E13 to homologacja z Luksemburga xD Jakieś aftermarkety chyba masz założone
Wersja do druku
E13 to homologacja z Luksemburga xD Jakieś aftermarkety chyba masz założone
Jak mnie wkurwia rozlany fis, niby tylko dwie poziome kreski ale takie wkurwiające że nie wiem przy spalaniu czy to 13.2 czy 15.2 XD
wymieniać? robić? miał ktoś z tym do czynienia? jak robić to gdzie szukać
To jest strasznie irytujące po czasie...
Na forum audi znajdziesz sporo poradników z wymianą. Nawet podmieniają na wyświetlacze z innym podświetleniem. Koleżka u siebie sam zmieniał
Szczera opinia, co myślicie o tym aucie? https://www.otomoto.pl/oferta/ford-p...-ID6yHc7n.html wygląda ciekawie, silnik mazda robiła, ale nie wiem jak z resztą, ktoś wie czy to nie będzie dziura na hajs, i czy będzie choć odrobina przyjemności z jazdy?
Nigdy Probem nie jechałem, ale słyszałem opinie, że to się całkiem fajnie prowadzi i jest całkiem szybkie. No ale to było o wersji 2,5 V6, nie wiem jak bardzo się różni od 2.0
Fajne auta, u nas już zapomniane. Zanim weźmiesz Niemca, warto popatrzeć co u nas w Polsce zostało z nich. Nie ma ich dużo, ale kilka sztuk zawsze na olx jest.
czesci ciezej dostepne, brak takiej ilosci zamiennikow napewno bedzie drozsze w utrzymaniu niz skoda fabia, ale bez przesady kazdy mechanik sobie z tym samochdodem poradzi jak jestes przygotowany na remont silnika i z tego co sie sam przyznal gosciu wymiany sprzegla to biez, czyli na start bedziesz musial wylozyc kwote samochodu takie juz sa tanie stare "sportowe" samochody
no jak masz 10k na wsadzenie w taka fure to biez, wystarczy ci spokojnie pewnie polowa z tego
a w samochod za 5k nie wrzucisz dwa razy tyle jesli biezesz jakies polo,golfa czy inna fabie z dobrego zrodla
Bierz nie biez. A takie samochody imo warte sa reanimacji a w dobrym stanie wartosc bedzie tylko rosla wiec tez nie ajgorsza inwestycja na przyszlosc
No mógłbym kupić hatchbacka, a najlepiej to bilet miesieczny i zapomnieć o jeżdzeniu autem. Ja nie chce auta które mnie zawiezie na zakupy i spowrotem, byłbym chyba skończonym durniem jakbym takiego probe chciał na codzień. To ma być auto w które wsiąde z przyjemnością, a nie dlatego, że muszę się przemieścić z A do B.
Do tego te lampki <3 No to chyba spojrze milszym okiem w tym kierunku.
A jesteś zorientowany tylko na probe czy jakieś inne modele też wchodzą w grę? Bo za 10k to można już coś ciekawego znaleźć.
Raczej w tego Probe celuje ze względów estetycznych, i tego, ze w mojej okolicy są 2 takie, które mogę obejrzeć, ten co podesłałem i ten https://www.otomoto.pl/oferta/ford-p...tml#2cdd317fdd w którego nawet teraz się bardziej zapatruje, ale w nigo wywale wiecej kasy. Chciałbym oba obejrzeć o zobaczyć którego bardziej by mi się opłacało. Ogólnie chciałbym jakieś Tanie coupe którego byłoby mi nie żal, kiedy się rozpadnie, ale o którego też bym sobie dobrze dbał i w niego wkłądał trochę kasy co jakiś czas.
No to probe może być dobrym wyborem, chociaż chyba wolałbym mazdę mx 6, a jak podobają Ci się te otwierane lampy, to tylko pontiac firebird ;)
Chciałem ci polecić w124 w coupe, ale z takim podejściem niestety tego nie zrobię, te samochody są zbyt piękne żeby nie było ich żal. A do tego nie jestem pewien czy 10 tysięcy to nie za mało na podjazd do trapeza. Moim jednym z dwóch marzeń motoryzacyjnych (nie, żadne lambo/ferrari/bugatti czy inne gówna) jest właśnie w124 w cabrio, najlepiej idealnie zadbane 3.2 w automacie, najlepiej wiśniowy kolor + beżowe skóry, z full opcją którą miałem kiedyś(u mnie połowa nie działała :kappa) ale wydatek rzędu 70-80+ tysięcy na takie auto jest i na razie pozostanie nie osiągalny dla mnie. Drugim jest Lancia Delta Integrale, może jeszcze Escorta Coswortha można byłoby pod to podpiąć ale za te dwa dałbym się pociąć, za Escorta co najwyżej nerkę
W124 jest w planach, ale w takie auto to już bym chciał wsadzić kupę szmalu i je kochać jak dziecko którego nigdy nie miałem. A na to nie mam teraz ani czasu ani mirjsca ani kasy :( ogólnie jestem zakochany w mercach starszych niż rocznik 94 . Ten Probe ma być właśnie czymś na pierwsze coupe którym i się nacieszyć ale i do niego się nie przywiąże na wieki.
