Rilazo napisał
dexxam co ile w nim remont musisz robic? jak im dojeżdżasz na zwirownie albo cus? bo ode mnie zwirownia jest jakies 3-4km, zajebiste tereny... wszystko tam mozna robic, co tylko chcesz. zastanawiam sie wlasnie nad jakims crossem, myslalem o czyms w 4t bo na 2t czeste remonty i duzo kasy trzeba. a mysle nad czyms w 4t i 250cm3 co myslisz o takim czyms? za malo mocy pewnie bedzie w 4t w 250.
tloka zmieniam raz na sezon moze dwa jak sie sypnie przy duzym katowaniu. reszte zmienaim jak sie zuzyje ;p zalezy czy ta dojazdowke masz po asfalcie czy jakimis lasami itp. bo jak asfaltem to jak bedziesz jechal caly czas szybko na duzysz obrotach to 125 jest bardzoo latwo zatrzec wtedy. a jak lasami jakies tereny to lajcik. Asfaltem da sie latac tylko nie wolno leciec na pale full predkosc tylko spokojnie. a o 4t to mysales o wyczynie czy o enduro jakims? Bo wyczyn to ma tyle samo mocy co moj kx a enduro to ma z polowe tego. Chyba ze np Takie rasowe enduro pokroju WR250 w 4t to tez bedzie mialo tyle mocy co moje.
A jezeli chodzi o 4t kontra 2t w remontach to w czterosuwie jak dbasz tak masz ogolnie trzeba dbac, olej zmieniac w silniku czesto, zawory regulowac co jakies 15mth. No i z 4t jest tak ze jak kupisz padline to drugie tyle musisz wlozyc w remont, a w 2t jak kupisz nawet zajechane padlo to taka pozadna kapitalka silnika 2000zl.
W takim lajtowym enduro w 4t co ma tam te 25km to sie remonty robi rzadko i wogole, ale w takim wyczynie co ma mocy to ci napisalem powyzej jak to sie sprawa ma.
Jezeli chodzi o dojazdy to wiekszosc latam lasami i jest git czasami tylko krotko po asfalcie.
Pokers. To wkoncu ja juz nic nie czaje ktos ci grzebal przy tej jawie i ci ja rozjebali tak? ;D wogole jak dopusicles do czegos takiego ;p
Zakładki