Wczoraj korzystając z końcóweczki sezonu objechałem cała Warszawę na Hayabusie znajomego. Teraz poważnie myślę nad sprawieniem sobie takiej.
Jedna z fotek jakie zrobiłem :).
Załącznik 300433
Wersja do druku
Wczoraj korzystając z końcóweczki sezonu objechałem cała Warszawę na Hayabusie znajomego. Teraz poważnie myślę nad sprawieniem sobie takiej.
Jedna z fotek jakie zrobiłem :).
Załącznik 300433
Lubi ktoś stare motocykle bądź zna kogoś kto je kolekcjonuje ? Muszę sprzedać WFM M06 z 62r.
Nigger- wygodnie na takiej Hajce? Lepiej Ci sie jezdzilo niz na Gixxie? Kurde, ostatnio miales fajna Kawe, teraz Suzi. Ze znajomymi tak sie wymieniacie czy jak?;d
Ja chyba na przyszly sezon bede sie rozgladal za ZZR600, znajomy taką Kawe ma. Jest spora, wygodna- a mocy tez nie brakuje. Sport odpada, szukam raczej czegos czym pojade gdzies dalej w normalnym tempie przelotowym (~120) co nie bedzie sie meczylo. To sie wydaje byc okej;) Biore pod uwage tez GSX600F, slynne jajko, tez ma znajomy i nie narzeka:) Jeszcze biore pod uwage Bandita 600, ale czas pokaze. Raczej nie bede sie nastawial na cos konkretnego z tej 3, i wezme chyba to ktore bedzie w lepszym stanie.
Zdarza się, że pożyczamy sobie sprzęty żeby czasem dla odmiany pojeździć czym innym.
Hayka wygodna z tym, że dla wysokiej osoby. Jest długa przez co niskie osoby mogą czuć dyskomfort. Inaczej niż na GSXR bo to w końcu turystyk ale dużo większego komfortu nie odczuwałem.
Masz jakas ekipe w ktorej sobie smigasz czasem? Ja zawsze lubialem pojechac w 4-5 sprzetow gdzies za miasto, tam cos zjesc posiedziec i ogolnie pokrecic sie. Fajnie sie tak smiga. Mam nadzieje ze juz niedlugo sprzet pozwoli na dalszy wyjazd niz tylko kawalek za miasto. ; )
Oczywiście, że śmigamy razem :). Wrzucę jakieś random foty.
Załącznik 300543Załącznik 300544Załącznik 300545
Jest tu właśnie ta Hayabusa i moja stara K6 :).
Siemka.
Mógłby mi ktoś przetłumaczyć instrukcje do zamontowania crashpadów? Sam radze sobie z angielskim, ale nie w takim stopniu.
http://www.rg-racing.com/Images/Prod.../pdf723_60.pdf
Dziena z góry :))
Do jakiego motocykla będą wsadzane te crash pady?
Do Yamahy yzf r125.
macie jakieś pomysły ile może być warta honda cbr 125?
wiem, że bez zdjęć itd ciężko no ale chodzi mi o orientacyjną wartość
2007 rok, wymieniony aku z oryginalnego na żelowy, 0 rys, wszystko działa generalnie jak nowe
przebieg bodajże niecałe 4k (nie pamiętam już xd)
Tym modelem interesuję się już lekko ponad 2 lata i znam go na pamięć, ceny części, wszystko... W zasadzie to tak się składa, że akurat mam na sprzedaż taką sztukę, ponieważ przesiadłem się na CBR 600 f4i. Ta 125 jest z 2006r za 3600 oddam, przebieg 20k, zarejestrowana w PL i opłacona. Jak chcesz więcej info to podbij do mnie na PW.
2Fast chyba sam chce sprzedac taka cebre. Pogoda dopisala dzis i wczoraj, z ziomeczkami troche polatalismy. Szkoda ze nie latalem wlasnym sprzetem, ale co poradzic :) Nawinalem troche km banditem 600 i coraz bardziej sie nad nim zastanawiam. Dobre to na jakies krotkie trasy i po miescie.; )
a no fakt, przepraszam :D jeżeli faktycznie przebieg jest 4k, to z 5-5,5k dostaniesz, na szybko 4,5k.
