
jak kupiles caloroczne to ogromny blad, sa tak naprawde do niczego
Mój szwagier ma całoroczne tylko o tyle spoko, że ma dosyć młode Legacy z napędem 4x4 więc zawsze to jakoś rekompensuje zimą gorsze kapcie. Ogólnie po przeczytaniu książki Stiga coraz bardziej się przekonuję do lepszych opon bo w grę wchodzi więcej parametrów niż sama droga hamowania.