uzywany, mysle ze z 3-4k raczej wiecej ojciec nie da ;/
w ogole ciezko jakies fajne enduro nie chinczyka kupic za takie pieniadze
Wersja do druku
najlepsza to by byla husqvarna wr 125 ale trzeba polowac. bo malo tego. bardzo dobry motor. jezelibys mial mozliwosc kupna to bierz i nawet sie na kmxem nie zastanawiaj. mozesz jeszcze polowac na kawe kdx 125 bo tez mocy ma dobrze i dobry motor jest.
z tego co widze to niektore kdxy nie maja swiatla z tylu ani miejsca na tablice wiec chyba nie mozna ich zarejestrowac, tak? bo czasem trzeba przejechac ulica i troche lipa takim niezarejestrowanym jezdzic
mozna. i to na a1 kumpel mial ;) ale na pierwszym miejscu stawiaj wrke ;)
no ale bez swiatel z tylu moge jezdzic po drogach?
moge go zarejestrowac i ubezpieczyc?
np. ten
http://allegro.pl/kawasaki-kdx-200-n...238428367.html
z przodu ma swiatla z tylu nie, to jak z nim jest?
Nie, bo gdzieś tam jest napisane o tym, że trzeba mieć światła pozycyjne z przodu i z tyłu. O znalazłem:
Cytuj:
światła zewnętrzne:
- drogowe,
- mijania,
- kierunkowskazów (nie dotyczy to motocykla jednośladowego zarejestrowanego po raz pierwszy przed dniem 1 stycznia 1986r. podkreślenie -autor wyciągu)
- hamowania,
- oświetlające tylną tablicę rejestracyjną,
- pozycyjne przednie,
- pozycyjne tylne
- odblaskowe tylne inne niż trójkąt,
zeby zarejestrowac motocykl najwazniejsze sa papiery. jak ma swiatlo z przodu to przeicez ma wiazke elektryczna to sobie tylnie mozna pociagnac. mowie ci najwazniejsze zebys mial dokumenty. bo bez papierow to ci swiatla nie pomoga zebys to zarjestrowal.
a tak btw ten kdx 200 jest 89 a nie 98 ;p
no ale zeby zarejestrowac trzeba miec ubezpieczeni i przeglad, tak? a jak nie bedzie tego zaswiadczenia o homologacji to ani nie przejdzie mi przegladu ani nie ubezpiecze, wiec puscic wiazke to se moge, ja to tak rozumuje.
a skad to info ze o 89?
no bo widze przeciez ze to 89 ;D a troche sie znam ;)
co do dokumentow to:
1 swiadectwo homologacji masz tylko przy motocyklach nowych.
2 przeglad i ubezpieczenie nie wystarczy do zarejestrowania
3 potrzebne ci dokumenty do motocykla z anglii np jest sam dowód z niemiec np jakies male i duze briefy. idziesz do wydzialu komunikacji do informacji i sie pytasz jakie sa potrzebne dokumenty do rejestracji motocykla z tego kraju z ktorego akurat go ktos sprowadzil.
4 jesli ma np tylko przednie swiatlo to masz juz w nim wiazke elektryczna. podpinasz do niej wszystkie inne swiatla kierunki itp. i jedziesz na przeglad. zabierasz ze soba rowniez dokumenty.
5 mowie tu o moto sprowadzonych bo jak juz jest zarej w kraju to motocykla nie musisz pokazywac zeby go przerejestrowac z poprzedniego wlasciciela na siebie
6 mysle ze wyczerpalem temat ale jak czegos nie czaisz to wal smialo postaram sie dalej pomoc ;)
dokladnie, wyczerpales temat, jeszcze jedno pytanie co myslisz o tej kawie?
http://moto.allegro.pl/kawasaki-kmx-...247434706.html
wyczytalem na necie, ze one pala do 7l, czemu tak duzo? wszystkie 2suwy tak pala? i jak to jest z mieszankami w 2suwach? mam jakis dozownik czy musze odmiezac za kazdym tankowaniem?
Mam pytanie.
Jaka bedzie kara za jazde motorowerem bez karty, ale z kaskiem, ubezpieczony, zarejestrowany itp. tylko karty motorowerowej nie ma.
No niby za taka jazde bez uprawnien jest 500zl, ale to jest motorower, to wydaje mi sie, a nawet jestem pewien, ze nie bedzie 500zeta.
Z gory dzieki :)
no bo pala 7 jak nie 10 jak popalujesz w jakis piachach. ale kazdy 2t tak pali ;) co do dozownika nie wiem. ale pewnie jest bo to soft endurko. w dt jest to w tym tez bedzie. ale ja tam nigdy nie ufalem dozownikom wiec je wypierdalalem i sobie sam mieszanke robilem ;)
bylbym zapomnial napisac o tym kmxie. klocki z tylu do wymiany, kopajs malowany, tylnia opona to chyba od czolgu jest. ze zdejc to duzo nie widac w motocyklach terenowych. trzeba jezdzic i ogladac poprostu. ostatnio blismy z kuplami ogladac crossa to typ przez telefon tak zachwalal a jak przyjechalismy to tak po podliczeniu wszystkiego co trza zrobic wychodzilo 1500zl ze trzeba w niego jeszcze wsadzic. wiec tak ze zdjec i rozmowy z typem to ciezko cos powiedziec.
dexxam, a taka wlasnie kawa nie znudzi sie po miesiacu jazdy itd?
bo zastanawiam sie nad jakims crossem, bez homologacji. Ale nie wiem czy te 40koni w 2t styknie. Myślałem o 4t w 450.
mam ktma 450sx, 4 suwowy full cross, i powiem Ci, że to idzie jak pojebane... na początek lepiej 125/250 sobie kup...
mam cbr 600 f3, wiec 125 raczej mulaste bedzie, chociaz nie wiem jak w terenie sie smiga...