15" lepiej 195/55 czy 185/55?
Wersja do druku
15" lepiej 195/55 czy 185/55?
Nowe koło ^^
Załącznik 310843
Troche nizej i juz bedzie sie konkret prezentowala :)
Podoba mi sie taka beta, jak kazda by szla w tym kierunku to by bylo dobrze, a nie jakies przesadzone tjuningi :/
Kurde,mam sprężyny obniżające 60/40,myślę,że na 18" więcej obniżyć ciężko by było :/ Ale dla mnie też trochę za wysoko.
Z tym,że mam m-pakietowe zderzaki,także one są trochę niżej niż oryginały i planuję zakupić jeszcze listwe GT-ECKEN do przedniego zderzaka,a wtedy bym zapewne nią szurał po asfalcie :D
p.s
widzę,że też z Czewy :D
Nawet nie spojrzalem na polozenie, az dziwne ze nie spotkalem tej bawarki nigdzie :)
Ja zas chce samochod teraz sprzedac zeby na jesien kupic cos lepszego, bo Mercedes A juz sredniawo i maly zakres roboty przy nim to nawet kaski w niego nie laduje.
Teraz tylko musze mechanike doprowadzic do stanu uzywalnosci, bo juz olej do wymiany, zaworki i rolka lancucha :/
#wrzuce zdjecie pozniej to moze ktos sie skusi :D
co za debilizm, może bez sprężyn najlepiej? Przecież takim autem nigdzie nie wiedzie się obniżonym. Wiec po huj to robić? Nie rozumiem myślenia 18 latków+ :) To nie Japonia gdzie masz drogi jak stół traserski. Mam takiego znajomego co ma zrobioną tak Hondę w stylu japan itd... Wjebał w to już fortunę, fajnie to wygląda nie powiem ale tylko w garażu więc na co to komu jak ma już problem wjechania na byle jaki parking. I w dodatku wszyscy się z niego śmieją.
Nie mowie tutaj o obcinaniu sprezyn, bo i takie rzeczy sie zdarzaja (co jest mega glupota, samochod traci swoje wlasciwosci) a predzej o AirRide/Gwincie. Jesli ktos robi samochod pod wyglad, to jego praktycznosc schodzi troche na dalszy plan. Kazdy zrobi jak uwaza, i tyle. Zreszta, obnizyc troche samochod =/= szurac miska olejowa po asfalcie.
Zreszta, jak ktos robi full tuning w jakims samochodzie to zdarza sie tak ze ma innego daily-cara ktorym smiga na codzien a swoja perelke zostawia na jakies okazje/smiganie po miescie. Dodatkowo jesli ktos jezdzi obnizonym samochodem i ma znajomosc topografii miasta to wie w jakim miejscu sie zatrzymac bez zadnego problemu.
TO się zgodzę że jak ktoś robi takie auto to ma 2 zastępcze. Tylko nie rozumiem polecania tego tutaj na forum gdzie większość nie ma samochodu a jak doda zdjęcie swojego jedynego BMW to są odrazu komentarze. NA GLEBE!!!!! nie wiem po huj skoro to auto do przemieszczania się a nie trzymania w garażu na zlotach.
Z tym ze widac tutaj ze cos bylo robione, takiego rovera to nawet jakbym mial gwint do niego to bym nie wsadzal. Zreszta, to byla tylko propozycja i tyle- nie mowie mu ze musi to zrobic bo i bez tego sie dobrze prezentuje. Ogolnie widac ze zadbana jest :) Rownie dobrze mozna powiedziec ze po co mu tam 18" skoro sa warte polowe ceny samochodu? ;o
Głupie porównanie większe koło vs Auto na glebę? . Ale też ci odpowiem
- Lepsza przyczepność. Jej poziom zależy od zakresu zmian. Zwiększenie szerokości koła skróci drogę hamowania na suchej nawierzchni.
- Lepsza reakcja i zachowanie w zakręcie. Większa felga i mniejszy profil wpływa pozytywnie na zachowanie auta w zakręcie. Zwiększa również dopuszczalną prędkość bezpiecznego pokonywania łuków drogi.
