Jaanek napisał
Nie mam zamiaru wdawać się z Tobą w dyskusję, bo zaraz napiszesz, że zrobiłeś 5k km i nie miałeś napraw. Mówie jak sytuacja wygląda i nie bez powodu diesele są dla osób, które robią duże przebiegi po to, żeby się koszty zwracały.
Handluj z tym, bo takie są fakty i nic tego nie zmieni.
no zrobiłem 6k km akurat i poza rzeczami które są zaliczane do eksploatacyjnych w dieslu i benzynie nie miałem problemów.
Sworznie, tuleje, przebita opona, łączniki stabilizatorów, akumulator, rozrząd i wymiana oleju, hamulce, olej wspomagania. To chyba też masz w benzynie nie?
a to że turbo może paść to równie dobrze może w benzynie uszczelka pod głowicą paść i kosztowne rzeczy są obie, z czego turbinę możesz kupić używaną, a uszczelkę już nie :D
tym pohandluj.
Zakładki