Kupuj porządne W124 w dieslu i nie pitol mnie tutej, za 10k dostaniesz auto i pakiecik startowy, a z czasem będziesz ogarniał rdzę, bo nie oszukujmy się - zdrowy to on nie będzie. @Jerem ;
@Mexeminor ;
Z Mercem dla mnie jest jeden problem. Po ponad roku praktycznie nie jeżdzenia autem, trochę nie czułbym się pewnie biorąc coś z napędem na tył. Plus nie ma żadnej sensowniejszej oferty w mojej okolicy na niego, a w tym momencie nie widzi mi się jazda 200-300 km zeby obejrzeć auto. Tego PRobe mam na miejscu, podoba mi się estetycznie, i wydaje się na tyle rozsądny, że nie skończe na pierwszym morzliwym drzewie.
Ale ku*wa marzy mi się te W124 od dobrych paru lat, tylko rzeczywiście muszę wrócić najpierw do jazdy regularnej autem, orza zebrać fundusze na tyle, żebym nie zaczynał dnia od tego, że będę patrzył na auto ze smutkiem, bo nie mam w tym momencie kasy na jakieś naprawy, które chciałbym zrobić. Ten Probe mimo wszystko to taniość. Jadę go dzisiaj o 17 oglądać i zobaczyć czy mi się nie uda utargować go trochę.
Silnik mi się grzeje do mniej więcej 95 stopni. Co może być przyczyną? Dodam że w czasie jednej strasy temperatura wskoczy na te powiedzmy 95 a potem stopniowo spada i trzyma takie standardowe 85. Nie rozumiem skąd biorą się takie wahania.
Ale jak w124 to tylko kupeja albo cabrio, sedan to dla oflaczalych dziadow a kombi skorki z kosciola na cmentarz wozi XD
Tylko kupa. Te auto tylko w takiej opcji mnie interesuje. Właśnie jadę oglądać tego Próbę.
#edit.
Przybyłem,zobaczyłem, zakochałem się, utargowałem z 4500 do 4k i kupiłem. Blacha perfekcja. środek trochę do dokochania, ale nic strasznego. Do naprawy tylko prawy mechanizm od szyby (coś się zerwało, kręci ale nie drgnie szyba.) Chodzi i jeździ bez zarzutu. Olej itp wszystko wydawało się ok. Ogólnie to stan bardzo sensowny jak na 21letnie auto. Tylko znajde dobrego gazownika w warszawie, wstawię mu lepsze paliwo i będzie z niego dużo zabawy.
Gratulacje! Fajne, nietypowe auto
Panowie co to może być za dźwięk https://www.youtube.com/watch?v=ECb3...ature=youtu.be to takie rytmiczne pukanie? Mój mechanik też nie ma pojęcia i radzi po prostu jeździć, ale mi to nie daje spokoju... Wykluczyliśmy na pewno panewkę i koło dwumasowe.
Rolka napinacza albo sprzęgło / łożysko alternatora
@Jerem ;
Porób mu zdjęcia i wrzuć do furmanek~~ ;p
@Jerem ; @Waw992 ; a weźcie idźcie mi, sedan i kombi zajebiste W124, przynajmniej ropniaka mają i nie trzeba swapa robić. Mnie interesuje tylko diesel, jedynie naprawdę dobra benzyna na elektronicznym wtrysku za niezłą kasę mogłaby mnie przekonać, a takich aut to jak na lekarstwo, czyt. nie ma i nie będzie.
Za kazdym razem jak kumpel odpala swojego e46 330d musze isc do swojej i posluchac v6 bo mam niesmak
jednak co benzyna, to benzyna, nie?
@Mexeminor ; Ale ja nie mówie, że te auta są złe, co to to nie! po prostu w tym momencie w moim życiu coupe mi siedzą jak jasny gwint, ale może kiedyś takiego merca bym przytulił.