- Względy wizualne
- Poprawa efektywności układu hamulcowego. Większe felgi pozwalają na montaż większych tarcz hamulcowych oraz zacisków o większej ilości tłoczków.
I nie mam pojęcia po czym ty widzisz że było coś robione z bocznego zdjęcia auta xD Jeszcze czegoś nie wiesz?
Cwaniaczek, fajne auto fajne felgi. Jak dla mnie to prezentuje się już konkret i nic obniżać nie musisz, chyba że nie wyjeżdżasz nim z podwórka :D
@up ,dzięki :D
Wiem,że szału modyfikacje nie robią,ale na uparte by się znalazło 6 zmienionych rzeczy na pierwszy rzut oka,patrząc z boku :D
Teraz tylko czekam na hajs żebym mógł sobie kupić GT-ECKEN,bo mi się mega podoba :P
za tymi alusami zawsze się oglądam :P Mega są. Powiedz coś więcej o aucie, jaki silnik to ma, wyposażenie?
na czoło Tobie ;) widzisz,na czymś się znam przynajmniej,a Ty pierdolisz ,aż mi się słabo robi xd
p.s
Nie ma naklejek "mpakiet" :D
a ja mam praktycznie kompletny m-pakiet ,poza lusterkami ,które mi się nie podobają. I wg Ciebie to hot or not ?
Zderzak M-pakietowy bardzo różni się od od zderzaka "M" i właśnie M-pakietowy został stworzony do tego aby był w samochodach z silnikami typu 1.8 czy tam 2.0. Nie widzę nic dziwnego w tym, że ktoś wrzuca taki zderzak do seryjnego Bmw. Co innego jakby ktoś kupił sobie zderzak od M-powera i wrzucił do przodu.
Zderzak M-pakietowy a naklejka GTI na golfie III to jednak duża różnica.
Co do tego z pełni się z Tobą zgadzam. Nie rozumiem fenomenu "naciągania na siłę" opon np na 9 cali 215'tek. Opona jest od tego aby dobrze spełniała swoje zadanie a nie tylko ładnie wyglądała (to też rzecz gustu)
Co do samochodu to wygląda ładnie i schludnie. Co do obniżenia zostawił bym tak jak jest bo naprawdę na takie jazdy nie ma co nie wiadomo jak obniżać.
ja mam z tyłu na feldze 8.5" oponki 225/40,a przód na 8" mam 215/40
http://oi62.tinypic.com/ng3kfc.jpg
http://oi61.tinypic.com/2u622yu.jpg
http://oi61.tinypic.com/mtbm2d.jpg
http://oi61.tinypic.com/2q2ogup.jpg
Tak sie prezentuje, po świętach zbieram na jakiś gwint, bo za wysoko stoi ;d
przód opona 205/40 tył 215/40
Troszke jestem wkurwiony, bo jedna felga do spawania jest i powietrze schodzi... jutro jade po kase od sprzedawcy na to, bo mnie zrobił w przysłowiowego chuja.
ładna bunia i w dodatku coupe ;) jakbyś potrzebował jakiś części to PW,bo mam praktycznie wszystko do większości beemek.
Ładne te e36 macie :D Też może kiedyś sobie taką kupie :D
Co do opon to u brata na Bmw siedzi 225/40 na 8 calach i 255/35 na 9 calach no ale takie zaleca producent więc takie założył.
Twardy co to masz za opony? :>
Ale ja wiem o tym wszystkim, ale zle sie zrozumielismy :)
Mowisz ze gleba jest niepraktyczna itp, a ladowanie SAMEGO wielkiego kola jest praktyczne jesli ktos ma dziadkowy styl jazdy? Tez nie i mija sie z celem, a jednak ludzie to czesto robia :D
Bardziej mi chodzilo o to, ze jesli ktos patrzy glownie na wyglad swojej perelki to praktycznosc idzie troche na dalszy plan, tylko tyle :)
A jesli ktos ma sportowe ambicje, zalozy sobie wieksze tarcze hamulcowe to nie ma wyjscia. Ale gleba do pewnego momentu tez daje lepsza przyczepnosc (nie mowimy tu o przerwie miedzy zderzakiem takiej ze wsadzi sie szluga tylko, ani o obcietych sprezynach). A poprostu chodzi tutaj o sam wyglad, just it.
