dobry egzemplarz za 4 tysiące? Jakieś żarty? Np. ja nie kupiłbym teraz full crossa bez alu ramy, bo po prostu to już jest przestarzała technologia - stalowe..jak dla mnie mijałoby się to z celem. Wiesz ile kosztuje remont w secie? Nicasil - minimum 600-1000zł, tłok 200-400zł, uszczelki - 50zł, korba 4 stówki - trzeba zmienić raz na 2-4 tłoki..zależy kto i gdzie jeździ. Czyli na około 15-30mth(styl jazdy, umiejętności) trzeba wydać minimum 900-1000zł, wiem wiem są jeszcze sekcje w cylindrze ale różnie z tym bywa : ) a no i jeszcze robocizna, jak ktoś samemu nie potrafi : )
a zazwyczaj jak kupujesz taki motocykl to wymienia się w/w rzeczy, więc jego kasa już spada do 3000PLN..no chyba, że będzie miał moto 101% od zaufanego gościa to nie trzeba wymieniać, ale jeśli nawet by miał takiego to podejrzewam, że nie pytał by się tutaj na forum o takie motocykle.
a 22,5mth - średnią biorę. To ja robiłem w dwa miesiące, każda sobota i niedziela po 1-2.5h jazdy, a często jest jeszcze tak, że jeden motocykl dosiada wujek/ciocia/brat/tata/dziadek/babcia/kolega więc koszty są nieporównywalnie większe niż w takim 4t przy którym tak na prawdę prawie nic nie trzeba robić, jak motor będzie w dobrym stanie, a z tego co widzę chłop ma 4000 funduszy, to według mnie jest śmieszna cena przy założeniu, że chciałoby się pojeździć fullcrossem, na samo wdzianko trzeba wyłożyć od 1500(marna jakość)-w góre nawet do 10000-15000 PLN.
a jako taka już ciekawostka kumpel ostatnio(zima, taniej) kompletował strój, żaden szałowy zwykłe standardowe modele scoota, koszulka spodnie, zbroja, kask, google, ochraniacze na kolana i łokcie, buty foxa i za wszystko zapłacił przy 8% rabacie u głownego dystrybutora scoota i foxa 2500zł..wiec te 4000 to by musiał pierw dać na strój..;d
Zakładki