Jeszcze 2 miechy temu mialem kupic 2sdi caddiego, ale po zakupie tej audicy znowu mi sie uruchomil zajob na punkcie mocy i w tej chwili jest to tylko przystanek, pare dupereli do podrobienia, i bedzie lalka na skale krajowa a stad juz krotka droga zeby dobry pieniadz przytulic na s6 ewentualnie c124
Diesle w W124 to jest zupełnie co innego jak choćby M57 BMW, nie ma co porównywać, klekot OM601 to jest coś unikatowego. Tego nawet nie można rozpatrywać w kwestii diesli jako takich, czyt. 1.9TDI chociażby. To jest inna klasa, inna liga. Można kochać diesle, benzyny albo diesle OM601,2,3 Mercedesa. Tak bym to podzielił.
Czy wpadnięcie samochodu w tryb awaryjny tzw. notlauf zawsze musi wiązać się, z jakąś usterką? Czy po prostu komputer w aucie mógł zwariować np. z powodu, zbyt ostrego wyprzedzania lub czegoś innego? Wczoraj właśnie w takiej sytuacji, moje auto straciło większą część swojej mocy. Natomiast dzisiaj wszystko jest już w porządku, byłem je trochę przegonić i w tym czasie nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów. W najbliższej przyszłości nie mam zbytnio czasu na jazdę po mechanikach dlatego chciałem zapytać, czy tryb awaryjny zawsze musi oznaczać coś niepokojącego.
golfik 6 dobre autko? co sie psuje na co uwazac?
Seat Leon II 1.9tdi 2006r. @Zdzicha co w portki kicha ;
Hej torgi,
Za chwilę muszę wymienić olej w moim dupowozie. VW Golf IV 1,9 TDI 139KM (mapa). Od 3 lat leję zawsze Castrol Edge FST 5w40 i nie mam mu nic do zarzucenia, silnik ładnie pracuje, nie ma żadnych negatywnych objawów. Dodam, że silnik nie bierze ani kieliszka oleju, od wymiany do wymiany bez jakiejkolwiek dolewki. Jedyny minus tego oleju dla mnie to jego cena, dlatego szukam jakiegoś alternatywnego zamiennika. Możecie coś polecić? Czytałem, że Motul i Valvoline dają radę.
Przebieg roczny ~30k km więc 3x rocznie będzie wymieniany
A ile tego oleju tam wchodzi? Dużo przecież nie zaoszczędzisz, to jest sens ryzykować?
4,3l.
Wiesz, 3x wymiana na rok to jednak jakaś sumka się uzbiera
Przecież ten olej to jest 30zł za litr xD O ile Ty byś chciał tańszy olej znaleźć? Nawet jakbyś znalazł coś za 20zł/litr, to Ci daje 130zł/rok. Warto, jeśli na tym co masz silnik zajebiście chodzi?
Witam. Co możecie polecić z motocykli dla laika, który przesiada się ze 125? Myślałem coś o sprzęcie z pojemnością 400-600 i ceną maksymalnie do 5000zł. Jak do tej pory moim faworytem jest suzuki gs500.
Panowie potrzebuję pilnie waszej pomocy. Otóż postanowiłem sprzedać swój motocykl pojawił się jeden mały problem. Osoba zainteresowana moim ogłoszeniem jest osoba z Ukrainy.
Ktoś może sie interesował jak to wygląda ze sprzedażą za granice? Wystarczy poprostu wypełnic umowe kupna i sprzedaży czy dochodzą jakies dodatkowe papiery dodatkowo, bądz koszta dla mnie? Zależy mi na czasie.
@Koksu ; jak przejrzysz kilka stron tematu wstecz to jest cała dyskusja o motocyklach na początek
@Koksu : Ja mam Honde CB 500S na sprzedaż :D
@dozyk24 ;
znajomy sprzedawał e39 Ukraińcowi, to normalnie zwykłą umowę z nim podpisał i już.
@Winogrono ; dlaczego nie 5W30? W sumie teraz to nie ma co zmieniać, ale taki olej powinien w tym silniku być.
A i nie szukaj nic tańszego, prędzej bym zainwestował w coś lepszego, np. Liqui Moly, bo silnik już nowszy nie będzie, a dzięki lepszemu olejowi dłużej pożyje w zdrowiu.
@Astinus Właśnie miałem pewne wątpliwości bo takiej tranzakcji nigdy nie robiłem i nie zrobiłem ( z powodo ludzkiej nie wiedzy poprostu). Przezorny zawsze ubezpiczony :D