Tak ogolnie to ladnie cena cbr125 spadla, z rok temu po 7k chyba staly. Ciekawe czy kawasaki ninja 250 tak spadnie tez;d
#Styczen, a tu po poludniu jeszcze mozna po miescie smignac chwile, ladnie sie dzieje!:)
stara maszyna, czekam na cos nowego i tak sobie czasem spojrze na to zdjecie ;)
Calkiem niezla propozycja na pierwszy konktakt z motocyklami. Do miasta fajnie sie sprawdza, podroze 50km w jedna strone do przezycia. Koszty utrzymania nie sa zabojcze a wyglad jest okej.
http://i41.tinypic.com/1zm2qm8.jpg
Co polecacie na a2 tak za 5,5-6 k zł? Gs500 to najlepszy wybór?
gs500 xj600 ja bym wział gs :) nic innego za tą kasę chyba nie znajdziesz
GS500 calkiem dobra maszyna, eksploatacja tania, wybacza bledy a moc pozwala na swobodne przemieszczanie sie.
i dokładnie tak samo sprawa ma się z XJ600 :)
edit
ale chyba się nie mieści na A2
Zawsze jest opcja blokady. Jakis czas temu R1 zablokowana na A2 stala;d
- motocykli o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy nieprzekraczającym 0,2 kW/kg oraz niepochodzące od pojazdów o mocy przekraczającej dwukrotność mocy takiego motocykla,
A r1 przekracza moc dwukrotnie więc też by to było łamanie prawa :) Ale tak czy siak mało policjantów o tym wie.
Panowie pytanko odnośnie sprzęgła. Mowa o xj600. Jak dałem go na stopke, włączyłem, wcisnąłem sprzęgło i wrzuciłem jedynke, to nie puszczajac sprzegla kolo zaczelo mi sie ruszac. Cały czas trzymam sprzęgło a koło się kręci. Teraz pytanie: wystarczy "dokrecic" sprzęgło, czy coś z tarczami sprzęgłowymi się stało? Dopiero w poniedziałek do niego zajrzę i pytam na zaś :)
Gadałem z kolegą to mnie przestraszył, że tarcze sprzęgłowe do wymiany, zaś po rozmowie z tatą stwierdził, że to kwestia dokręcenia tego.
A i jeszcze jedno pytanie, akumulator nie trzyma mi zbytnio prądu, po 2 tyg zastoju nie można go odpalić. Jakieś sposoby na ogarnięcie tego czy tylko wymiana?;]
Widzę, że sporo osób ma tu xj600. u mnie w domu też stoi, tylko na razie nie za bardzo ogarniam jazde jeszcze. Sa jakies dobre poradniki na necie?
poradniki na niewiele się zdadzą, na wiosnę wsiadaj i jeździj jak mieszkasz gdzieś na odludziu/osiedlu domków jednorodzinnych ;) XJ jest dobra do nauki nawet dla kogoś, kto nigdy nie miał motocykla między nogami.
poradnik kolego nie pomoże, ja śmigałem na hyosung 125 rok teraz mam cb 500, hyosung fajne moto na początek, jedyna wada rama jest stalowa i jest mega ciężki a i tak 120 idzie, ale do nauki polecam, co do cb 500 jeszcze zdania nie wyrobiłem bo jeździłem dopiero raz mam ja od 2 dni :D
Dla pana upupup@
Przytoczę swój post sprzed 9 stron:
@cysioCytuj:
Oprócz XJ 600 polecanej UP możesz zainteresować się suzuki gs 500, honda cb 500, kawasaki er5 czy kawasaki gpz 500. Osobiście czytając opinie użytkowników wyrzuciłem gpz 500 z poszukiwań, natomiast w er5 odstraszyły mnie bębnowe hamulce z tyłu. Także do 4k polecam XJ 600/GS 500, chyba, że masz więcej kasy to możesz rozglądnąć się za CB 500.
