MatiBzyk napisał
Eh... a ja się tak ładnie nauczyłem
Z tego co wyczytałem będę robić plac manewrowy a miałem na nim do tej pory tylko jedną godzinę więc pewnie się nie uda będą tego jakieś konsekwencje?
Ogólnie, to ten egzamin powinien być na końcu twojego kursu, jako "próba generalna", która (jeśli zdana) pozwala ci przystąpić do egzaminu państwowego.
Egzaminy wew. zależą od danej szkoły, przykładowo jeśli chcą na tobie zarobić, to przeciągną cie przez piekło, aż się gdzieś wyłożysz i nie zdasz. Wtedy elegancko zmuszają cie do dokupienia dodatkowych godzin, na których zdasz (lub też nie) i dostaniesz papiery. To mniej przyjemny scenariusz, ale jak najbardziej prawdziwy.
Przyjemniejszy scenariusz wygląda tak, że "masz" egzamin wew. a tak naprawdę jeździsz zwykłe godziny. Ja na swoim też byłem pewien, że będę musiał perfekcyjnie jeździć, a kiedy wsiadłem, to instruktor zapytał mnie co chce poćwiczyć przed państwowym i w ten sposób minął mój próbny egzamin.
Xidos napisał
mam pytanie małe, co do własnie świateł mgielnych. wiadomo, ze w polsce trzeba miec ciagle wlaczone swiatła, ale czasami widze jak ktos zamiast zwykłych swiateł, ma wlaczone tylko przeciwmgielne (kiedy nie ma mgły) to wtedy nie dostaniemy mandatu? ;d
Na terenie zabudowanym jest to zabronione, poza (tak mi się wydaje) nie. Oczywiście nie możesz oślepiać ludzi, których mijasz.
Zakładki