Nie wiedziałem, że passatem można sięgnąć takich kosztów..no nie biorąc pod uwagę dwumasu.
Wersja do druku
No cóż, chłodnica to ~350-400 zł, z wymianą w ASO koło 600.
Druga naprawa to rozebranie całej deski rozdzielczej, dobranie się do modułu klimatyzacji, wymiana parownika i nagrzewnicy, wyczyszczenie klap, nasmarowanie wszystkiego, złożenie.
Całość ASO.
Dwumas w ASO z wymianą wyszedł koło 2 tysięcy, części kupił tata i im dowiózł.
Yo, na jakimś forum prawnym czytalem ze jest opcja w link4 ubezpieczyc auto, którego jestem jedynym wlascicielem na osobę która nie widnieje w żadnej ewidencjiw papierach urzędowych, prawda to?
siema mialem dzisiaj taki incydent:
jade sobie jakies 15km/h i chcac skrecic w prawo na skrzyzowaniu jeblo wspomaganie i zapalila sie dioda od akumulatora. Od razu zgasilem silnik i przepchnalem na parking, samochod odpalil, otworzylem maske i pasek -zerwal sie(?) - zsunal sie(?), nie widzialem miejsca w ktorym by widac bylo pekniecie, zerwanie, tylko zsuniecie sie miedzy "wały"(nie znam sie?). Jeszcze przed otworzeniem maski zdawalo mi sie smieszne ze by poszedl pasek bo doslownie 5 minut wczesniej rozmawialem z pasazerem ze trzeba bedzie jechac na dniach do mechanika wymienic pasek bo nie byl wymieniany za mojej kadencji a jak kupowalem auto to jeszcze byl w dobrym stanie. Przygazowalem do 2.5 no i slychac bylo piszczenie, wylaczylem, maska, widac golym okiem ze cos jest nie tak. I teraz tak, jesli wymienie ten caly pasek to moje wspomaganie wroci a czerwona dioda z akumulatora zniknie? xD silnika nie uszkodzilo bo na moje logiczne myslenie silnik odpalil i krecił, na pol sprzegle musialem podjechac na parking. Ktos mial cos podobnego albo wyjasni moj problem? PILNE, czytalem cos ze jak jest silnik bezkolizyjny to nie powinno byc takich duzych problemow, a jakby bylo inaczej to chyba by silnik nie odpalil?
i jakie koszty, bo to chyba najwazniejsze :/
auto audi a4 b5
Załącznik 338812
uszkodzil ci sie pasek klinowy, ktory napedza alternator i pompe wspomagania. trzeba zobaczyc stan pompy i alternatora, jednak wymiana paska/paskow (sa 2 paski klinowe) powinna pomoc. kolizyjny, albo nie moze byc rozrzad. u ciebie jest kolizyjny, jednak to nie pasek rozrzadu pekl tylko klinowy.
Dzieki już sie wczoraj naczytalem o tym pasku ,ze wgl inny jest założony na rolkę ale nie ważne ,zostało mi tylko teraz scholowac auto do mechanika :D
//
pytanie tylko czy dam rade przejechac na tym zerwanym pasku klinowym jakies 3 km do mechanika? cos moze sie stac? mimo tego ze nie mam ani wspomagania ani alternatora mysle ze akumulator nie wyladuje sie przez taka droge
Mam pytanie ile wytrzyma koło dwumasowe które zaczyna dawać pierwsze oznaki zużycia w postaci delikatnych stuków na biegu jałowym?
Nic nie czuć w trakcie jazdy wszystko jest idealnie. Słychać jedynie na biegu jałowym delikatne stukanie nic więcej. @Mexeminor ;
http://oi62.tinypic.com/2iixs2v.jpg
http://oi57.tinypic.com/15qu4om.jpg
http://oi61.tinypic.com/rbwj6u.jpg
http://oi58.tinypic.com/2w54nef.jpg
http://oi59.tinypic.com/28akyab.jpg
http://oi61.tinypic.com/nv37nc.jpg
http://oi57.tinypic.com/2u6zibs.jpg
http://oi60.tinypic.com/2laevee.jpg
http://oi57.tinypic.com/2s84ta9.jpg
Takie fotki na szybko, na ten rok starczy i tak ponad plan zrobione.
Śliczna, prezentuje sie bardzo ładnie i zadbanie
Co konkretnie przerabiałes?
Widziałem temat na sporcie. Trochę pracy auto pochłonęło ;)
Szczerze to ta Beta biedna. Nie wiem co mi nie pasuje w wyglądzie, ale chyba ten dokładany M-pakiet, nie wiem, może się mylę, ale chyba czegoś brakuje.
No i fele są bardzo słabe, w ogóle tutaj nie pasują, do tego opony są tak balonowe, że aż szkoda.
Kierunki na białe (wszystkie), felgi na 18" z "wąskimi" ramionami do tego przyciemnić szyby wszystkie jednakowo dajmy na to delikatnie ze 30% i by było o niebo lepiej.