Osobiście jeżdżę XJ600, przerzuciłem się na nią ze skutera 50ccm, także różnica ogromna, jednak w bardzo krótkim czasie przyzwyczaiłem się do masy i mocy nowego sprzętu : ). Najpierw przez 2 miesiące szukałem dobrej GS 500, jednak nie znalazłem żadnej fajnej i w końcu zakupiłem wspomnianą Xj, nie żałuję, gdyż w GS 500 pewnie brakowałoby mi mocy po jakimś czasie ;]
Na pewno ogarniesz maszynę :)
Ja jak na nią wsiadłem to przez pierwszy 1km bałem się fest, skręcałem w uliczki z 15km/h, najmniej jak sie dalo ;) ale potem juz gitara, zaczalem sie przyzwyczajac
Poradniki to fajna sprawa ale dopiero wtedy jak ktos juz potrafi w miare jezdzic. Sam czesto czytam rozne rzeczy bo mozna sie ciekawych rzeczy dowiedziec :)
Dzieki takim poradnikom nauczylem sie awaryjnego hamowania- sam bym nie wpadl na pomysl zeby sie tego pouczyc. A tak- pojezdzilem po spokojniejszych miejscach gdzie ruchu nie ma i sie uczylem tam tego. Fakt ze przydalo mi sie to tylko raz jak babeczka wyjezdzala z posesji tylem i nie interesowalo ją czy jedzie cokolwiek, ale sam fakt ze juz bede wiedzial w jaki sposob to robic :)
@up dlatego się to nazywa hamowanie awaryjne, rzadko się używa ale może uratować życie nie tylko Twoje ;D
Doświadczenia nabiera się z każdym przejechanym kilometrem
Przecież hamowania awaryjnego powinni uczyć na kursach.
Mi się przez cały czas od zakupu S1000rr udało wystrugać coś takiego. Praktycznie kompletny motocykl na tor już jest :).
Załącznik 305041
Wiecej zdjec masz?:) Cos z mechanika sie zmienilo? Dobrze widze ze plastiki sa w carbonie? ;)
Podniesiony stopień sprężania, wyczynowe wałki rozrządu, poprawiony układ chłodzenia, zmieniona elektronika, komputer sterujący pracą silnika, pełny wyścigowy układ wydechowy ,dodatkowa chłodnica oleju i tak wymieniac mogę dlugo :). Zdjec wiecej zrobie jak motocykl wroci juz do mnie :)
Ciekawe jak długo pociągnie ;) Ale powodzenia w projekcie
Chodziło mi o silnik ;) Może w twoim modelu będzie okej, ale mam trochę znajomych co śmigają r1 1000rr czy gsxr i najczęściej właśnie silniki padają w 1000rr bo są najbardziej wyżyłowane. Jeszcze jak jest gwarancja to okej ale jak gwarancja minie to już trochę lipa bo części nie są zbyt tanie ;)
W moim silniku za dużo z oryginału nie zostało więc się nie przejmuje zbytnio. No i gwarancje już dawno straciłem :).
Normalna rzecz, olej który smaruje też skrzynię oraz sprzęgło które jest mokre...to powoduje że nawet po wciśnięciu sprzęgła na stopce koło może delikatnie się obracać ze względu na to że olej rozchlapuje się i napędza kosz sprzęgłowy przez co te koło delikatnie się obraca. Jest to efekt coś na zasadzie konwertera hydrokinetycznego jak w skrzyniach automatycznych. Taki sam efekt występuje jakbyś miał XJ'tke na tej stopce i nie wrzuciłbyś żadnego biegu, dodajesz gazu i koło delikatnie się obraca.
Chyba że, koło kręci się dość szybko, a siedząc na motocyklu (przygotowujesz się do ruszenia), wrzucasz 1'ke i ona ciężko wchodzi oraz głośno, a moto ciągnie delikatnie do przodu lub jest zaparte że nie można cofnąć się do tyłu na wciśniętej klamce sprzęgła - to problem jest z wyregulowanie sprzęgła, a dokładnie linki.
Jest ktos w stanie polecic jakiegos enduro w stylu yamaha xt/tt/ttr 600, dr 350/600, honda xr 600. Chodzi mi o jakis motocykl do lekkiego lasu, na droge, zeby silniki byly w miare trwale i remont nie kosztowal milionow (koszty utrzymania w miare wazne). Do tego mam pytanie- mial ktos stycznosc z dwusuwami cr/yz/rm 125/250, jak wyglada w rzeczywistosci jakbym chcial dwa razy w tygodniu po poltorej godzinki pohasac, mam na mysli jakies lajtowe przejazdzki po lesie (nie mowie tu o odkrecaniu na maxa na torze).