A widac po zdjeciu bocznym auta wiele rzeczy, chociazby wspomniany m-pakiet, wieksze kolo czy lampy zespojone w jedna calosc (no, poza jednym szczegolem, ale to juz wlasciciel wie ;D)
No nic, kazdy juz wie jakie sa plusy i minusy, konczymy to :)
Dokładnie o firmę tych z tyłu mi chodzi.
Continental
Siemanko, jaki samochód do 25 k polecacie ? Musi być benzyniak, jak najniższe spalanie, względna bezawaryjność, tanie części, rocznik najlepiej > 2010, auto dla mamy, obecnie jeździ Astrą III 1.9 HB jednak zdecydowała się na sprzedaż z powodu ciągłych problemów, najlepiej by było gdyby auto nie było jakichś ogromnych gabarytów tylko właśnie coś w stylu tej Astry, any ideas ?
Toyota Aygo wóz bezawaryjny,pali jakieś 5 litrów gazu po mieście ;)
Moze skode fabie 2?
Tak się prezentuje wyszorowana :P
Załącznik 311026Załącznik 311027
Z racji tego, że obecnie nie mam dostępu do TVN Turbo a dzisiaj leciał odcinek "Samochód Marzeń" w, którym wystąpiło żółte e36 prosił bym kogoś kto może oglądał gdzieś ten odcinek w internecie o podesłanie mi linku. Byłbym bardzo wdzięczny.
musze sie wyzalic; jakis skurwiel przerysowal mi konkretnie blotnik na parkingu. jutro ide szpiegowac kamery na osiedlu jak dorwe to zajebie obeicuje
@
wgl ile moze kosztowac ogarniecie takich rys?
Mocno? Może da się spolerować?
Wszystko zalezy od glebokosci rysy, powierzchowne da sie spolerowac. Jak konkretna rysa jest to mozliwe, ze bedziesz musial odwiedzic lakiernika. Cena ok. 300zl za element.
Jeśli porysował z premedytacją to pewnie rysy są głębokie i polerką nic nie wskórasz. Czeka Cię lakierowanie całego elementu, 300 złotych pewnie za element wyjdzie. Napisz co z tymi kamerami i czy odnalazłeś sprawce :) Polska to Polska, masz więcej od kogoś to od razu tamta osoba myśli jak Ci tutaj zaszkodzić.
jutro ogarne jakies zdjecie to wrzuce, zdaje mi sie, ze nie jakies glebokie, no ale tez nie mam porwniania ;/
Rodzice kiedys mieli samochod ktory na tamte czasy byl dobry i calkiem swiezy, ktos na osiedlu po tygodniu porysowal mu maske i caly bok. Z ojcem zamaskowalem to taka swieca jakby, to sie podgrzewa i maluje tym bok (kolory sie dobiera). Pomagalo, ale po miesiacu+ trzeba bylo powtarzac czynnosc. Jako tymczasowe maskowanie jest ok, ale cena samochodu spada przez takie rysy podczas sprzedazy.
#moze ktos bedzie wiedzial o co mi chodzilo :)
mam pytanie
jak wchodze do samochodu albo wychodze to "nadwozie??" skrzypi to samo jak zostawie samochod na recznym pod gore i z górki
co moze byc tego przyczyna
No jeśli auto jest młode, to tak. W starym tylko kretyn by narzekał na rysy i probówał zbijać z tego powodu cenę.
To nie nadwozie, a hamulce, szczęki w bębnach (skoro występuje wtedy, gdy ma miejsce oddziaływanie na zaciśnietę hamulce). Ja gdy zaciągnę ręczny w Bravaczu, to często wysiadając słyszę jęk bębnów, a ile razy się zapięką i muszę ruszyć żeby się odblokowały, to już w ogóle.
Ktoś szukał? https://www.youtube.com/watch?v=MJU5jr0jfBA
Tak ja szukałem, dziękuje Ci bardzo :)
http://olx.pl/oferta/bmw-e36-1-8is-C...tml#3f621fd4f5 jakby ktoś chciał, szukam e39 albo e36 coupe ale 2.8