Rysiek Cysiowaty napisał
na co zwracac szczegolna uwage kupujac passata b5 97 rok w dieslu 1.9 110 KM? jest cos co sie w nich sypie czy cos?
Zawieszenie zawieszeniem, jezeli cos puka nie zastanawiaj sie i odrazu kupuj caly zestaw (polecam mastersporta, dla kolegi go polecilem i jezdzi juz 2 lata po dziurach i innych zakamarkach :D ps. nie zmieniaj pojedynczo wahaczy bo sie nie oplaca!). Sprawdz ile ma oleju (jezeli powyzej sredniej sprawdzil bym czy nie poci sie na turbinie/intercoolerze. Ogolnie rzecz biorac jezeli silnik jej w dobrej kondycji pali na dotyk i dobrze sie zbiera to mysle, ze nie bedziesz zalowac decyzji kupna tego samochodu. 110 konny jest jeszcze na zwyklej pompie tak wiec nie powinienes miec zadnych problemow z tym silnikiem. Rowniez mozesz sprawdzic przebieg po wnetrzu. Galka sie dopiero sciera przy ok. 400 tys km, fajera podobnie. Raczki do zamykania drzwi sa z chujowego plastiku (ja mam z innego tworzywa ala carbon i nic nie widac). Ogolnie polecam Ci ten samochod, wygodny, zawieszenie jest ok lecz nie na nasze drogi. W ciagu 1.5 roku trzeba sie liczyc z wymiana wahaczy (koszt. ok 550zl + ewentualna robota). Jezeli cos jeszcze bedziesz chcial wiedziec napisz :).
Brak kompresji na 1 cylindrze to najczesciej czego powód ;D ?
Jakie miales cisnienie? Uszczelka pod glowica, pierscienie, zawory. Rowniez sprawdz ukl. zaplonowy (raz mi sie w golfie zdarzylo, ze swieca poszla po 5 tys. km)
moja tez ma, ale nie jestem wstanie sie dowiedziec kiedy jest gaz a kiedy benzyna chyba ze spaliny powacham
Powinna sie palic kontrolka na przelaczniku.
Zakładki