Czołem panowie, pytanie mam. Przy filtrze powietrza jest taka jak by uszczelka, na którą jest filtr nałożony. Owa uszczelka się "oderwała" w części od reszty, która się trzyma gaźnika. Pewnie ciężko wam to sobie wyobrazić więc macie zdjęcia
Da radę to jakoś skleić? W ogóle warto to kleić? Czy od razu już kupować nowe?
A drugą sprawą jest przedmiot przedstawiony na zdjęciu niżej. Wypadł mi on nie wiem skąd, co też jest sporym utrudnieniem. Poszukałem sobie trochę i wyglądem podobne jest do Tulejka metalowo-gumowa zabieraka zębatki tylnej. Czy to aby na pewno to? Gdzie to się znajduję i jak by ktoś jeszcze był łaskaw pokrótce do czego to służy, bo nazwa mi nic nie mówi...
I oczywiście zdjęcia tego co wypadło
Za jakiekolwiek wskazówki będę niezmiernie wdzięczny :)
Witam,czy ktoś z was lub wasz znajomy bawił się w zdławienie motocykla o mocy np.60kw do 35kw i rejestracje na kategorie A2 ?.Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda cała procedura.Szukałem w google,ale co inne forum to inne opinie,a sprawa wygląda tak że mam upatrzony motocykl i facet twierdzi że jest możliwość założenia w serwisie homologowanych dławików zmniejszających moc,otrzymanie na to faktury i zaświadczenia o homologacji owych dławików i to starczy aby wykonać przegląd w stacji kontroli pojazdów i zarejestrowania motocykla w wydziale komunikacji,bez żadnych testów na hamowni i opinii rzeczoznawcy.Co o tym sądzicie ?
A więc ja Ci tego dobrze nie wytłumaczę bo sam tego osobiście nie robiłem ale są teraz firmy które się tym zajmują. Oddajesz im te pełnomocnictwa dajesz kasę i oni za Ciebie wszystko załatwiają. A co do hamowni tu motocykl musi być na niej no bo jak mają niby moc zmierzyć?
Wydaje mi się, że kolega po prostu chce zablokować zarejestrować i odblokować :)
A i pamiętaj, że motocykl, który blokujemy nie może seryjnie przekraczać 70kw chyba.
Dostane jakis motocykl koniecznie nowy, firmowy za 15k(szosowo-turystyczny) Chodzi o to, ze nie mam prawka kat A i chciałbym kupic 125ccm nowa zeby byla zarejestrowana na 50 ccm
nowy tzn nieużywany, a wiadomo ze w salonach mozna dorwac nawet z 2012r
Da tak rade, kupujac motor z salonu?
nikt ci w salonie nie zrobi takiego myku , żebyś go zarejestrował na mniejszą. to co ma inne silniki niż w papierach to sprowadzane i patenty na przeglądach po znajomości
elo ziomy co to za bryka
http://puu.sh/7HQJV.jpg
chyba ci się tematy pomyliły ;0
Porsche 911 Cabriolet?
taka lipa, co coz rozumiem. Bo raczej nie ma 50ccmow ktory nie pierdzial by jak kosiarka i potrafil sie dobrze bujnąć?
http://www.blackduck.pl/files/Zipp-Manic-125-2.jpg
Taki model mi sie zajebiscie podoba, oczywiscie nie chcialbym zeby to byl zipp, ale cos 'prawdziwego' no i przydalaby sie pojemnosc 125 ccm.
Może cbf125 wygląda podobnie a to honda, tylko że osiągów miał nie wiadomo jakich nie będziesz.
Załącznik 310501
Powrót stunta! Zębatka w drodze i nic tylko śmigać ;)
potrzebuję kupić sobie kask, mój ostatni LS2 FF384 BLADE II został uszkodzony podczas szlifu, uratował moją bańke :D myśle, żeby ponownie kupić ten sam, dałem za niego wtedy z 300~ zl.
wszystko z nim bylo okay, ale moze cos w cenie 300-400 zl bedzie lepszego? nie znam sie az tak, wiec pytam.
http://allegro.pl/kask-ls2-ff384-cza...078299364.html <- to jest ten ls2, a znalazlem jeszcze:
http://allegro.pl/kask-integralny-hj...086907607.html
http://allegro.pl/kask-mt-blade-sv-s...144466906.html
co mysliscie? prosze o jakies rady :)) ważne dla mnie tez jest, zeby byl caly czarny, taki maly szczegol, ale mi bardziej pasuje do moto. pozdrawiam!